Neste uzsāk ārējo maksāšanas terminālu pilnīgu nomaiņu

 
27.oktobris 2010 0:04

SIA Neste Latvija uzsākusi ārējo maksāšanas terminālu (ĀMT) pilnīgu nomaiņu pret jauniem visā Neste A24 degvielas uzpildes staciju (DUS) tīklā.

Tagad veikt norēķinu par degvielu jaunajos terminālos ir vēl vienkāršāk un ērtāk. Pilnīgā maksāšanas terminālu nomaiņā Neste Latvija ieguldīs 1,3 miljonus latu (1,8 miljoni eiro).

Latvijā ir piecdesmit divas Neste A24 DUS ar 112 maksāšanas termināliem. Līdz 2010.gada beigām plānots nomainīt 70 ĀMT, atlikušos – nākamā gada sākumā. Šobrīd jaunie maksāšanas termināli jau uzstādīti Neste A24 DUS Rīgā, Senču ielā 2b un Brīvības ielā 253, un jaunatklātajā stacijā Ādažos, Rīgas gatvē 5a.

“Neste ir viens no lielākajiem DUS tīkliem valstī. Mēs piedāvājam augstas kvalitātes degvielu plašā 52 staciju tīklā visā Latvijā. Tā kā Neste ir automātisko DUS tīkls, mums ir svarīgi, lai klientu apkalpošana jebkurā no mūsu stacijām valstī ir vienlīdz augstā līmenī. Veicot pilnīgu ĀMT modernizāciju, degvielas uzpilde būs vēl ātrāka un ērtākā kā līdz šim,” komentē SIA Neste Latvija ģenerāldirektors Kristians Hallunds (Christian Hällund).

Tāpat kā iepriekš, norēķinus par degvielu jaunajos maksāšanas terminālos var veikt skaidrā naudā, izmantojot banku norēķinu kartes vai Neste degvielas kartes privātpersonām un uzņēmumiem.

DUS darbība ĀMT maiņas procesā netiks apturēta, taču Neste Latvija jau iepriekš brīdina un atvainojas par iespējamajām īslaicīgajām neērtībām. DUS darbība uz laiku tiks pārtraukta stacijās ar vienu ĀMT.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti