Kia gūst četras godalgas

 
28.jūlijs 2011 8:27

Kia Motors kļuvis par vienu no lielākajiem jaunā "Automobiļu zīmolu konkursa" uzvarētājiem.

Šo zīmolu un dizaina konkursu organizē "Vācu dizaina padome" jeb "Rat fuer Formgebung", kas organizē arī "Designpreis der Bundesrepublik Deutschland" ("Vācu dizaina godalga").

Autozīmolu konkursa tiesnešu kolēģija pasludināja Kia Motors par uzvarētāju četrās kategorijās. Zīmola dizaina kategorijā, kurā tiek vērtēts zīmola kopējais veidols un dizaina stratēģija, Kia tika novērtēta ar atzīmi "Labākais no labākajiem".

Virsbūves jeb eksterjera dizaina kategorijā, kur uzmanības centrā ir paša automobiļa izskats, par uzvarētājiem kļuva uzreiz trīs Kia modeļi: kompaktais krosovers Sportage, jaunais B segmenta modelis Rio (pārdošanā no 2011. gada rudens) un pilnīgi jaunais, atlētiskais D segmenta sedans Kia Optima. Turklāt Kia Optima un Kia Sportage jau ir prestižu dizaina godalgu - red dot un iF produkta dizaina balvas laureāti.

"Mēs esam neizsakāmi lepni par Kia Motors sasniegumiem šajā konkursā, kurš ir ļoti nozīmīgs automobiļu industrijai," saka Kia galvenais dizaineris Pēters Šreijers. "Izmainot dizaina pamatus, mēs esam piešķīruši markai savu seju un pilnīgi jaunu, pamanāmu identitāti."

"Tituls "Labākais no labākajiem" ("Best of Best"), kas piešķirts Kia jaunajai dizaina identitātei zīmola dizaina kategorijā ir mūsu starptautiskās radošās un profesionālās dizaina komandas darba teicams novērtējums. Godalgas, kas piešķirtas Sportage un Optima, kā arī mūsu visjaunākajam veikumam Rio, atspoguļo pastāvīgos pūliņus noturēt un celt mūsu augstos dizaina standartus. Visas četras godalgas ir fantastiska atzinība mūsu stratēģijai izvirzīt dizainu par Kia zīmola centrālo aspektu," piebilst Šreijers.

Trīs godalgas Kia: dizains ved nākotnē

Ceturtās paaudzes Rio, kas svinēja pirmizrādi 2011. gada Ženēvas starptautiskajā autoizstādē, ir nevis priekšgājēja uzlabojums, bet gan jauna, spēcīga personība. Atbrīvojoties no pagātnes iespaidiem, jaunais B segmenta modelis simbolizē Kia pārtapšanu par dizaina un kvalitātes zīmolu. Ķīļveida profils un slaidā sānstiklu līnija pieškir jaunpienācējam dinamiku, kamēr līdzsvars starp logu formu, riteņu bāzi un automobiļa kopējām proporcijām rada "premium" iespaidu, kāds reti novērojams šajā automobiļu klasē. Radīts globālajam tirgum, Rio būs pieejams Eiropā kā trīs, tā piecu durvju izpildījumā, kamēr citviet pasaulē pārsvarā tiks piedāvāta versija ar 4 vai 5 durvīm.

Jaunā Kia Optima ir modelis, kas ne mazākā mērā neatgādina firmas iepriekšējos vidējās klases sedanus. Pēters Šreijers vadīja atlētiskā sedana tapšanu Kia dizaina centros Frankfurtē, Vācijā un Irvainā, ASV. Tūliņ pēc nonākšas Korejas tirgū 2010. gada vidū, Kia Optima ieņēma pirmo vietu D segmentā. Tas ir pirmais Kia modelis, kam izdevies panākt ko tādu.

Trešās paaudzes Sportage ir populārā kompaktā krosovera pilnīga pārtapšana. Sportage apvieno visas svarīgākās SUV īpašības – paaugstinātu klīrensu, augstu sēdpozīciju un palielinātu drošības sajūtu, kā arī slaidu, mūsdienīgu dizainu. Videi draudzīgākais Sportage modelis 1.7 CRDi 2WD, ko Kia piedāvā Eiropā ar start/stop sistēmu, izceļas ar zemu CO2 izmešu līmeni – tikai 135 g/km.

Uzvarētāji būs apskatāmi Frankfurtes motoršovā IAA

"Vācu dizaina padome", kas organizē jauno "Automobiļu zīmolu konkursu", dibināta 1953. gadā pēc Vācijas Federālā parlamenta iniciatīvas. Šodien tas ir viens no pasaules vadošajiem dizaina zinību un komunikācijas centriem. Starp neatkarīgās organizācijas patroniem ir ap 170 uzņēmumu no Vācijas un citām valstīm. Tās konkursu, piemēram "Designpreis Deutschland" (Vācijas augstākā oficiālā dizaina godalga), izstāžu, kā arī konferenču un semināru mēŗkis ir izplatīt plašā publikā priekšstatu par labu industriālo dizainu. "Autozīmolu konkurss" ir atvērts visiem autoindustrijas uzņēmumiem un to partneriem, ieskaitot piegādātājus, dizaina un zīmolzinību kompānijas.

Pirmie jaunā konkursa uzvarētāji kopā ar godalgām tiks izstādīti Frankfurtes motoršovā "Automobiļu dizaina naktī" 2011. gada 13. septembrī.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti