Pārbūvēs krustojumus pie t/c «Mols» un «Dole» 14

 
19.jūlijs 2010 10:12

Nekustamā īpašuma un tirdzniecības centru attīstītājs Linstow Center Management uzsāk Krasta un Dunavas ielas un Maskavas un Eglaines ielas krustojumu rekonstrukciju.

Krustojumu pārbūvē investējot 220 tūkstošus latu. Rekonstrukcija tiks veikta ar mērķi uzlabot satiksmes drošību un organizāciju pie tirdzniecības centriem Mols un Dole.

Krustojumu pārbūve risināsies līdz augusta sākumam, saglabājot nepārtrauktu satiksmes plūsmu pa Krasta un Maskavas ielām. Būvdarbi, kas būtiski ietekmē satiksmi, iespēju robežās tiks veikti nakts laikā, tādējādi krustojumu rekonstrukcijas laikā satiksmes ierobežojumi un to radītās neērtības būs nelielas.

Pie tirdzniecības centra Mols esošā Krasta un Dunavas ielas krustojuma pārbūves rezultātā autovadītājiem tiks nodrošināta jauna un droša iespēja veikt kreiso pagriezienu izbraukšanai no Dunavas ielas uz Krasta ielu Ķengaraga virzienā. Salīdzinājumam, pašlaik, lai nokļūtu uz Krasta ielas virzienā uz Ķengaragu, ir jāveic sarežģītu un bīstamu manevru kopums, ļoti īsā distancē šķērsojot trīs satiksmes joslas centra virzienā, un apgriežoties braukšanai pretējā virzienā. Krustojuma pārbūves rezultātā ieguvēji būs gan šīs apkārtnes iedzīvotāji, gan tirdzniecības centra Mols apmeklētāji.

Savukārt, Maskavas un Eglaines ielu krustojums, kas atrodas pie tirdzniecības centra Dole, šobrīd ir neregulējams T-veida krustojums. Tā vietā tiks izbūvēts regulējams krustojums, nodrošinot iespēju no centra puses braucošām automašīnām veikt kreiso pagriezienu uz Eglaines ielu. Tāpat, krustojuma pārbūves rezultātā autovadītāji iegūs iespēju veikt kreiso pagriezienu pie tirdzniecības centra Dole, izbraucot no Eglaines ielas uz Maskavas ielu, dodoties Salaspils virzienā. Vienlaikus, Eglaines ielas posmā tiks atjaunots ceļa segums.

„Krustojumu pārbūve veicinās labāku satiksmes organizāciju visā to apkārtnē, nodrošinot Maskavas forštates un Ķengaraga iedzīvotājiem, kā arī pārējiem autovadītājiem, kuri izmanto šos krustojumus pie t/c Mols un t/c Dole, drošu, ātru un ērtu izbraukšanu attiecīgi no Dunavas uz Krasta ielu un no Eglaines uz Maskavas ielu visos virzienos. Linstow Center Management ir gandarīts, ka pilsēta mūsu iniciatīvu akceptēja un saskatīja tajā ieguvumus, ko autobraucēji spēs novērtēt jau augusta sākumā. Pirms lēmuma pieņemšanas, par krustojumu pārbūvi, pamatojoties uz esošo satiksmes intensitāti, tika veikta satiksmes plūsmu modelēšana. Modelējot satiksmes plūsmas un vadoties no pieredzējušu speciālistu rekomendācijām, pārliecinājāmies, ka izmaiņas krustojumos kopumā pozitīvi ietekmēs esošo situāciju”, komentē Mārcis Budļevskis, Linstow Center Management Iznomāšanas un biznesa attīstības direktors, valdes loceklis.

Krasta un Dunavas ielu krustojums pirms un pēc pārbūves



Maskavas un Eglaines ielu krustojums pirms un pēc pārbūves


 

 
Visi komentāri
 
277998. viesis 19.jūlijs 2010 11:04
0 0 Atbildēt

Satiksmes drošības uzlabošana ieviešot kreisos pagriezienus?

278000. viesis 19.jūlijs 2010 12:04
0 0 Atbildēt

šī iespēja palēlinās plūsmu šajās vietās, jo attiecīgi būs jāveic izmaiņas luksoforu vadībā. Neko labu neprognozēju.

278003. viesis 19.jūlijs 2010 13:26
0 0 Atbildēt

Manuprāt, labāk vienreiz veikt "kreiso" pie luksofora, nekā divreiz kaut kur...

278004. viesis 19.jūlijs 2010 13:34
1 0 Atbildēt

es jau sacerējos, ka tur būs 2līmeņu pārvads... pirms ieraudzīju tās sūda bildes

kā ir:

tagad tur ir ~2 minūtes jāstāv lai nogrieztos no krastenes uz molu pārējā laikā pa krasteni var močīt uz centru... no centra kavējuma praktiski nav - tik cik tā gājēju pāreja, ķipa uz skaju.. bet to visi apbrauc gar to pašu skaju maucot...

no mola izgriežoties ir jālaiž visi, kas močī pa paralēlo krasteni, jo tur ir papildsekcija, kas deg ar sarkano

kā būs:

uz krastenes (gan lielās, gan paralēlās) jāstāv un jāgaida, kamēr pirkt gribētāji iegriezīsies un pēc tam, kamēr pirkt gribētāji izgriezīsies (vienlaicīgi tas nenotiks, jo tās plūsmas krustojas)

rodas iespaids, ka šlosis tikai tāpēc vien līda rīgas domē lai varētu sakārtot piebraukšanu saviem veikaliem... žēl tikai, ka uz satiksmes drošības rēķina

278009. viesis 19.jūlijs 2010 15:31
0 0 Atbildēt

Pļin... būtu sakārtojuši apgriešanās joslas(pagarinot) un viss būtu kedā.

278010. viesis 19.jūlijs 2010 15:32
1 0 Atbildēt

Jāsaka viens rupjš vārds - šo te par satiksmes drošības uzlabošanu man kaut kā nenesas prāts nosaukt. Kaut gan pa savam var saprast arī Linstow - nav viņu pienākums uzbūvēt Salu tiltam vēl vienu estakādi kas ļautu no centra virziena apmesties pretējā virzienā pie tilta ( un nolikvidēt to daudziem nelaimīgo apgriešanos pret Chrysler salonu). Pie Doles - nez tur nekad neesmu izjutis baigās probzas, tiesa iegriežos jau ar es tur ļoooooooti reti.

278013. viesis 19.jūlijs 2010 16:51
0 0 Atbildēt

:D :D :D drīzāk jau naudas plūsmas drošību cer uzlabot ;)

278022. viesis 19.jūlijs 2010 18:57
0 0 Atbildēt

jā, deksteram citu kļūdu nav, viņš pats ir liela kļūda, dabas kļūda...

278026. viesis 20.jūlijs 2010 9:39
0 0 Atbildēt

Beidzot kādi sakarīgi uzlabojumi, savādāk tik šļupst par kreiso pagriezienu likvidēšanu un slavē 9 kvartālu apbraukšanu/7 luksaforu gaidīšanu un 8 labo pagriezienu veikšanu, viena kreisā vietā :D

278027. viesis 20.jūlijs 2010 14:30
0 0 Atbildēt

pareizi :D

pie mums lai noasfaltētu vienu kvadrātmetru vajag 1000 latus...

tilti vispār bez miljarda nekustās :D:D:D

278028. viesis 20.jūlijs 2010 15:23
0 0 Atbildēt

Labāk pie Doles gājējus pazemē iedzītu, bet tā tikai Krastene paliks lēnāka....

278033. viesis 20.jūlijs 2010 23:58
0 0 Atbildēt

bazars par to, ka šitāda veikala iebrauktuves pārplānošana ir vislētākais veids.... ar drošību tam nav nekāda sakara.....

vislabākais būtu uzbūvēt tiltu pāri krastenei... pie tam šaujot 2 zaķus no centra uz molu būtu jabrauc pa tilta kreiso malu pa taisno mola stāvvietā... var pat pa taisno otrajā stāvā, bet ārā no stāvvietas pāri par krasteni jābrauc atkal pa kreiso malu - tas tāpēc lai tās plūsmas nekrustojas - tad pietiks ar vienu tiltu....

un ņekuj likt pircējiem ar naudiņu maciņā stāvēt 2 minūtes pie sarkanā lai tiktu nogriezties uz veikalu.... varbūt tas šoferīc vispār pārdomās un iebrauks skajā....

šlesers vispār mīļuprāt aizliegtu braukt pa krasteni....tobiš katram braukt gribētājam kautkas jānopērk pie viņa molā :D:D:D

tāpēc klapējam krasteni ciet, bet ļaujam biezajiem iepirkties nevis skajā, bet gan piebraukt molā pie pašām kasēm....

p.n.

bikuc tālāk ir kimko... tas pa šiem gadiem kopš uzbūvēšanas ir vismaz 3 reizes mainījis īpašniekus (nomniekus)

un kāpēc???? tāpēc, ka piebraukšana latviski sakot"sako"

vēl bikuc tālāk no centra savulaik bija smuka "televizoru" bode.... daži nemaz neko par to nezina, jo jamā bija otrajā rindā un tur piebraukšanas vispār nebija nekādas.... tas nekas, ka dažas cenas bija pat zemākas kā internetbodēs, tik un tā tautiņa nepavilkās....

278037. viesis 21.jūlijs 2010 14:25
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka luksoforus ar saliks 6 metru augstumā pie stoplīnijas. Ja nebrauc ar cabrio, ieraudzīt nav iespējams.

278038. viesis 21.jūlijs 2010 20:37
0 0 Atbildēt

tagad tur zīmes salikuši - 50 - 30, bet visi tik močī uz 75! ;) afigennā drošība.

brīnums , ka vel foto radars vēl nav uzlikts :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti