Nissan sasniedz tirgus daļas rekordu Eiropā

 
17.oktobris 2011 9:20

Nissan paziņojis par vislielāko jelkad sasniegto tirgus daļu Eiropā, pārspējot pirms 16 gadiem sasniegto rekordu.

Atbilstoši spēcīgajam sniegumam visos lielākajos tirgos, Nissan septembrī sasniedzis kopējo tirgus daļu - 4,2% - Eiropas rekordu, kas ir gandrīz par procentu vairāk nekā 2010. gadā. Nissan iepriekšējā augstākā tirgus daļa bija 4,1%, kas tika sasniegta 1995. gada augustā.

Šī mēneša rekords parāda, ka uzņēmums atrodas uz pareizā ceļa, lai sasniegtu vienu no saviem mērķiem, kas tika ietverts tā „Nissan Power 88" vidēja termiņa plānā - līdz 2016. gadam padarīt Nissan par vispārdotāko Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā.

Septembra pārdošanas apjomi sasniedza 73 713 pārdotu automobiļu (gandrīz par 17 500 automobiļu vairāk nekā pirms gada), ko veicinājuši Nissan krossoveru klāsta pārdošanas apjomi, tajā skaitā Qashqai ar 23 000 pārdotiem automobiļiem un JUKE ar vairāk nekā 14 000 pārdotiem automobiļiem (līdz šim lielākais mēnesī pārdoto automobiļu apjoms bija gandrīz 3 000 automobiļu).

Nissan plašais SUV klāsts arī ir sniedzis savu ieguldījumu šī mēneša rekordam - Barselonā būvētais Pathfinder trīskāršojis pagājušā gada septembra pārdošanas apjomu, Navara, kas arī tiek ražota Spānijā, pārdošanas apjoms palielinājies par 44% un X-TRAIL pārdošanas apjoms, ar vairāk nekā 3 000 pārdotiem automobiļiem, palielinājies par 14%.

Šī kalendārā gada laikā uz šo brīdi Nissan ir pārsniedzis pusmiljona slieksni, pārdodot aptuveni 521 000 automobiļu, kas ir par 117 000 vairāk nekā šajā pašā periodā 2010. gadā.

Nissan lielākie tirgi septembrī bija Lielbritānija, ar vairāk nekā 19 000 pārdotiem automobiļiem, un Krievija, ar vairāk nekā 13 000 pārdotiem automobiļiem un 5,5% tirgus daļu. Nissan joprojām ir lielākais Japānas automobiļu ražotājs gan Lielbritānijā, gan Krievijā, kā arī Spānijā.

Kopumā visos galvenajos tirgos šajā reģionā bijis lielisks mēnesis, salīdzinot ar 2010. gadu, Francijā pārdošanas apjoms palielinājies par 19%, Spānijā - par 29%, Vācijā - par 47% un Itālijā - par 60%.

Giljoms Kartjē (Guillaume Cartier), Nissan Pārdošanas operāciju viceprezidents Eiropā, stāsta: „Pagājušajā mēnesī mēs esam izcili strādājuši ar visu mūsu automobiļu klāstu un visos mūsu lielākajos tirgos. Mēs esam ne vien pārspējuši savu vislielāko tirgus daļas rekordu, bet arī sasnieguši visaugstāko pārdošanas apjomu septembrī, pārspējot visu pārējo Āzijas automobiļu ražotāju rezultātus šajā reģionā.

Jūnijā, kad mēs atklājām „Nissan Power 88" plānu, mēs zinājām, ka mūsu ambīcijas padarīt Nissan par vispārdotāko Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā liks krietni papūlēties ikvienam mūsu uzņēmuma darbiniekam. Kaut arī mēs apzināmies, ka mūs sagaida smags darbs, septembra rezultāti un mūsu darbība 2011. gadā līdz šim brīdim parāda, ka atsaucība sasniegt šo izaicinājumu ir liela."

„Mēs jau agrāk esam teikuši, ka mūsu mērķis ir stabila izaugsme Ziemeļeiropas reģionā, un mēs turpinām īstenot savu stratēģiju un darbību saskaņā ar šo mērķi. Man ir liels prieks redzēt, ka Nissan Nordic Europe septembris is bijis visu laiku labākais mēnesis automobiļu reģistrācijas ziņā. Septembris ir bijis turpinājums mūsu spēcīgajam sniegumam šajā gadā, un patērētāju pieaugošā interese par mūsu produktiem ļauj mums raudzities arī uz nakošajiem mēnešiem ļoti optimistiski," saka Jaceks Gorskis (Jacek Gorski), Nissan Nordic Europe rīkotājdirektors.

"Ir redzams, ka mēs esam izvēlējušies pareizo stratēģiju un pieeju saviem klientiem, un mums patiešām ir ko piedāvāt. Divi no Nissan automobiļu modeļiem ir starp 10 tirgū populārākajiem automobiļiem. Ar Qashqai mēs esam 1. vietā, un Juke ir 10. no 10 populārākajiem automobiļiem Baltijā. Nissan ir 4. vietā starp automobiļu zīmoliem un ir sasniedzis 8% tirgus daļu. Tas ir par 2.5% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn, un mēs esam patiešām pateicīgi mūsu klientiem par to izrādīto uzticību mums," saka Margus Mik (Margus Mikk), Nissan Nordic Europe Baltijas reģiona vadītājs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 12

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti