Jauno auto tirgus atgūstas lēnāk kā citur Baltijā 6

 
17.maijs 2011 11:55

Šogad pirmajos četros mēnešos Latvija joprojām ir tālu aiz pārējām Baltijas valstīm pēc reģistrēto jauno vieglo automašīnu skaita.

Kaut arī šajā laika posmā jauno auto reģistrācijā kopumā atzīmēts ievērojams pieaugums (121%) salīdzinājumā ar iepriekšējā gada pirmajiem četriem mēnešiem, Latvija ar divarpus tūkstošiem pārdotu automobiļu ievērojami atpaliek gan no Lietuvas (4026), gan no Igaunijas (4605), kurā šogad pārdots turpat divreiz vairāk vieglo auto, nekā pie mums.

„Mūsu tirgū populārāko - Volkswagen automobiļu pārdošana Latvijā gan palielinās daudz straujāk (par 165%), nekā tirgus kopumā,” atzīmē „Volkswagen centra Rīga” vadītājs Agris Staņēvičs, SIA "Motors Latvia" valdes loceklis. Kopumā Baltijā šogad pārdots 1181 vieglais Volkswagen auto un tas ir par 157% vairāk nekā pērn šajā laika periodā. “Jaunu auto pārdošanas apjomi Latvijā aug, taču pieauguma raksturs ir samērā nestabils.”

Baltijas tirgus līderis „Volkswagen centrs Rīga” salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu joprojām demonstrē lielu pieaugumu. Tajā pārdošanas apjomi pirmajos četros šā gada mēnešos pieauguši vairāk nekā divreiz (par 128%), pārdodot 191 vienības, turpretī pērn šajā laika posmā šis dīleris pārdevis tikai 84 automašīnas. Jāpiezīmē, ka statistikas datos eksports netiek ņemts vērā.

“Starp citu tāpat kā pērn Latvijā mums pieder 8% no visa jauno auto tirgus – kopā ar mūsu meitasuzņēmumu "Venta Motors" Latvijā konkurējam itin veiksmīgi,” uzsver A. Staņēvičs.

Par "Volkswagen centru Rīga" – tas atvērts 1997. gadā, kad arī dibināta SIA "Motors Latvia". "Motors Latvia" tirgus daļa kopā ar tā meitasuzņēmumu SIA "Venta Motors" šogad ir 54% no kopējā Volkswagen tirdzniecības apjoma Latvijā un 17% Baltijā kopumā.
 

 
Visi komentāri
 
282782. viesis 18.maijs 2011 13:18
0 0 Atbildēt

vāji apmaksāta fofāgena reklāma

282783. viesis 18.maijs 2011 13:29
0 0 Atbildēt

Laikam jau cilvēki pie mums visnabadzīgākie. Pazīstu daudzus, kas saviem jaunajiem auto knapi var lizingus nomaksāt - tie auto stāv garažās, izbraukts tiek tikai īpašos gadījumos. Bet cilvēki vēlas tos auto nomaksāt, cerībā, ka būs labāki laiki, un varēs atkal braukt. Krīze jau ir skārusi visus, arī daudzus elitaru profesiju pārstāvjus: pat advokati un notari vairums šodien atlaiduši no darba tehniskos darbiniekus un sekretarus - paši raksta dokumentus un vāra kafiju...Reali jūtu, ka pašam ģimenē uzturēt divus auto kļūst arvien grūtāk. Galvenā problema ir tieši augstā degvielas cena. Nodokļi ir vienreizējs gada maksājums, OCTA arī nav dārga. Tāpēc, tagad ar meitu kopā izmantojam tikai vienu, otrs stāv garažā "rezervei"... Tāda nu šodien tā dzīves realitāte.

282784. viesis 18.maijs 2011 14:40
0 0 Atbildēt

Tiešām "vāji apmaksāta reklāma" un bezsakarīga :). Bet tam ir objektīvi apstākļi. Tādi laiki.

282786. viesis 18.maijs 2011 15:56
0 0 Atbildēt

Tiešām nesaprotu, kāpēc tauta šobrīd skrien uz tiem VW ? Nekā īpaša no pašreizējā piedāvājuma tur nav, auto ir arī salīdzinoši dārgi... Bet vispār tas rakstiņš tiešām izskatās pēc VW reklamas.

282788. viesis 18.maijs 2011 20:23
0 0 Atbildēt

Es gan neierobezhoju braukshanu ar savu Meriva Diesel Power, shogad nobraukti jau 9400 km.

282807. viesis 20.maijs 2011 15:04
0 0 Atbildēt

Nesen satiku vienu pazīstamu TA inspektoru. Parunājāmies lielveikala autostāvvietā. Viņaprāt, krīzes situacija nebūt nav mazinājusies, drīzāk autovadītāju rīcība liecinot par pretējo. Auto uz tehniskajām apskatēm tiekot atvesti daudz sliktākā teh.stāvoklī, nekā tas bija pirms 2-3 gadiem. Arvien vairāk paliek tādu auto, kuri ir nekopti, netīriem saloniem un dzinēja nodalījumiem. Pat jauni auto. Dīvaini, ka nekopto auto vadītāji ir gados jauni cilvēki. Otra tendence esot - no šķūņiem un garažām tiek izvilkti un atvesti uz TA jau daudzus gadus neizmantoti veci auto - veci žiguļi, 80-to gadu mazdas, sierras, vecie merši un pat opel-rekordi. Labākos laikos noglabāti "vēsturei". Redzams, ka cilvēkiem trūkst naudas auto remontiem un apkopei. Daudz esot arī auto, kas gada laikā nobraukuši ne vairāk kā 1000km. Pensionariem piederošie. Vienīgā pozitīvā tendence - mazāk sastopami ar vietējo tjuningu "apkarināti" auto. Objektivi vērtējot, vidēji tikai katrs 7 auto uz pirmo reizi saņem pozitivu novērtējumu. Pieaug arī to auto skaits, kas uzlīmi saņem tikai pēc 3-4 atkārtotās apskates reizes. Šogad vairāk kā jebkad no TA tiek "izmestas" mašinas dēļ pārāk nobrauktām riepām. Iepriekš tas bija ļoti reti.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: No alternatīvas uz pamatizvēli- Isuzu D-Max (+VIDEO)

Meklējot derīgos izrakteņus šobrīd skopajā pikapu piedāvājumā priekšplānā izvirzās tie, kas iepriekš spēlēja otrā plāna lomas. Viens no tādiem ir japāņu pikaps Isuzu D-Max. Lasīt vairāk

 

Pārdotākais Porsche Latvijā un pasaulē! (+ VIDEO)

1989. gadā Ferry Porsche sacīja šādus vārdus: “Ja mēs, pieturoties pie mūsu kompānijas kvalitātes standartiem, radītu četrvietīgu apvidus braukšanai paredzētu auto, kura motorpārsegu rotātu Porsche ģerbonis, cilvēki to vēlētos iegādāties!” Un jau toreiz, pat nezinot, kas notiks nākotnē, viņam bija taisnība! Lasīt vairāk

 

Benzīna versija un elektriskais modelis: Maserati piesaka jauno GranTurismo (+ FOTO)

Jaunais Maserati GranTurismo būs pieejams ar V6 benzīna motoru un kā modelis Folgore ar elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 

Pētījums: Latvijā katra otrā automašīna ir vismaz 10 gadus veca 3

Latvijā vairāk nekā pusei ģimeņu ir vismaz viena automašīna, savukārt trešdaļai ģimeņu divas, liecina If Apdrošināšana veiktais pētījums. Pētījuma dati parādīja, ka tikai 13 procentiem ģimeņu Latvijā nav privātā auto. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti