Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

Bams rakstīja:

Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.

Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.

dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:

pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);

pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)

Varbūt arī šo var ierosināt RS?

Baisā nerrošana paprasī vērt visas durvis.

Kas - grūti pogu nospiest? Un pik stundās pie katrām no 6 durvīm varētu atrasties pa kādam, kam nav "v lomi" nospiest pogas...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

DimanC rakstīja:

Bams rakstīja:

Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.

Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.

dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:

pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);

pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)

Varbūt arī šo var ierosināt RS?

Baisā nerrošana paprasī vērt visas durvis.

Kas - grūti pogu nospiest? Un pik stundās pie katrām no 6 durvīm varētu atrasties pa kādam, kam nav "v lomi" nospiest pogas...

Es atbalstu pogu sistēmu – tas ekonomē enerģiju. Priekš kam pūst labumu ārā vasarās kad kondiška strādā un ziemās kad sildītāji strādā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

pret glupumu zāles vēl nav izdomātas - stāsti kaut presē, kaut piesūi vētules (starp citu tas arī maksa naudu)

brauc tramvajs - milzu burtiem uzraksts IZMĒĢINĀJUMA, veca penša mēģina tajā ietikt, kaut pat pie katrām durvīm izlikta acu augstumā lapiņa - izmēģinājuma brauciens, durveis nevērsies (vai kaut kas tamlīdzīgs). Bet nē vienalga mēģina tajā iespērties...

Par to podziņu tak ar viss skaidri un gaiži paziņots.

Vienmēr būš kam nedalec - informā kā gribi.

Un par to, ka veras tikai vajadzīgās durvis - tikai par! Vno vienas neatvēršānās un pēcākas neaizvēršanās ekomonija maza, bet 10-15 ekspluatācijas agadu laikā saskrien prāvs cipars. Gada laikā virināt vienas durvis + vēl Hippy pieminētā siltā vai kondicionētā gaisa nevajadzīģie zudumi...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

Lai cik dīvaini tas nebūtu, taču pirms apm. 10 gadiem, esot ekskursijā Prāgā, kur tāda sistēma darbojās jau sen, nevienam no grupas 20 ar cik tur cilvēkiem no LV nebija ne izbrīna, ne grūtības pogu ne nospiest, ne atrast un pat nosaukumi un kaut kādi uzraksti tikai čehu valodā nesagādāja kaut kādus misēkļus ar transporta lietošanu. Kaut tur nekur nebija tādas uzlīmes ar roku blakus pogai kā Rīgā tas ir tagad.

Bet tiklīdz tas pats cilvēks savā mītnes zemē saskarās ar kaut kādiem jaunievedumiem, tā tūlīt sākās problēmas uz līdzenas vietas.. Dīvaini kaut kā. Vieta tāda nolādēta vai kā?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

Lai cik dīvaini tas nebūtu, taču pirms apm. 10 gadiem, esot ekskursijā Prāgā, kur tāda sistēma darbojās jau sen, nevienam no grupas 20 ar cik tur cilvēkiem no LV nebija ne izbrīna, ne grūtības pogu ne nospiest, ne atrast un pat nosaukumi un kaut kādi uzraksti tikai čehu valodā nesagādāja kaut kādus misēkļus ar transporta lietošanu. Kaut tur nekur nebija tādas uzlīmes ar roku blakus pogai kā Rīgā tas ir tagad.

Bet tiklīdz tas pats cilvēks savā mītnes zemē saskarās ar kaut kādiem jaunievedumiem, tā tūlīt sākās problēmas uz līdzenas vietas.. Dīvaini kaut kā. Vieta tāda nolādēta vai kā?

Njā - lai vai cik neglaiimojoši vārdi pēdējā rindkopā, bet tas ir toč par mums...

Bezmaz cilvēki sacenšās - kurš dumjāks...

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Cik atceros, Berlīnē jau pirms 25 gadiem pilsētas bāņiem stacijās tās durvis vagonu bija jāver vaļā ar rokām. Toreiz tas likās tik jocīgi un neērti. Bet vai tagad pat podziņu daudziem nospiest ir grūti ? Lai gan.pēc būtības, RS kantorim vajadzēja rīdziniekus pieradināt pie jaunajiem vagoniem un durvju atvēršanas kārtību - ar plašāku informaciju presē un citos medijos. Zināms, ka daudzi pensionari joprojām vēl nav izpratuši to durvju atvēršanas sistēmu.

Lai cik dīvaini tas nebūtu, taču pirms apm. 10 gadiem, esot ekskursijā Prāgā, kur tāda sistēma darbojās jau sen, nevienam no grupas 20 ar cik tur cilvēkiem no LV nebija ne izbrīna, ne grūtības pogu ne nospiest, ne atrast un pat nosaukumi un kaut kādi uzraksti tikai čehu valodā nesagādāja kaut kādus misēkļus ar transporta lietošanu. Kaut tur nekur nebija tādas uzlīmes ar roku blakus pogai kā Rīgā tas ir tagad.

Bet tiklīdz tas pats cilvēks savā mītnes zemē saskarās ar kaut kādiem jaunievedumiem, tā tūlīt sākās problēmas uz līdzenas vietas.. Dīvaini kaut kā. Vieta tāda nolādēta vai kā?

Njā - lai vai cik neglaiimojoši vārdi pēdējā rindkopā, bet tas ir toč par mums...

Bezmaz cilvēki sacenšās - kurš dumjāks...

Kaut kā jums abiem nepamatoti secinājumi - vai tiešām tika konstatēti fakti par vieniem un tiem pašiem cilvēkiem? Manuprāt, secinājums ir tāds, ka dumjie uz ārzemēm nebrauc, vai vismaz, ka šeit to ir vairākums nekā tajā tūristu grupā.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

Kaut kā jums abiem nepamatoti secinājumi - vai tiešām tika konstatēti fakti par vieniem un tiem pašiem cilvēkiem? Manuprāt, secinājums ir tāds, ka dumjie uz ārzemēm nebrauc, vai vismaz, ka šeit to ir vairākums nekā tajā tūristu grupā.

taisnība, jo dzird jau to, kurš visskaļāk bļauj

un, pēc pieredzes, visskaļāk bļauj tie, kam ar intelektu tā pašvakāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

Njā - lai vai cik neglaiimojoši vārdi pēdējā rindkopā, bet tas ir toč par mums...

Bezmaz cilvēki sacenšās - kurš dumjāks...

Kaut kā jums abiem nepamatoti secinājumi - vai tiešām tika konstatēti fakti par vieniem un tiem pašiem cilvēkiem? Manuprāt, secinājums ir tāds, ka dumjie uz ārzemēm nebrauc, vai vismaz, ka šeit to ir vairākums nekā tajā tūristu grupā.

Vispārinātiuii un uz kvalitatīvu pētījumu nepretendējoši novērojumi liecina, ka lielākā daļa cilvēku laiž muļķi tiklīdz tas viņiem šķiet izdevīgi...

Brīdī, kad nav apkārtējo uz ko novelt vainu nezkāpēc tiek mobilizētas gandrīž atmirušās saprāta šūnas un viss notiek...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu, kaut kas ar to intelektu mūsu ļautiņiem nav īsti kārtībā. Nesen pats biju komandējumā Prāgā, tur arī līdzīgi jaunie trambaji "testējas". Bet, starpība ir tā, ka neviens cilvēks vagonam ar uzrakstu "izmēģinājuma" pieturvietā pat netuvojas, kaut tas vagons tur pat apstājas un stāv. Bet, kad pavēroju līdzīgu situaciju pie mums uz baronenes - "izmēģinājuma" vagons apstājas pieturā (Bērnu pasaule) un bars ar tantukiem ir klāt un spiež pogas un bauro, ka durvis nedarbojas...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, kaut kas ar to intelektu mūsu ļautiņiem nav īsti kārtībā. Nesen pats biju komandējumā Prāgā, tur arī līdzīgi jaunie trambaji "testējas". Bet, starpība ir tā, ka neviens cilvēks vagonam ar uzrakstu "izmēģinājuma" pieturvietā pat netuvojas, kaut tas vagons tur pat apstājas un stāv. Bet, kad pavēroju līdzīgu situaciju pie mums uz baronenes - "izmēģinājuma" vagons apstājas pieturā (Bērnu pasaule) un bars ar tantukiem ir klāt un spiež pogas un bauro, ka durvis nedarbojas...

Tie tantuki vaibūt nemaz nezina latviešu valodu un neprot izlasīt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu tad vajag teikt urlas, nevis tantuki.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Skaistumkonkurss

Mūsējais pret Prāgas.

Balsojam, kurš smukāks.

transphoto.ru/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Logôski ka mūsējais augsto griestu brīnums cmykāks

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Prāgas džimbuļi ir bez štangām

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ķēde beidzas ?

www.tvnet.lv/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kas tad tur īsti notika ? Tas tramvajs tiešām tur atrodas tādā "dīvainā" stāvoklī.

Droši vien tikai Bams varētu to pastāstīt iauto lasītājiem ?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Kas tad tur īsti notika ? Tas tramvajs tiešām tur atrodas tādā "dīvainā" stāvoklī.

Nekas īpašs. Uz centru braucošo jauno Škodu, kurai radās tehniskas problēmas nolēma apgriezt trīsstūrī pie Bērnu Pasaules. Procedūra vienkārša un plaši pielietota. Taču Matīsa ielā, tur tai vietā nav vēl jaunie vadi. Kā rezultātā pantogrāfs aizķērās un tika saliekts.

Smieklīgi, bet to, ka tur braukt ar jauno vēl nevar nezināja ne vadītājs, ne Avārijas dienesta ļaudis. Sviests kaut kāds.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

atkal tehniskas ķibeles, kas ar tiem džimbuļiem notiek? Kā ar tādiem varēs nobraukt 20 un vairāk gadu?

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstījamieklīgi, bet to, ka tur braukt ar jauno vēl nevar nezināja ne vadītājs, ne Avārijas dienesta ļaudis. Sviests kaut kāds.

Tas tiesa.

Tāpat dīvaini, ka Rīgas Satiksme, veicot sliežu un vadu pielāgošanu jaunajam tramvajam, nepielāgoja arī kādus 100m uz sāniem šādos atzaros, ja jau reiz šāda procedūra tiek pielietota. Tad nebūtu jāuztraucas, ka kādam tikko darbā pieņemtam Avārijas dienesta studentam paralēli tiešajiem kreņķiem vajadzētu pārzināt vadu īpatnības.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kāds tad tam tramvajam reali bojājums tika izdarīts ? sabojāts pantografa augšējais slīdelements ? Bet tā jau visticamāk ir regulari maināma detaļa. Neko citu jau tur salauzt nevarēja.

Tiesa, neesmu gan diplomēts transporta inženieris, bet vienkāršs vērotājs ar labām tehniskām zināšnām.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Kāds tad tam tramvajam reali bojājums tika izdarīts ? sabojāts pantografa augšējais slīdelements ? Bet tā jau visticamāk ir regulari maināma detaļa. Neko citu jau tur salauzt nevarēja.

Tiesa, neesmu gan diplomēts transporta inženieris, bet vienkāršs vērotājs ar labām tehniskām zināšnām.

Neesmu konkrēto redzējis.

Pats pantogrāfs tiek veidots tā, ka pie vadu bojājumiem parasti tas salūztu un lai šādos gadījumos tas neparautu līdzi vadus, atsaites un stabus 2 -3 kvartālu gadījumā. Ātrāk un lētāk ir salauzto pantogrāfu nomainīt pret jaunu/salabotu, nekā pārvilkt vadus.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Tāpat dīvaini, ka Rīgas Satiksme, veicot sliežu un vadu pielāgošanu jaunajam tramvajam, nepielāgoja arī kādus 100m uz sāniem šādos atzaros, ja jau reiz šāda procedūra tiek pielietota.

Vadi tika nomainīti. Kā reiz līdz tai vietai. Un februārī arī uz Matīsenes līdz Brīvības ielai iekarināja jaunos vadus. Taču man nezināmu iemeslu dēļ 3-jos laidumos atstāja vēl veco piekari. Kur tas viss arī notika. Labā roka nezina, ko dara kreisā.

Kādreiz iesmēju par Lisabonu, kur tādās vietās ir izlikti attiecīgie brīdinājumi. Šķita, ka tas tak ir elementāri jāzina un viss. Nav nekāda amerika.

Taču nu laikam jau arī pie mums tādus vajag, kur, ar ko un cik tālu drīkst.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vai traktorā gadījumā nav uupis?

www.youtube.com/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Njā…

Īsta mīlestība pret tramvajiem…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti