«Mazda» klienti ir ļoti apmierināti 8

29.jūnijs 2011 0:01

„Mazda” klienti ir starp apmierinātākajiem auto īpašniekiem Eiropā. To apstiprina Vācijā un Apvienotajā Karalistē veiktie „J.D. Power” klientu apmierinātības pētījumi.

Abos šajos tik nozīmīgajos autotirgos tika aptaujāti apmēram 17 000 automašīnu īpašnieku, lūdzot viņiem novērtēt savu automašīnu pēc automašīnas vadīšanas dinamikas, vadāmības, rentabilitātes, mehāniskās uzticamības un salona kvalitātes rādītājiem.

Vācijā „Mazda3” ne tikai uzvarēja tik svarīgajā kompakto auto segmentā, bet arī saņēma vairāk punktu nekā jebkurš cits no 117 pētījumā apskatītajiem modeļiem. „Mazda3” ieguva zelta medaļu kā vispārējais uzvarētājs, pārspējot A klases „Mercedes” un „Honda Civic”. Arī dinamiskajai „Mazda2” bija pamats svētkiem. Tā tika pasludināta par uzvarētāju kompakto auto segmentā, apsteidzot „Dacia Logan” un „Mini”. Ar šiem lieliskajiem rezultātiem „Mazda” ieņēma trešo vietu starp 28 pētījumā apskatītajiem zīmoliem, tādējādi pakāpjoties uz augšu no pagājušogad iegūtās ceturtās vietas.

Apvienotajā Karalistē veiktajā „J.D. Power” pētījumā „Mazda MX-5” atkal svinēja uzvaru sporta auto segmentā, bet tās panākumi neaprobežojās ar uzvaru savā kategorijā - šis „Mazda” spēkrats ieguva apmierinātības vērtējumu, kas pārspēja pagājušā gada uzvarētāja iegūto punktu skaitu. Tas bez piepūles apsteidza „Volkswagen Scirocco” un tādus luksus klases sporta auto kā „Audi TT”, „Mercedes-Benz CLK” un „SLK”. Un tas viss – tikai četrus mēnešus pēc tam, kad Japānā tika saražots 900 000 „MX-5”.
 

 
Visi komentāri
 
283236. viesis 29.jūnijs 2011 9:30
0 0 Atbildēt

nu, pie mums savukārt vairums Mazdu īpašnieki gan nejūtas pārāk laimīgi ar savu izvēli. Mans krustdēls arī auto braucēja gaitas uzsāka ar it kā labu 1988.gada mazdu 626 "ferrari"krāsā. Rūpīgi to auto kopa, pucēja, spīdināja - bet ,bet : pa riktīgo nojuka dvižoks, un prieki ar to beidzās. Šrots. Pēc tam krustdēls paņēma jau jaunāku 1994.gada mazdu 626. Melnu. Un atkal visu laiku mocijās ar dzinēja problēmām. Bija problemas gan ar bloka blīvi, gan elektroniku. Pieriebās - nomainīja to auto jau pret luksa klasi - mazdu Xedos 9. Un atkal - kā tajā teicienā:no vilka bēga uz lāci krita....Xedos mazda viņu,nabagu, izbesīja pilnīgi un garīgi. Un arī materiāli. Bet jēgas nebija nekādas, pabraukt ar to nevarēja. Pārdot arī izdevās ar lielām grūtībām. Un tas vēl nebija viss. Nākamais auto bija pavisam pajauna mazda6. Pirmie 3 mēneši vēl kaut kā, bet pēc tam sākās problemu virkne ar elektrosistēmām, iešprici. Problemas bija kaut kur vados, servisniekiem bija lielas problemas, servisnieki neprata atrast vainu. Krustdēls ,pārdodot šo auto, aiz priekiem pirmo reizi mūžā aizgāja uz baznīcu...Mazdu ēra ar to arī viām beidzās. Nākamais auto viņam kļuva mazlietots hundai Tukson, ar ko bez tehniskām problemām krustdēls jau brauc vairāk nekā gadu un Pirmo reizi savā autovadītāja mūžā jūtas laimīgs.

283238. viesis 29.jūnijs 2011 11:46
0 0 Atbildēt

Man ir aizdomas, ka runa rakstā ir par jaunām mazdām, nevis šrotiem...

283242. viesis 29.jūnijs 2011 17:51
0 0 Atbildēt

Krustēlam vai nu mānija vai mazohisms :D

283243. viesis 29.jūnijs 2011 18:39
0 0 Atbildēt

4x iekost vienā sū_dā ???? nu īti latviska neatlaidība :)

283249. viesis 30.jūnijs 2011 10:19
0 0 Atbildēt

Man vienam radam bija 626 un nākošo viņš arī ņēma mazdu tik šoreiz 6 . Māsas vīrs savulaik no salona paņēma 6 mazdu sedans tagad paņēma jaunāku 6 hečbeku . Kautkā pavelk tā mazda .

283256. viesis 30.jūnijs 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Es ar būtu atkal ņēmis mazdu, ja viņa man pēc 3 gadiem nesarūsētu, tas nekas, ka garantija - pārkrāsos, tik kas ir labāk - auto, kas nerūsē 10 gadus, vai auto, kas sarūsē jau pēc 4 gadiem :/

283257. viesis 30.jūnijs 2011 16:39
0 0 Atbildēt

Tas bija par 2005. gada Mazda 6

283260. viesis 30.jūnijs 2011 22:19
0 0 Atbildēt

Da to virsbūves garantiju var iespraust. Darba mazdu pārkrāsoja vēl rūpnīcas garantijas laikā(6 gadi). Ko tas deva, ja kategoriski atteicās krāsot tās vietas, kas nav vizuāli redzamas, zem moldingiem, arkas. Rūsa jau atkal ārā un garantija tju, tjuu. Nu labi par arkām nav ko vainot, jaunu auto pērkot apakšas pretrūsas apstrāde Latvijā ir uzskatāma par obligātu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Seat Leon izaicina VW Golf 8 (+VIDEO)

Vai jaunais spāņu kompaktklases hečbeks Seat Leon ir gatavs “sadot pa degunu” arī VW Golf 8 un Škoda Octavia? Lasīt vairāk

 

UAZ parāda jaunā Hunter attēlus, taču faniem tas nepatīk (+ FOTO) 18

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs UAZ publicējis attēlus ar jaunās paaudzes Hunter iespējamo izskatu, taču modeļa fani tos izbrāķējuši. Lasīt vairāk

 

Brīnumainais materiāls asfalts (+ VIDEO) 3

Asfalts, iespējams, ir viens no vismazāk novērtētajiem materiāliem, jo mēs to redzam un izmantojam ikdienā, pat neaizdomājoties, cik šī substance patiesībā ir svarīga. Lasīt vairāk

 

Jaunie Renault Talisman un Talisman Grandtour ienāk Latvijas tirgū (+ FOTO) 1

Jaunais Renault Talisman Baltijā pieejams ar sākumcenu no 27 690 EUR, bet Talisman Grandtour – no 28 690 EUR. Piedāvājumā ir trīs dažādas komplektācijas: Zen, Intens un Initiale Paris. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti