Jaunā Opel Astra GTC modeļa dizains ir padarīts izteiksmīgāks – jaunās kompaktās sporta kupejas spožumu būs iespējams novērtēt 2012.gadā augstas veiktspējas OPC (Opel Performance Center) variantā.
Astra OPC darbina 2,0 litru turbo benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu, kas nodrošina 206 kW/280 ZS jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu. Šis motors automašīnai ļauj attīstīt maksimālo ātrumu 250 km/h, līdz šim Astra modelis nekad nav bijis tik ātrs.
Visa šī sporta automobiļa šasija ir veidota, lai novadītu jaudu tālāk, izvairoties no jebkādiem kompromisiem. Saskaņā ar labākajām OPC tradīcijām, automašīnai bija jāpārvar Nirburgringas sacīkšu trases Vācijā skarbākais posms – Nordšleife (Nordschleife), kurā šī automobiļa īpašības tika vēl vairāk noslīpētas, bet pašu procesu uzraudzīja Opel markas sūtnis Joahims ‘Jokels’ Vinkelhoks (Joachim ”Jockel” Winkelhock).
Šis automobilis īpaši ir veidots labākai sānu dinamikai un izcilai vadāmībai. Tam par pamatu kalpo Astra GTC augsto tehnoloģiju šasija ar HiPerStrut priekšējo tiltu (High Performance Strut – augstas izturības atsperojums). Papildus HiPerStrut OPC modeļos būs iespējams izbaudīt arī visas priekšrocības, ko sniedz pilnībā adaptīvā FlexRide šasijas kontroles sistēma. Tā ļauj vadītājam noteikt amortizatoru raksturlielumus, kā arī stūres un gāzes pedāļa atbildes reakcijas pakāpi. Regulāciju iespējams izdarīt nospiežot pogu ar uzrakstu ‘Sport’ un ‘OPC’. Tomēr OPC modelis ir spēris vēl vienu lielu soli tālāk - tagad tā priekšējais tilts ir aprīkots ar bloķējošo diferenciāli. Tas OPC sniedz vēl lielāku stabilitāti un labāku vadāmību, piemēram, tagad mašīnas saķere ar ceļa virsmu ir labāka arī ātros pagriezienos, turklāt pat lietus laikā. “Mēs esam radījuši tik lielisku komplektāciju, ka tā pārliecinās pat pieredzes bagātākos autosportistus un ne tikai Nirburgringā,” norāda motosporta leģenda Vinkelhoks. Ārkārtīgi izturīgā bremžu sistēma, ko izstrādājis prestižais ražotājs Brembo, nodrošina labus palēninājuma rādītājus un maksimālu stabilitāti arī ārkārtējas noslodzes apstākļos.
Ekskluzīvā Astra GTC OPC virsbūve ir izpausme tīrai kaislībai uz jaudu un ātrumu. Astra GTC ar tās sacīkšu auto raksturu līdz šim ir bijusi visemocionālākā Opel dizaina valodas forma, bet OPC versija vēl vairāk izrāda šī auto muskuļus. Vēl vairāk sportiskuma OPC piešķir īpaši veidotie priekšējais un aizmugurējais buferis, sānu sliekšņu uzlikas, aerodinamiskais jumta spoileris un divi trapeces formas izpūtēja uzgaļi. Savukārt iekšpusē šai kompaktajai sporta automašīnai ir īpaši izturīgi sēdekļi, gluda ādas OPC sporta stūre un īpaši instrumenti.
OPC: veiktspēja un emocijas
Opel Performance Center (OPC), kas ir atbildīgs par sportiskajiem akcentiem Opel modeļu līnijās jau kopš 1999. gada, ir būtisks elements zīmola vērtību profilā. Tas sevī iemieso augsta līmeņa emocionalitāti un kaislību pret pārsteidzošu dizainu, augstākās klases tehnoloģiju un neparastu braukšanas dinamiku. Braukšanas līdzekļi ar abreviatūru ‘OPC’ modeļa nosaukumā tiek pozicionēti kā attiecīgās modeļu līnijas emocionālākie pārstāvji. Šobrīd OPC līnija sevī ietver 141 kW/192 ZS (154 kW/210 ZS Nirburgringas versijai) Corsa, Insignia OPC, kas ir pieejams kā četru vai piecu durvju sedans, un Sports Tourer modeļus. 2,8 litru V6 turbo benzīna dzinējs (239 kW/325 ZS) ir Opel vēsturē visjaudīgākais saražotais dzinējs. ‘Neirobežotajai‘ Insignia OPC versijai maksimālais ātrums sniedzas līdz pat 270 km/h (atkarībā no komplektācijas un transmisijas varianta).