«Mazda» klienti ir ļoti apmierināti 8

 
29.jūnijs 2011 0:01

„Mazda” klienti ir starp apmierinātākajiem auto īpašniekiem Eiropā. To apstiprina Vācijā un Apvienotajā Karalistē veiktie „J.D. Power” klientu apmierinātības pētījumi.

Abos šajos tik nozīmīgajos autotirgos tika aptaujāti apmēram 17 000 automašīnu īpašnieku, lūdzot viņiem novērtēt savu automašīnu pēc automašīnas vadīšanas dinamikas, vadāmības, rentabilitātes, mehāniskās uzticamības un salona kvalitātes rādītājiem.

Vācijā „Mazda3” ne tikai uzvarēja tik svarīgajā kompakto auto segmentā, bet arī saņēma vairāk punktu nekā jebkurš cits no 117 pētījumā apskatītajiem modeļiem. „Mazda3” ieguva zelta medaļu kā vispārējais uzvarētājs, pārspējot A klases „Mercedes” un „Honda Civic”. Arī dinamiskajai „Mazda2” bija pamats svētkiem. Tā tika pasludināta par uzvarētāju kompakto auto segmentā, apsteidzot „Dacia Logan” un „Mini”. Ar šiem lieliskajiem rezultātiem „Mazda” ieņēma trešo vietu starp 28 pētījumā apskatītajiem zīmoliem, tādējādi pakāpjoties uz augšu no pagājušogad iegūtās ceturtās vietas.

Apvienotajā Karalistē veiktajā „J.D. Power” pētījumā „Mazda MX-5” atkal svinēja uzvaru sporta auto segmentā, bet tās panākumi neaprobežojās ar uzvaru savā kategorijā - šis „Mazda” spēkrats ieguva apmierinātības vērtējumu, kas pārspēja pagājušā gada uzvarētāja iegūto punktu skaitu. Tas bez piepūles apsteidza „Volkswagen Scirocco” un tādus luksus klases sporta auto kā „Audi TT”, „Mercedes-Benz CLK” un „SLK”. Un tas viss – tikai četrus mēnešus pēc tam, kad Japānā tika saražots 900 000 „MX-5”.
 

 
Visi komentāri
 
283236. viesis 29.jūnijs 2011 9:30
0 0 Atbildēt

nu, pie mums savukārt vairums Mazdu īpašnieki gan nejūtas pārāk laimīgi ar savu izvēli. Mans krustdēls arī auto braucēja gaitas uzsāka ar it kā labu 1988.gada mazdu 626 "ferrari"krāsā. Rūpīgi to auto kopa, pucēja, spīdināja - bet ,bet : pa riktīgo nojuka dvižoks, un prieki ar to beidzās. Šrots. Pēc tam krustdēls paņēma jau jaunāku 1994.gada mazdu 626. Melnu. Un atkal visu laiku mocijās ar dzinēja problēmām. Bija problemas gan ar bloka blīvi, gan elektroniku. Pieriebās - nomainīja to auto jau pret luksa klasi - mazdu Xedos 9. Un atkal - kā tajā teicienā:no vilka bēga uz lāci krita....Xedos mazda viņu,nabagu, izbesīja pilnīgi un garīgi. Un arī materiāli. Bet jēgas nebija nekādas, pabraukt ar to nevarēja. Pārdot arī izdevās ar lielām grūtībām. Un tas vēl nebija viss. Nākamais auto bija pavisam pajauna mazda6. Pirmie 3 mēneši vēl kaut kā, bet pēc tam sākās problemu virkne ar elektrosistēmām, iešprici. Problemas bija kaut kur vados, servisniekiem bija lielas problemas, servisnieki neprata atrast vainu. Krustdēls ,pārdodot šo auto, aiz priekiem pirmo reizi mūžā aizgāja uz baznīcu...Mazdu ēra ar to arī viām beidzās. Nākamais auto viņam kļuva mazlietots hundai Tukson, ar ko bez tehniskām problemām krustdēls jau brauc vairāk nekā gadu un Pirmo reizi savā autovadītāja mūžā jūtas laimīgs.

283238. viesis 29.jūnijs 2011 11:46
0 0 Atbildēt

Man ir aizdomas, ka runa rakstā ir par jaunām mazdām, nevis šrotiem...

283242. viesis 29.jūnijs 2011 17:51
0 0 Atbildēt

Krustēlam vai nu mānija vai mazohisms :D

283243. viesis 29.jūnijs 2011 18:39
0 0 Atbildēt

4x iekost vienā sū_dā ???? nu īti latviska neatlaidība :)

283249. viesis 30.jūnijs 2011 10:19
0 0 Atbildēt

Man vienam radam bija 626 un nākošo viņš arī ņēma mazdu tik šoreiz 6 . Māsas vīrs savulaik no salona paņēma 6 mazdu sedans tagad paņēma jaunāku 6 hečbeku . Kautkā pavelk tā mazda .

283256. viesis 30.jūnijs 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Es ar būtu atkal ņēmis mazdu, ja viņa man pēc 3 gadiem nesarūsētu, tas nekas, ka garantija - pārkrāsos, tik kas ir labāk - auto, kas nerūsē 10 gadus, vai auto, kas sarūsē jau pēc 4 gadiem :/

283257. viesis 30.jūnijs 2011 16:39
0 0 Atbildēt

Tas bija par 2005. gada Mazda 6

283260. viesis 30.jūnijs 2011 22:19
0 0 Atbildēt

Da to virsbūves garantiju var iespraust. Darba mazdu pārkrāsoja vēl rūpnīcas garantijas laikā(6 gadi). Ko tas deva, ja kategoriski atteicās krāsot tās vietas, kas nav vizuāli redzamas, zem moldingiem, arkas. Rūsa jau atkal ārā un garantija tju, tjuu. Nu labi par arkām nav ko vainot, jaunu auto pērkot apakšas pretrūsas apstrāde Latvijā ir uzskatāma par obligātu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti