Opel Zafira Tourer uzstāda jaunus standartus

 
10.oktobris 2011 13:03

Inovatīvs, elastīgs, augstas kvalitātes un ergonomisks – Zafira uzstāda jaunus standartus interjera daudzpusībā un atmosfērā, ko nodrošina Opel izstrādātā Flex7 sēdvietu sistēma un citi autoražotājam raksturīgie Flex papildus aprīkojumi.

Jau 1999. gadā Opel izveidoja septiņvietīgo vienapjoma auto segmentu, kura aizsācējs bija pirmās paaudzes Zafira modelis. Šodien Opel panākumi saistās jau ar trešās paaudzes Zafira. Principi ir saglabāti tādi paši kā toreiz – maksimāla pielāgojamība bez nepieciešamības pēc sēdvietu izņemšanas. Piedāvājot lielisku funkcionalitātes un ērtību apvienojumu, Opel Zafira Tourer nodrošina Insignia ērtības kompaktā vienapjoma auto segmentā – premium vērtības, inovatīvas tehnoloģijas un skulpturālu, dinamisku dizainu.

Kopā ar Meriva modeli, kas ir Eiropas numur viens mazizmēra vienapjoma auto segmentā, Zafira Tourer padara Opel par paraugu elastības jomā. Kamēr 2010. gada otrās paaudzes Meriva piedāvā nepārspējamu pielāgojamību mazākā formātā, jo īpaši jaunām ģimenēm, Zafira Tourer sevī apvieno daudzpusību un premium līmeņa vērtības komfortam un atmosfērai. Tas padara šo auto par ideālu izvēli ģimenēm ar pieaugošākiem bērniem vai darījumu cilvēkiem, piemēram, fotogrāfiem vai arhitektiem, kuriem darba vajadzībām ir jātransportē lielizmēra objekti. Izmantojot Zafira Tourer, tas viss ir vienkāršāk kā jebkad agrāk.

Daudzpusīgums: individuālās sēdvietas aizmugurē veidotas maksimālai elastībai un komfortam

Tāpat kā pirmo divu paaudžu Zafira modeļiem, maksimāla elastība un daudzās interjera konfigurāciju variācijas, kurām nav nepieciešama sēdekļu izņemšana, ir Zafira Tourer galvenās iezīmes, turklāt tā pārsteidz arī ar gaisīgu, gaišu un augstas kvalitātes interjeru. Papildus jau nosauktajam, Opel inženieri ir uzlabojuši arī attapīgo Flex7 sēdvietu konceptu.

Tāpat kā iepriekšējo paaudžu Zafira modeļiem, trešās rindas sēdvietas var tikt nolaistas vienā līmenī ar bagāžas nodalījumu. Opel inženieri ir pilnībā pārveidojuši otro rindu, kas vairāk nav sols, bet gan trīs individuālas sēdvietas, kuras visā garumā, neatkarīgi vienai no otras, ir iespējams slidināt 210 mm (100 mm uz priekšu, 110 atpakaļ) amplitūdā, turklāt tās var pilnībā nolaist, tādējādi radot vienāda līmeņa virsmu kravas pārvadāšanai. Papildus tam, šo trīs sēdvietu atzveltnes ir iespējams nolaist trīs dažādās pozīcijās – 0, 16, 20 un 24 grādu leņķī.

Viss Opel Flex aprīkojums atbilst Opel būtiskākajām prasībām attiecībā pret lietošanas ērtumu – pateicoties viegli aizsniedzamiem cilpas formas rokturiem, kas iekrāsoti citā tonī, lai tos būtu vieglāk atpazīt (sarkanā nolocīšanai uz leju un melnā, lai paceltu uz augšu), sēdekļu atzveltnes iespējams pilnībā nolocīt tikai ar vienu kustību. Tādējādi tiek nodrošināta maksimāla pielāgojamība bez nepieciešamības pēc sēdekļu vai galvas balstu izņemšanas.

Lounge sēdvietu sistēma ļauj otrajai rindai izbaudīt augstākās klases sajūtas

Zafira Tourer būtiskākais moments ir Lounge sēdvietu sistēma, kas, gluži kā augstākās šķiras sedanā, pasažieriem otrajā rindā nodrošina lielu daudzumu vietas. Jaunā interjera konfigurācija ir iekļauta standartā vadošajai aprīkojuma komplektācijai Cosmo un kā papildus ir pieejama priekš Enjoy.

Pēc pogas nospiešanas, otrās rindas trīs sēdvietas transformējas divās izcili komfortablās sēdvietās ar plašu vietu kājām un plecu zonai. Malējās sēdvietas ir iespējams slidināt līdz pat 280 mm atpakaļ, kas ir labākais rādītājs visā klasē, turklāt 70 mm vairāk nekā standarta versijā. Sēdvietas ir iespējams pārvietot arī 50 mm uz salona centru, kas ir jaunievedums segmentā.

Gudrs un viegli pārvaldāms nolaišanas/rotācijas mehānisms ļauj pārveidot vidējās sēdvietas atzveltni par komfortabliem roku balstiem pasažieriem, kas atrodas malējās sēdvietās. Opel šai sistēmai, kas ir unikāla visā industrijā, ir pieteicis patentu.

Zafira Tourer aizmugurējo divu sēdvietu konfigurācija piedāvā augstākās klases komfortu un sniedz īpašu sajūtu it kā brauciens notiktu ‘atpūtas vietā uz riteņiem’. Otrās rindas pasažieri izbauda maksimālu platību, komfortu un īpaši ergonomiskas sēdēšanas pieredzi.

Šis uzsvars uz personisko labsajūtu Zafira Tourer padara par vairāk nekā ģimenes pārvietošanās līdzekli. Atrodoties darījumu braucienā vai kopā ar ģimeni vai draugiem, Opel dizaineri pielāgojamo interjeru ir pārvērtuši par vietu, kur relaksēties un baudīt plašumus.

Inovatīvi priekšējie sēdekļi: maksimāls komforts un ergonomika

Priekšējais panelis ir skaidri strukturēts un piedāvā visaugstākā līmeņa komfortu gan vadītājam, gan pasažierim. Pilnībā pārveidotā priekšpuse ar šaurajiem statņiem, lielajiem sānu logiem un durvīs iestiprinātajiem atpakaļskata spoguļiem ievērojami uzlabo apkārtnes pārredzamību.

Tāpat Zafira Tourer standarta aprīkojumā ietilpst inovatīvie, lielie anatomiski veidotie priekšējie sēdekļi, kurus iespējams konfigurēt visdažādākajos veidos, turklāt tie ir aprīkoti arī ar aktīvajiem galvas balstiem. Priekšējie sēdekļi, kurus veidojuši Opel inženieri, savā segmentā piedāvā unikālu komforta līmeni un regulēšanas iespēju ziņā ir labākie savā klasē. Abus sēdekļus 180 mm garumā ir iespējams slidināt atpakaļ, bet vadītāja sēdekļa augstumu iespējams regulēt par 65 mm. Jāpiemin arī vēl viena elastības iezīme: gan vadītāja, gan blakussēdētāja sēdeklī optimālu sēdpozīciju atradīs visu ķermeņu tipu, formu un izmēru braucēji, jo īpaši gara auguma cilvēki, kas bieži mēdz sūdzēties par ierobežotu platību kompaktklases automašīnās.

Kā papildus aprīkojums vadītājam un blakussēdētājam ir pieejami ergonomiskie sēdekļi, abiem ir slīpumā regulējams sēdekļa polsterējums, regulējams mugurkaula balsts un izvelkama sēdvirsma. Šiem sēdekļiem ir piešķirts Vācijas Muguras veselības asociācijas Aktion Gesunder Rücken e.V apliecinājums – tā ir neatkarīga ārstu un muguras ekspertu apvienība. AGR sertifikāta saņemšanas priekšnoteikums ir prasība, ka sēdekļa atzveltnes kontūrām jābūt nevainojami atbilstošām dabiskajam muguras izliekumam – šādi sēdekļa raksturlielumi atstāj pozitīvu iespaidu uz vadītāju un blakussēdētāju gan garu, gan īsu pārbraucienu laikā.
Tāpat par papildu samaksu ir iespējams iegādāties blakussēdētāja sēdekli, kura atzveltni var nolocīt garu priekšmetu transportēšanai. Stabilais, salokāmais un vietu ekonomējošais bagāžas nodalījuma pārsegs FlexCover, ko iespējams uzglabāt aizmugurē, veido līdzenu bagāžnieka grīdu un pasargā aizmugurējos sēdekļus no to nosmērēšanas. Diviem otrās rindas ārējiem sēdekļiem ir ISOFIX stiprinājumi bērnu sēdeklīšiem.

FlexRail: inovatīva sīklietu novietne centrālajā konsolē

Pārveidojamā viduskonsole FlexRail (standarta aprīkojumā Cosmo komplektācijā un papildus iespējama Enjoy) ir tapusi vēl vairāk uzlabota, ja salīdzina ar to sistēmu, kas jau labu laiku pieejama Meriva modelī. Tagad tā ir veidota kā modulāra novietņu sistēma trīs līmeņos:
• Divas sliedes, kas izgatavotas no augstas kvalitātes pulēta alumīnija, atrodas starp abiem priekšējiem sēdekļiem. Pa tām uz priekšu un atpakaļ slīd FlexRail moduļi.
• Uz augšējās sliedes atrodas plašs roku balsts, kas atveras un atklāj divas novietnes, piemēram, kompaktdisku uzglabāšanai.
• Zemāk atrodas vēl viena novietne ar diviem glāžu turētājiem.
• Viszemākajā līmenī atrodas dziļa novietne, kurā citu acīm paslēptas var tikt uzglabātas personiskas mantas, jo tās no svešiem skatieniem aizsedz roku balsts un glāžu turētāji. Pateicoties tās tuvumam AUX un USB ieejām, kā arī 12 voltu kontaktam, šī novietne ir ideāli piemērota MP3 atskaņotāja vai pārnēsājamas navigācijas ierīces drošai uzglabāšanai.

Īpaši praktiska ir vēl kāda FlexRail īpašība – neatkarīgi vienam no otra, visus elementus ir iespējams noņemt, piemēram, ja tos nepieciešams iztīrīt. Jaunā sistēma ir vēl viens pierādījums, ka Opel Zafira Tourer elastība ir augstākā līmeņa – viegli sasniedzama un atrodas tieši vajadzīgajā vietā. FlexRail ir pieejams kombinācijā ar vietu ekonomējošo elektrisko stāvbremzi.

FlexRail un priekšējās durvīs esošās uzglabāšanas kabatas tiek netieši izgaismotas ar sarkanas krāsas aptverošo apgaismojumu. Tas ne tikai uzlabo redzamību tumsā, bet arī rada omulīgu atmosfēru.

Perfekti izplānotas vairāk nekā 30 uzglabāšanas vietas tieši, kur nepieciešams

FlexRail ir lielisks piemērs tam, kā Opel ergonomikas eksperti izmanto tirgus izpēti un patērētāju aptaujas, lai uzlabotu interjeru, kas funkcionalitātes ziņā ir ārkārtīgi progresīvs. Tā kā visām lietām, kas tiek ņemtas līdzi ir sava vieta salonā, tas paliek kārtīgs un organizēts.

Jaunā Zafira Tourer to nodrošina ar sistēmu, kurā ietilpst vairāk nekā 30 uzglabāšanas nodalījumu. 1,5 litru dzērienu pudeles var tikt droši un stāvus veidā uzglabātas priekšējo durvju sānu kabatās, bet aizmugurējo durvju sānu kabatās ir iespējams uzglabāt 1,0 litra pudeles. Nedaudz virs jau minētajiem uzglabāšanas nodalījumiem, ir vieta, kur uzglabāt mobilo telefonu. Arī trešās rindas pasažieri ir apgādāti ar praktiskiem uzglabāšanas nodalījumiem, kas pozicionēti sānu daļā, bet pa vidu sēdekļiem atrodas konsole ar diviem glāžu turētājiem.

Instrumentu panelī blakussēdētāja pusē atrodas divi lieli cimdu nodalījumi, kuriem abiem ir vāks, tādējādi neļaujot to saturu ieraudzīt svešām acīm. Apakšējā cimdu nodalījumā vēl ir arī atsevišķa vieta automašīnas lietošanas pamācībai un monētu un pildspalvu turētājs. Savukārt vaļējā sīklietu novietnē, kas atrodas starp abiem cimdu nodalījumiem, ir gumijas segums, kas uz tā novietotajiem priekšmetiem neļauj slīdēt.

Viduskonsole uz priekšējā paneļa piedāvā vēl vairāk praktiskas sīklietu novietošanas iespējas: centrālā ekrāna priekšā ir nodalījums ar vāku, bet tieši zem 12 voltu kontakta, USB un AUX ieejām atrodas dziļa, vaļēja novietne.

Vadītāja pusē atrodas kompakta izvelkama atvilktne, kas ir ideāli piemērota nelielu priekšmetu, piemēram, saulesbriļļu, maku un mobilo telefonu novietošanai. Turklāt pēc izvēles papildus ir pieejamas arī atvilktnes zem vadītāja un blakussēdētāja sēdekļiem.

Ietilpīgs bagāžas nodalījums: līdz pat 1,860 litru tilpuma, gudrā FlexOrganizer aprīkojuma pakete

Piecu vietu konfigurācijas modelī Zafira Tourer nodrošina 710 litru lielu bagāžas nodalījuma ietilpību, kas ir par 65 litriem vairāk kā pašreizējam Zafira modelim. Maksimālo tilpumu, kas ir 1,860 litri (papildus vēl 40 litri), ir iespējams iegūt nolaižot vidējās rindas trīs sēdvietas.

Sakārtots bagāžnieks ir viegli sasniedzams mērķis, ja jums ir Opel FlexOrganizer aprīkojuma pakete, kurā ietilpst bagāžas tīkls ar divām cilpām, vēl viens mazāks bagāžas tīkls, četri adapteri un sliedes, kas iemontētas bagāžas nodalījuma sānos. Šī sistēma, kurā ietilpst gan transporta, gan uzglabāšanas elementi, ļauj braucējam sadalīt bagāžnieku atbilstoši savām vajadzībām. Četri stiprinājumi ļauj pārvietot kravu droši un vienkārši. Bagāžnieka pārsegs nevainojami iekļaujas padziļinājumā aiz trešās sēdekļu rindas, turpat to ir iespējams arī uzglabāt brīdī, kad tas netiek izmantots.

Jaunās paaudzes FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma tagad ļauj pārvadāt līdz pat četrām vienībām

Transporta iespēju palielināšana parasti prasa lielas pūles, taču tā tas nav Zafira Tourer gadījumā. Otrās paaudzes Opel ekskluzīvā, pilnībā integrētā FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma, kas debitē Zafira Tourer modelī, ir vēl ērtāk lietojuma un piedāvā papildus funkcionalitāti.

Līdzīga iepriekšējai FlexFix pārvadāšanas sistēmai, arī otrās paaudzes sistēma ir gatava lietošanai tikai pāris sekundēs un tikpat ātri nozust aizmugurējā bamperī, kad vairs netiek lietota. Tāpat kā visiem Opel Flex papildinājumiem, viegla pārvaldība bez vajadzības pēc īpašiem instrumentiem bija prioritāte.

Jaunā FlexFix sistēma, kas tagad pirmo reizi pieejama arī Astra Sports Tourer, ir gandrīz tāda pati kā iepriekšējā versija, kas tika konstruēta divu velosipēdu pārvadāšanai. Šie divi velosipēdi, līdzšinējo 20 kg vietā, tagad var svērt līdz pat 30 kg katrs. Vēl viens jauninājums ir adapters kā palīgierīce, kas ļauj pārvadāt divus papildus velosipēdus ar svaru līdz 20 kg katram.

FlexFix ir veidots, lai spētu pārvadāt 100 kg svaru, tādēļ ar to ir iespējams transportēt arī arvien lielāku popularitāti iemantojošos elektriskos velosipēdus. Pateicoties FlexFix velosipēdu turētāja nelielajam augstumam, uz tā sliedēm iespējams riteņus novietot viegli un bez piepūles. Jaunajām turētāja skavām fiksatoros ir gumijas iekšpuse, lai nodrošinātu katra pārvadājamā riteņa rāmja stabilitāti, turklāt tagad velosipēdus ir iespējams pie turētāja arī pieslēgt.

Vēl viens jaunievedums – velosipēdu turētāju, kurš tagad ir aizslēdzams, ir iespējams arī novietot tādā leņķī, lai būtu iespējams attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi padarot Zafira Tourer bagāžas nodalījumu vēl vieglāk aizsniedzamu no ārpuses.

Panorāmas vējstikls un jumts – elastīgs lielizmēra ekrāns visiem pasažieriem

Vēl viena būtiska Zafira Tourer iezīme ir viegli kupolveidīgais panorāmas tipa vējstikls, kas interjeru piepilda ar gaismu. Opel patentētā, inovatīvā opcija savu debiju piedzīvoja 2006. gadā sērijveidā ražotajā Astra GTC modelī, bet tagad ir pieejama arī Opel jaunajai vienapjoma automašīnai.

Panorāmas jumts saplūst kopā ar garenisko, plašo vējstiklu un turpinās līdz pat automašīnas aizmugurei, tādējādi pastiprinot panorāmas efektu un, īpaši aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, nodrošinot patīkamu, gaisīgu atmosfēru.

Panorāmas tipa vējstiklam, kas vienā gabalā sniedzas tālu virs priekšā sēdošo galvām, ir speciāls stikla pārklājums, kas gan saulainās, gan apmākušās dienās sniedz pilnīgi jaunas plašuma izjūtas, redzamību un braukšanas baudījumu. Pretēji ierastajiem vējstikliem/stikla jumtiem, Zafira Tourer modelim nav nekādu šķēršļu, kas varētu bojāt skatu, tādējādi ‘pilotam’, ‘pilota asistentam’ un arī ‘pasažieriem’ nodrošinot netraucētu ainavu, kas ir gluži kā veroties no reaktīvās lidmašīnas salona. Viegli pārvaldāma ēnošanas sistēma pārvērš dabisko ekrānu ierastā kabīnē, tādējādi dodot iespēju pielāgojamajai perspektīvai mainīties atkarībā no pasažieru vēlmēm.

Gan panorāmas tipa priekšējais stikls, gan panorāmas jumta lūka ir pārklāti ar speciālu karstumu aizturošu plēvi. Zem panorāmas jumta esošā elektriskā aizslietņu sistēma nobloķē spēcīgos saules starus un uztur salonā patīkamu un komfortablu gaisotni. Tāpat arī tumši tonētie aizmugurējie stikli ar saules staru aizsardzību neļauj salonam uzkarst.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti