Jauno auto tirgus atgūstas lēnāk kā citur Baltijā 6

 
17.maijs 2011 11:55

Šogad pirmajos četros mēnešos Latvija joprojām ir tālu aiz pārējām Baltijas valstīm pēc reģistrēto jauno vieglo automašīnu skaita.

Kaut arī šajā laika posmā jauno auto reģistrācijā kopumā atzīmēts ievērojams pieaugums (121%) salīdzinājumā ar iepriekšējā gada pirmajiem četriem mēnešiem, Latvija ar divarpus tūkstošiem pārdotu automobiļu ievērojami atpaliek gan no Lietuvas (4026), gan no Igaunijas (4605), kurā šogad pārdots turpat divreiz vairāk vieglo auto, nekā pie mums.

„Mūsu tirgū populārāko - Volkswagen automobiļu pārdošana Latvijā gan palielinās daudz straujāk (par 165%), nekā tirgus kopumā,” atzīmē „Volkswagen centra Rīga” vadītājs Agris Staņēvičs, SIA "Motors Latvia" valdes loceklis. Kopumā Baltijā šogad pārdots 1181 vieglais Volkswagen auto un tas ir par 157% vairāk nekā pērn šajā laika periodā. “Jaunu auto pārdošanas apjomi Latvijā aug, taču pieauguma raksturs ir samērā nestabils.”

Baltijas tirgus līderis „Volkswagen centrs Rīga” salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu joprojām demonstrē lielu pieaugumu. Tajā pārdošanas apjomi pirmajos četros šā gada mēnešos pieauguši vairāk nekā divreiz (par 128%), pārdodot 191 vienības, turpretī pērn šajā laika posmā šis dīleris pārdevis tikai 84 automašīnas. Jāpiezīmē, ka statistikas datos eksports netiek ņemts vērā.

“Starp citu tāpat kā pērn Latvijā mums pieder 8% no visa jauno auto tirgus – kopā ar mūsu meitasuzņēmumu "Venta Motors" Latvijā konkurējam itin veiksmīgi,” uzsver A. Staņēvičs.

Par "Volkswagen centru Rīga" – tas atvērts 1997. gadā, kad arī dibināta SIA "Motors Latvia". "Motors Latvia" tirgus daļa kopā ar tā meitasuzņēmumu SIA "Venta Motors" šogad ir 54% no kopējā Volkswagen tirdzniecības apjoma Latvijā un 17% Baltijā kopumā.
 

 
Visi komentāri
 
282782. viesis 18.maijs 2011 13:18
0 0 Atbildēt

vāji apmaksāta fofāgena reklāma

282783. viesis 18.maijs 2011 13:29
0 0 Atbildēt

Laikam jau cilvēki pie mums visnabadzīgākie. Pazīstu daudzus, kas saviem jaunajiem auto knapi var lizingus nomaksāt - tie auto stāv garažās, izbraukts tiek tikai īpašos gadījumos. Bet cilvēki vēlas tos auto nomaksāt, cerībā, ka būs labāki laiki, un varēs atkal braukt. Krīze jau ir skārusi visus, arī daudzus elitaru profesiju pārstāvjus: pat advokati un notari vairums šodien atlaiduši no darba tehniskos darbiniekus un sekretarus - paši raksta dokumentus un vāra kafiju...Reali jūtu, ka pašam ģimenē uzturēt divus auto kļūst arvien grūtāk. Galvenā problema ir tieši augstā degvielas cena. Nodokļi ir vienreizējs gada maksājums, OCTA arī nav dārga. Tāpēc, tagad ar meitu kopā izmantojam tikai vienu, otrs stāv garažā "rezervei"... Tāda nu šodien tā dzīves realitāte.

282784. viesis 18.maijs 2011 14:40
0 0 Atbildēt

Tiešām "vāji apmaksāta reklāma" un bezsakarīga :). Bet tam ir objektīvi apstākļi. Tādi laiki.

282786. viesis 18.maijs 2011 15:56
0 0 Atbildēt

Tiešām nesaprotu, kāpēc tauta šobrīd skrien uz tiem VW ? Nekā īpaša no pašreizējā piedāvājuma tur nav, auto ir arī salīdzinoši dārgi... Bet vispār tas rakstiņš tiešām izskatās pēc VW reklamas.

282788. viesis 18.maijs 2011 20:23
0 0 Atbildēt

Es gan neierobezhoju braukshanu ar savu Meriva Diesel Power, shogad nobraukti jau 9400 km.

282807. viesis 20.maijs 2011 15:04
0 0 Atbildēt

Nesen satiku vienu pazīstamu TA inspektoru. Parunājāmies lielveikala autostāvvietā. Viņaprāt, krīzes situacija nebūt nav mazinājusies, drīzāk autovadītāju rīcība liecinot par pretējo. Auto uz tehniskajām apskatēm tiekot atvesti daudz sliktākā teh.stāvoklī, nekā tas bija pirms 2-3 gadiem. Arvien vairāk paliek tādu auto, kuri ir nekopti, netīriem saloniem un dzinēja nodalījumiem. Pat jauni auto. Dīvaini, ka nekopto auto vadītāji ir gados jauni cilvēki. Otra tendence esot - no šķūņiem un garažām tiek izvilkti un atvesti uz TA jau daudzus gadus neizmantoti veci auto - veci žiguļi, 80-to gadu mazdas, sierras, vecie merši un pat opel-rekordi. Labākos laikos noglabāti "vēsturei". Redzams, ka cilvēkiem trūkst naudas auto remontiem un apkopei. Daudz esot arī auto, kas gada laikā nobraukuši ne vairāk kā 1000km. Pensionariem piederošie. Vienīgā pozitīvā tendence - mazāk sastopami ar vietējo tjuningu "apkarināti" auto. Objektivi vērtējot, vidēji tikai katrs 7 auto uz pirmo reizi saņem pozitivu novērtējumu. Pieaug arī to auto skaits, kas uzlīmi saņem tikai pēc 3-4 atkārtotās apskates reizes. Šogad vairāk kā jebkad no TA tiek "izmestas" mašinas dēļ pārāk nobrauktām riepām. Iepriekš tas bija ļoti reti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti