Fiat izstādē «Consumer Electronics Show» prezentē «Blue&Me» 4

 
25.janvāris 2008 11:50

Fiat Group Autombiles šī gada janvāra sākumā jau 31. reizi piedalījās plaša patēriņa elektronisko preču izstādē „Consumer Electronics Show” (CES), kas ir viena no nozīmīgākajām šāda veida izstādēm pasaulē. Izstādes, kas paredzēta ražotājiem un tirgotājiem, pirmsākumi meklējami 1967. gadā.

Šogad 1,8 miljonu kvadrātmetru lielajā teritorijā izvietojās apmēram 2700 izstādes dalībnieku, un to apmeklēja aptuveni 140 000 šīs nozares profesionāļu.

Microsoft, kas kopš 2004. gada sadarbojas ar Fiat jaunu telemātikas platformu izstrādē automašīnām, izstādē eksponēja jauno Fiat 500. Mazajam auto šī bija debija ASV. Tāpat apmeklētājiem bija iespēja aplūkot Alfa Romeo Spider automašīnu.

Fiat 500 automašīnā apmeklētāji varēja apskatīt un izmēģināt Blue&Me Map, kuru Fiat Group Automobiles un Magneti Marelli izveidojuši īpaši Fiat 500.

Savukārt Alfa Romeo Spider automašīnā Fiat Group Automobiles un Magneti Marelli inženieri demonstrēja Blue&Me Nav darbības iespējas, kas pirmo reizi tika prezentēta pirms gada, uzsākot jaunā Fiat Bravo tirdzniecību. Kopš tā laika šo tehnoloģiju izmanto arī citās Fiat Group automašīnās.

Blue&Me, kas tapis Fiat Group Automobiles un Microsoft veiksmīgas sadarbības rezultātā, pirmo reizi tika prezentēts 2006. gada Ženēvas motoršovā. Fiat Group Automobiles bija pirmie automašīnu ražotāji, ar kuriem sadarbojās Microsoft, lai radītu šo pilnīgi jauno platformu. Blue&Me sevī ietver: brīvroku sistēmu, pateicoties kurai iespējams piezvanīt, vienkārši nosaucot numuru vai arī nosaucot adresāta vārdu;  SMS lasītāju, pateicoties kuram sistēma skaļā balsī izlasīs saņemto īsziņu; kā arī muzikālo izklaidi, pateicoties kurai  mūziku iespējams klausīties MP3/WMA/WAV formātā. Atliek vien pievienot „Media Player” USB pieslēgvietai paneļa centrā USB ierīci, MP3 atskaņotāju vai viedtālruni (smart-phone), vai arī iPod atskaņotāju.
 
Astoņpadsmit mēnešu laikā pēc šīs platformas izveides tika radītas nākamās trīs satnav versijas, proti, Nav un Map, kā arī videi draudzīgais Eco Drive.

Kopš nonākšanas tirdzniecībā pirms pusotra gada ir pārdotas jau 250 000 Blue&Me sistēmas, kuras visas piemērotas Alfa Romeo, Lancia, Fiat un Fiat Professional automašīnām. Blue&Me iekļauts arī gandrīz visās jaunajās Fiat 500 automašīnās.
 
Visi komentāri
 
250959. viesis 25.janvāris 2008 15:46
0 0 Atbildēt

To jau tikai fiats var izdomāt - ielikt savos brīnumos kaut kādu maikrosofta mēslu, citi ražotāji liek normālus maģus un kaut ko tādu ar iespēju piespraust iPodu :D

250962. viesis 25.janvāris 2008 16:49
0 0 Atbildēt

nosaukums ir atbilstoshs- geju top auto :)

bet zvaniishana nosaucot numuru vai vaardu- paldies, nokia shitaa fiicha nerullee it nemaz- ja ir vairaaki simti numuru, tad piezvaniit var arii kaadam citam.

250988. viesis 26.janvāris 2008 21:22
0 0 Atbildēt

Fiati ir grabažas, tagad tam vēl pievienojas MS programmatūra, kas savukārt ir sava veida grabaža IT pasaulē-:). 2 grabažu apvienojums - tas ir traki.

Jūtu līdzi "laimīgakiem" Itāļu brīnuma pircējiem.

251003. viesis 28.janvāris 2008 3:33
0 0 Atbildēt

250988. viesis - zin, man liekas ka Fiat gan nejūt līdzi visādiem Kadett draiveriem. Un šitais brīnums noteikti ir labāks par iPoda pieslēgšanās portu, jo tur var rubināt klāt jebkuru MP3 pleijeri.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti