Ne vienmēr auto ar dīzeļa dzinēju ir ekonomiski izdevīgāki 40

 
28.oktobris 2011 9:45

Ne vienmēr dīzeļauto ir izdevīgāki, liecina pasaulē atzītās metodikas TCO jeb auto dzīves cikla izmaksu aprēķini.

Izdevīgumu nosaka plānotais nobraukums – dīzeļauto ir izdevīgāki ar vidējo nobraukumu gadā virs 50 000 km, secināts salīdzinot septembrī kompaktklasē pārdotāko automobiļu VW Golf automašīnas ar benzīna un dīzeļa dzinējiem. Septembrī pārdoti 23 VW Golf ar 1.6 dīzeļa dzinēju un 20 VW Golf ar 1.4 benzīna dzinēju.

Septembrī kopumā Latvijā reģistrēti 905 jauni pasažieru auto. Ekonomiskajā klasē jūlija visvairāk iegādāti Škoda Fabia (17 auto) un Fiat 500 (12 auto), kompaktklasē līderi ir VW Golf (45 auto) un Renault Megane (28), vidējā klasē VW Passat (34 auto) un Toyota Avensis (27 auto), vieglo komercauto klasē pieprasītākie bijuši VW Caddy (42 auto) un Renault Kangoo (7 auto). Apvidus auto klasē visvairāk pārdoti Nissan Qasqai (18 auto) un Škoda Yeti Acrive (18 auto).

Kompaktklasē nemainīgi pārdotākā ir VW Golf automašīna, ko iecienījušas gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Pieņemot lēmumu iegādāties konkrētās markas automašīnu, bieži ir jautājums – izvēlēties dārgāko auto ar dīzeļa dzinēju, bet mazāku degvielas patēriņu vai priekšroku dot automašīnai ar benzīna dzinēju, kuras pārdošanas cena ir zemāka, bet degvielas patēriņš lielāks. Būtiskākais faktors racionālai lēmuma pieņemšanai ir aprēķināt plānoto nobraukumu. Izmantojot pasaulē atzīto TCO (total costs of ownership) metodoloģiju VW Golf degvielas patēriņa salīdzināšanai, secināts, ka ja gadā vidēji tiek nobraukti 30 000 km (3 gados - 90 000 km), ekonomiski izdevīgākas ir automašīnas ar benzīna dzinēju. Ja VW Golf automašīnas plānotais nobraukums ir 40 000 km gadā jeb 120 000 km/ 3 gados, ikmēneša degvielas izmaksas ir ļoti līdzīgas. Automašīnas ar dīzeļa dzinēju iegāde kļūst izdevīga, ja tiek nobraukti vismaz 50 000 km gadā jeb 150 000 km/ 3 gados.

TCO aprēķins pierāda to, ka automašīna ar ekonomisku dīzeļa motoru ne vienmēr būs ekonomiski izdevīgāka par automašīnu ar benzīna dzinēju ņemot vērā izmaksas visā to lietošanas laikā. Racionālai auto izvēlei jāņem vērā ne tikai tādi faktori kā auto pārdošanas cena, bet arī tā atpirkuma vērtība, degvielas patēriņš, apdrošināšana, bet arī apkopju, remontdarbu izmaksas.

Šī gada septembrī pārdotāko automašīnu Sixt TCO aprēķini ir pieejami www.sixt.lv/tco.

Sixt TCO aprēķins ir metodoloģija, kurā tiek ņemts vērā līzinga mēneša maksājums, degviela, nodokļi un valsts nodevas, tehniskās apskates, apdrošināšana (OCTA, KASKO), kā arī tādi pakalpojumi kā normāla nolietojuma remontdarbi, apkopes, riepas, to maiņa un uzglabāšana un 24h palīdzība uz ceļa, lai aprēķinātu vidējās auto izmaksas mēnesī. Metodoloģija ir vispārināma, un ar tās palīdzību ir iespējams salīdzināt dažādu marku un modeļu automašīnas, lai izvēlētos izdevīgāko.

Sixt katru mēnesi publicē TCO aprēķinus Latvijā pārdotāko ekonomiskās klases, kompaktklases, vidējās klases un vieglā komerctransporta klases automašīnām, tā palīdzot uzņēmumiem un privātpersonām pieņemt racionālākus lēmumus būtiskajā auto iegādes procesā. Aktuālā informācija ir pieejama www.sixt.lv/tco.
 

 
Visi komentāri
 
284188. viesis 28.oktobris 2011 12:03
0 0 Atbildēt

izmantojot pasaulē atzīto TCO metodoloģiju jebkura desmitgadīga miza ir daudzkārtizdevīgāka par šajā apskatā pieminētajiem auto :D

284190. viesis 28.oktobris 2011 13:56
0 0 Atbildēt

To, ka dīzelis nemaz tik izdevīgs nebūs, es sapratu pie pirmā ar dīzeli saistītā servisa apmeklējuma. Viens dīzeļa remonts, un 2 gadi ekonomija vējā ;) Pēc gada ekspluatācijas jau vajadzīgi vēl 3 g, lai nobrauktu to pašu summu, kas būtu vajadzīga bendzīnam. Tas par 10 gadīgu mizu ;)

284191. viesis 28.oktobris 2011 14:44
0 0 Atbildēt

Mans 10 gadīgais 1.9 TDIi sharan bija mans visu laiku dārgākais auto ja ņemam cik izmaksā 1km . Pat salonā pirktais rav4 2,2 d bija lētāks .

284194. viesis 28.oktobris 2011 16:33
0 0 Atbildēt

Diizelja poularitaates deelj DUSos degvielas cenas iet uz augshu neticamaa aatrumaa, taapeec lai samazinaatu privaataa sektora diizeljauto iipatsvaru ir domaati shaada tipa raxti. Kaapeec tad komerctransports paarsvaraa ir diizelji, taapeec ka motori ir ar milziigiem resursiem un leeti ekspluataacijaa.

284196. viesis 28.oktobris 2011 16:54
0 0 Atbildēt

Lēti diez vai. Bet fūres vai autobusa sešu vai astoņu katlu ķīselis noteikti ir labākais variants tam darbam - jo lai pavilktu fūri vai autobusu, vajag daudz griezes momenta, kas ķīselim netrūkst. Resursi tur gan ir lieli citu iemeslu dēļ - pusotras reizes zemāks redlains nekā parastam vieglās mašīnas traktoriņam, un jauda arī atpaliek, kaut gan uztaisot salīdzinošus aprēķinus, droši vien izrādītos ka mūsdienu vieglā ķīselis pie tiem 1,5 - 2,5k rpm darbojas ar līdzīgu virsspiedienu.

Bet vispār latvijas apstākļos firmu vieglie ar gazificētiem benzīnniekiem noteikti ekspluatācijā būtu lētāki par dīzeļiem - gāzi taču nenoliesi un tankojoties citur neieliesi :)

284197. viesis 28.oktobris 2011 17:40
0 0 Atbildēt

izmaksas visā lietošanas laikā (pēc sixt metodikas) nozīmē operatīvo līzingu un pēc tam nodot to mizu atpakaļ....

viennozīmīgi vinnē tas ražotājs, kura dīleris piedāvā augstāku atpirkuma cenu pēc tiem 3 gadiem

284208. viesis 30.oktobris 2011 10:30
0 0 Atbildēt

Nav tik traki ar tiem dīzeļiem. Man ir 2007.g. VW Jetta 1,9TDI, sievai 2008.g. darba VW Golf 1,6 benzīnnieks. Pērkot jaunu dīzelis bija par 2000 eiro dārgāks. Man patēriņš 70/30 pilsēta ārpilsēta ir 4,4 l/100 km. Benzīnniekam pie tāda pat sadalījuma 8,5 l/100 km. Pieņemota, ka abas degvielas maksā 0.90 Ls/l dīzelis pēc ~38000 km izlīdzinās cenā. Tālāk ir tikai ekonomija. Patreiz ir nobraukti 78000 km un darīts ārpus apkopēm nav nekas. Piekrītu, ka neplānots remonts var iecirst robu (sūknis sprausla ~300 Ls utt.) taču dīzelis ir arī patīkamāks braukšanā. Tie kas zina piekritīs.

284209. viesis 30.oktobris 2011 12:13
1 0 Atbildēt

Dīzels kā reiz pilsētā dod vislielāko ekonomiju . Vienreiz savam dīzeļ rav4 parēķināju ,ka ar pilnīgi visiem maksājumiem (izņemot degvielu) man dīzeļa versija izmaksā par 50 lati mēnesī dārgāk . Nezinu cik tērē benzīn ravs , tādā ārpustrases režīmā . Ja plus 2 litri tad pie mana ikmēneša nobraukuma 2800 km izlīdzinās , ja jau brauc vairāk sāku "pelnīt ".

PS Vakar braucu ar air baltic taksi , šiem gāze uzlikta . Tātad administrācija parēķinājusi ,ka taksim pilsētas smagajā režimā labāk gāze/benzīns nevis dīzelis . Starpcitu sīkāk par šo ir amserv mājas avīzē.

284210. viesis 30.oktobris 2011 15:07
0 0 Atbildēt

super..... tirzt vajag ar mēru ;)

jauna anekdote :D:D:D

1.9 patēriņs pie 2/3 nobraukuma pilsētā ir 4.4 litri :D:D:D

vēvēfans ar savu merivu atpūšas :D:D:D

saderam, ka 6 un vairāk... :D:D:D.... nu labi, 5.5 varētu izspiest, ja neaiztiek gāzes pedāli un pie sarkanā uzreiz slāpē nost... vai arī "pilsēta" ir ķipa krasta iela -> salu tilts (bez sastrēguma) -> jūrmalene nu vai kautkā tā

1.9 fofāgena tdi kompaktklases bundžā uz šosejas patēriņš "pēc grāmatas" ir nedaudz zem 5 litriem ;)

284211. viesis 31.oktobris 2011 8:38
0 0 Atbildēt

-> 284208. viesis : tā jau daži īpašnieki dara (starp citu, arī auto tirgotāji šitā melo), ka pievelk datus uz abām pusēm, reāli tādai Jettai ir kā Pirmais raksta, zem 6l paliek vasarā un no kalna. Un bendzīnnieks vidēji tērētu, nu labi, 8 l. Starpība patēriņā ap 2 l sanāk. Lielajiem dzinējiem šeit veidojas lielākas šķēres, jo salīdzināt 3 litrīgus d un e būtu daudz lielāka starpība.

284212. viesis 31.oktobris 2011 10:37
0 0 Atbildēt

Cik esmu novērojis tad firmas ( vismaz farmācijas ) saviem tirdzniecības aģentiem parasti pērk tikkai benzīna versijas .

284221. viesis 1.novembris 2011 15:08
0 0 Atbildēt

Pagaidām ar gāzi tomēr ir lētāk un labāk. Daudzās rietumu valstīs, kur propans ir uz pusi lētāks nekā pie mums, tas prieks maksā vēl mazāk. Vienīgi, pie mums gāzes kvalitāt nav tā labākā - lieels sēra procents. Motoristi saka, ka tomēr bišķi piesārņo dzinēju. Pie dzinēju razborkām varot manīt.

284222. viesis 1.novembris 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Vispār jau sērs laikam bija veselīgs vārstiem un tāpēc savulaik bija tas joks ar degvielu, kurai ir maz sēra...

284224. viesis 1.novembris 2011 20:08
0 0 Atbildēt

Ar gāzi varbūt ir lētāk, bet ne labāk. Pārāk bieži jāapmeklē DUS, jo patēriņš ir vēl lielāks nekā ar benzīnu. Bet tvertne mazāka. Vai arī vairs nav vietas mantām bagažniekā :D

284225. viesis 1.novembris 2011 20:29
0 0 Atbildēt

Vispār jau gāze ļauj palielināt nobraucienu starp uzpildēm. Izbrauc gāzes balonu, tad benzīna bāku un tikai tad uzpildies.

284227. viesis 1.novembris 2011 22:35
0 0 Atbildēt

284225. viesim - ar tādu metodi būs iespējams pa dārgo pietuvoties tam, ko spēj dīzelis :D

284231. viesis 2.novembris 2011 20:18
0 0 Atbildēt

Ja daudz brauc, metode nebūs dārgāka kā braucot tikai ar benzīnu.

284234. viesis 3.novembris 2011 9:03
0 0 Atbildēt

msh 292 [?] pirms 2 dienām

Vispār jau sērs laikam bija veselīgs vārstiem un tāpēc savulaik bija tas joks ar degvielu, kurai ir maz sēra...

====================

Jā, bija tā... Labi mācies!!! Ja vēl iemācīsies, kāpēc savulik Maskavā,

Ļeņigradā un Kijevā nedrīkstēja dažas benzīna un DD markas tirgot,

būsi topā!!!

284241. viesis 3.novembris 2011 10:19
0 0 Atbildēt

Sēram nav ne vainas, organismam tas ir veselīgs. Nu vismaz šķidrā veidā...

284253. viesis 3.novembris 2011 13:51
0 0 Atbildēt

sērs škidrā veidā??? organismā???? ja nemaldos, tad sēra kušanas temperatūra bija virs 100 grādiem - katrā gadījumā ūdens vannā sēru izkausēt nevar.... uz gāzes plīts atklātas liesmas var, pats esmu to darījis....

sērs tiešā veidā motoram nekādi nekaitē....

bet sēra sadegšanas rezultātā rodas sēra oksīdi un tie (maitas tādi) reaģē ar ūdeni, kas arī rodas degvielas sadegšanas procesā un rezultātā tiek iegūta sērskābe....

vooot tā sērskābe jau spēj nodarīt ļaunumu dzinējam.... motori, kas paredzēti sēra degvielas izmantošanai lieto eļļas ar speciālām piedevām, kas to sērskābi neitralizē....

jāsaka gan, ka motorā no tā sēra degšanas rezultātā sērskābe veidojas samērā maz... bet veidojas....

lielākā daļa izpūšās caur izpūtēju, tāpēc vairāk kaitīgs tas pasākums ir apkārtējai videi izmestā sēra oksīda dēļ. tas dabā veido sērskābi un tā saucamos skābos lietus - tieši tādēļ to sēru degvielā cenšas samazināt....

284256. viesis 3.novembris 2011 14:43
0 0 Atbildēt

Esi dzirdējis par sēravotiem?

284261. viesis 3.novembris 2011 18:55
0 0 Atbildēt

Sēņotāj, nu ne jau visiem vajag kaut kādus bērnu rateļus vadāt grabažniekā :)

Par cik mucai ar pareizo piedziņu grabažnieks jau standartā ir tāds nekāds, tad tad, kad tas aparāts būs ticis tik tālu, ka varēs domāt par gazifikāciju, tiks meklēts pēc iespējas lielāks balons - kā minimums 60 litri, bet būtu labāk vismaz kādi 80. Ka nav grabažnieka, tad nav, nokompensēs to ar piekabes āķi, mašīna ar pareizo piedziņu kā reiz ir radīta piekabes vilkšanai... :D

284271. viesis 4.novembris 2011 0:30
0 0 Atbildēt

msh, diezgan tev garlaicīga dzīve, ja vienīgais, ko spēj iedomāties bagažniekā, ir bērnu ratiņi. Un ar piekabi, kā jau ar piekabi - varēsi vilkties lēni un prātīgi.

284272. viesis 4.novembris 2011 0:49
0 0 Atbildēt

Un kas tad vēl ir tāds, kam vajag daudz rūmes un ko nevar sadalīt pa lielāku platību - līķis? :D Likšu grabažniekā pilnā izmēra rezerves ripuli, normālu gāzes balonu, kārtīgu bugatieri, nelielu instrumentu kasti, vēl šādus tādus niekus, varbūt vēl S-90 :D , un kaut kādus krāmus pa starpu jau salikt varēs. Braucieniem mājās no veikala tāpat ir domāts pakaļas ķeblis, pakaļas durvis tuvāk nekā grabažnieks :D

Kāpēc ar piekabi jāvelkas lēni un prātīgi? Nu labi, ziemā ar bremzēšanu tā uzmanīgāk, jo zubrim bremžu diemžēl nav, bet tas netraucē normāli ieskrieties un pārējajos gadalaikos ar bremzēšanu arī problēmas nebūs...

284279. viesis 4.novembris 2011 13:46
0 0 Atbildēt

Nu piemēram... Pakaļas ķeblis ir domāts vēl 2-3 cilvēkiem, nevis iepirkumu maisiņam braucot mājās no veikala. Un tad ja ir mašīnā 4-5 cilvēki ar mantām, bagāžnieks ir pilns, lai arī kāds ir pasākums. Ar piekabi ne kur normāli apstāsies, ne apgriezīsies, ne arī pa bāni normāli pabrauksi. Ar manu dīzeli šādi braucot jāpildās 1000-1200km intervālos.

Un, neskatoties uz lielo ietilpību (sedanam bagāžnieks ir lielāks, nekā universālam) aizbraukt panirt var tikai trīs cilvēki. Četriem ar visu ekipējumu vietas nav. Tas pats ar slēpošanu - ietilpst tikai trīs cilvēki ar mantām. Ja plostošana... Relatīvi īsā gabalā var salīst četri, turot kaut kādas somas klēpī ;)

284282. viesis 5.novembris 2011 0:55
0 0 Atbildēt

Redzi nu, tātad spēks un daile slēpjas piekabē :D

Nu un ko man darīt ka pakaļas ķeblis ir domāts 3 cilvēkiem nevis iepirkumiem [es maisiņus veikalos bez ļoti īpašas vajadzības neņemu, man ir divas veselas rokas, uz kurām iznest iepirkumus, vai arī mugursoma] - speciāli meklēt līdzbraucējus uz veikalu? :? :D

Kā saprast to, ka ar piekabi pa bāni nevar normāli pabraukt? Ar piekabi nevarot normāli apstāties? Nu problēma varētu būt kaut kādās pilsētu maksas stāvvietās vai tik smagi pārpildītās lielveikalu stāvvietās, ka nevar atrast divas vietas...

P.N. Manā gadījumā ir runa par mazās klases tačku, tās pašas klases, kurā ietilpst būmera trešā sērija, merša C sērija, tā pati opeļvētra, no kuras tavs sābs iztaisīts, un kas īpaši ar salona lielumu nemēdz izcelties, tāpēc tā filosofija par trīs cilvēkiem aizmugurē, kuriem kopā ir tik daudz bagāžas, ka viss grabažnieks ar to ir pilns, ir vienkārša demagoģija. Ja man patiktu piešancēt kā sabiedriskajam transportam, nopirktu cigāravantu.

P.P.N. Tev tās tavas izklaides tādas jocīgas, laikam lai mazāk cilvēku var aizbraukt... :D

284284. viesis 6.novembris 2011 18:19
0 0 Atbildēt

PPPN... Tieši tādēļ jau teicu, ka tev dzīve garlaicīga. Izklaides nav ne ar ko jocīgas. Ja nu vienīgi tas, ka lieākajai daļai mietpilsoņu jocīga liekas jebkura izklaide, kas atšķiras no alus pudeles dīvānā pie TV :D

Un zini, ir atšķirība sabiedriskajam transportam un izklaidēm kopā ar draugiem ;)

284285. viesis 6.novembris 2011 19:33
0 0 Atbildēt

Joprojām gaidu izskaidrojumu kāpēc nevar normāli pa bāni pabraukt...

Dzīve man ir garlaicīga. Bet man nāksies tevi apbēdināt - alu izdzeru varbūt vienu tērvetes sencīti reizi mēnesī, televizoru neskatos. Kad būs beidzot legāli izmantojama mašīna, tad šādas tādas izklaides izveiks. Bet šo izklaižu normālās versijas, nevis "naudīgo snobu" versijas :D Reku piemēram tu nirsti, es peldos. Kāda starpība? Sakāpjam pieci cilvēki, paķeram dvieļus, dragājam pa pusaizaugušu graņķarofku 20 km un karjers klāt, un viss notiek. Tu - krāmē balonus, cilvēkiem vietas lielā mašīnā nepietiek, salec kaut kādā dūņainā ūdenī, neko neredz, ja nu tomēr ierauga kādu zivi un grib citiem pastāstīt, tad ir "blrblrblrlrlrlr" vai arī visiem jānirst ārā, nauda iztērēta utt, un es baidos ka es esmu labāk izklaidējies par tevi :) Kaut kāda slēpošana - atkal salonā vietas nav utt :D Es gan šoziem droši vien visādus sniegadēlistus un ragaviņotājus vilkšu un pats šķērēšu pa sniegu un ledu, jo kaut kāda lēna šļūkšana ar slēpēm... :) :D Plostošana - nu atkal, kas tas ir? Žēl ka vectētiņam vairs nav laiva, nebūtu slikti ar tādu paairēties, kamēr ar kaut kādu pūsli...

284286. viesis 6.novembris 2011 20:48
0 0 Atbildēt

Nu ja jau izskaidrojumus... Šovakar varu paizpausties, ir noskaņojums :)

Pirmkārt par normālo/snobisko. Ir sanācis ar šo saskarties vistiešākajā veidā - pierunāju sievu nopirkt normālu slēpošanas jaku. Nu t.i. ne tādu ar ko žagarkalnā zīmuļi zīmējas (konkrētus zīmolus neminēšu, ja interesē, pameklē pats atšķirības) :) Austrijas slēpju nomā rezultātā puisis pat nepiedāvāja "zīmuļslēpes", bet uzreiz kaut ko no "racingclass" un vēl izteica komplimentu par to, ka ir arī saprātīgi slēpotāji. Jā - izmaksas ir tikpat lielas, kā snobiskajām izklaidēm, tikai ar citu pievienoto vērtību. Starp snobiem pazīmēties grūti, bet ne svīst, ne salst nekādos apstākļos ;)

"Lēna šļūkšana ar slēpēm..." Dzīvo jau nu gan savā pasaulē :D Ar slēpēm pašlaik personīgais rekords ir vidējais 90 km/h. Jeb savādāk - 15km nobraukti 10 minūtēs. Man arī patīk atvilkt ar auto gan ziemā, gan vasarā, bet to sajūtu, ko var noķert, 140+ ātrumus sasniedzot bez tehniskiem palīglīdzekļiem, nevar salīdzināt.

Nu jā - te jau no nākam pie tā, ka tavuprāt peldēšanās ir tā pati niršana :D Jā, peldēties jau ir lētāk... Bet to sajūtu, kad pēc sena kuģa vraka izlodāšanas bezsvara stāvoklī lidinies gorgoniju audzē, ar roku apmaisot zivju "biezputru" un vakaros domā par to, kā būs, kad beidzot tiksi līdz baltajām haizivīm, nevar aprakstīt.

Kāpēc pa bāni nevar normāli pabraukt? Tu no kuras pasaules? Ar piekabi vilkt uz ~180 ar kruīzu? Pat ja CSN tev pie vienas vietas, līdz kādam grāvim ātri aizvilksi :D Noparkoties? Nu jā - man ceļojot pietiek ko staigāt un redzēt arī tad, ja kāda izpratnē varbūt arī nekaunīgi lienu ar auto pilsētas centrā. Bet es neizvēlo iepazīt cittautu sabiedrisko transportu - pārāk dārgs un laikietilpīgs prieks. Norvēģijā auto īre (jauns S-Max) bija līdzvērtīga tikvien kā divirzienu biļetei no lidostas uz centru. Degviela un stāvvietas izdevumi noteikti atsvēra to, ka nostaigātie ~30km diennakts laikā tika veikti bez mugursomām un pagulēt varēja mašīnā, ne uz soliņa parkā :D

Kopsavilkumā... Neesmu snobs, lai vai kā tev gribētos savu pelēcību attaisnot vismaz šādā veidā. Vienkārši dzīvoju vienreiz un vēlos izbaudīt to, ko šajā pasaulē var, atbilstoši mūsdienu iespējām. Ja varētu atļauties, noteikti arī pamēģināti paskatīt zemi no malas ar Virgin Galactic - tā kā vēl ir kur augt un tiekties. Niršana, piemēram, mani ir aizrāvusi jau sen - bērnībā visas Žaka Iva Kusto un viņa cīņubiedru grāmatas pārlasīju daudz reizes. Tagad, kad viņa izgudrojums ir kļuvis par pieejamu realitāti, ar prieku izbaudu to pasauli, kas toreiz likās tikai neaizsniedzams sapnis ;)

284288. viesis 7.novembris 2011 8:21
0 0 Atbildēt

Raksts par dīzeļiem ,bet re kādas rakstu pērles panesās :) Es nevaru saprast, kam piekrist, reizēm domāju, kā msh, reizēm, ka Seene :)

284296. viesis 7.novembris 2011 19:18
0 0 Atbildēt

Nesalīdzini sūdu ar mantu un nesāc stāstīt atšķirības, pats ja varu atļauties, pērku mantu. Pastāsti labāk kur tu latvijā vari 10 minūtēs noslēpot 15 km, sasniegt 140 kmph ar slēpēm, atrast senus vrakus un haizivis... Nu labi, haizivis zooloģiskajā dārzā mošk ir... :D

284304. viesis 8.novembris 2011 10:25
0 0 Atbildēt

Hmm... Vai tad es teicu, ka Latvijā? :D Jau iepriekš runājām par bāņiem, kuru arī Latvijā nav. No kurienes tev šādas domas? :D

284306. viesis 8.novembris 2011 15:39
0 0 Atbildēt

Privatajam ar nobraukumu 10-20k km gadaa dizelis nafig nav vajadziigs... Manam opelshrotinjam ar x16xel motoru videjais turas 6.5 robezhaas (ok, pilseta maz braucu, principaa uz shosejas arii netrakoju, bet nu plusma turos). Pie 10k nobraukuma gadaa, dizelis jau sak bojaties no staveshanas vien. Plus veel dargaka uztureshana vienos vartos, benziina iesprici nez lielam naudam varu pats uztureet, tad dizelim tas neies krastaa pa leto... Nu un zupas cenas vienadas...

Reali privatam dizelis (ipashi common rail) izdevigs ir nemot nomaa vai arii ja degvielu var nozagt no darba auto. Citu iemeslu chakareties ar dizeli neredzu, ipashi jaunajiem ar visiem *** kvepu filtriem utt! :)

284308. viesis 8.novembris 2011 20:08
0 0 Atbildēt

Nu redzi, tātad iznāk ka latvijā izklaidēties nav iespējams. Atgriežamies pie diskusijas sākuma - par snobiskām izklaidēm...

284311. viesis 9.novembris 2011 9:58
0 0 Atbildēt

klau, tu vispār zini, ko nozīmē "snobisks"? :D škiet, ka tikai lieto gudrus terminus, lai izliktos gudrāks. Bet patiesībā vien skauž tas, ka paša dzīve ir garlaicīga ;)

284318. viesis 9.novembris 2011 23:17
0 0 Atbildēt

Snobisks - tas ir tāds, kuram liekas ka visiem citiem ir garlaicīgas dzīves, jo, lūk, visi citi nebraukā pa alpu un vidusjūras kūrortiem ;) Tāds, kam liekas, ka ja izklaidē netiek izdoti trīscipari un četrciparu skaitļi un tā nenotiek ārpus latvijas, tā nav izklaide :) Ļoti elementāri.

Ja tev būtu tukša garāža te, rucavā, es varbūt tevi apskaustu, jo ja man būtu te pagaidām, kamēr mana miza nav salikta līdz galam un izieta TA [līdz tam ir divas algas, tb pusotrs mēnesis], garāža, tad es katru garlaicīgo vakaru nokurinātu dažus litrus zupas izgāžot pa tuvējajām graņķarofkām un tādējādi gūstot tādu izklaidi, kādai tev vajag svešu zemju kūrortus par smukām naudām. Bet tā kā tev te nav neviena garāža, man nav par ko tevi apskaust... :D

284319. viesis 9.novembris 2011 23:19
0 0 Atbildēt

Tā vietā man tikai tev jāizsaka līdzjūtība, ka tev tavas izklaides ir tikai brīvdienās un līdz tām jāpavada 1-2 dienas opeļsābā kratoties cauri visai eiropai... :D

284322. viesis 10.novembris 2011 11:20
0 0 Atbildēt

Vispār jau divkārt nepareizi. Lai arī uz pareizo pusi, tomēr snobisms nozīmē ko citu - darīt kaut ko tikai statusa dēļ, lai kādam pierādītu, ka esi citādāks, nekā patiesībā.

Es nebūt neuzskatu, ka visiem citiem ir garlaicīgas dzīves. Tikai lielākajai daļai - tiem, kas neko vairāk par sēdēšanu pie TV brīvajā laikā nejēdz. Un šajā gadījumā tev jau ir izklaide - auto. Pie tam man saprotamā veidā - atšķirībā no VWfana Merivas pielūgšanas :)

Tikai nav skaidrs no kā izrāvi, ka man izklaides ir tikai ārpus Latvijas un brīvdienās? Jā, tās ir tās izklaides dēļ kurām man ir vajadzīgs tāds auto, kāds ir - tādēļ arī pieminēju. Bet ne jau uzskaitīt visu ar ko nodarbojos - pārāk garš saraksts sanāks. Manā dzīvē nav garlaicīgu vakaru :)

284329. viesis 12.novembris 2011 14:31
0 0 Atbildēt

TO Seene

Pirmkārt par normālo/snobisko. Ir sanācis ar šo saskarties vistiešākajā veidā - pierunāju sievu nopirkt normālu slēpošanas jaku. Nu t.i. ne tādu ar ko žagarkalnā zīmuļi zīmējas (konkrētus zīmolus neminēšu, ja interesē, pameklē pats atšķirības)_________

Kāds membrānas Tavā slēpošanas jakā ir.... Gore tex , gore tex + xxx paaudze , vai event ? Cik es esmu tās gudrās texnoloģijas pircis , vismaz membrān jaku jomā laikam būs jāpiebremzē nu nevaru atrast gan ūdens drošu gan elpojošu . Vēja jaka ar soft shel braucot ar velo pat ļooti ok

284336. viesis 14.novembris 2011 10:57
0 0 Atbildēt

Manā ir kautkāds ClimaTex - lētais gals C&A :D Ūdeni nelaiž no ārpuses un elpo gana labi, neesmu salstošs. Sievai nopirkām Northland Professional - nezinu, kas tieši ir iekšā, bet gan jau viņu lapā var paskatīties - www.northland.at/.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti