Sabiedriskā transporta joslām jāvieno nevis jāšķeļ rīdzinieki 16

 
8.oktobris 2010 0:00

Iepazīstoties ar medijos publicēto informāciju par vairāk nekā puses rīdzinieku atbalstu sabiedrisko transporta joslu palielināšanai pilsētā, pārdomas rada ne tik daudz rezultāti cik viennozīmīgā Rīgas pašvaldības amatpersonu apmierinātība ar izvēlēto „pareizo ceļu”.

<250>Rezultāts, kurā 57% aptaujāto atbalsta nepieciešamību palielināt sabiedrisko transporta joslu skaitu liecina gan par vairākuma atbalstu, gan 43% rīdzinieku šaubām, vai esošajā satiksmes situācijā nebūtu nepieciešami uzlabojumi. Latvijas Automoto biedrība (LAMB) jau vairākkārt ir vērsusi atbildīgo amatpersonu uzmanību, ka sabiedriskā transporta joslas pilsētā būtu jāizmanto maksimāli efektīvi, visu satiksmes dalībnieku un iedzīvotāju interesēs.

Vēstuli ar priekšlikumiem ieviest sabiedriskā transporta joslās ceļazīmi „Darbības laiks”, kas paredzētu tikai sabiedriskā transporta kustību tieši sastrēgumu stundās, kā arī atļaut kustību pa sabiedriskā transporta joslām arī motocikliem un automašīnām, kurās bez autovadītāja ir vismaz trīs pasažieri, esam nosūtījuši gan Rīgas pašvaldībai, gan Satiksmes ministrijai un gaidām saturīgu atbildi.

Gribētu pievērst Rīgas pašvaldības amatpersonu uzmanību, ka pilsētā iespējami satiksmes uzlabojumi, ne tikai ieviešot sabiedriskā transporta joslas. Piemēram, aiz Senču/Zirņu un Krišjāņa Valdemāra ielu krustojuma turpinās kustība divās joslās, bet taisni var braukt tikai no otrās joslas, kas rada sastrēgumus. Situāciju iespējams labot, atļaujot braukt taisni no abām joslām.
Savukārt ilgstošos sastrēgumus uz Struktoru ielas, pirms nogriešanās uz Brīvības ielu, iespējams varētu novērst atjaunojot šajā rajonā sabiedriskā transporta kustību abos virzienos pa Biķernieku ielu, novirzot to prom no Struktoru ielas.

Satiksmes pareiza organizācija ir ne tikai amatpersonu, bet arī sabiedrisko organizāciju un ekspertu kopēja atbildība, tādēļ biežākas un mazāk formālas amatpersonu konsultācijas ar sabiedrības pārstāvjiem par plānotajiem lēmumiem, tajā skaitā jaunu sabiedriskā transporta joslu ieviešanu un citiem satiksmes uzlabojumiem, ļautu pieņemt vēl plašāk atbalstītus lēmumus.

Juris Zvirbulis,
LAMB prezidents,
Ceļu satiksmes drošības padomes loceklis

 
Visi komentāri
 
279388. viesis 8.oktobris 2010 8:40
0 0 Atbildēt

un sastrēgumu uz akmens tilta vakaros uz pārdaugavu varētu novērst, ja beidzot normāli sataisītu tramvaja sliedes, jo tagad, lai pārbrauktu krustojumu ir nenormāli jāsabremzē, sliedes ar visu bruģi paceļas labu gabalu virs ceļa seguma!!!

279389. viesis 8.oktobris 2010 8:53
0 0 Atbildēt

Vairākumam vienmēr ir taisnība!

279392. viesis 8.oktobris 2010 9:40
0 0 Atbildēt

+1 LAMB šoreiz!

Bessī, ka CSDD un RDSD atrunājas, ka formāli nav tādu vai šitādu zīmju vai Noteikumu,- nu bet tak mainam tās zīmes standartus un noteikumus, paši sev taču zīmējam tos, ne eiropai vai kādam citam!

279395. viesis 8.oktobris 2010 9:49
0 0 Atbildēt

Viesi 279389, šoreiz gan radās jautājums arī par pašas aptaujas korektumu,- ja jautā 100 sab tr lietotājiem, tad loģiski, ka vis kliedz, jā, atbalstām, pajautājam 70 sab tr nelietotājiem, tie kliedz nē, neatbalstā,- sakaitām kopā, ka kopā intervējām 170, no tiem 100 atbalsta t.i. 58% un aidā publicējam rezultātus, aptaujāto skaitu un sadalījumu nesakot, tikai gala procentu un še tev skaists secinājums un pamatojums "labajam darbam".

Bieži Rīgā pietiktu ar stāvēšanas aizliegumu, nevis stāvēšana+sab tr josla, arī LAMB priekšlikumi ir labi, tikai kādam nedaudz vairāk jāpakustas, ne tikai zīmītes pakarinot un sazīmējot līnijas.

P.s.laba iniciatīva bija reversā josla Vecmīlgrāvī, mandomāt tāda vajag vairāk!

279396. viesis 8.oktobris 2010 9:53
0 0 Atbildēt

279395. viesis

Bet to taču var vizuāli redzēt, ka vairākums, pat lielāks par tiem 58%-tiem brauc ar sabiedrisko. Tātad īstie atbalstītāji ir vēl vairāk. Plus vēl tie, kuri vienkaŗši ir spiesti braukt ar auto, jo sabiedriskais pagaidām neder.

279397. viesis 8.oktobris 2010 10:07
0 0 Atbildēt

Lai nu ko bet sabiedrisko transportu es neatbalstīsu, varbūt vel varētuieturēt neitrālu pozīciju vai tamlīdzīgi !!! Bet mans 100% atbalsts būtu kā reizi bezmotora pārvietošanās līdzekļiem !!!

279398. viesis 8.oktobris 2010 10:40
0 0 Atbildēt

Sabtrans aizvākšana no Struktoru ielas situāciju būtiski nemainīs, jo ne jau sabtrans ir pie vainas - tas tāpat izgriežas uz Brīvībenes savā sabtrans joslā (kurai it vajadzētu būt tukšai - mājiens CP virzienā).

Struktoru ielas sekmīgu izgriešanos traucē luksoforu darbība - brīdī, kad pie VEF Statoil Brīvībenei tiek ieslēgts sarkanais un Brīvībene apstājas un tieši tad ir zaļais no Struktoru. Kad Brīvībene sāk atkal kustēties, Struktoru ielai jau ir sarkanais.

Ja brauktu stingri pēc noteikumiem (t.i. neiebrauktu krustā, ja nevar izbraukt) no Struktoru ārā tiktu tikai labi ja viena - divas mašīnas pie katra zaļā.

279402. viesis 8.oktobris 2010 14:13
0 0 Atbildēt

Sabtansporta aizvakšna no Struktoru ielas butiski atrisinas situaciju tikai sabtransprtam un tas parada ka vajag risinat problemas ne tikai ar joslam.Šobrid kavejumi 20 min.

279404. viesis 8.oktobris 2010 15:05
0 0 Atbildēt

Tas nozīmē, ka arī uz struktoru ielas vajag joslu sabiedriskajam.

279411. viesis 8.oktobris 2010 18:22
0 0 Atbildēt

Dienestā kuri ir atbildīgi par satiksmes organizāciju rīgā - nav speciālistu.

tur ir čoms čomam čoms - un attiecīgi satiksme tikpat sūdīga.

Tādu vienkāršu lietu kā uz maģistrāliem ceļiem kas ved ārā no pilsētas pēcpusdienā zaļo gaismu pagarināt par pusminūti , tas ir nereāls darbs.

un ja pat kaut ko beidzot izdomās tad uzrīkos konkursu ar konsultant biroju uz 200tls.

279412. viesis 8.oktobris 2010 18:34
0 0 Atbildēt

Labs piemērs ir debīlisma kalngalim , ierīkojot sab joslu Maskavas ielā.

Vai tur nežēlīgi daudz sabiedriskā transporta ? „nē” , jo pamatā viss guļam rajoni izmanto tramvaju. tie daži Rumbulas autobusi ? afigetj

Pietiktu ar to ka aizliegtu stāvēšanu uz Maskavas ielas visā garumā.

un problēma ir atrisinātā.

Gribētu tā ģēnija Vārdu uzvārdu un amatu dzirdēt kurš šo nejēdzīgo projektu ir ierosinājis, un ieviesis. kā arī citus šis varoņa gara darbus - droši ka tur būs bezjēdzīgu darbību sistemātisms.

279416. viesis 8.oktobris 2010 23:35
0 0 Atbildēt

Nost ar sabiedrisko - BMW ir ielas karalis !

279418. viesis 9.oktobris 2010 9:30
0 0 Atbildēt

Nevar nepiekrist UBJU teiktajam, teisam prasas lai zem sadiem pasakumiem paradas atbildigo personu vardi uzvardi. Ta teikt, lai zinam savus varonus.

Tad jau vareja kads drizak Maskavas ielas krustu ar Krustpils ielu sataisit, lai nav ta ka visi kas brauc ara no rigas salaspils virziena sez viena josla. Zalo joslu tur vajadzeja buvet, kur iet tikai taisni a tagad tur kkadu pieturu vai ko izbuveja, un stavesana turpinas.

279420. viesis 9.oktobris 2010 12:46
0 0 Atbildēt

Uzvārdus!! citādi ir anonīmo satiksmes "labotāju" biedrība

279426. viesis 11.oktobris 2010 10:30
0 0 Atbildēt

Zaļās (neelektroniskās) bultiņas labajam pagriezienam pie luksoforiem kā Lietuvā tak beidzot jāievieš. Pa laikam kāds par to parunā, bet nekas nenotiek.

279434. viesis 11.oktobris 2010 14:39
0 0 Atbildēt

279426 beūs - jo summa maza , iepirkuma otkatiem nesanāk

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti