Kravas auto pārbaudēs Vācijā atklāj daudz pārkāpumu 20

Foto: Ekrānbilde no swr.de

iAuto | 22.jūnijs 2020 16:41

Vācijas policija veic regulāras pārbaudes stāvlaukumos, kuros kravas automobiļu šoferi gaida brīvdienu braukšanas aizlieguma beigas, lai varētu turpināt ceļu. Reida laikā atklājās ļoti daudz pārkāpumu.

8.jūnijā Vācijas policija veica „lielo pārbaudi” pie A5 automaģistrāles Vainhaimas tuvumā izbūvētā Wachenburg stāvlaukuma teritorijā. Reida laikā tika pārbaudīti 100 kravas automobiļi un to šoferi – 42 gadījumos fiksēja dažādus pārkāpumos, tostarp arī alkohola lietošanu. Piemēram, jau pašā pārbaudes sākumā atklājās, ka kravinieks, kas transportēja ekskavatoru ir smagāks nekā to atļauj noteikumi, turklāt drošības ķēdes, kas fiksē kravu, nostiprinātas nepareizi. Vairāki šoferi braukšanas aizlieguma laikā bija lietojuši alkoholu, kas uzrādījās arī pirmdienas rītā. Absolūti nepieļaujami, taču vienā gadījumā to bija atļāvies darīt arī šoferis, kurš pārvadāja bīstamo kravu.

Policija secināja, ka pārkāpumu skaits ir „šokējoši liels”, tādēļ šādi kontroles pasākumi „ir absolūti nepieciešami” un nākotnē tiks veikti regulāri.

 
Visi komentāri
 
Krotow 22.jūnijs 2020 18:41
4 3 Atbildēt

- turklāt drošības ķēdes, kas fiksē kravu, nostiprinātas nepareizi.

Šķiet ka dažs labs šoferis beidzot uzzināja kā pareizi ķēdes jāuzliek.

crow 22.jūnijs 2020 19:45
2 3 Atbildēt

to: Krotow

cik % šoferu vajag zināšanas par ķēdēm?

Ce 22.jūnijs 2020 20:39
7 2 Atbildēt

Tās tomēr ir profeaionālās kategorijas. Kārtojot to visu māca. Protams, ne ārpus ES.

Šodien tu ved konteineri, rīt strādā ceļubūvē un vadā tehniku ar ķēžu stiprinājumiem. Jāzina un punkts.

WALA 23.jūnijs 2020 7:43
1 0 Atbildēt

Kaut kādā mērā piekrītu, tomēr ja runājam par uzņēmumiem un šajā gadījumā droši ka ne maziņiem, tad apmācība, plākitiņi/uzlīmes ar būtisko info vienmēr deguna priekšā utml. vajadzētu būt normai, ne par velti piem

būvniekiem un ne tikai par būtisko darba drošībā atgādina bezmaz ik uz soļa. Tur protams "zaļu gurķu" procents lielāka nekā smago un bīstamo kravu pārvadājumos un tomēr, prakse rāda ka viens nedagulējis strādnieks var nejauši sataisit ziepes tik cik visi citi sasmelt pēc tam nespēs.

anoagask 23.jūnijs 2020 9:06
1 0 Atbildēt

Iedomājieties, kāds % būtu lv, kur tādas pārbaudes neveic? Vai par nepareizi nostiprinātu kravu ir kaut viens sods uzlikts?

Eriks_Grigis 23.jūnijs 2020 21:06
1 0 Atbildēt

LV kravas var nestiprināt, jo 55 eiro sods par nenostiprinātu kravu ir paredzēts tikai šoferim, ne pārvadātājam un ne auto īpašniekam!

Parēķinot, cik vienam auto izmaksātu siksnas vai ķēdes, pārvadātājam izdevīgāk ir palikt nesodītam un "uzticēt" APK 149. 33' pantā noteikto sodu maksāt šoferim, ja vien policija kontrolē atklāj viņa nenostiprināto kravu!?

Bet zibens divreiz tai pašā vietā nesper!

Pārvadātājam ir izdevīgāk reizi gadā iedot šoferim 55 eiro paredzamajam sodam, nevis iegādāties kravu nostiprināšanas iekārtas cerībā, ka policija otreiz viņa kravas auto un šoferi nekontrolēs.

anoagask 23.jūnijs 2020 21:17
3 0 Atbildēt

Kur ir VP likumprojekti par atbildības palielināšanu?

Cik reizes ir 55eur sods uzlikts gadā?

55eur nav sods, bet dīkstāve līdz nostiprina pareizi vai evakuators uz maksas stāvvietu varētu būt dārgi īpašniekam.

Mums nav policijas, ir tikai ātruma kontroles dienests, un tas pats ar neadekvātu jaudu.

vaaks 25.jūnijs 2020 16:30
0 0 Atbildēt

Pārvadātāju apvienības izskata, iesaka vai nostrīpo atbildību APK grozījumos!

Vernons 23.jūnijs 2020 21:38
1 2 Atbildēt

Hamburgā no ostas tevi nelaiž ārā, ja krava nav nostiprināta vai siksnu par maz! Sodu tur policija neliek, bet parāda ar pirkstu virzienu, kur veikals! Vienkārši dzelžaina pieeja.

Rr19 23.jūnijs 2020 22:58
0 0 Atbildēt

Bet,kad nenostiprināta krava kādam uzgāžas uz galvas,tad pārvadātājs iet sēdēt šofera vietā.

Eriks_Grigis 24.jūnijs 2020 12:58
0 0 Atbildēt

KL 260. panta otrās daļas gadījumā nav viegli atrast auto, no kura izkritis liktenīgais baļķis. Bet ja tas izdodas, tas pārvadātājs prot tikt ar visu galā.

Savukārt, ja baļķi ir iesaiņoti un saites trūkst, tad prokuratūra KL 263. vai 266. pantu piemērošanu priekš sevis bieži uzskata par pārāk sarežģītiem! Vieglāk izvirzīt apsūdzību, ja tikai šoferi vaino par KL 260.p.2.d. nodarījumu, jo viņš, redzot nepareizi sagatavotu, iesaiņotu, iekrautu kravu vai nespēju to nostiprināt, nedrīkstēja kravu pārvadāt!

Nenostiprināta krava 25.jūnijs 2020 8:54
0 0 Atbildēt

Sodu par nenostiprinātu kravu LV daži ir dabūjuši ziemā, kas nejēdz jumtu no sniega attīrīt, pirms izbrauc uz šosejas!

Tas gan vieglajiem!

Rr19 25.jūnijs 2020 10:10
0 0 Atbildēt

Tu laikam gribēji teikt, kas nejēdz ledu no fūres jumta notīrīt.

anoagask 24.jūnijs 2020 9:28
0 0 Atbildēt

Lv baļķi diezgan regulāri izgāžas no kokvedējiem. Starp citu - vai strapēm ir jānotur baļķi arī apgāšanās gadījumā?

Vernons 24.jūnijs 2020 9:36
0 0 Atbildēt

Jā!!!

WALA 24.jūnijs 2020 13:08
0 0 Atbildēt

Cita starpā būtu interesanti uzzināt cik daudz konteineru pie mums ir atbilstoši nostiprināti ...

Eriks_Grigis 24.jūnijs 2020 13:43
1 0 Atbildēt

Iekšzemes pārvadājumos šoferi agrāk nestiprināja konteinerus, jo gāšanās gadījumā tas aizrāva līdzi auto, salieca tā rāmi un šoferis palika bez darba!

Tāpēc konteinerim krītot bija svarīgi, lai tas neaizrauj līdzi auto vai puspiekabi!

Viņa bezdarbību pirms 20 gadiem un pat vēl šodien atbalsta MK noteikumi Nr.166 no 11.05.1999, kas 64. punktā pieļauj konteinerus pārvadāt, … konteinera brīvos stūrus nostiprinot ar nostiprināšanas saitēm

Vecu ieradumu inerces dēļ ne visi savus konteinerus joprojām nenostiprina vai veic to pavirši!

Безопасность 25.jūnijs 2020 19:58
0 0 Atbildēt

Помогу решить некоторые споры юридического характера...

Безопасность 25.jūnijs 2020 20:02
0 0 Atbildēt
Eriks_Grigis 26.jūnijs 2020 10:34
0 0 Atbildēt

No publicētā Autopārvadājuma grozījumu projekta par nenostiprinātu kravu vai neizvēlētu pārvadājamai kravai atbilstošu kravas auto sodīs TIKAI šoferi:

54.pants. Kravu pārvadāšanas noteikumu pārkāpšana

...

(13) Par kravas novietošanas un nostiprināšanas noteikumu pārkāpšanu, kā arī par kravas transportēšanu ar transportlīdzekli, kas nav speciāli paredzēts šim nolūkam un nav attiecīgi reģistrēts — piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam vienpadsmit naudas soda vienību apmērā.

(14) Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz ārpus transportlīdzekļa gabarītiem izvirzītas kravas apzīmēšanu, diennakts gaišajā laikā — izsaka brīdinājumu vai piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam triju naudas soda vienību apmērā.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 7

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 6

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti