Trešdien, 9.novembrī, Valsts policijas Autopārvadātāju uzraudzības nodaļas darbinieki Rīgas reģionā rīkoja reidu, kura laikā tika veiktas kravas un pasažieru pārvadājumu kontroles. Kopumā par dažāda veida pārkāpumiem noformēti 28 administratīvā pārkāpuma protokoli.
Viens no būtiskākajiem konstatētajiem pārkāpumiem – darba un atpūtas laika noteikumu neievērošana, kas var būtiski apdraudēt ceļu satiksmes drošību.
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes Autopārvadājumu uzraudzības nodaļas darbinieki reida laikā vairāk nekā trešdaļai no pārbaudītajiem šoferiem konstatēja pārkāpumus. Kopumā reida laikā pārbaudītas 80 kravas automašīnas un viens autobuss, kopumā konstatēti 28 pārkāpumi, starp kuriem viens no būtiskākajiem konstatētajiem pārkāpumiem ir darba un atpūtas laika režīma neievērošana. Tāpat deviņos gadījumos konstatēts, ka autoceļu lietošanas nodeva nav apmaksāta.
Vērtējot reidā biežāk fiksētos pārkāpumus, Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis uzsver: “Ir svarīgi, lai transportlīdzekļa vadītāji būtu atpūtušies un nepārkāptu darba un atpūtas režīmu un nogurums nebūtu par iemeslu traģēdijai. Ja autovadītājs pie stūres aizmieg, tad sekas var būt ļoti smagas vai pat letālas. Pēc apkopotajiem rezultātiem nākas secināt, ka vairākos gadījumos šoferi ir pārkāpuši darba un atpūtas laika noteikumus. Šādi pārkāpumi var būtiski apdraudēt satiksmes drošību.”
Tāpat reida laikā fiksēti arī tādi pārkāpumi, kā noteikumu neievērošanu attiecībā uz autopārvadājumu veikšanai nepieciešamajiem dokumentiem, transportlīdzekļa vadītājam nav veikta medicīniskā pārbaude. Tāpat fiksēta transportlīdzekļa vadīšana, ja ir spēkā transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegums, kā arī sastādīti divi protokoli par transportlīdzekļa reģistrēšanas noteikumu neievērošanu.
Nu kruta , tagad pusgadu atkal varēs droši braukt .
Būtu vēl pierakstījuši , cik stāvietas pēdējos desmit gados Latvijā uzbūvējuši . Uzbūvēja ceļu Tīnuži - Koknese , ta kaut vienu stāvvietu būtu uztaisījuši
LVceli vārdiem, tur tak esot tik īss posms, ka ne DUS vajagot ne atpūtas vietas. Bet kas ja uznāk tā miegs ka acis nevar noturēt? Tā jau daudzi stājas malā nepiemērotās vietās, jo vienkārši nav kur.
Pilnīgi piekrītu - stāvlaukumu Latvijā nav teju nekur, necik, nekādu. ar ļoti retiem izņēmumiem... Tie kopumā kādi 5-6 laukumi 100-120 km garajā posmā Lietuvas robeža - Bauska - Ainaži - Igaunijas robeža tomēr šķiet par maz...
Bet varbūt tas ir pietiekami? Nu tā rēķinot visus, kurus par tādiem var uzskatīt
1. Starp robežu un Bausku ~ Statoilā
2. Starp Bausku un Iecavu
3. Nosacīti lietojamais Lukoil pie Ķekavas apļa
4. Ādažu Statoils
5. Kurši Saulkrastu apvedceļā
ir vēl?
Fūres stājas pieturās, ceļa malā un kur tik nav manītas.
Vidzemes šoseja -
Stāv fūres ap LN tankštelli pie Depo
Nosacīti Sēnīte un rajons ap to - dažādas tankštelles un viaduktam pa vidu laukums, kā arī pretī "Sēnītei"- lieki piebilst - ērtību nekādu!
Tālāk līdz pat Smiltenes pagriezienam īšti pat nezinu nevienu vietu, ja par tādu neskaita stāvlaukumu pretī Statoil Bērzkrogā...
Vācijā uz bāņa tādi teju ir vidēji viens uz ikpārdesmit km, jo nav īšti skaidrs kurā mirklī kurai fūrai iestāsies pēc "šaibas" nepieciešamība stāties uz atpūtu...
Ādažos ir normāls TIR Parking placis. Bet pa lielam, maršrutu Bauska - Ainaži var izbraukt atļautajās 8h. Izgulies Lietuvā, pārpīpē Ādažos un guli Igaunijā.
Statoil laukums no malas izskatās daudz jaukāk, kā tas TIR placis ādažu tālakajā galā. Var jau būt, ka skats no malsa ir maldīgs...
Ādažos tas parkings jau ir palicies par mazu .
izgulies Lietuva,norita uzpildi dizeli lietuva un viss kartiba.domaju ka lielaka dala saprata zemtekstu (Lietuva,gulesana,dizelis,krava).starpcitu atlautas ir 9h un divreiz nedela 10h.