BTA ieņem 1.vietu Latvijas auto apdrošināšanas tirgū 5

 
13.jūnijs 2011 9:32

Kopumā Apdrošināšanas sabiedrība „BTA” SE 2010. gadā ir parakstījusi bruto prēmijas (pārdevusi apdrošināšanas polises) auto apdrošināšanā – KASKO un OCTA – par 29,57 milj. latu.

No tām KASKO veidā parakstītas bruto prēmijas 11,79 milj. latu un OCTA veidā 17,78 milj. latu apmērā. 2010. gadā kopumā Latvijā auto apdrošināšanas sektorā parakstītas bruto prēmijas par 77,3 milj. latu.
Arī apdrošināšanas atlīdzību izmaksās šajā sektorā BTA ieņem vadošo pozīciju. Pērn saviem klientiem bruto atlīdzībās apdrošināšanas sabiedrība izmaksāja 15,21 milj. latu, no kuriem 7,52 milj. latu izmaksāti KASKO un 7,69 milj. latu OCTA veidā. Salīdzinot ar 2009. gadu, BTA izdevās palielināt savu parakstīto bruto prēmiju apjomu OCTA veidā par 4,45 milj. Ls un nostiprināt savu līdera pozīciju gan šajā apdrošināšanas veidā, gan auto apdrošināšanā kopumā.

Andrejs Skroderis, Apdrošināšanas sabiedrības „BTA” SE valdes loceklis: „OCTA, KASKO, kā arī veselības un īpašuma apdrošināšana ir četri Latvijā populārākie apdrošināšanas veidi, kuros kopumā BTA ir vadošais Latvijas apdrošinātājs. Ņemot vērā pēdējo gadu, ekonomisko situāciju, cilvēki lielākoties iegādājās tikai pašu nepieciešamāko, arī attiecībā uz apdrošināšanas produktiem, tādēļ BTA īpašu vērību pagājušā gadā veltīja tieši šo četru apdrošināšanas veidu uzlabošanai, pilnveidojot esošos pakalpojumus un iekļaujot dažādas papildu bezmaksas priekšrocības, kā arī izstrādājot jaunus apdrošināšanas piedāvājumus. Šobrīd redzam, ka BTA konsekventais darbs pie apdrošināšanas produktu piedāvājuma pilnveidošanas ir sevi attaisnojis un uzņēmums ir nostiprinājies kā līderis visā Latvijas apdrošināšanas tirgū, sasniedzot 31,2% tirgus daļu.”

Kopumā četros Latvijā lielākajos apdrošināšanas veidos BTA pērn parakstīja bruto apdrošināšanas prēmijas par 41,8 milj. latu un atlīdzībās izmaksāja 23.15 milj. latu. Veselības apdrošināšanā BTA ieņem otro vietu ar 5.65 milj. Ls parakstītajām bruto prēmijām.

Pateicoties aktīvai darbībai un sekojot līdzi tirgus tendencēm un cilvēku vajadzībām, BTA palielināja arī savu tirgus daļu īpašumu apdrošināšana. Ja 2009. gadā BTA ieņēma trešo vietu šajā sektorā starp Latvijas apdrošināšanas sabiedrībām, tad pērn BTA ierindojās jau otrajā vietā pēc parakstītajām bruto prēmijām.

 
Visi komentāri
 
283033. viesis 13.jūnijs 2011 9:55
0 0 Atbildēt

nu es tak arī saku ka tā octa ir mūžīgos mīnusos un tai steidzami vajag celt cenu :D:D:D

vadošais tirgus spēlētājs(izmaksātājs) OCTA nozarē

iekasē 17,78

izmaksā 7,69

vairāk par 50% no iekasētās naudas paliek apdirsinātājam....

nu labi, jamais tur vēl pārapdirsina un doļu maksā brokeriem uttt.... bet tik un tā šitiem cipariem vajadzētu likt aizdomāties.... nu vismaz tiem, kas matemātikas stundās otrajā klasē negulēja....

283035. viesis 13.jūnijs 2011 10:23
0 0 Atbildēt

Pirmais, tu laikam domā, ka viņiem ar labdarību jānodarbojas...

283045. viesis 13.jūnijs 2011 13:38
0 0 Atbildēt

nu nē tak :D:D:D

Pirmais domā tikai un vienīgi to, kā šitādos krīzes apstākļos tie apdirsinātāji spēj izdzīvot ar nieka 57% peļņu :D:D:D

par OBLIGĀTU pakalpojumu...

tak cik vēl nesen atpakaļ visi apdirsinātāji ņaudēja, ka vajag pacelt octas cenas, jo pakalpojums esot nerentabls un kompānijas to sponsorē no citiem apdirsināšanas veidiem :D:D:D

incanti kāda tad ir to citu apdirsināšanas veidu varka, ja no tās vēl sanāk piķis ko sponsorēt nerentablo OCTA :D:D:D

283060. viesis 13.jūnijs 2011 15:53
0 0 Atbildēt

nu, cik zināms, šādi rādītāji nav visiem. nesen dienas biznesā bija raksts, ka šogad ar peļņu strādā tikai 2 apdirsinātāji.

bez tam, pakalpojums ir obligāts, bet ne jau obligāts bta. ja tik šausmīgi negribas, lai viņiem būtu peļņa, pērc pie tiem, kam zaudējumi. :D

un vai tiešām VISI ņaudēja? vari atbildēt par šiem vārdiem?

283152. viesis 16.jūnijs 2011 17:49
0 0 Atbildēt

ko var ņemties ar tiem apdrošinātājiem un viņu peļņām? visā pasaulē tā ir iekārtots. pasaules bagātākie cilvēki ir finansisti, apdrošinātāji, it tehnologi.

bez tam, latvijā tās cenas ir normālas vēl. pamēģiniet mašīnu kaut kādā īrijā, anglijā apdrošināt, kaut vai tepat kaimiņos Igaunijā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti