Jaunajam Opel Mokka - unikālais FlexFix velosipēdu pārvadātājs 7

 
9.maijs 2012 0:10

Opel jaunais SUV modelis Mokka būs pieejams ar uzlabto otrās paaudzes FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmu, kas tagad var uzņemt līdz pat trim velosipēdiem.


Opel Mokka FlexFix Foto: Opel

 Uzlabotā uzglabāšanas sistēma ir ekskluzīva Opel un ir integrēta automašīnas aizmugurējā bamperī, tādējādi vienmēr esot līdzi. Laikā, kad velosipēdu turētājs netiek izmantots, tas nemanāmi pazūd aizmugurējā bamperī. Tāpat kā Mokka modelis, arī FlexFix sistēma ir kā radīta cilvēkiem ar aktīvu dzīvesveidu un patiku pret izbraucieniem ar velosipēdiem. Pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā piekrauts, to ir iespējams novietot tādā leņķī, lai viegli varētu attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi nodrošinot ātru piekļuvi bagāžas nodalījumam. Pievienojot pēc izvēles pieejamo FlexFix turētāju, plašais subkompaktais SUV, kas ir gatavs nonākšanai tirgū šajā gadā, iegūs vēl vairāk kravas ietilpības.

Standarta FlexFix sistēmas versija, kuru var uzstādīt Mokka modelim, ļauj pārvadāt vienu velosipēdu. Neraugoties uz to, šis turētājs tagad var uzņemt papildus 10 kg (30 kg) salīdzinājumā ar pirmās paaudzes FlexFix sistēmu. Kā daļa no otrās paaudzes FlexFix sistēmas, tagad ir pieejams paplašinājuma komplekts, kas ietver pievienojamu adapteri, nodrošinot iespēju pārvadāt divus papildus velosipēdus. Kopējā svara kapacitāte trīs velosipēdu pārvadāšanai ir 60 kilogrami. FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmas cena ir sākot no 590 eiro (Vācijā rekomendētās mazumtirdzniecības cenas iekļaujot PVN). Adaptera komplekts ir pieejams par 191 eiro.

FlexFix piedāvā unikālu komfortu

Ar FlexFix sistēmu Opel joprojām paliek vienīgais autoražotājs, kas piedāvā pilnībā integrētu un vienmēr automašīnā atrodošos velosipēdu pārvadāšanas sistēmu. Lietotājiem draudzīgais velosipēdu turētājs ir viegli pārvaldāms izmantojot tikai rokas, bez vajadzības pēc instrumentiem.

Īpaši turētāji ar gumijas pārklājumu rūpējas par to, lai velosipēdi droši turētos novietotajā vietā. Papildus tam, jaunā pārvadāšanas sistēma var tikt aizslēgta, lai, laikā, kad Mokka atrodas uz vietas, velosipēdus pasargātu no zagļiem. Pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā piekrauts, FlexFix otrās paaudzes sistēmu ir iespējams novietot tādā leņķī, lai varētu attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi nodrošinot ātru piekļuvi Mokka bagāžas nodalījumam.

Salīdzinājumā ar ierastajām velosipēdu pārvadāšanas sistēmām, Opel FlexFix sistēmai ir vēl viena izteikta pozitīvā īpašība – tai ir īpaši viegli piekļūt, tādējādi nodrošinot nepārspējamu ergonomiku. Pretēji citām sistēmām kā, piemēram, jumta statīviem, kur velosipēds ir jāceļ krietni pāri galvai, FlexFix sistēma ir saudzīga pret muguru, gluži tāpat kā Vācijas Muguras veselības asociācijas AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertificētie sēdekļi, kas ir pieejami Mokka modelī. Vēl papildus priekšrocība, attiecībā pret uz jumta statīviem bāzētajām sistēmām, ir tāda, ka automašīna nav pakļauta 120 km/h ātruma ierobežojumam, jo velosipēdi atrodas tās aizmugurē.



Par spīti tikai 4,28 metru garumam, Mokka modelī pavisam brīvi jutīsies pieci cilvēki. Automašīnas funkcionalitāte un ērta, augsta sēdpozīcija apvienota ar piedzīvojumu garu. Mokka modeļa braukšanas dinamikā ir apvienotas pilsētas vajadzības ar bezceļu veikšanas spējām. Tieši tādēļ, neatkarīgi no priekšējo riteņu piedziņas (FWD), Mokka modelim var tikt pielāgota pilnpiedziņa (AWD), kas nodrošina labāku vilkmi un vadāmību braukšanai pa neasfaltētiem ceļiem.

Jaudu nodrošina trīs efektīvi motori. Visi manuālās transmisijas dzinēji aprīkoti ar degvielu ekonomējošo Opel Start/Stop sistēmu. Benzīna agregāti ir pieejami 1,6 litru dabīgi aspirēta dzinēja ar 85 kW/115 ZS lielu jaudu, 155 Nm griezes momentu un 103 kW/140 ZS jaudīga 1,4 l Turbo ar 200 Nm griezes momentu versijās. Dīzeļa motoru klāsts ietver 93 kW/130 ZS 1,7 CDTI Turbo dīzeļdzinēju ar 300 Nm griezes momentu, kas nodrošina augstu degvielas ekonomiju un zemu emisiju daudzumu.

 
Visi komentāri
 
286095. viesis 9.maijs 2012 23:05
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka Unikāls !

286096. viesis 10.maijs 2012 15:07
0 0 Atbildēt

Cik atceros, kaut kas līdzīgs bija bagātīgāk komplektētām Corsām jau pirms gadiem pieciem. Velobraucējiem jau dikti izdevīgi. Vismaz nekas nav jāmontē un jāceļ uz jumta.

286098. viesis 11.maijs 2012 10:06
0 0 Atbildēt

Pilnīgi garām, jo visi dubļi kas nāk no riepām nokļūst pa taisno uz riteņa - zobratos, rumbās, ķēdē u.c., labāk uzlikt uz jumta, tur mazāks risks "iesmērēt" riteni ar visu nevajadzīgo.

286099. viesis 11.maijs 2012 10:11
0 0 Atbildēt

Cena gan- baudaama..

286104. viesis 11.maijs 2012 14:57
0 0 Atbildēt

fastkiller, ne jau visur celji ir dublaini... Ne jau mums to ekstru taisija. :D

Lai gan latvijaa deres, jo visi, ka jau vienaa no kalnainajakam valstim pasaulee, brauc ar MTB. A kartigs MTB ir dublains MTB. :D

286107. viesis 11.maijs 2012 22:40
0 0 Atbildēt

mhm - cena ir baudāms kozmoss - par to naudu var nopirkt lietotu mašīnu ar skati un lietotu veloturētāju uz jumta... :D

286113. viesis 13.maijs 2012 10:10
0 0 Atbildēt

TO fast Killer

Tiko izbraukāju eiropas dienvidus , ja subjektīvi vērojot tad vairumam tie velo bija aizmugurē , ne jau oligāti ar šo flex sistēmu , ir jau arī citas .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti