Volkswagen grupa ieņem vispārēju līderpozīciju galvenajos noieta tirgus segmentos piecos lielākajos ES tirgos:
Vācijā, Lielbritānijā, Francijā, Spānijā un Itālijā. Saskaņā ar “Dataforce” rīcībā esošo informāciju, 2011. gada pirmajā pusē galvenajos noieta tirgos tika reģistrēti 320 079 jauni Volfsburgā bāzētā koncerna, kurā ietilpst Volkswagen, Audi, Škoda un SEAT vieglo pasažieru automobiļu zīmoli, ražoti automobiļi (iepriekšējā gadā: 280 932). Šis skaitlis veido 13,9 procentu pieaugumu.
Volkswagen zīmols joprojām ir veiksmīgākais piecos lielākajos ES individuālajos tirgos, reģistrēto automobiļu skaitam pieaugot par 17,2 procentiem, līdz 170 391 jaunam automobilim. Kā vislabākais luksus klases zīmols, Audi palielināja jauno automobiļu reģistrāciju skaitu par 4,4 procentiem, līdz 95 730 automobiļiem.
“Volkswagen grupa ir vēl vairāk nostiprinājusi savas līderpozīcijas Eiropā. Eiropas autotirgū visumā vērojama pozitīva attīstība, tomēr mēs joprojām esam piesardzīgi”, komentē Martins Jāns (Martin Jahn), Volkswagen Group Fleet International rīkotājdirektors.
Būtībā, VW jau vairākus gadu desmitus ir viens nolielākajiem autobūves līderiem,kuram līdz šim vēl nav nācies piedzīvot nopietnas krīzes. Mašinas jau arī itin labas, bet varēja būt lētākas. Eiropā un pasaulē reti kāds ar viņiem ilgāk par trim gadiem brauc. Vasarā Vācijā vienā auto placī paskatījos - tur pilns ar 2006-2007 gadu golfiņiem. Pie mums pirmo,otro golfu autovadītāji atceras teju kā leģendas, par pārējiem modeļiem nekas netiek dzirdēts. Ja nu vienīgās atsauksmes ir: lielāks, smagāks un dārgāks... Par lielajiem VW džipiem savukārt autovadītāju vidū vairums atsauksmes ir sliktas. Vecās klasiskās "vaboles" pie mums arī nekad nav bijušas popularas, ja nu vienīgi kādos fanu klubiņos. Sevi par VW piekritēju neuzskatu. Trīs gadus nobraucu ar golf2, atmiņas stipri viduvējas. Ritošā neder nekam. Pat reduktors nobira. Mūsu ceļiem tas auto nebija piemērots.