„Mazda” klienti ir starp apmierinātākajiem auto īpašniekiem Eiropā. To apstiprina Vācijā un Apvienotajā Karalistē veiktie „J.D. Power” klientu apmierinātības pētījumi.
Abos šajos tik nozīmīgajos autotirgos tika aptaujāti apmēram 17 000 automašīnu īpašnieku, lūdzot viņiem novērtēt savu automašīnu pēc automašīnas vadīšanas dinamikas, vadāmības, rentabilitātes, mehāniskās uzticamības un salona kvalitātes rādītājiem.
Vācijā „Mazda3” ne tikai uzvarēja tik svarīgajā kompakto auto segmentā, bet arī saņēma vairāk punktu nekā jebkurš cits no 117 pētījumā apskatītajiem modeļiem. „Mazda3” ieguva zelta medaļu kā vispārējais uzvarētājs, pārspējot A klases „Mercedes” un „Honda Civic”. Arī dinamiskajai „Mazda2” bija pamats svētkiem. Tā tika pasludināta par uzvarētāju kompakto auto segmentā, apsteidzot „Dacia Logan” un „Mini”. Ar šiem lieliskajiem rezultātiem „Mazda” ieņēma trešo vietu starp 28 pētījumā apskatītajiem zīmoliem, tādējādi pakāpjoties uz augšu no pagājušogad iegūtās ceturtās vietas.
Apvienotajā Karalistē veiktajā „J.D. Power” pētījumā „Mazda MX-5” atkal svinēja uzvaru sporta auto segmentā, bet tās panākumi neaprobežojās ar uzvaru savā kategorijā - šis „Mazda” spēkrats ieguva apmierinātības vērtējumu, kas pārspēja pagājušā gada uzvarētāja iegūto punktu skaitu. Tas bez piepūles apsteidza „Volkswagen Scirocco” un tādus luksus klases sporta auto kā „Audi TT”, „Mercedes-Benz CLK” un „SLK”. Un tas viss – tikai četrus mēnešus pēc tam, kad Japānā tika saražots 900 000 „MX-5”.
nu, pie mums savukārt vairums Mazdu īpašnieki gan nejūtas pārāk laimīgi ar savu izvēli. Mans krustdēls arī auto braucēja gaitas uzsāka ar it kā labu 1988.gada mazdu 626 "ferrari"krāsā. Rūpīgi to auto kopa, pucēja, spīdināja - bet ,bet : pa riktīgo nojuka dvižoks, un prieki ar to beidzās. Šrots. Pēc tam krustdēls paņēma jau jaunāku 1994.gada mazdu 626. Melnu. Un atkal visu laiku mocijās ar dzinēja problēmām. Bija problemas gan ar bloka blīvi, gan elektroniku. Pieriebās - nomainīja to auto jau pret luksa klasi - mazdu Xedos 9. Un atkal - kā tajā teicienā:no vilka bēga uz lāci krita....Xedos mazda viņu,nabagu, izbesīja pilnīgi un garīgi. Un arī materiāli. Bet jēgas nebija nekādas, pabraukt ar to nevarēja. Pārdot arī izdevās ar lielām grūtībām. Un tas vēl nebija viss. Nākamais auto bija pavisam pajauna mazda6. Pirmie 3 mēneši vēl kaut kā, bet pēc tam sākās problemu virkne ar elektrosistēmām, iešprici. Problemas bija kaut kur vados, servisniekiem bija lielas problemas, servisnieki neprata atrast vainu. Krustdēls ,pārdodot šo auto, aiz priekiem pirmo reizi mūžā aizgāja uz baznīcu...Mazdu ēra ar to arī viām beidzās. Nākamais auto viņam kļuva mazlietots hundai Tukson, ar ko bez tehniskām problemām krustdēls jau brauc vairāk nekā gadu un Pirmo reizi savā autovadītāja mūžā jūtas laimīgs.