«Opel Ampera» svin dubultuzvaru «Interneta Auto balvā 2011» - iAuto

«Opel Ampera» svin dubultuzvaru «Interneta Auto balvā 2011»

 
9.marts 2012 10:08

Pēc piegāžu uzsākšanas klientiem, Opel Ampera ir izcīnījis divas godalgas „Interneta Auto balvā 2011”, kuru sponsorē ‘AutoScout24’ mājas lapa.

Uzvarot segmentā „vispopulārākais jaunienācējs Eiropā” un kategorijā „elektriskie pārvietošanās līdzekļi”, Ampera izcīnīja uzvaru arī kopvērtējumā. Ceremonijā, kas norisinājās Ženēvas auto izstādes laikā, Opel e-mobilitātes direktors Enno Fukss (Enno Fuchs) saņēma divas no prestižajām ‘CAROLINA’ trofejām. „Ar revolucionāro Ampera modeli Opel ir uzņēmies līdera lomu e-mobilitātes jomā. Mēs ļoti lepojamies, ka šajā konkursā, kurā uzvarētājus noteica auditorija, Ampera ir izcīnījis divas balvas.” Balvu autobūves industrijas interneta lietotāju lielākajā konkursā Opel iegūst jau trešo gadu pēc kārtas. Šī ir desmitā reize, kad apbalvojumus pasniedz ‘AutoScout24’.

Dažādās kategorijās un īpašos segmentos piedalījās 351 pārvietošanās līdzeklis, no kuriem tika izvēlēts viens uzvarētājs. Vairāk nekā 160,000 interneta lietotāju visā Eiropā piedalījās balsojumā, tādējādi noskaidrojot galīgo uzvarētāju. Ampera uzvara seko Insignia modeļa milzīgajiem panākumiem 2009. gadā, kad tas tika pasludināts par galīgo uzvarētāju kā „vispopulārākais jaunienācējs Eiropā”.

Revolucionāras tehnoloģijas

Ampera ir pirmais elektriskais transporta līdzeklis, kas paver iespēju ‘doties jebkur jebkurā laikā’. Piecdurvju sedans ir pietiekami plašs četriem pieaugušajiem un viņu bagāžai. 16 kWh litija jonu baterija nodrošina 111 kW/150 ZS lielu jaudu. Atkarībā no ceļa seguma un braukšanas tehnikas, 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Ampera automašīnas riteņi vienmēr tiek darbināti elektriski. Veicamās distances palielinājuma režīms aktivizējas brīdī, kad baterija ir gandrīz izlādējusies, nemanāmi sāk strādāt 63 kW/86 ZS jaudīgais 1,4 litru benzīna motors un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā bateriju, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties. 370 Nm griezes moments paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h Ampera modelim ļauj sasniegt aptuveni 9 sekundēs, turklāt automašīnas maksimālais ātrums ir 161 km/h.

Opel ir pirmais automašīnu ražotājs, kas noslēdzis sadarbības līgumus ar 42 enerģijas piegādātājiem, tādējādi elektriskie transportlīdzekļi var tikt uzlādēti ar elektrību no ikdienas lietošanā pieejamajiem ilgtspējīgajiem enerģijas avotiem. Elektrisko transportlīdzekļu darbināšana ar atjaunojamajiem enerģijas resursiem ir iespaidīgs ieguldījums turpmākai CO2 emisiju samazināšanai un cīņai ar klimata izmaiņām.

Pateicoties veicamās distances palielinājuma iespējām, Ampera vadītājs, lietojot ar bateriju darbināmu automašīnu, var būt videi draudzīgi noskaņots, taču bez bažām par paveicamo distanci.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aizturot pārkāpēju, policija Lielbritānijā spiesta izmantot bīstamu paņēmienu (+ VIDEO) 4

Tikai pēc tam, kad policija izbrauca blakus vajātajai "Astra" un izgāja uz tiešu saskarsmi ar to, transportlīdzekļa vadītājs padevās un pārtrauca bēgšanu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno VW Transporter PanAmericana (+ VIDEO) 2

Volkswagen jauno Transporter dēvē par labāko savā klasē. Maksimālais kravas telpas garums palielināts par 6 centimetriem, un garās bāzes modelī nu var iekraut par 3 metriem garākus priekšmetus. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 12

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 6

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti