Vāc parakstus par Čaka ielas nesašaurināšanu, tajā neierīkojot velojoslas 106

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 4.novembris 2020 12:25

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par Čaka ielas nesašaurināšanu, tajā neierīkojot velojoslas.

Kā iniciatīvas pārstāvis norādīts Valērijs Tolkačovs. Parakstus plānots iesniegt Rīgas domē.

Iniciatīvas pieteikumā skaidrots, ka vasarā tika sākti A.Čaka un Marijas ielas remonta darbi, kas bijis "jau gadiem gaidīts projekts, kas solījās pozitīvi ietekmēt Rīgas iedzīvotāju mobilitāti". Taču 2.novembrī Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja "izvēlējās ielu upurēt, to padarot privātajam un sabiedriskajam transportam grūti izbraucamu".

"A.Čaka iela ir viena no galvenajām Rīgas centra ielām - ne mazāk svarīga par Brīvības ielu. Lai nodrošinātu transporta plūsmu, transportlīdzekļi A.Čaka ielā pārvietojās četrās joslās, divās katrā virzienā. Kreisā josla kalpo, lai apbrauktu labajā joslā esošo sabiedrisko transportu pieturvietās, kā arī lai apbrauktu sastrēgumus, kas veidojas labajā joslā, transportlīdzekļiem griežoties pa labi. Marijas un Elizabetes ielu krustojumā virzienā uz centru kreisajā joslā esošie transportlīdzekli, tai skaitā trolejbusi Nr.11, 18, 22, 23, griežas pa kreisi, bet labajā joslā braucošie transportlīdzekļi turpina ceļu taisni. Nav grūti iedomāties, kādi būs sastrēgumi, A.Čaka ielā aizverot vienu joslu," brīdināja Tolkačovs.

Viņaprāt, minētā situācija bija labi redzama gan A.Čaka ielas ceļa seguma maiņas, gan pazemes komunikāciju pārbūves laikā.

Ierīkojot velo joslas vienā no transportlīdzekļu pārpildītām ielām un samazinot joslu skaitu, būtiski palielināsies sastrēgumi un samazināsies ielas caurlaidības spēja - gan pašā A.Čaka ielā, gan paralēli Kr.Barona ielā. Tas padarīs Rīgas centru vēl neērtāku, nepieejamāku un kavēs turpmāko Rīgas centra attīstību, pārliecināts idejas autors, piebilstot, ka sastrēgumi Rīgā jau kārtējo gadu kļūst aizvien lielāki.

Tolkačovs skaidroja, ka to varot redzēt "TomTom Traffic Index" ikgadējā pārskatā - 2019.gadā 3% pieaugums, salīdzinot ar 2018.gadu. A.Čaka ielas apkārtnē tiek arī būvētas vai plānotas ēkas ar lielām komercplatībam, kas tikai palielinās cilvēku plūsmu Rīgas centrā, piemēram, centrs "Origo One", plānotā būve Marijas ielā 2, 2A, Dzirnavu ielā 114.

Tāpēc iniciatīvā pausts aicinājums Rīgas domei atteikties no jebkādiem joslu samazināšanas plāniem A.Čaka un Marijas ielās - gan uz eksperimenta laiku, gan pastāvīgi. Paralēlajā K. Barona ielā jau ir iezīmētas joslas, pa ko var pārvietoties velosipēdisti, un transportlīdzekļu satiksmes intensitāte tur ir daudz mazāka.

"Jānorāda arī, ka eksperimentēšana pandēmijas laikā var būtiski ietekmēt eksperimentā rezultātus, un tas var izraisīt lielas satiksmes problēmas nākotnē, ja lēmumi tiks balstīti eksperimenta rezultātos, kas neatbilst pilsētas standarta dzīves apstākļiem. Jāņem vērā arī Tērbatas ielas eksperiments šovasar - tas saņēma neviennozīmīgu Rīgas iedzīvotāju vērtējumu," pausts idejas aprakstā.

Tolkačova ieskatā, saglabājot A.Čaka un Marijas ielas līdzšinējo plānojumu, tiktu nodrošināta iespēja ērti pārvietoties vienā no galvenajām Rīgas ielām bez lieka laika patēriņa mākslīgi izveidotos sastrēgumos privātā un sabiedriskajā transportā. Tas dotu arī drošu piekļuvi sabiedriskajam transportam - bez velo joslas šķērsošanas un neapgrūtinot sabiedriskā transporta lietošanu iedzīvotājiem ar bērnu ratiem un cilvēkiem ar kustību traucējumiem.

Kā ziņots, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti atbalstīja eksperimentālu pagaidu velojoslu izveidi Čaka un Marijas ielā, lai arī speciālisti brīdināja, ka šāds solis būtiski palielinās sastrēgumus, kuros nāksies stāvēt arī sabiedriskajam transportam.

Čaka iela ir viena no noslogotākajām transporta maģistrālēm Rīgas centrā, kurā automašīnas un sabiedriskais transports līdz šim ir pārvietojušies divās joslās katrā virzienā, un arī tad "pīķa stundās" ielā veidojās lieli satiksmes sastrēgumi. Rekomendējoša velojosla pašlaik ir izveidota Čaka ielai paralēlajā Kr.Barona ielā.

Satiksmes departaments piedāvāja vairākus risinājumus, kā rīkoties pēc tam, kad ir pabeigta jaunā asfalta ieklāšana Čaka/Marijas ielā. Viens no variantiem bija atstāt satiksmes organizāciju, kāda tā bija līdz ielas remontam, bet cits variants paredzēja velojoslu izveidi Čaka ielā.

Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs, informēja, ka, ierīkojot velojoslas, autotransportam tiks atvēlēts pa vienai joslai katrā virzienā. Analizējot transporta plūsmas un automašīnu daudzumu, esot skaidrs, ka velojoslu ierīkošana izraisīs lielākus sastrēgumus ne tikai Čaka ielā, bet arī ar to saistītajās ielās un ietekmēs transporta sablīvēšanos pat Pārdaugavā. Būtiski tikšot kavēta arī sabiedriskā transporta satiksme, uzsvēra ierēdnis.

Pasažieru pārvadātāja pašvaldības SIA "Rīgas Satiksme" valdes loceklis Jānis Golubevs informēja, ka Čaka iela pilsētas attīstības plānā nav paredzēta velobraucējiem. Viņš vērsa uzmanību uz to, ka arī pēc speciālistu atzinuma šajā ielā nevar izveidot normatīviem atbilstošu velojoslu. Viņš pastāstīja, ka Čaka iela ir maģistrālā iela Rīgas sabiedriskajam transportam. Pa to dienas laikā notiekot 990 reisi un tiek pārvadāti 43 000 pasažieru dienā. Viņš retoriski vaicāja, vai deputāti tiešām vēlas, lai sabiedriskais transports Čaka ielā stāv sastrēgumos.

Taču deputātu vairākums pauda nostāju, ka pašlaik Čaka iela ir ļoti nepievilcīga iedzīvotājiem. "Ja skatāmies uz centru kā uz apkaimi, kur cilvēki dzīvotu un ietu savās ikdienas gaitās, ja mēs tiešām gribam, lai centrs ir apdzīvots, tad nevaram skatīties tikai no transporta plūsmu caurlaidības viedokļa," teica Vilnis Ķirsis (JV).

Ja eksperiments neizdosies, būšot iespēja koriģēt plānus. Ja eksperiments izdosies, tad tikšot izdarīti citi secinājumi, sprieda Ķirsis.

Plānots, ka velojoslu izveide notiks līdz decembrim un eksperiments ar pagaidu velojoslām ilgs līdz aprīlim.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 4.novembris 2020 12:36
10 12 Atbildēt

Čalis nav pamanījis, ka Čaka ielā ir tikai 2 joslas. Kuras ir pietiekoši platas, lai uz katras no tām ierīkotu velo joslu un galīgi netraucētu raitai satiksmei pa šo joslu.

feciic 4.novembris 2020 12:58
11 1 Atbildēt

Jā un nē, sastrēgumā sastāties var 4 rindās, kad satiksme brīva tad var laist divās. kautvai pamīšus braucot distanci var turēt mazāku attiecīgi luksoforu vienā laika vienībā var pārbraukt vairāk vienību.

Man atkal liekas ka sabiedriskā pieturas vajadzētu drusku "iegrauzt" trotāros lai tam stāvot pieturā var brīvi braukt garām.

WALA 4.novembris 2020 13:01
10 1 Atbildēt

Pofig par to ko viņš tur ir pamanījias vai nav., manā skatījumā tur arī ir 4 joslas un es tur arī tā braucu. Un velo joslas Čaka ielā neuzskatu par optimālām, tā kā sab. transs, krustojumi utml. tieši tāpat čakarēs velo braukšanu minētajā ielā kā tas jau notiek uz Barona ielas. Vienīgā Čaka ielas priekšrocība ir līdzenais asflats, pieņemot ka notekrenes u.c faktori to ātri nesačakarēs ( jo pieturas izskatās ka netiek taisītas no dzelzbetona) ...

anonimikis 4.novembris 2020 13:15
2 9 Atbildēt

Uz koplietošanas ceļiem primārais ir CSN un tikai pēc tam skatījums. Pēc CSN tur viss diezgan skaidrs.

Ja Tu uzskati, ka joslām jābūt 4 un apzīmējumi nepareizi - ierosini šādas izmaiņas.

Freijers 4.novembris 2020 13:32
11 2 Atbildēt

Tipiska velo domogoģija, CSN 96.p. palasi. Loģiski, ka, ja būs kreisie un tie tur ir, stāvēs visa plūsma - bet tāds jau laikam arī slēptais zilais sapnis, nevis 20-30 cilvēku intereses, kas varbūt dienā to velojoslu izmantos !

Iniciatīvu atbalstīju, Čaka ielu izmantoju reti, bet agresīva veloretorika un pilsēta "cilvēkiem" izdarības ir vienreiz pelnījušas pretsparu !

uupis 4.novembris 2020 22:33
0 1 Atbildēt

Freijers ir MELIS!!!

Velo ir vairāk par tūkstoti Čaka ielā!!!

Es tev to saku kā BEMBISTS un tas kurš māk braukt kā ar GAZ 51 tā ar VOLVO FM un pārējo hlamu!

Uz darbu braucu nevis ar Golfspaini bet ar velo - un tik daudz dalbajobu pie auto stūres neesmu redzējis nevienā mazpilsētā kā Rīgā, un tagad saprotu ka C kategorija ir kaut kas vairāk kā BĒ (tāpēc sēžot augstāk par bē freijeri - man par viņu ir diezgan čābīgs skats - redzu viņa CSN nezināšanu)...

Barona iela 4.novembris 2020 14:12
7 2 Atbildēt

Jau barona ielā uztaisīja bezpriģelu, nevar normāli no tramvaja izkāpt, lai kāds ar riteni neuzskrien virsū! Šoferiem vismaz ir sajēga par noteikumime, bet velosipēdisti nezina kas ir CSN, viņiem ir tikai tiesības brēkt!

WALA 4.novembris 2020 15:06
4 0 Atbildēt

Tatad CNS izproti tikai burtu nevis garu. ;)

83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

=

Ja nav speciālu ceļa zīmju, tad viena josla tieši pa vidu pretējiem virzieniem vēl nenozīmē to ka tr-ta līdzekļi nedrīkst braukt 4 joslās, ja tam pietiek vietas !

WALA 4.novembris 2020 15:07
1 0 Atbildēt

Tas anonomikim !

Palaidniex 4.novembris 2020 15:30
2 0 Atbildēt

2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja tur var pabraukt četri auto blakus - tātad tur var būt 4 joslas,

Pļurkt 4.novembris 2020 16:21
2 0 Atbildēt

Nē!!! Pēc LVS tur var būt tikai 2 joslas, maksimums 3, BET likums nevienam neaizliedz braukt tā lai blakus savietotos 4 vieglie auto, ja viņu gabarītplatumi to atļauj.

Nja 4.novembris 2020 15:30
1 2 Atbildēt

Bet uz Čaka ielas ir šis apzīmējums, un tur ir divas joslas, ne četras. Nedarbojas nekāds princips ka vadītāja tur ko dala, līnija pa vidu ir, tātad divas joslas. Rīgā ir pietiekami daudz ielu, kur pēc apzīmējuma ir divas joslas, bet vieglie brauc četrās, sabiedriskais ar smago tur nevar pabraukt četrās joslās, tāpēc apzīmējumi tur ir, tādi kā ir. Uz centru nav jāved 101 maģistrālajai ielai, ir nepieciešams loks, gar sliedēm un vienu, divas ielas kas ieved centrā. Šāds loks tīri labi tur iezīmējas, kalpaka, merķeļa, satekles, valmieras, pērnavas, senču, skanstes, brieža ielas, bet tur ir nepieciešama rekonstrukcija, lai tas funkcionētu, ideāli divu līmeņu krustojumi katrā otrājā krustojumā. Tad vēl jautājums, kādēļ visiem tur ir jābrauc uz to centru, bērnus uz elitārām skolām jāved? Starpcitu, kad skolām brīvlaiks, tad centrs ir diezgan atslogots. Vēl es īsti sabiedrisko transportu nesaprotu, kāpēc tam ir jāpārklājas? Kāpēc Jugla - centrs nevar būt tikai tramvajs? Tā brīvības iela ir pārbasta ar sabiedrisko transportu. Lai taisa mazos lokus, tikai līdz sliedēm un tālāk ir jāpārsēžas. Brīvības, Barona, Čaka ielas, visas ved uz centru, pa visām brauc sabiedriskais, kāpēc sabiedriskais nevar pieviest līdz tramvaja pieturām un azivākties no pārējām divām ielām? Nemaz nerunājot par dzelceļu, Rīgā ir vairākas dzelceļa stacijas. Centrā var atstāt kaut kādus elektro busus kas pa iekšējo loku riņķo, nevis lielos.

WALA 4.novembris 2020 15:40
3 1 Atbildēt

Nope, ceļa vidū esoša līnija bez ceļa zīmēm nepasaka absolūti neko par joslu skaitu, savukārt LVS nav saistošs transporta līdzekļu vadītājiem. Un nav ko te mēģināt stumt pilnīgu tuftu.

CSL un CSN vietumis satur loģiski "izlaistas/nepateiktas" lietas, kas nozīme precīzi vienu lietu - satiksmes drošību organizē un nodrošina vadītāji, un nevis "dokumentu sakopojums", kas cenšas radīt vienotu izpratni par kustībai svarīgajām lietām !

Nja 4.novembris 2020 15:46
1 0 Atbildēt

Likumā skaisti rakstīts, zeļa zīmes vai apzīmējumi, nevis UN.

96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Pļurkt 4.novembris 2020 16:23
0 0 Atbildēt

Izlasi CSN PIRMO lapaspusi!!!! Tālāk lasi tad kad to būsi sajēdzis un apguvis!

90-tās pll tev ir krietni par agri - neesi izaudzis līdz tām!

WALA 4.novembris 2020 15:49
1 0 Atbildēt

Nu tātad arī tu nesaproti CSN. Šī punkta piesaukšana nepasaka pilnīgi neko par to cik ir joslu uz ceļa ! Tas ir krietni sarežģītāk kā tu domā.

Es zinu kur un kā uz Čaka ir tikai 2 joslas, bet pagaidām vēl neviens nav pateicis kuras ir tās vietas un pēc kā sazīmējamas

atbilstoši CSN !

Nja 4.novembris 2020 15:53
1 0 Atbildēt

Man šķiet tu daudz ko sarežģī. Līnija ir? Ir, tātad divas joslas, braucam atbilstoši situācija savā joslā, nogriežoties ieņemam malējo stāvokli, bet braukt var droši pa vidu joslai, kā to dara sabiedriskais transports. Ja ceļa platums atļautu tur uzvliktu četras joslas un pa vidu būtu dubultā nepātrauktā līnija. Čaka iela jau vien sanāk tāds pats Saulkrastu apvedceļš, kur diezgan nosacīti var saskatīt četras joslas.

WALA 4.novembris 2020 16:11
1 0 Atbildēt

Ceļa platums un joslu platums pēc LVS( ceru ka nejaucu kā to standartu pareizi ir jāsauc) NAV SASITOŠS transporta līdzekļu vadītājiem, jo ja būtu, tad cien. VELOSIPĒDISTI - lai vispār NEKAD un NEKUR nerastos jautājums ka mani braucot ar auto NEDRĪKST APSTEIGT PA LABO PUSI (CSN 113.punkts)!

Palaidniex 4.novembris 2020 16:09
1 0 Atbildēt

Nepareizi! Līnija norāda ceļa vidu! Ja ir sniegs - līniju neredzi.

Josla ir tieši tik plata, cik minēts CSN punktā 2.9. Ja tā nebūu Miliči uzrīkotu vairākus reidus, daži tiktu dārgā ceļojumā, bet visi brauktu divās joslās.

Joslu skaitu nosaka ar ceļa zīmēm, kuras ir redzamas arī ziemā!

83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Pa vidu pārtrauktā līnija ir tikai ķeksis, kas apzīmē ceļa vidu. Ziemā to neredz, tāpēc ir 513., 718., 719. un 720. zīme "Braukšanas virzieni joslās". Joslu skaits katrā virzienā ceļa posmā un braukšanas virzieni katrā joslā; 513 arī nosaka braukšanas virzienus krustojumā. Kā arī joslu skaitu var noteikt ar citām 51X zīmēm, gan starp krustojumie, gan krustojumos.

Novilkt 4 joslas tur neļauj LVS, nevis CSN. Ir daudzas valstis kuru standarts pieļauj marķēt šaurākas joslas. Ja brauc sabiedriskais tansports - kas nav automobilis - lai brauc viens, nekas tur neliedz automašīnām braukt blakus 2 joslās.

Čaka iela ir pilsēta ar citiem ātrumiem un luksoforiem, nejaukt ar ārpilsētas ceļiem.

Nja 4.novembris 2020 16:26
1 0 Atbildēt

Un tu tak zini, ka ziemā arī pazūdot vertikālajiem ceļa apzīmējumiem neviens neapstajas, bet brauc tālāk? Tas nozīmē, ka ielu dala pēc gabarītiem. Tas nav nekas neparasts vai jauns, pie mums to atgādina katru ziemu.

WALA 4.novembris 2020 16:02
1 0 Atbildēt

Šeit ir pilnīgi leģitīmas 4 joslas, neko nesaražģījot, bet precīzi ievērojot CSN:

goo.gl/maps/aPc1HHrKG75AHSiy7

Nja 4.novembris 2020 16:07
1 0 Atbildēt

Joslas tur ir divas, to nosaka likums, beidz jaukt jēdizenus!!!

Tad kad, pa brīvības ielu brauc blakus astoņi motociklisti, tad tur ir cik joslas? Tieši, tā, ČETRAS! Un šī ir būtiska nozīme, es varu braukt pa vidu savai joslai uz Čaka ielas un man par to nevar piesieties. Es varu braukt pa maliņu, kāds var braukt, blakus, piesieties nevar, bet JOSLU skaits, NEMAINĀS no tā. Un tad kad kādam būs nolauzts spogulis, vēlu veiksmi skaidroties.

Palaidniex 4.novembris 2020 16:16
1 0 Atbildēt

CSN NAV LIKUMS. CSN ir MK noteikumi Nr. 279.

Pārtruktais marķējums uz Čāka ielas norāda ceļa vidu - vietu aiz kuras sākās pretējās kustības josla/joslas.

CSN 83. punkta izpratnē tur auto vadīāji, atbilstoši savu transportlīdzekļu gabarītiem paši nosaka joslu skaitu. Brauc pretī divi trolejbusi - ir divas joslas, brauc katrā virzienā pa divām automašīnām - mierīgi sanāk 4 joslas. CSN nevar atrakstī visu, tāpēc ir pieļaujama CSN interpretācija, kas nebūt nav pretrunā ar tiem. Joslu skaitam tur parādīsies jēga un pielietojums tikai šķetinot CSBNg. Kamēr nav CSNg nekāda atbildība nav jādala.

WALA 4.novembris 2020 16:13
1 0 Atbildēt

Nepareizi - joslas tur ir 4, precīzi pēc CSN - tādēļ arī speciāli piemeklēju. JO gluži vienkārši tu neesi salicis kopā 4 lietas no CSN. Bet es vēl paturpināšu pakacināt "2. joslu redzētājus" - varbūt kāds sapratīs kur āķis !

Pļurkt 4.novembris 2020 16:27
1 0 Atbildēt

Nē nepareizi!!!

Joslas tur ir divas, bet var braukt 4 vieglie auto blakus!

WALA 4.novembris 2020 16:46
0 0 Atbildēt

Nē tieši konkrētais ceļa posms ir tāds kurā atbilstoši visam kas aprakstīts CSN - ir 4 joslas. Jo ir tikai viena tipa ceļa apzīmējums kurš nosaka ka atsevišķās vietās uz Čaka ielas ir oficiālas 2 joslas atbilstoši CSN. Ceru ka vairāk priekšā teikt nav nepieciešams.

Nja 4.novembris 2020 16:16
0 0 Atbildēt

Pats sevi kacini? Nu jajau esi tik gudrs, paradi man tos pantus kas nosaka ka tur ir četras joslas, likumā skaidri un gaiši rakstīts, pēc tā izritet, joslas ir divas! Un var jau likties tas ir tikai sīkums, divas joslas, bet pofig, braucem četrās. Rīgā ir skaistas vietas kur arī ir divas joslas, bet krustojumā taisni aizbraukt nevar, var nogriesties pa labi, vai pa kreisi, bet cilvēki to dara no abām "joslām" aizmirstot to, ka nogriežoties ir jāieņem malējais stāvoklis, tātad, tie kas nogriežas pa labi izmantojot joslas daļu tuvāk ceļa vidum pārkāpj CSN.

www.tvnet.lv/5252310/cik-t...u-ir-caka-iela

WALA 4.novembris 2020 16:26
0 0 Atbildēt

Nepareizi, ir tikai atseviškas vietas kur ceļa pazīmējumi nosaka 2 jolsu esamību Čaka ielā, un konklrētā vietā neviens - baoslūti neviens ceļa apzīmējums atbilstoši CSN nenosaka TKAI 2 joslu esamību. Varb't citos laikos ir bijuši citādāki ceļa apzīmējumi, vai noteikumi varbūt ir drusku tesktuāli mainījušies, bet uz šo brīdi manis konkŗetā ieliktā vietā starp Talinas un Artilērijas - ir pilntiesīgas 4 joslas, jo tas ir atstāts autovadītāju izvēles ziņā, un pat bildē redzams ka 4 vieglie auto blakus mierīgi savietojas - visas CSN prasības apmierinātas !

WALA 4.novembris 2020 16:04
0 0 Atbildēt

Tas kurš var pierādīt pretējo kaut vai tikai pēc CSN burta - esmu gatavs nosūtīt kaut ko garšīgu ;)

Nja 4.novembris 2020 16:08
0 0 Atbildēt

Iedot konta numuru? Jo augstāk rakstīju, joslu skaits tur ir DIVAS un tikai DIVAS!

WALA 4.novembris 2020 16:17
1 0 Atbildēt

Žēl ka nevar tikties klātienē - uzsauktu visu kā pienākas un privāti parādītu (pierādītu) kāpēc tur ir 4 joslas t.i. ja būsim 100% korketi tad pareizi ir teikt, ka šajā vietā nekas nenorāda par tikai 2 joslu esamību ( moš kāda palīdz saprast kur āķis) . Bet pagaidām man vēl nav iesmesla kaut ko uzsaukt ;)

Palaidniex 4.novembris 2020 16:22
1 0 Atbildēt

Piekrītu - lielākajā daļā ielas tur ir 4 pilnvērtīgas braukšanas joslas. Raustītā līnija pa vidu tikai atdala pretējās kustības virzienus.

Nja 4.novembris 2020 16:21
0 0 Atbildēt

Nu nezinu kādu tuftu tu te dzen. Ir vai nav ceļa apzīmējums uz Čaka ielas? Ja ir, tad joslu skaits pēc likuma tur ir DIVAS

8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves

83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

WALA 4.novembris 2020 16:27
0 0 Atbildēt

Pievērs katra no 3 Čaka ielā esošiem apzīmējuma numuram un attiecīgam skaidrojumam pie tā, tad varbūt sapratīsi, kapēc ir tā kā saku.

Palaidniex 4.novembris 2020 16:24
2 0 Atbildēt

Pa vidu esošā raustītā līnija tikai atdala pretējās kustības virzienus, nevis dala ceļu joslās.

Nja 4.novembris 2020 16:26
0 0 Atbildēt

Kur tas ir rakstīts?

Nja 4.novembris 2020 16:28
0 0 Atbildēt

Lūk jums skaista iela kur joslu skaitu nosaka autovadītāji.

goo.gl/maps/Ae9w16fubQD1rRcP9

WALA 4.novembris 2020 16:34
0 0 Atbildēt

Šo daļu tu esi izpratis pilnīgi pareizi, bet manu āķi pagaidām tāpat neuztver. Jo ir būtiska atsķirība kas ir josla atbilstoši LVS standartam (ceru ka nejaucu kā to sauc) un kas atbilstoši CNS/CSL.

Nja 4.novembris 2020 16:36
1 0 Atbildēt

Man kā autovadītājam nekāds standarts nav saistošs. Priekš manis ir CSN un pēc tiem braucu, kur skaidri un gaiši ir norādīts kā mēs sadalām joslas.

Tu gan pēc Gozemieša izklausies, viņam arī ir visādi pierādījumi, bet nu nekādīgi nedrīkstot ar viņiem dalīties, lielāks noslēpums, kā valsts noslēpums.

WALA 4.novembris 2020 16:41
0 0 Atbildēt

Es neteicu ka nedrīkstu dalīties, vai ka gala beigās nepateikšu kapēc ... Mani vairāk interesē vai kāds var uzķert niansi pirms es atklāju visas kārtis, jo tas IR jautājums par CSN izpratni. ;)

Tas sākotnējais plāns bjia ļaut šodien visiem izteikt savas domas ( arī to kāds es varbūt esmu lohs/aklais/whatever) un rītdien pateikt kāpēc ir tā kā es norādīju atbilstoši CSN. ;)

Palaidniex 4.novembris 2020 16:59
0 0 Atbildēt

Es neprecīzi izmantoju vārdu virzienus, vajadzēja lietot plūsmas?

WALA 5.novembris 2020 15:53
0 0 Atbildēt

Nepamaniju pa ceļam tavas atbildes, nē tik sīkumaini negrasos piesieties, ja doma pec butības pareiza. Bet nu ceru ka tajos garajos penteros var saprast uz ko tika kopumā tēmēts.

Nja 4.novembris 2020 17:05
0 0 Atbildēt

314.3. 922.ceļa apzīmējums – pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, – sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā

Izlasām un secinām ko? Sadala gan plūsmu, gan joslas uz ceļiem ar divām braukšanas joslām, kas šajā gadījumā ir Čaka iela! Un pie citām linījām ir minēts ka tās sadala plūsmu, tajā skaitā, vienā virzienā braucošu, tāpēc, tavs apgalvojums ir galīgi aplams, ka tā līnija tikai sadala ceļu uz pusēm. Esi kaut ko dzirdējis pa asimetriskiem ceļiem? Rīgā ir tādas ielas un to posmi, kur neviena līnija nav novilkta pa vidu ceļam.

WALA 4.novembris 2020 17:17
0 0 Atbildēt

Bingo !!! Virziens ļoti pareizs, un tagad kādu apzīmējumu tu redzi manā bildē ???

Nja 4.novembris 2020 17:42
0 0 Atbildēt

Un es tevi apsveicu ar tavu aplamo domu. Kāpēc? jo 923 apzīmējums ir brīdinājums un to pielieto tikai kopā ar kādu citu. 920., 921. vai 928. Un uz Čaka ielu var attiekties tikai 920, pirms krostojumiem nepārtraukta līnija, kura arī apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās.

WALA 4.novembris 2020 17:54
0 0 Atbildēt

Pagaidām tavā rakstītajā nav nevienas pretrunas manam apgalvojumam - šie apzīmējumi NEVIENS nenosaka ka tur būtu TIKAI 2 joslas !!! Tiktālu tu piekrīti manai domai ???

Nja 4.novembris 2020 17:57
0 0 Atbildēt

920, pirms krostojumiem nepārtraukta līnija, kura arī apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās.

Ko pēc tā var secināt? Braukšanas joslu robežas ir iezīmētas, un cik viņas tur ir? Divas viņas tur ir! Neizdomā savus noteikumus un terminus, es tak tev ieliku linku no zebras sizēta, paveca, kur DBS skaidri un gaiši pateica, tur ir DIVAS joslas un var braukt pa vidu, var spiesties divi vienā, ne viens, ne otrs nav pārkāpums, bet joslu skaits tur nemainīgs jebkurā gadījumā un tās ir divas.

Varbūt arī nezini terminus apdzīšana un apsteigšana?

WALA 4.novembris 2020 18:02
0 0 Atbildēt

Nevajag piedomāt klāt to kā konkrētaja ceļa posmā nav. Ceļa posms nebija nejaušs ;)

Tatad pareizi is tas ka tikai 922.ceļa apzīmējums nosaka to ka vietumis Čaka ielā pēc CSN ir 2 joslas ( Kas tāpat neaizliedz braukt auto 4 rindās). Bet konkrētajā vietā ir skaidri redzams ka auto brauc 4 rindās, tātad šeit atbilstoši CSN ir arī 4 joslas, jo ne viens cēla apzīmējums nenoska savādāk.

Tad nu izlem pats vai esi ko garšīgu nopelnījis vai tomēr ne ;)

Nja 4.novembris 2020 18:07
0 0 Atbildēt

Nav nekas jāpiedomā. Izlasi CSN, 922 apzīmējums dabā viens nevar eksistēt, tas ir brīdinājums, ka tulīt sekos cits apzīmējums! Paraiza secība ir 923, 922 un 920. Tas ka pilsētā krustojumi (kas ir bīstama vieta) ir tuvi un tur nav vieta, 923 ir cits stāts. Bet loģiku tas nemaina joslas tur ir divas, bet nu tev laikam neviens autoskolas instruktors arī nekalpos par autoritāti, ne viens vien ir teicis, joslas tur ir divas. Jo ja tu saki ka tur ir četras joslas, tad visus smagos un autobusus var štrāfēt par to ka nespēju iekļauties joslā.

Palaidniex 4.novembris 2020 18:50
0 0 Atbildēt

Autobusam atbilstoši CSN 2.9 josla ir platāka kā vieglajam auto. Autobusam nepeiciešamā braukšanas josla, tātad ir platāka. Ja tu ietilpst divi vieglie auto, nenozīmē ka tur var ietilpt 2 autobusi vai viens autobuss un viens vieglais auto.

Joslu skaitu nosaka paši automobiļu vadīāji - ietilpst divi blakus - ir divas joslas, neietilpst, jo viens vai abi platāki - priekš konkrētajiem tr. līdzekļiem tur nav divu joslu.

WALA 4.novembris 2020 18:18
0 0 Atbildēt

Loģiku maina ļoti daudz lietas, un bieži tieši sīkumi.

Tas virknējums ir pareizs, bet secināums par 2 . joslām aplams. Jo šis ceļa posms strap abiem luksaforiem satur tikai 2 ceļa apzīmējumus 922 un 920 to. Kas automātiski nozīmē to ka neivienā no saistītajiem punktiem absolūti nekas nav teikts par 2 joslām.

Ir tikai par skaidra informācija par to ka ceļa apzīmējumi mainīsies, un par to ka galos ir 920. tais - kurš skaidri un gaiši atbilstoši CSN sadal pretējā virziena kustības joslas ...

un ne vārda par joslu skaitu !

Man nav autoritāšu tādā izpratnē , kur nu vēl no instruktoriem un Policistiem, kuru vienu no Rīgas kaut kādas pārvaldes "iebāzu maisā" ar jautājumu par bremzēšanas ceļu kontekstā ar sarkanu luksafora signālu ... vēl tad kad tikai sāku CSN mācīties.

WALA 4.novembris 2020 18:07
0 0 Atbildēt

Un tad jau būsim precīzi iekopēsim precīzu CsN punktu:

292.1. 920. ceļa apzīmējums – nepārtraukta līnija – sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robežas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija atdala velojoslu no pārējo mehānisko transportlīdzekļu brauktuves vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkota velojosla;

Šeit tā nepārtrauktā līnija atbilstoši šim punktam tad dara ko ???

Nja 4.novembris 2020 18:10
0 0 Atbildēt

Sadala plūsmas UN apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās. Krustojums ir bīstama vieta, pirms visiem krustojumiem ir nepārtrauktas līnijas, tas tā.

WALA 5.novembris 2020 15:07
0 0 Atbildēt

Un ar šo arī patiesībā pat tavā interpretācijā, absolūti nenorāda uz TIKAI 2 joslu esamību ! Viena un tā paša posma ietvaros, iebraukt tā paša virziena citā joslā var netikt uzskatīts par bīstamu, bet pretēja virziena joslā var tikt uzskatīts par bīstamu.

Un krustojumi nav bīstamas vietas, citādi jāsaka ir pavisam švakri ar tavu CSN izpratni un piemērošanu dabā. Krustojumi CSN vispār ir izdalīti kā atsevišķi objekti ar "saviem īpašiem vai speciāliem noteikumiem".

WALA 4.novembris 2020 18:21
0 0 Atbildēt

Nebūsi īsti labi pazīstams ar latviešu valodas īpatnībām kā škiet ;)

Kur tu orģināltekstā redzi vārdiņu UN !!! Nevajag piedomāt CSNam klāt savu loģiku, juristi pieteikami labi zin šo vārdu nozīmi ;)

Nja 4.novembris 2020 18:49
0 0 Atbildēt

Pēc tavas loģikas sanāk, ceļa apzīmējums vienlaicīgi pilda tikai vienu funkciju? Ar komatu ir atdalītas funkcijas kuras šis marķējums pilda, kā zināms, var lietot arī UN, tomēr, stilistiski nepareizi visu laiku likt un un un. Tev es uzrakstīju, lai saprastu kādas funkcijas šis apzīmējums pilda krustojumos, nevis noteikumu normu kur ir visas funkcijas aprakstītas.

Iesaku likuma un noteikumu interpretēšanu atstāt juristu ziņā, pats labāk nemēģini. Pietiek ar visiem covidiotiem kas pēkšņi kļuvuši par Satversmes un cilvēktiesību normu ekspertiem.

WALA 5.novembris 2020 15:25
0 0 Atbildēt

Ar manu loģiku tur nav nekāda sakara, ja kaut kas atdala pretējās plūsmas, tad tas atdala pretējās joslas, nevis reizē vai "paralēli" arī vienā virzienā esošas joslas vai plūsmas.

Un ja teikumā nav teikts ka atdala tieši 2 joslas ( jo varbūt goo.gl/maps/2GCj79wQc2faDuW79), tad joslu skaits var būt jebkāds, kas nozīmē ka joslu dalījumu nosaka paši vadītāji, no kā izriet ka minētajā posmā ir 4 joslas.

WALA 5.novembris 2020 15:26
0 0 Atbildēt
WALA 4.novembris 2020 19:27
0 0 Atbildēt

te nevajag nekadu juridisku vai taml. interpretāciju, pietiek ar nornalam latviešu valodas zināšanām un loģiku, bet es jau tapat saprotu ka te veltīgi pirkstus deldēju ... Man nav vairāk ko piebilst, katrs pats sev pieņem lēmumu kā manis teilto interpretēt ...

P.S. un nevajag rakatītam vārdam piedomāt klāt to kā tur nav principā ..

Palaidniex 4.novembris 2020 19:36
0 0 Atbildēt

Bet ir kāda problēma.

Pavisam cita problēma un vairāk jāpiekrīt Pļurkt, ka joslas divas bet brauc 4 rindās, jo: 292.2. 921. ceļa apzīmējums – dubulta nepārtraukta līnija – sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar trijām vai vairākām braukšanas joslām (izņemot ieskrējiena vai bremzēšanas joslas);

Tātad, ja ir 3 vai vairāk joslas pa vidu ir dubultā nepārtrauktā.

Rindu skaits joslā gan nav tā kā limitēts...

WALA 5.novembris 2020 14:54
0 0 Atbildēt

Tātad precizēšu domu - vakar vakarā jau pašam "stulbums sāka nomākt".

Ja uz ceļa ir minētā līnija - tad tā nosaka visu kā norādīts minētajā punktā, nu jeb saka priekša vadītājam ka šajā vietā ir 3 vai vairāk joslas.

Bet ja uz ceļa ir faktiskas 4 LVS standartam atbilstošas joslas, šāda apzīmējuma krāšošanas netiek pieprasīta pēc noteikumiem, ir vēl vairāki varianti kā vadītājam var norādīt (pateikt priekš/likt saprast) par pretējām plūsmām atbilstoši CSN.

Tātad šāda 921. ceļa apzīmējuma neesamība neko nepasaka par joslu skaitu uz konkrētas brauktuves !

WALA 4.novembris 2020 20:03
0 0 Atbildēt

Un vēl padomā par vietām ar sadalošo joslu starpā, var būt pilnīgi citas strīpas, pie ļoti liela joslu skaita utt. Tā ka šis ir galīgi neattiecināms punkts uz konkrēto ielas posmu, un vispār uz joslu skaita identificēšanas problemātiku konkrētās apspriežamās vietas kontekstā.

WALA 4.novembris 2020 19:45
0 0 Atbildēt

Arī nebūs seviški loģiski, jo pēc definīcijas CSN pieļauj ka hotizontālo apzimējumu un zīmju vispār nav un mierīgi var but 4 joslas, jā tas nereti notiek ceļu remonta laikā !

WALA 4.novembris 2020 17:18
1 0 Atbildēt

T.i. uzreiz saku tas nav 922.ceļa apzīmējums !!!

Palaidniex 4.novembris 2020 18:06
0 0 Atbildēt

401. zīme nozīmē tikai to ko nozīmē, tā automātiski nenozīmē ka ir vairāk pa vienu joslu, tā tikai aizliedz nogriezties pa kreisi. Neko vairāk.

Palaidniex 4.novembris 2020 17:12
0 0 Atbildēt

Tajās vietās, kur ir asimetriska plūsma ir uzstādītas 719. zīme vai kāda no 51X. zīmēm, ja tas skar tikai joslu skaitu krustojumā

Čalis 4.novembris 2020 14:09
6 1 Atbildēt

Čaka un Valdemāra ir maģistrālās iela, pa kurām brauc arī sabiedriskais transports un velo nedrīkst aizkavēt vai traucēt sabiedrisko. Ja cilvēki kāpj ārā no autobusa un garām nesās atsaldēti pedālētāji, tas nav droši!

Krotow 4.novembris 2020 15:06
0 0 Atbildēt

Vismaz kaut kāda velo ātruma ierobežošanu pei pieturām tiešām vajag. Lai saliek stieņus vai ko tamlīdzīgu. Ar riteni braucot, arī jāskatās uz ceļu. Draudzenei uz Brīvības ielas pie Teikas Maxima pieturas nesen līdzīgā veidā uznesās kaut kāda miegaina bāba ar riteni.

Čalis 4.novembris 2020 16:32
3 0 Atbildēt

Man ar velosipēda līko ragu iebrauca mēteļa kabatā un uzplēsa visu mēteli, kas tagad nav lietojams! Lieki piebilst, ka velosipēdists uzreiz rauj vagu, pat nepasakot, piedod. Vajadzētu OCTA ieviest riteņiem, jo mētelis tomēr 340 euro maksāja un vismaz apdrošināšana varētu segt skādi.

Noķēru bēgošo, bet poliči tur pat lāgā neko nevar izdarīt, sodu ar nekādu uzlikt pat nevar, teica, lai sūdzu tiesā.

nu 4.novembris 2020 16:58
2 2 Atbildēt

Man vecene uzkāpa uz kājas, lakādas kurpe saskrāpēta. Kur tava OCTA, es šai prasu? Neesot...nu, kā tā var, gājējiem ir jābūt OCTA kabatā, citādi nedrīkst!

Krotow 4.novembris 2020 18:18
0 0 Atbildēt

Salauz viņam riteni un beigta balle.

Emma 4.novembris 2020 18:48
0 0 Atbildēt

Braucu ar velo un Teikā man vīna bobiņa paleca zem riteņa! Un vēl klaigāja, lai gan stāvēja ar pakaļējo tiltu uz velo joslas. Es saku, tu tak mežā neesi, bet pilsētā!

Maxima 4.novembris 2020 19:08
0 0 Atbildēt

Un ko tava draudzene dara uz Brīvības ielas kā gājēja?

Krotow 4.novembris 2020 19:18
0 0 Atbildēt

Ne tieši uz ielas. Ja esi braucis vai gājis no Teikas Zemitāna laukuma (tur kur pretējos stūros Maxima un K-Circle) posmā gar Maxima līdz Alfai, veloceliņs ielikts tā, ka trotuārs atrodas pie mājas sienas un transporta pieturas ielas malā. Pa vidu izdzīts 2 joslu veloceliņš, pa kuru brauc. Ātri un reizēm neskatoties. Ja kāds no braucējiem neskatās un uz trotuāra esošais steidzs uz transportu, ir tā kā ir. Nākamā Akadēmijas ielas pieturas nojume vispār atrodas ar aizmugures sienu tieši veloceliņa malā un norobežojuma nekāda. Izskatās ka veloceliņa plānotāji par to pat nav domājuši. Vai arī norakstījuši Saskaņas kasē.

Maxima 4.novembris 2020 20:21
2 0 Atbildēt

Ir gadījies tur braukt pāris reizes, bet tikai brīvdienā kad nav nav/uz darba braucēju. Neatdalīts veloceļš blakus ietvei = slikti, + pieturas = recepte sūdiem.

Pļurkt 4.novembris 2020 13:39
2 1 Atbildēt

Kas tad nu!!! I-auto analfabēti pēkšņi atskārtuši, ka vienā joslā drīkst atrasties DIVI braucamie blakus!!!

----------------

Līdz šim te ar putām uz lūpām bazūnēja ka mocis nedrīkst atrasties blakus vieglajam auto vienā joslā, bet te redziet pat vieglais auto drīkst būt blakus trolejbusam!!

---------------

Pēc likuma tai ielā ir 2 joslas, pa vienai katrā virzienā.

WALA 4.novembris 2020 15:09
2 0 Atbildēt

Nav ne pēc kāda likuma, tas ir tikai pēc LVS standarta (ja tagad nonošāvu greizi ar to kā tas pareizi saucas !)

Pļurkt 4.novembris 2020 16:18
1 1 Atbildēt

Pēc CSN terminu skaidrojuma, kur joslas platumam ir jābūt pietiekošam, lai pa to varētu braukt viens automobīlis. Tur nav teikt ka tikai viens!!! Tur nav teikts aizliegts pa vienu joslu blakus braukt vairākiem!

CSN un LVS nosaka minimāli PIEĻAUJAMO joslas platumu CENTIMETROS un VISS!

Vis pārējais ir vadītāju rokās!

Ja es ar vieglo auto braukšu tieši pa vidu tai vienīgajai joslai Čaka ielā, tad man blakus nebūs iespējams novietot otru vieglo auto! Tieši tas pat ir ar močiem..... ja visi dīvānāpirdēji ieņem visas joslas tieši pa vidu, tad ar moci izbraukt var tikai pa starpjoslu apzīmējumu, kur katrā joslā pilnīgi pietiek platuma lai pa KATRU joslu blakus varētu BRAUKT vieglais ar moci.

-------------------

Taču ko te šiem salasījušies stulbeņiem skaidrot! Pat elementāri CSN terminu nozīmi nespēj apjēgt, kur nu vēl kaut kādus pantus, punktus vai valsts standartus!

darklight 4.novembris 2020 13:42
2 1 Atbildēt

Čaka ielā ir divas joslas, pa kurām iespējams braukt četrās rindās. Ierīkojot velojoslu, tas vairs nebūs iespējams, un visiem nāksies stāvēt aiz sabiedriskā un tiem, kas griežas pa labi, kā jau te tika teikts.

aigi 4.novembris 2020 14:15
6 1 Atbildēt

Man labpatiktu, ka Čaka iela būtu vienvirziena iela tā kā tā principā dublējas ar Valmieras ielu, tad abas varētu būt vienvirziena katra uz savu pusi. Abas pa 2-3 joslām.

Jānis 4.novembris 2020 14:23
5 3 Atbildēt

Es ar parakstījos! Man nepatīk, ja kaut ko uzspiež ar varu.

Tāpēc principa pēc neatbalstu. Barona iela labs piemērs tam, kā tika sabremzēta tramvajaja kustība, sačakarēta auto kustība, paši velosipēdisti lamājas un tramvaja pasažieri regulāri karo ar tiem, kas lielā ātrumā nesās cauri pieturām, kad cilvēki izkāpj vai iekāpj tramvajā. Tagad būs vēl par vienu problēmu vairāk.

Drīzāk varēja Avotu ielu pielāgot Ričukiem.

eidis 4.novembris 2020 14:51
0 0 Atbildēt

Domāju, ka Baronielas risinājums ir palēnināt satiksmi un novērst pārvēršanos par tranzītielu, kas principā arī izdevās. Visdrīzāk tas apstādināja komercijas nāvi tajā ielā.

Iespējams, ka panākumi sakāpuši galvā, un gribas vēl vienu ielu atgūt komercijai. Komercijai gan man šķiet, ka pat sākums jau ir ļoti neizdevīgs. Brīvības iela būtu stipri veiksmīgāka

Palaidniex 4.novembris 2020 15:02
4 0 Atbildēt

Ja ir divas velo "artērijas" Barona un Skolas, kāpēc jāpiesmej vēl pa vidu Brīvības? No kurienes Brīvības ielā sākt rasties velobaucēju masām? Visus, kuri bez veloceļa un apdraudot gājējus šķērsojuši VEF pārvadu, jau tagad uzņem Barona iela... Kur rasties papildus velomasām?

Komerciju nogalināja finansiālais neizdevīgums dzīvot kapitāli neremontējamās ēkās un visu patēriņa vajadzību apmierināšanas iespēja vienkpous sakoncentrētās vietā - lielajos tirdzniecības centros. To centrā ir vismaz 4 - Stokmann, Origo, Galerija Rīga un Galerija Centrs. Gribās ko vēl plašāku - ir T/C Alfa un Mols. Atverot pilnvērtīgu Čaka ielu - nevis pazemes komunikāciju un ceļa seguma maiņas apgrūtinātā versijā - varētu samazināties gribētāju skaits kratīties ar auto pa Baronielas buģi.

anoagask 4.novembris 2020 16:26
2 0 Atbildēt

Barona nav veloartērija, tā ir parasta brauktuve, kur uzzīmēti velosipēdi - shared space un visi konflikti

Palaidniex 4.novembris 2020 17:08
0 0 Atbildēt

Tāds shared space, kam atšķirībā no pārējām ielām ir uzzīmēts rekomendētās velojoslas apzīmējums un uzlitka zīme (30).

Citur var braukt tāpat, bet nav speciālas zīmes un nav (30).

Palaidniex 4.novembris 2020 15:05
0 0 Atbildēt

Bet balsošanas tempi visai iespaidīgi - stundā 100 balsis! Pagājušas 5 stundas un 1/4 daļa no 2000 balsīm jau ir...

Krotow 4.novembris 2020 15:08
0 0 Atbildēt

Nu jau pāri 500.

anonimikis 4.novembris 2020 16:07
0 0 Atbildēt

manabalss jau negarantē, ka parakstījušies ir Rīgas iedzīvotāji. Visu pārējo viedoklis Domei ir tikai rekomendējošs

Palaidniex 4.novembris 2020 16:19
2 0 Atbildēt

Rīga ir valsts galvaspilsēta - izmet no Rīgas visas iestādes, kas var bū vajadzīgas jebkuram valsts iedzīvotājam - tad varam arī ko spriest savādāk.

Īpašnieks 4.novembris 2020 16:37
3 0 Atbildēt

Nav jābūt iedzīvotājam, pietiek ar īpašumu Rīgā, lai varētu vēlēt domniekus! Tātad varu arī prasīt, lai domnieki pārstāv savu elektorātu! Es pēc būtības esmu investors, kas ienes naudu Rīgai, bet iedzīvotājs ir naudas tērētājs, plencis!

650 4.novembris 2020 16:11
1 0 Atbildēt

Interesanti.Lai nesašaurinātu, ir jābalso un jāvāc un jālūdz, bet lūk sašaurināšanu var izveikt bez jebkādas (lohu)viedokļu apkopošanas.Protams, ka iedzīvotāji būs starā, jo visi Čaka ielas iemītnieki brauc ar velosippēdiem.Tajā skaitā tie, kuri te deklamē, ka viņi "centrā" dzīvo tieši dēļ tā, lai nekur nebūtu jābrauc principā un ne ar ko.

Prottams, ka iedzīvotāji iegūs, to taču nevar pieļaut, lai transports vienkārši tā ņemtu un aizbrauktu.Vajag, lai viš vismaz kādu brīdi pastāv uz vietas un tā kārtīgi lai uzgāzē.Jā.

Pļurkt 4.novembris 2020 16:32
0 0 Atbildēt

Kas par atsūkātāju saietu!!!

Momentā var redzēt ka ir mācījušies (pardonm - mocījušies) autoskolās kur instruktors ceļu satiksmes noteikumus ir mācījis "pēc biļetēm", nevis tos izskaidrojis!!!

----------------

Ar še sarakstītajām stulbībām, nevis zināšanām CSN NAV IESPĒJAMS iegūt vadītāja apliecību pat par lieliem kukuļiem, ja nu vienīgi MĒNEŠIEM ilgi atsūkājot eksaminētājam!!!

Pļurkt 4.novembris 2020 16:39
0 0 Atbildēt

Un jums to saku visā nopietnībā - mani vaigi ir tik trenēti, ka eksāmenu izzīdu minūtes laikā, pat neskatoties eksaminētāja virzienā. Tāpēc man ir morālās tiesības jums mācīt zīšanu un arī mīšanu, puikiņi. Bet ar kaut ko jau ir jāsāk, vai ne?

Pļurkt 4.novembris 2020 18:13
0 0 Atbildēt

Nu re - Dalbajobs zem svešiem nikiem tut kak tut!!

Dzimis dalbajobs nosprāgs kā dalbajobs, smērē kādus nikus gribi!

Pļurkt 4.novembris 2020 18:23
0 0 Atbildēt

?!?!

Pļurkt 4.novembris 2020 18:24
0 0 Atbildēt

Dzimis dalbajobs nosprāgs kā dalbajobs, smērē kādus nikus gribi!

Pļurkt 4.novembris 2020 18:49
0 0 Atbildēt

Varat mani saukt arī Šļurkt

Pļurkt 4.novembris 2020 19:02
0 0 Atbildēt

Dzimis dalbajobs nosprāgs kā dalbajobs, smērē kādus nikus gribi!

Pļurkt 4.novembris 2020 20:21
0 0 Atbildēt

!!!!!

uupis 4.novembris 2020 22:51
0 0 Atbildēt

Es kā Bembists ATBALSTU velojoslas RĪgā 111

Tas ir tikai labi – C19 tiek sūtīts na•uj un samazīnās joba*ie dīzeļdūmi!!! Tikai pido*i pērk dīzeli kā privāto kasti - normāliem džekiem ir benzīnvagen vai gāze, bet krutajiem ir elektrotesla, vai audi-etrons...

WALA 4.novembris 2020 23:01
1 0 Atbildēt

Ko tu šodien sapīpējies, ar vienu roku raksti ka autovaditāji brauc kā idiņi, un ar otru raksti ka tādus kadrus ir droši salaist kopā vairākās ielās ... Kā sak lai veicas ar izdzīvosanu ...

WALA 4.novembris 2020 23:14
0 0 Atbildēt

salaist kopa ar vellapēdistiem ... bija domāts ;)

Slinkais 4.novembris 2020 23:21
0 0 Atbildēt

būsim godīgi, nav uz čakenes vietas, lai droši brautku x4. tāpat kā Valdemāra ielā. kka jau sarūmējas, stumdās un grūstās, bet tas nav nedz droši nedz patīkami braukšanai. vai ir vajadzīga velojosla? nezinu. man, kā kaislīgam velobraucējam, nepatīk velojoslas. tur mītošie nav īsti velobraucēji.

WALA 4.novembris 2020 23:29
1 0 Atbildēt

Teikšu godīgi man nekad Čakene nav radijusi problēmas pat tad kad manam auto tieši blakus brauc trolis un pretēja virziena tāpat vieglais + buss/trolis . Problemātiskāk ir tikai tad kad tur oarādas kombinācija 3x sab transs trāpas blakus, bet tam jau acis un smadzenes ir domātas brauksanas laikā ... lai domātu un sekot satiksmei.

Jo citādi tad parunāsim par Tikai 2 joslām no Uzvaras pieminekļa līdz Dzelzceļa muzejam ...

Fakts uz sejas 6.novembris 2020 0:58
0 2 Atbildēt

Kādas te peripētijas par acīmredzamām lietām - āfīgēķ!!!

Nu braucu es svētdien ar platu Sprinteri pa Valdemāra ielu, nu bija idioti, kuri mēģināja nostāties blakus sprinterim ar kreisajiem riteņiem pāri sadalojašajai – un??? Kā luksoforā zaļā gaisma, tā šitie idioti vienalga vācās atpakaļ un gaidīja kad sprinetris izkustēsies, lai nedabūtu purnā tādu pašu dauni no pretējās joslas!!! A man PO – es šitos gājienus zinu!

Pļurkt 6.novembris 2020 8:34
2 0 Atbildēt

Nemurgo!!

Uz Voldemārielas pietiek vietas 2 troļukiem un vēl 2 Sprinteriem!

www.google.com/maps/@56.9578...thuser=0&hl=lv

Nefig joslas vidu aizņemt!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

2000 Škoda Superb Combi universālu Jaunzēlandes policijai

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda noslēdzis līgumu par vairāk nekā divu tūkstošu Superb Combi universālu piegādi Jaunzēlandes policijai. Lasīt vairāk

 

Drošības jostu lietošana glābj dzīvības

Drošības jostu lietošana aptuveni uz pusi samazina risku nomirt ceļu satiksmes negadījuma laikā. Tomēr ne visi izmanto drošības siksnas un brauciena laikā piesprādzējas. Lasīt vairāk

 

Viedpilsētas statuss Rīgai – prioritātes un iespējas 2

Tiek prognozēts, ka 2050. gadā jau 68% pasaules populācijas dzīvos tieši pilsētās. Taču mainās arī pašas pilsētas – tehnoloģijas ieņem aizvien nozīmīgāku lomu pilsētu attīstībā, arvien vairāk tuvojoties viedpilsētu statusam. Lasīt vairāk

 

Pirmajā ceturksnī būtiski kāpusi "Volkswagen" peļņa

Vācijas autobūves giganta "Volkswagen" tīrā peļņa šogad pirmajā ceturksnī pieaugusi līdz 3,4 miljardiem eiro, salīdzinot ar 517 miljoniem eiro attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti