Jaunais «Volkswagen Passat» ierodas Baltijas tirgū 6

 
1.decembris 2010 9:55

Jaunais Volkswagen Passat jau tagad ir pieejams pie visiem Volkswagen partneriem Latvijā.

Ar 4,2 l/100 km degvielas patēriņu kombinētajā ciklā šis ir līdz šim degvielu taupošākais Passat

Vairāk kā 15 miljonos eksemplāru pārdotais Volkswagen Passat ir viens no veiksmīgākajiem automobiļiem pasaulē. Nu ir ieradies jaunais Passat. Kopš 1973. gada šī ir jau septītā paaudze. Labāk pārdotā automobiļa dizains tika pilnībā pārveidots, tā aizmugurējā daļa līdzinās Phaeton modelim un ir iespaidīgāka kā jebkad.

Passat vienmēr ir atspoguļojis tehnoloģiskā progresa gaitu. Tas pats attiecas arī uz septītās paaudzes Passat, kas vienlaikus tiks piedāvāts gan kā sedans, gan universālis. Tehnoloģisko inovāciju klāsts, ar ko aprīkoti Passat Trendline (bāzes līmenis), Passat Comfortline (vidējais līmenis) un Passat Highline (augstākais līmenis), ir sasniedzis pakāpi, kāda līdz šim bija sastopama tikai augstākās un luksus klases automobiļos.
 

Kvalitatīvāks: tehnoloģijas un uzlabotā apdare, kā arī materiālu kvalitāte atšķir automobili Passat no tā konkurentiem vairāk kā jebkad. Šī kvalitāte jūtama salonā, kur izmantoti jaunākie materiāli, jauna sēdekļu un durvju apdare, kā arī jauns salona apgaismojums. Īpaši elegantu iespaidu rada izmainītais priekšējais vadības panelis un pārveidotie vadības pogu akcenti, kas ir vizuāli pievilcīgi un kam patīkami pieskarties.

Klusāks: jaunais Passat ir iespaidīgi kluss. Iemesls: izolējošais materiāls, kas speciāli iestrādāts mērinstrumentu paneļa zonā un durvīs, apslāpē virsbūves un dzinēja radīto troksni. Turklāt, vējstiklā ir iestiprināta jauna akustiska plēve, tā pieejama arī priekšējiem sānu logiem kā papildaprīkojums; šī plēve aiztur vēl vairāk trokšņu.

Drošāks: arī drošības jomā ir panākta izaugsme. Jau iepriekšējais modelis bija ieguvis 5 zvaigžņu novērtējumu Euro-NCAP triecienu testos. Tālāki uzlabojumi ietver tādas ierīces, kā drošības jostu uztveršanas sistēmu aizmugurējā sēdekļu rindā un galvas baltus, kas priekšējos sēdekļos tagad regulējami arī horizontālā virzienā (standartaprīkojums modelī Comfortline). Jaunie autovadītāja un blakussēdētāja galvas balsti samazina kakla skriemeļu traumu risku sadursmes gadījumā. Passat drošību vairo arī jaunas palīgsistēmas, piemēram, joslu maiņas palīgsistēma.

 

 

 



 

 
Visi komentāri
 
280478. viesis 2.decembris 2010 14:53
0 0 Atbildēt

Nu, būs atkal īstens "praktiskā latvieša" auto. Jauns ir jauns - protams, smuks un labs. Bet kad noveco, tad arī visi prieki vējā. Aceros lielo ažiotažu ar t.s. 88.gada modeļa passatiem variantiem - lauku ļaudīm tas teju par kulta auto kļuva. Arī autozagļiem savulaik ļoti patika. Bet faktiski no tā auto NEKĀ nebija : skaļš salons, pašaurs, maz ekstru, patika rūsēt, pavāja piekare...

Uz nākamo 1994.gada modeli jau "praktiskie latviešī" vairs tik viegli neuzrāvās, turpmākie bija vēl mazāk populāri. Treknajos gados popularitāte lēnām atgriezās, cik atceros - 2006 gadā passāts bija pat latviešu "gada"auto.

280485. viesis 3.decembris 2010 8:23
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē-88. gada modeļiem patika rūsēt? Vēl tagad šur tur ir, veči brauc, un , lai arī atsevišķi eksemplāri, tomēr mazāk rūsē nekā citi. Parādi kaut vienu braucošu 88 gada francūzi? Japāņu arī pamaz....

280486. viesis 3.decembris 2010 8:27
0 0 Atbildēt

Vēl šodien ar maz auto, kuriem aizmugurējā beņķī ir tik daudz vietas, kā B3 Passat. Ta kā taja auto ir DAUDZ KAS :)

280498. viesis 3.decembris 2010 16:32
0 0 Atbildēt

88tajam piekare kā reiz bija stipra un detaļas lētas. Auto ietilpīgs, visiem patika. Nākošo popularitātes vilni Passat ieguva ar B5 1.9tdi, elegantā izskata un motora dēļ. B5 piekare jau bija Passat vājā vieta.

Šodienas auto vispar kādam ir izturīga piekare? Nerunājot par SUViem un subaru/evo. Es šeit nedomāju ekspluatāciju pa asfaltu, bet arī pa grants un zemes ceļiem.

280505. viesis 4.decembris 2010 11:01
0 0 Atbildēt

ak 119 [?] pirms 1 dienas

Vēl šodien ar maz auto, kuriem aizmugurējā beņķī ir tik daudz vietas, kā B3 Passat. Ta kā taja auto ir DAUDZ KAS

-------------------------------

Kā reiz B3 Pasātam un Ford Scorpio bija visvairāk vietas starp

priekšsēdekļu atzveltnēm un pakaļsēdekli - visgarākie un ērtākie

aizmugurē sēdētājiem :-)

Manam radiniekam, pārliecinātam "lauķim" vēl tagad ripo 1984.

gada Passat B2. Viņa specifiskajām prasībām bezmaz vai ideāls -

Variant virsbūve, 1.6 turbodīzelis + 4x4 , identisks Audi 80Q :-)

Ikdienai bezmaz ideāls auto ziemai un vasarai :-) Protams, ir

remontēts un metināts, bet jau pērkot kaut kādā 1993. gadā

viņš bija samērā nedārgs un tagad jau kādu pusmiljonu km būs

noskrējis, turklāt konstrukcija tikai bik sarežģītāka par gaļas

maļamo mašīnu :-)

280514. viesis 6.decembris 2010 9:22
0 0 Atbildēt

1.6D + 4x4 tajā gadā-tas tak vispār kaut kāds retums :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti