Visi komentāri - Mazda 3 modernizēts; ražotājs paziņo par sešu gadu garantiju visā Eiropā

Mazda 3 modernizēts; ražotājs paziņo par sešu gadu garantiju visā Eiropā 16

 

Foto: Mazda

iAuto | 15.aprīlis 2023 14:17

Mazda modernizējis trešās saimes modei, paziņojot, ka tas iegūs 6 gadu garantiju visā Eiropas tirgū.

2024.modeļu gadā Mazda 3 tiek sūtīts ar uzlabotu multimediju iekārtu un elektroniskajām palīgsistēmām. Modernizētajai versijai uzstāda multivides kompleksu ar 10,25 collu skārienekrānu (agrāk 8,8 collas), ar kura palīdzību var vadīt arī Apple Carplay un Android Auto iekārtas. Jaunais dalītā ekrāna skats palīdz vadītājam uztvert vairāk informācijas, piemēram, kartes apgabalu un citu ar navigāciju saistītu informāciju var attēlot paralēli vai, izvēlni var sadalīt starp navigācijas un audio informāciju. Turklāt tagad ir pieejama apskates vietu tiešsaistes meklēšanas funkcija, kas padara meklēšanas rezultātus vēl precīzākus un noderīgākus.

Citi jauninājumi ietver stūres pogas un jaunu gaisa kondicionēšanas un 360 grādu monitora vadības ierīču izkārtojumu. Viedtālruņus turpmāk varēs uzlādēt induktīvi.

Uzlabotajā elektronisko palīgu klāstā Mazda 3 Attention Assist, kas pieskata, lai vadītājs nenovēršas no saviem tiešajiem pienākumiem un paplašinātā satiksmes sastrēgumu palīdzības funkcija (CTS), kas tagad automātiski notur transportlīdzekli savā joslā, braucot ar ātrumu līdz 150 km/h.

Modeļos ar automātisko pārnesumkārbu adaptīvā kruīza kontrole regulē distanci un, ja nepieciešams, bremzē, līdz automašīna apstājas. Optimizēts arī avārijas bremzēšanas asistents, kas labāk atpazīst gājējus un velosipēdistus krēslā un tumsā.

Vēl viens patīkams jaunievedums ir 6 gadu (vai līdz 150 000 km) garantija, kas spēkā visās 28 Eiropas valstīs, kur pārdod Mazda 3. Turklāt ražotājs piešķir 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu, trīs gadu garantiju pret krāsojuma/virsmas koroziju un elektriskajiem (BEV) un no elektrotīkla uzlādējamiem hibrīdtransportlīdzekļiem (PHEV) astoņu gadu garantiju augsta sprieguma akumulatoram (maksimālais kopējais nobraukums 160 000 km).

 
Visi komentāri
 
darklight 15.aprīlis 2023 15:14
6 2 Atbildēt

Viss raksts par blingblingiem, bet nav paša galvenā. Kāds motors, kādas kārbas, cik litri zupas un cik sekundes līdz simtam?

0pis 15.aprīlis 2023 18:07
5 6 Atbildēt

Litri - piekrītu. Nauda, brauciena izmaksas. Bet sekundes līdz simtam - kam to vajag? Latvijā pārsvarā max ātrums ir 90, retumis ir tie 100 vai pat 110. Ja izbrauc uz šosejas, līdz max atļautajiem tāpat ieskriesies, neviens tak uz ceļa nemēra cik tur bija sekundes. Tiec līdz darbam vai bodei un tas arī ir vajadzīgs, nevis bolīties hronometrā.

srt 15.aprīlis 2023 19:13
5 4 Atbildēt

Tipisks Audi 80 svētdienas braucēja viedoklis.

0pis 15.aprīlis 2023 20:24
4 2 Atbildēt

Tipiskais svētdienas gonščiks, kas vispirms apdzen un pēc 10-20km jau ceļmalā paraksta policijas protokolu.

Vērotājs 19.aprīlis 2023 9:39
0 0 Atbildēt

Lai uz šosejas kaut cik dinamiski apdzītu,  paātrinājumam vēlams būt vismaz 10 sekundes līdz simtam. Un tas nenozīmē, kā jābrauc ar +20, vienkārši ik pa brīdim jāpadzen kāds O..s.

light 15.aprīlis 2023 19:25
0 0 Atbildēt

pieļauju, ka šis ir kārtējais gadījums, kad feislifta programma aprobežojas ar blingblingiem, tātad lielāku planšeti, kas labāk rāda un ātrāk strādā, bet motori/kārbas paliek vecie

Mx5 15.aprīlis 2023 23:53
0 0 Atbildēt

Braucu ar miatu- protams ka tikai vasaraa -ar Miatu konkreti bauda likumoti asfalteti celi … kur parastais auto var izbraukt ar 60 km/stunda tad ar miatu bez stures pastiprinataja varu uz 85 -tas ir ka ar kartingu -tikai bez slikiem ..

Hax 15.aprīlis 2023 16:27
8 1 Atbildēt

galīgi nederīgs , truls raksts ne par ko!! Nu jā, galvenais ir Apple, Androīdi, ekrāni collās, pogas uz stūres. Vēl vajadzētu aoprakstīt par pakaļas masāžas iespējām, pirdienu uzs;ūkšanas spējām l/min. u.t.t. 

Mašīnām viss pārējais ir nevajadzīgs. Piekrītu darklight par visiem 100. Autors lai labāk raksta pat ledusskapjiem ar android pieslēgumiem.

0pis 15.aprīlis 2023 18:09
3 3 Atbildēt

Ja darbs pie stūres, tad sēdēšanas komforts ir ļoti svarīga padarīšana, pakaļas masāžu ieskaitot. Kad jauns, to nejūt, bet kad nāk gadi - arī tos 100 nobraucot sāk spiest un durt, kur nu vēl 300-500 pa dienu.

Autors 15.aprīlis 2023 16:54
1 1 Atbildēt

visdrīzāk ir google tulkotājs 

Hmm 15.aprīlis 2023 18:22
1 0 Atbildēt

autors ir tikai "autors" - teksti un bildes nāk no ražotāju mājaslapām, kam šaubas lai meklē un pārbauda.

No malas 15.aprīlis 2023 21:10
1 0 Atbildēt

Sekundes līdz simtam jau nav maks. atļaujamis ātrums. Tas ir cik ātri vari izkustēties no vietas līdz tam 100 vai līdz 50. Vai nu 7 sek. vai 14 . Un arī vai paspēsi apdzīt kādu opi uz štrāses vai iemauksi pretīmbraucošam purnā ja nepaspēsi apdzīt fūri.

0pis 16.aprīlis 2023 9:39
1 1 Atbildēt

Ja tu nespēj saplānot manevru, tad tu esi tas opis. Nav jādzenās apdzīt bez pārliecības ka spēsi to pabeigt.

Kukū 16.aprīlis 2023 15:37
1 0 Atbildēt

Jauno paaudzi pieradina pie informācijas, ka dzinēja tilpums nav galvenais. Ir kaut kādi virtuālie zirga spēki, turbīnas (kuras jūdzas zemē uzreiz pēc garantijas beigām) un ar to pietiek.

ro 16.aprīlis 2023 19:44
1 0 Atbildēt

Precīzi teikts! Vienmēr iesmīkņāju par šiem reklāmrakstiem,kuros tiek slavēta "izsmalcinātā muļķimēdija", nekam nederīgās planšetes,stāstīts par mākslīgi radītām izplūdes skaņām no audio..tāda sajūta,ka lasi par kautkādu gadžetu mājoklim,nevis kārtīgu auto rakstu..protams neko par "baudāmiem" mazlitrāžas turbomotoriem daudz nerunā..jo pirkums būtībā ir vienreizējs..nākamais īpašnieks gan jau turbīnu pie 80tk remontēs😁..zato multimēdija zvērā..pofig ka pēc komforta kā taburete,motors čau un braukšanas prieks nulle..

sviesc 17.aprīlis 2023 14:14
0 0 Atbildēt

Specifikācija Mazda 3 luxury hybrid

Pieejams drīzumā

Izlaiduma gads 2022 Transmisija Automāts

Dzinējs Benzīns

Tilpums 1998 k.cm.

Dzinēja jauda 186 zs lētākām modifikācijām 150zs.

manuprāt tīrī ok auto.

info ņemts no mazda.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti