Volvo Trucks ietaupa degvielu ar jauniem uzlabojumiem (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Volvo Trucks | 7.decembris 2018 10:20

Volvo Trucks uzlabotie D11 un D13 dīzeļdzinēji, kas paredzēti Volvo FH, FM un FMX modeļiem, atbilst jaunajām Euro 6 Step D prasībām un ietver vairākus uzlabojumus, kas ļauj transporta operatoriem samazināt degvielas izmaksas.

“Degvielai veidojot aptuveni vienu trešdaļu pārvadātāju izmaksu, mēs neatlaidīgi meklējam jaunas iespējas, kā samazināt savu kravas automašīnu degvielas patēriņu”, saka Klāss Nilsons (Claes Nilsson), Volvo Trucks prezidents. “Šajā gadījumā nelielu uzlabojumu apvienojums ļauj mūsu klientiem ievērojami samazināt izmaksas, neupurējot veiktspēju vai produktivitāti.”

Jauno Euro 6 Step D noteikumu mērķis ir nodrošināt, ka transportlīdzekļi atbilst izmešu standartiem normālos ekspluatācijas apstākļos. Daži no Volvo Trucks īstenotajiem pasākumiem stingrāko izmešu standartu prasību izpildei ir jauna dzinēju programmatūra un uzlabots izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmas pārklājums.

Modernizētajā D13 dīzeļdzinējā arī tiek izmantota jauna VDS-5 zemas viskozitātes eļļa un jauni eļļas noņēmēja gredzeni no virzuļiem, kas samazina degvielas patēriņu un iekšējo berzi. 500 ZS jaudīgais dzinējs ietaupa vēl vairāk degvielas, izmantojot tādu pašu paaugstinātu kompresijas pakāpi kā 460 un 420 ZS variantiem.

Uz kartēm balstītā I-See programmatūra izmanto karšu datus, lai paredzētu maršruta topogrāfiju, un pārņem savā pārziņā pārnesumu izvēli, paātrināšanos un bremzēšanu ar dzinēju. Tā ir veidota ar mērķi pēc iespējas efektīvāk izmantot kravas automašīnas kustības inerci un ir papildināta ar vairākiem jaunumiem, piemēram, jaunu pārnesumu izvēles stratēģiju un selektīvo brīvgaitu, kas ļauj efektīvāk izmantot I-Roll ripošanas funkciju.

“Šie pilnveidojumi palīdzēs mūsu klientiem ievērot jaunās izmešu prasības, vienlaikus uzlabojot degvielas ekonomiju ar mūsu Volvo FH, FM un FMX kravas automašīnām”, saka Klāss Nilsons.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
Conqueror 8.decembris 2018 16:24
0 0 Atbildēt

Amerikosi uzreiz ietaupīja 25% degvielas, tikai uztaisot plūdlīniju virsbūvi kā Tesla, volvo skalda matus ar visādiem eļļas noņēmējiem no virzuļu gredzeniem. Smieklīgi.

msh 9.decembris 2018 0:26
2 0 Atbildēt

Nūūū, jāāāā... Bet tesla uztaisīja neergonomisku sūdu, kuru pērk tikai tāpēc, ka pirmais elektriskais vilcējs - volvo tādu pat sūdu, tik ar dīzeli, tik labi nespētu pircējiem iesmērēt... Tāpēc arī īpaši nekāda pludlīnija nesanāk - mašīnai jābūt ar ērtu, divvietīgu kabīni un labu pārredzamību.

Abet visa tā pipelēšanās ar motora iekšējajām detaļām - vieglo mašīnu ražotāji ar tādām lietām nodarbojas jau vismaz 20 gadus - man pirmais nāk prātā sābs, kas savulaik, deviņdesmito beigās vai nullto sākumā ieviesa sava 2.3 turbiķa versiju, kurai bija vieglāki virzuļi un citas izmaiņas lai samazinātu jaudas zudumus pašā motorā - bet tas vienlaicīgi padarīja motoru mazāk izturīgu.

viencexperc 9.decembris 2018 18:16
5 0 Atbildēt

Nē.

Plūdlīnija nesanāk, jo Eiropā ir savādaki gabarītu standarti kā ASV. Ja uztaisītu plūdlīniju, kabīne automātiski būtu garāka, tātad - būtu jābūt īsākai puspiekabei. īsāka puspiekabe - mazāk kravas var pārvest.

Ja grib ekonomiskāku VOLVO, vajag arī traķus nodot ķīniešiem. Viņi sataisīs ar 1,5 litru motoru. Citādi tagad ķīniešiem pieder tikai vieglie VOLVO. Un paskatieties, kā ķīnieši viņu izvilka. No sūda uztaisīja normālu auto.

msh 10.decembris 2018 12:45
0 0 Atbildēt

Ko tu sauc par pludlīniju - noapaļotos jeņķu smagos ar purnu? Vai teslas vienvietīgo ērmu, kur vadītājs kabīnei pa vidu sēž?

Rexx 8.decembris 2018 18:13
0 0 Atbildēt

Amerikosiem mazliet citi apstākļi. Tur smagajam 70 mph(112 km/h). Tādējādi aerodinamikai ir daudz lielāka ietekme uz degvielas patēriņu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti