Opel pasaules pirmizrādes 2012. gada Ženēvas auto izstādē

 
10.februāris 2012 14:15

Šī gada Ženēvas auto izstādē, kas norisināsies no 6. līdz 18. martam, Opel pasaulei prezentēs vēl neredzētā subkompaktā SUV Mokka un jaunā Astra OPC modeļus.


Opel Mokka Foto: Opel

Pilnībā atbilstot izstādes šī gada moto „Driving into the future” jeb „Došanās nākotnē”, Opel ir pirmais vācu autoražotājs, kas ar jauno Mokka modeli dodas iekšā ātri augošajā subkompakto SUV segmentā.

Pasaules pirmizrāde: kompakts izmērs, lieli plāni – jaunais Mokka modelis

Par spīti tikai 4,28 metru garumam, Mokka augstajos sēdekļos pavisam brīvi jutīsies pieci cilvēki. Tāpat šī automašīna pilda Opel solījumu apvienot pievilcīgu dizainu, inovatīvas tehnoloģijas un augstvērtīgas funkcijas par plašam pircēju lokam pieejamu cenu. Dinamisku braukšanas baudījumu nodrošina trīs efektīvi dzinēji – benzīna agregāti ir pieejami 1,6 litru dzinēja ar 85 kW/115 ZS lielu jaudu un 103 kW/140 ZS jaudīga 1,4 l Turbo versijās, bet 1,7 CDTI dīzeļa motors nodrošina 93 kW/130 ZS lielu jaudu. Pateicoties inovatīvajām tehnoloģijām, ir uzlabots arī drošības līmenis, kuru Mokka modelis ienes kompakto SUV apakšsegmentā – dažādas vadītāja palīgsistēmas, kas balstītas uz Opel Eye priekšējās videokameras sistēmu un aizmugurējo atpakaļskata kameru.

Jaunais Opel Mokka ir pieejams gan ar visu riteņu, gan priekšējo piedziņu. Pilnpiedziņas sistēma nodrošina augsta līmeņa drošību un stabilitāti, vienlaicīgi arī paplašinot Mokka iespējas pārvarēt krietni smagākus ceļa apstākļus. Brīžos, kad nepieciešama labāka vadāmība un saķere ar ceļu, sistēma automātiski un nemanāmi pārnes jaudu uz aizmugurējiem riteņiem. Pie standarta iezīmēm, kas uzlabos braukšanas īpašības visās Mokka versijās, pieder elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma (ESC), saķeres kontroles sistēma (TC) , kā ar kalnā uzbraukšanas palīgsistēma (HSA) un no kalna nobraukšanas kontroles sistēma (HDC ) – tās pilnveido braukšanas komfortu gan augšupvērstā, gan lejupejošā virzienā.

Pasaules pirmizrāde: jaunais Astra OPC – visu laiku jaudīgākais Astra modelis


Opel Astra OPC Foto: Opel

Ženēvā savu pasaules pirmizrādi piedzīvos arī augstas veiktspējas Astra GTC versija – jaunais Astra OPC modelis. OPC 206 kW/280 ZS jaudīgais 2,0 litru turbo benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu nodrošina 400 Nm maksimālo griezes momentu un ļauj attīstīt maksimālo ātrumu 250 km/h – līdz šim neviens Astra modelis nav bijis tik ātrs. Astra OPC viens no būtiskākajiem elementiem ir augstas izturības atsperojums (HiPerStruts), kas bez kompromisiem automašīnai ļauj nodrošināt jaudu. Kombinācijā ar FlexRide šasiju un ‘Sport’ un ‘OPC’ braukšanas režīmiem, Astra OPC nodrošina izsmalcinātu vadāmību.



Astra OPC ietver arī jaunus paaugstinātas izturības kausa formas sēdekļus ar vismodernākajām tehnoloģijām. Abi priekšējie sēdekļi ar savu jauno, īpaši vieglo materiālu, zemāku sēdekļu pozīciju un paaugstinātu sānu atbalstu padarīs braukšanu vēl sportiskāku un dinamiskāku. Sēdekļa korpusa svars ir samazināts par 45 procentiem salīdzinājumā ar jau ierastajiem sēdekļiem. Neviens cits autoražotājs pasaulē automašīnas ražošanā nav izmantojis ar spiedienliešanas metodi veidotu organiska materiāla plāksni, kas pildīta ar kompozītmateriālu. Jaunajiem sēdekļiem ir līdz pat 18 dažādu iestatījumu. Visa jaunā OPC tehnoloģija unikāli Opel tikusi testēta 10,000 kilometru izturības testā slavenajā Nirburgringas sacīkšu trasē Vācijā. 10,000 kilometru smagos apstākļos trases ziemeļu cilpā atbilst 180,000 kilometriem, kas veikti ierastos apstākļos.

Opel e-velosipēds „RAD e” piedāvā nākotnes vīziju

Opel Ženēvā prezentēs „RAD e” dizaina objektu – futūristisko e-velosipēdu, kas papildina zīmola esošo e-mobilitātes stratēģiju un piedāvā patiesi integrētu individuālai un pilsētas mobilitātei atbilstošu koncepciju. RAD e ir pirmais e-velosipēds, kas būvēts vadoties pēc automobiļu konstrukcijas un ražošanas principiem, sevī ietverot Opel raksturīgo dizaina valodu kā, piemēram, bumeranga formas, kas asociējas ar Ampera un RAK e koncepta automašīnām. Tā pedelec tehnoloģija ar 250 vatu motoru braucējam sniedz motorizētu atbalstu brīdī, kad tiek mīti pedāļi, tādējādi ļaujot paveikt 60 līdz 145 kilometrus lielu distanci. RAD e piepilda pircēju vajadzības mirklī, kad runa ir par mobilitāti, taču automašīnu lietošana ir aizliegta vai arī nav iespējama. Tas tiek atklāts laikā, kad e-velosipēdiem tiek paredzēta milzīga loma nākotnes integrētajā pilsētas transporta konceptā, kas saistīts ar elektriskajiem velosipēdiem, automašīnām un autobusiem. Opel RAD e ir arī eleganti veidots atgādinājums par agrīno posmu, kad autoražotājs darināja velosipēdus. Saistībā ar Opel 150. jubilejas gadu, dizaineri ir izstrādājuši objektu, kas vienlaicīgi ir vēsturiski svarīgs un piedāvā ieskatu arī nākotnē.

Jaunais 2,0 BiTurbo CDTI papildina Insignia dīzeļa dzinēju klāstu

Ženēvas auto izstādes apmeklētājiem būs iespēja uzzināt vairāk par Opel jauno, dinamisko un ārkārtīgi efektīvo 2,0 BiTurbo CDTI dīzeļa dzinēju, kas debitēs autoražotāja vadošajā modelī Insignia. 2,0 litru CDTI dzinējs nodrošina 143 kW/195 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu, un tā degvielas patēriņš ir sākot no tikai 4,9 litriem uz 100 kilometriem (129 g/km CO2), tādējādi Insignia 2,0 BiTurbo CDTI ir viena no visefektīvākajām vidējā izmēra klases segmenta automašīnām. Automašīnas dzinējs aprīkots ar sekvenciālo divu turbokompresoru sistēmu – tehnoloģiju, kas līdz šim ir bijusi pieejama tikai dažiem augstāko cenu zīmoliem. Šī ir pirmā reize, kad vieglā pasažieru automašīna ir aprīkota ar dubulto starpdzesētāju sistēmu ar diviem pilnībā atsevišķiem dzesēšanas cikliem. Šie ir galvenie komponenti, kas jauno divu litru dzinēju padara ātri reaģējošu un veiklu. Papildus jau minētajam, arvien vairāk inovāciju ir iekļautas populārās automašīnas līnijā – drīzumā katrs AWD variants būs pieejams ar SuperSport šasiju, kura ietver priekšējās piekares sistēmu ar augstas izturības atsperojumu (HiPerStruts) no Insignia OPC (Opel Performance Center) modeļa. Tas nodrošina vēl augstāku braukšanas dinamiku. Papildus tam visam, jaunas uz radara bāzētas vadītāja palīgsistēmas vēl vairāk ir uzlabojušas Insignia aktīvo drošību.

Jauni uzlabojumi Astra, Corsa, Insignia un Meriva modeļiem

Opel ir autoražotājs, kas nepārtraukti attīsta savu piedāvājumu klāstu un jaunākos modeļu uzlabojumus prezentēs tieši Ženēvā. Starp tiem ir arī jaunais Corsa Kaleidoscope modelis, kas papildina veiksmīgo un sportisko ‘Corsa Color’ līniju. Vēl viens jaunievedums ‘Color’ līnijas piedāvājumu klāstā ir ekonomiskais 1,2 litru un 51 kW/70 ZS ecoFLEX benzīna dzinējs (Start/Stop sistēma, 5,1 l/100 km un 119 g/km CO2).

Meriva, Opel daudzpusīguma līderis, tagad ir pieejams ar uzlabotiem dzinējspēkiem, kas ir vēl jaudīgāki un ekonomiskāki. 103 kW/140 ZS jaudīgais 1,4 Turbo benzīna dzinējs, pateicoties overboost funkcijai, nodrošina 220 Nm (+20 Nm) maksimālo griezes momentu. Ārkārtīgi efektīvais 1,4 LPG Turbo ecoFLEX (88 kW/120 ZS), kas savu debiju piedzīvo Meriva modelī, nodrošina zemas degvielas izmaksas un emisiju daudzumu (124 g/km CO2). Visas jaudu versijas 1,4 litru benzīna dzinējam Meriva modelī tagad ir pieejamas ar Start/Stop tehnoloģiju. Ar šo tehnoloģiju degvielas patēriņš 88 kW/120 ZS jaudīgajai 1,4 Turbo dzinēja versijai ir samazināts par 12%.

1,4 LPG Turbo ecoFLEX motors ar vēl lielāku 103 kW/140 ZS jaudu tagad ir pieejams arī piecdurvju Astra un Astra Sports Tourer modeļos.

Par godu Opel jubilejas gadam, pircēji var pasūtīt Astra, Corsa, Insignia un Meriva automobiļus ar speciālo „Opel – 150 gadi” apdari, kas sevī iekļauj arī premium līmeņa vieglmetāla riteņus. Papildus visam Opel ir uzlabojis tā unikālās tehnoloģijas kā, piemēram, integrēto FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmu, kas tagad var uzņemt vēl vairāk svara un var tikt paplašināta līdz pat četru velosipēdu transportēšanai (Astra Sports Tourer, Zafira Tourer).

Debiju piedzīvo arī jaunā automobiļa novietošanas palīgsistēma – tā automātiski aktivizējas brīdī, kad izvēlēts ir atpakaļgaitas pārnesums. Palīgsistēma var uztvert pat nelielus šķēršļus 100 cm rādiusā automašīnas priekšā un 150 cm rādiusā tās aizmugurē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti