Svinot savu pasaules pirmizrādi paralēlos auto šovos ASV un Ķīnā, jaunais Malibu lika stūrakmeni Chevrolet dalībai 2011.gada Frankfurtes motoršovā.
Eiropā, kur Malibu pirms tam nav bijis pieejams, tā tirdzniecība tiks uzsākta nākamajā gadā un tas ieņems markas flagmaņa lomu.
"Malibu ieņems augstāko pozīciju starp septiņiem jaunajiem modeļiem, ko esam laiduši klajā Chevrolet simtgadē," stāsta Chevrolet Europe prezidents un rīkotājdirektors Veins Branons. "Chevrolet Malibu ir zīmola jaunākais augstākās klases piedāvājums, kas sniegs pārbaudītas vērtības ar augstākās klases sajūtas Eiropas vidējās klases segmentā."
Lielisks izskats un jauna atlētisma jēga
Ar 2737 mm garu un 1577 mm platu riteņu bāzi jaunais Malibu var lepoties ar atlētisku stāju. Tā vizuāli zemais klīrens, kas panākts ar integrētiem spoileriem, automašīnai piešķir uzstājīgu izskatu. Pateicoties Chevrolet Volt cienīgam gaisa pretestības koeficientam 0,28, Malibu būs viens no visaerodinamiskākajiem automobiļiem Chevrolet vieglo automobiļu saimē.
Citas eksterjera dizaina replikas ietver Chevrolet raksturīgo radiatora resti ar horizontālo dalījumu, jaudīgus ksenona lukturus, lielas Chevrolet emblēmas priekšā un aizmugurē, kā arī jaunam Camaro līdzīgus LED diožu aizmugurējos lukturus. Pēc pircēju vēlmēm auto iespējams aprīkot ar 17 vai 18 collu riteņu diskiem. Atkarībā no izvēlētās modifikācijas, pircējiem tiks piedāvātas deviņas virsbūves krāsas kā arī četras interjera krāsu kombinācijas.
Vairāk vietas, komforta un izsmalcinātības
Jaunajam Malibu ir pilnīgi jauns dubultā kokpita dizains, kas rada aicinošu, plašu un komfortablu vidi automašīnas salonā ar iespaidīgi plašu telpu plecu un gurnu rajonā.
Salonā izmantotie matālisku vai hromētu detaļu akcenti, maigs apgaismojums gan pie instrumentu paneļa, gan pie mantu glabāšanas kabatām, kā arī kontrastējošas šuves palielina automobiļa salona izsmalcinātību. Lai samazinātu trokšņu līmeni salonā un uzlabotu braukšanas komfortu, vairākās svarīgās vietās ir izmantoti skaņu absorbējošie materiāli.
Malibu salonā ir neskaitāmas dažādu sīkumu un lietu uzglabāšanas vietas, pat audio sistēmas panelis pārbīdās uz augšu un leju, lai ļautu piekļūt 15 cm dziļai mantu glabātuvei, kas slēpjas aiz pirmo reizi vidējās klases auto izmantotā septiņu collu liela skārienjūtīga radio displeja.
Malibu piedāvā pilnu spektru jaunāko audio iekārtu iespēju spektru – tajā iekļauta jaua radio sistēma un pieejama ir arī navigācijas sistēma. Iespējama arī Bluetooth bezvadu savienojamība, kas ļauj izmantot viedtālruņu aplikācijas, neizmantojot pašus tālruņus.
Precīzs regulējums nodrošina izcilu braukšanu un vadāmību
Pircējiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem ekonomiskajiem un jaudīgajiem četru cilindru benzīna vai dīzeļdzinējiem ar 2,0 vai 2,4 litru darba tilpumu un jaudu 164 vai 169 zirgspēki. Eiropā jaunais Malibu būs pieejams gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu.
Chevrolet Malibu tika projektēts ar nolūku braukšanas un vadāmības ziņā būtu vienā līmenī ar daudz dārgākiem sedaniem. Gūstot labumu no nepārtrauktas godalgām bagāto vidējās klases automobiļu uzlabošanas, GM inženieri pārbaudīja, uzlaboja un kalibrēja jauno Malibu uz lauku ceļiem, lielceļiem, automaģistrālēm un auto izmēģinājumu poligonos visā pasaulē.
Malibu virsbūve ir tikpat stingra kā jebkura cita vērā ņemama vidējās klases sedana virsbūve. Tas ļauj veikt precīzus regulējumus un dinamisku spēkrata kontroli, kas ir divi noteicošie elementi Malibu teicamajai uzvedībai uz ceļa. Citas sistēmas, kas iespaido Malibu braukšanu un vadāmību ir augstākās klases stūres iekārta, kas dod maigu, precīzu vadāmības sajūtu un labu centra izjūtu, kā arī McPherson tipa priekšējā un daudz sviru neatkarīgā aizmugurējā balstiekārta. Papildus komfortu nodrošina labi izolētie dzinēja balsti, kas automašīnas salonam nenodot dzinēja radīto troksni.
Šasiju kontrolējošo tehnoloģiju vidū ir četru kanālu anti-bloķējošās bremzes (ABS), pilna pretizslīdēšanas kontrole un četru kanālu elektroniskā stabilitātes kontrole (ESC), elektroniskā bremžu spēka sadalīšanas sistēma (EBD), bremzēšanas asistents (BA), bremzēšanas pagriezienos kontrole, hidraulisko bremžu stipruma kontrole un vilkmes kontrole.
Klints cieta drošība
Runājot par drošības aprīkojumu, jaunais Malibu ir viens no vislabāk aprīkotajiem automobiļiem savā segmentā. Tas būs sagatavots gājēju aizsardzībai visos tirgos, kur tiks pārdots. Standartā tas ir aprīkots ar astoņiem gaisa spilveniem – divu pakāpju vadītāja un priekšējā pasažiera gaisa spilveniem, vadītāja un priekšējā pasažiera iegurņa/krūšukurvja rajona sānu gaisa spilveniem, kā arī jumta gaisa spilveniem, kas nodrošina aizsardzību arī automašīnas apgāšanās gadījumā. Aizmugurējie parkošanās sensori un atpakaļskata kamera ir pieejami, komplektējot auto ar vidējā un augstā līmeņa aprīkojumu.
Malibu tiks izgatavots vairākās rūpnīcās visā pasaulē, ieskaitos ASV, Dienvidkoreju un Ķīnu.
kas sniegs pārbaudītas vērtības ar augstākās klases sajūtas Eiropas vidējās klases segmentā.".Kārtējais murgojums.Tā ir vienkārši Insignia USA izpildījumā.Un man gan šķiet,ka ievērības cienīgāka ir Camaro ienākšana Eiropas oficiālajā tirgū. www.autobild.de/marken-modelle/chevrolet/camaro