Ienāca prātā ielikt vienu ķecerīgu tēmu, par ko saņemšu daudz mīnusiņus. Tātad tā: mans uzskats ir, ka tādam cilvēkam, kas brauc daudz (20-40 tūkst.km gadā), racionālāk pirkt jaunu Dacia-Duster ar dīzeļmotoru nevis 2006.gada Volvo-XC90. Ilgtermiņā ar Dacia-Duster izmaksas būs pat mazākas nekā dzīvojot ar Volvo-XC90. Jā, pirkšanas cena Dusteram būs 13-14 tūkst.EUR, bet XC-90 9-10 tūkst.EUR. Taču šo 4 tūkst.EUR starpību ilgtermiņā Duster saimnieks varēs atgūt, pateicoties krietni mazākām remontu un degvielas izmaksām.
Un rezultātā Duster saimnieks baudīs jauna auto priekšrocības 0-10 gadu vecumā ar nobraukumu no 0 līdz 250 tūkst.km. Savukārt Volvo-XC90 saimnieks regulāri ņemsies ar neprognozējamiem remontiem, viņam auto būs 10-20 gadus vecs un ar 250-500 tūkst.km nobraukumu šajā 10 gadu lietošanas laikā.
Jautājums, kam auto domāts. Domāju, ka Duster ir lauku auto tai nišai, ko kādreiz aizņēma Ņiva. Piemēram, jūs izkāpjat no kūts vaļējās sandalēs, pret zāli noslaukāt govju izmetumu pārpalikumus un iekāpjat uzticamajā Dusterā apskatīt lauka tālāko galu, vai cūkas nav kartupeļus izrakušas. Apmēram tā ;)
Ja auto ir kā pārvietošanās līdzeklis, tad jā - Duster varbūt butu racionālāka izvēle. Bet piemirsi par tādu sīkumu kā braukšanas komforts. Tur nu šos abus nevar salīdzināt. Un nemēģini te tagad stāstīt, ka Duster komforta ziņā neatpaliek. Esmu braucis, kā vēl atpaliek. Audiosistēmas kvalitātes atšķirības jau vien ir ko vērtas. protams, var jau likt nez ko arī dačijai, bet tad jau tie četri tūkstoši aiziet līdz pieciem. Nerunāsim par tādām lietām kā ādas salons, automātiskā kārba, ksenona lampas, normālas sēdekļa un stūres regulēšanas iespējas, kruīza kontrole u.c. lietas, kuras vismaz man mašīnā gribētos.
Par to četru tūksotšu starpību, nebūtu tik pārliecināts. Pirmkārt, pārdošanas cena - Volvo vēl pēc tiem 5 gadiem, domāju, kaut ko maksās. Vismaz, cik šobrīd vēroju, cenas tiem nekrīt tikpat kā nemaz, Dačijai cena krīt kā slidkalniņš un pēc tevis pieminētajiem 10 gadiem to varēs labākajā gadījumā par 2000 euro atdot. Sliktākajā - tolmetēt. Paskaties, cik tagad pirmās paaudzes loganus redz uz ielām. Pārsvarā tie ir sadalīti naglās vai aizvesti uz 3.pasauli. Otrs - kas tev liek domāt, ka Dustera īpašnieks izmantos 10 gadus jauna auto priekšrocības? Dačijai garantija ir cik - 3 gadi? Vienīgā prieksrocība būs - remonta izmaksas segs ražotājs, bet tas arī viss. Bet paskaties ss-ā jebkuru (ak jā, nevienu vecāku par 2007.gadu atrast pat nevar (kur tad ir tie auto ) un arī tie, kas ir, ir ievesti un speciāli uzčiņīti pārdošanai). Labi, tas atkrīt. Bet palasi forumos u.c. - septiņgadīgas dačijas, lai arī tehniski parasti ir daudzmaz ok (kaut gan lietots ir lietots -jāremontē tāpat jau kaut kas būs), jo nav, kam plīst, bet ir jau sarūsējušas, ar nost krītošiem rokturiem, grabošas utt.
Un jā - man kolēga brauc ar desmitgadīgu XC90. Nemaz tik neprognozējams izmaksās nav. Galvenais, neņemt lētāko un pirmo, kas patrāpās pa rokai. Ja nopirksi normālu, tad tev arī tas kalpos normāli. Jā, vienam es piekrītu - pērkot lielotu volvo, ir rezervē jātur 500-1000 euro, ko nāksies uzreiz ieguldīt remontos (ja ir prasības pret auto vizuālo un tehnisko stāvokli), bet, defektus novēršot, auto ir uzticams, komfortabs, drošs.
Plus vēl piemirsi tādu faktoru kā patīk/nepatīk faktors. Domāju, ka 90% no cilvēkiem, kurus piesēdinātu pie abu stūres, pateiktu, ka Volvo ir patīkamāks. Jeb, kā tev patīkt teikt - baudāmāks. Un arī dizaina ziņā labāks.
Es nebūt neapgalvoju, ka Duster ir slikts auto. Savu funkciju (punkts A -> punkts B) tas pilda labi, arī kaut kādas bezceļu spējas ir, tātad piemērots kā dienesta auto dažādām brigādēm, mežiniekiem utt., bet ne tādiem kā es, kam ir augstas prasības pret braukšanas kompfortu, kam patīk ātri braukt, skaļi klausīties mašīnā mūziku u.tml.
Kruīzam, fan, ir viena problēma - tam ir jābūt savienotam ar adekvātu motoru. Manam audī ar to aizvēsturisko hellas pneimatisko kruīzu spidometra bultiņa stāvēja pret vajadzīgo iedaļu kā pielīmēta, kaut vai braucot no dižās pilsētas uz cēsīm un tur kaut kur siguldas apkārtnē braukājot augšā lejā kalnos. Tikmēr tavējais trīscilindru purkšķītis, visdrīzāk, piektajā nespētu mašīnu ne uzvilkt augšā, nesamazinot ātrumu, ne ripojot lejā, nobremzēt, tāpēc arī ir pamats kāpēc tev labāk patīk bez - jo tāpat ir jāspaida pedāļi un jāpārslēdzas...
Principā tas ir tikai mans slinkums, kāpēc golfs vēl nav aprīkots ar kruīzu... Bet kaut kad beidzot būs jāsaņemas.
Tur vajag naudu, un vēlmi, un samedīt pāris retas detaļas. Man ir problēmas atrast vēlmi ielikt plauktā stāvošas detaļas mašīnā, kas tiek lietota, bet tu gribi lai es ķertos klāt mašīnai, kuru es nelietoju...
Šobrīd es pamatā nodarbojos ar perspektīvāku transportlīdzekli
Mans radinieks nupat nomainīja savu ļoti ilgi un uzticami kalpojošo S60 uz XC90 (abi dīzeļi). Pagaidām ļoti patīk!
Kāpēc tāda izvēle?
Jo komforts tur kolosāls un braukšanas bauda arī pie 200tkm + . Tehnika ļoti ilgspēlejoša un uzticama. Auto ir mega aprīkots un tiešām smux (balta pērle).
Protams, jārēķinās ar iespējamajiem izdevumiem. Tas ir darīts.
Lūdzu izdari tā. Vienīgais kas XC90 likās jocīgi ir ka tas ir pašaurs saviem izmēriem, durvis ir nevajadzīgi platas un aizņem derīgo telpu, un nez vai tas ir drošības nolūkiem.
Pievienojos GB12 viedoklim, izņemot pēdējam teikumam. Ir cilvēki, kam auto ir nekas vairāk kā pātvietošanās līdzeklis. Tomēr lielākajai daļai auto ir kas vairāk. Arī man. Ja XC90 vēl būtu apspriešanas vērts, tad Duster pilnīgi noteikti nē.
Man patīk tie cilvēki, kas filosofē par to, ka dusteris esot "lauku auto". Realitāte ir mazliet savādaka - parasti lauku auto ir kāds mk3 golfs vai B3/B4 passāc, bet ja zemniekam ir labāka rocība, tad drīzāk kāds japāņu džips [džips, nevis pseidodžips] vai pikaps. Dustera niša ir firmas mašīna vai fanam līdzīgs privātais īpašnieks.
Lai vai kā, dacijai, vismaz pirmās paaudzes logana izpildījumā, ir viens patīkams pluss - tā miza ir taisīta ar domu par īpašnieku, kura rocība ir atbilstoša vidējajam latvietim - visa tā miza ir mana golfa sarežģītības līmenī, vai vienkāršāka, kā kura sistēma. Tik vien ka tur ir labi saekonomēts.
Tieši tā, jo neviens ne otrs nav izsvērts un praktiski loģisks pirkums. Tāpat cilvēks visus lēmumus izdara emociju iespaidā un pērk to kas patīk, nav reāli izsvērt visas preces īpašības un trūkumus. Nav nekas sliktāk kā nopirkt auto, kurš nepatīk, bet redz ir izdevīgs, lai gan pašam ar to ir jābraukā.
Diez vai pat VWFans būtu gatavs braukt rozā Dusterī, lai gan rozā arī ir praktiska krāsa.
Tas pat ir pierādīts, ka cilvēki, kam bojāta smadzeņu daļa, kas atbild par emocijām ir nespējīgi pieņemt jebkādus lēmumus. Zemapziņa spēj izanalizēt un izvēlēties ātrāk nekā mēs ar savu apziņu.
Piemēram ēst liellopu vai cūkgaļu, ja abi garšo? Kā izvēlēties racionāli bez emocijām?
Tiktāl viss būtu pareizi, bet tālāk paceļas jautājums - a kam ir jāpatīk? Kuriem tieši mašīnas aspektiem? Reku man, piemēram, patīk ka manai mašīnai riteņa gultnis maksā 10-20 eiras - nevis kā, piemēram, bagātajiem pēdējās desmitgades opeļu īpašniekiem, kur tas pats prieks ir 100+, jo jāmaina visa rumba. Patīk ka ielikt 2x niknāku motoru izmaksā dažus simtus. Patīk ka arī citas detaļas maksā samērīgi, un pat iespējams ka atrodas liepājas veikala plauktā un nav jāpasūta no dižās pilsētas. Patīk ka mašīna ir ārēji maza, bet ietilpīga. Un tā varētu turpināt, un tālāk gan varētu kaut ko subjektīvāku likt klāt - bet jāsāk ar šitiem. Un nevis sākot ar subjektīviem iespaidiem, kas pakļauti placebo efektam - nu kā te viens, piemēram, filosofēja ka golfa klases pseidodžips esot plašāks, tātad patīk - gan neteica, par ko plašāks, ja par tās pašas platformas hečbeku, gan jau mērlente paradītu ka pāris centimetrus plašāks...
Un kad tu runā par patikšanu - cilvēkiem prasības ir dažādas, līdz ar to var patikt kaut kas tāds, kas tev nepatīk. Reku, piemēram, mums te gābešņiks ir vai nu īss, vai ar muguras problēmām, un tāpēc viņam vajag kaut kādu īpašu ķebļa regulāciju un pat regulējamu stūri - es, tikmēr, to ka mana golfa dzimtajam vadītāja ķeblim nebija augstuma regulācija, atklāju vismaz mēnesi pēc tam, kad biju sācis ar to mašīnu braukt, braucot aizdomājoties ka fans merivai pie aprīkojuma visur pieminēja vadītāja ķebļa augstuma regulēšanu, un apčamdot ķebli, nokonstatēju faktu, ka nekur nav kloķis, ar kuru regulēt augstumu... Un nekādas problēmas, viss labi un ērti. Līdz ar to ja man būtu jāizvēlas kaut kāda mašīna, es pat nemaz neskatītos, stūre regulējas vai nē - nu vadītāja ķebļa augstuma regulāciju gan pierasts pieņemt par normu, vismaz audī tā bija...
Ar to, ka tev patīk/nepatīk kritērijs ir zema cena rezerves daļām un kasturvēl, nav problēma... ne tev, ne arī kādam citam. Problēma ir citur, ko tu nu nekādi nespēj saprast. It kā neesi galīgi dumjš, bet tik elementāru lietu saprast nespēj... vai nevēlies...
Kas attiecas uz regulācijām (augums 182, muguras problēmu nav), jā - man patīk tāda poza, kāda ne tik daudziem - ja vēl augstuma regulācija būtu pieciešams pasākums (vismaz šobrīdējiem auto tas netiek regulēts - ar vienādu braucu gan es, gan sieva), tad padibenes leņķim jābūt ne taisam un man patīk, ka stūre ir uz gandrīz zemāko pozīciju, bet, lai es ar savu 182 redzu mēraparātus. Un sēdeklim jābūt tālu no stūres. Iepūtiet, bet tāda ir man ērta poza. Parasti pēc tās kolēģi var pateikt, ka ar konkrēto firmas auto pēdējais es esmu braucis.
Cilvēks iemācās savas emocijas kontrolēt, tā kā tiešām nav tā, ka visu ko gribas uzreiz vajag. Ir iespējas savas emocijas nedaudz apslāpēt, kā tavā gadījumā un atrast kaut ko citu kas tajā visā patīk. Kam patīk baudīt centu(lasīt VWfans), tam ir vienalga ar ko un kā. Tomēr pilnībā ejot pret sevi rezultāts nebūs labs.
Pa lielam gandrīz katrs dzīvē iemācās savas emocijas vadīt pareizā virzienā. Kaut vai lai pārvarētu slinkumu/kūtrumu, katram ir savas metodes, kā sevi motivēt un piemānīt zemapziņu, pat ja to pats nepiefiksē.
Davai, fan, neprovocē Abas tās mašīnas ir pseidodžipi, bet xtrails ir bik lielāka kaste, uzmesta uz golfa klases mašīnas, kamēr XC90 ir bik lielāka kaste, uzmesta uz A6/E klase/500 sērija/whatever klases mašīnas. Tur ir tāda "neliela" atšķirība. Gribi nissanu, pērc almeru, priekš kam pārvadāt lieku gaisa daudzumu?
Nissan X-Trail priekšrocība ir lielais klīrenss un pavisam mērenā dīzeļdegvielas apetīte. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem, Nissan X-Trail ar dīzeļmotoru vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km. Turpretī Volvo-XC90 tērē 9,7 litrus uz 100 km. Ja gadā nobrauc 20 tūkst.km, tad starpība degvielas izmaksās ir 360 eiro...
Nu, Almerai X-Trail pielīdiznāt var tikai tad, ja abi auto redzēti tikai žurnālu bildēs... Drīzāk varētu vēl mēģināt Primerai pielīdzināt, bet X-Trail, pieslēdzot pilnpiedziņu, bezceļus "'ņem" diezgan labi... ar rāminiekiem, protams, nesalīdzināsi, bez es X-Trailu drīzāk ievietotu kaut kur starp džipu un pseidodžipu... rāmja nav, bet iet cauri visādām žļurgām, kur rav4, crv un citi paliek.
Kam patīk Volvo taču nepirks šito ķēmu ar izvalbītajām acīm.Salons arī kā ar cirvi tēsts.Pat neticās, ka tas ir 2004. gada nevis 90g auto. Un bardačoka asā mala, kā jau visos Nissanos, duras stilbu sāpīgākajās vietās un zog telpu kājām.
Kāpēc pirkt zelta rolex pulksteni, ja var - ķīniešu pa 3 eiro. Kāpēc pirkt zelta ķēdi, ja var iet bez zelta ķēdes? Kāpēc pirkt gaļu, ja var nopirkt cīsiņus pa 1 eiro kilogramā un paēst tāpat kā ti gaļu.
Vwfans nopirka sev jaunu fabiju. Viņš kļuva lepns, īsts mačo un uzvarētājs. Pieblīda viņam ne tikai EGO, bet gan arī mazais vwfans, tāpēc viņš nolēma beidzot, pēc ilgiem gadiem doties uz vietējo klubu. Jau tuvojoties tam, sēžot jaunajā fābijā, vwfans domās izspēlēja dažādas lomu spēles, pozas...kā viņam paņems mutītē rudā Sņežana, tad blondā Sveta...
Jā, viss iesākās kā sapnī. Patiešām, pie kluba bija visas ciema skaistules - gan Sveta, gan Sņežana, gan Gaļa. Pat bija Donata, ar iesauku "Donata - visiem dot".
Uzmanīgi atvērās fabijas durvis. Vw fans izkāpa no tās un matiem plīvojot kā reklāmā, devās uz meiču pusi, rokās turot škodas atslēgas tā lai visi redzētu zaļo bultu uz tām. Vwfanam iekšā viss vārījās no uzbudinājuma un skatoties uz Sņežanas muti, jau iztēlojās kā tajā ieslīd viņa labākais draugs...
Bet piepeši uzrodas vecs volvo xc90.... tas, mūzikai skanot, lielā ātrumā nesas pie meičām. Vw fans apstulba un apstājās. Viņa škodas atslēgas kļuva slapjas no sviedriem. Volvo strauji nobremzēja. Autiņš bija vecs, tāpēc apstājās ne uz reiz. Pat straujās apstāšanās dēļ tajā kaut kas noklaudzēja. Vw fans pasmīnēja -" lūznis. Tas jau nav jauna fabia..."
Bet kas tas tas?????? Meičas apskrēja tam apkārt. " kāds džips!!!" - tās sauca - "Volvo!".
Vwfans apgriezās un brauca mājās. Jaunās fabijas spogulī viņš uzmeta skatienu, kā voļvikā sasēžas visas skaistules, un nopūšoties nodomāja -" fabija taču labāka"...
Man XC-90 arī neplīsa. Vienu reizi eļļu nomainīju. Tagad nepirktu ne XC-90, ne Duster. Varbūt saimniecības vajadzībām paņemtu Lodgy. Izdevīgāka alternatīva touran/sharanveidīgajiem. Top komplektācija ar max papildaprīkojumu zem 20 kEUR.
Kā nu to ņem. Idejiski arī zaporožecs ar savu 28 vai 40 zirgu (neatminos precīzi) motoru varēja simtu vai 105 izvilkt uz papīra (un pat laikam arī dabā). Latvijā, kur atļauts 90 km/h būtībā pietiekami, bet te vēl 90 zs - vispār zvēris...
Bet ja paskatās uzrāvienu, tad tur jau ir pavisam savādāk sanāk...
Nezinu, cik lielā mērā tas dusters ir nikns, jo nav gadījies braukt, taču gribēju teikt, ka max. ātrums nav nekāds rādītājs.
Varam pavilkt paralēles ar man pazīstamākiem aparātiem. 90 zirgspēku 1.9 TDI adekvāts liekas iekš mk3 golfa - neliela hečbeka ar 1,1 tonnu pašmasu - citās bundžās, kur audī vai fofāgens to motoru lika, nē, smagākas - paātrinās viņš normāli, lai arī, kā jau dīzelis, piedevām ar parastu turbīnu, ir neatsaucīgs, gribētos teikt - kā gumijas motors - un zem atmosfēras spiediena viņam pietiek spēka lai varētu mierīgi dudināt zemos apgriezienos - man pa manu dzimto miestu ar tādu stumdoties bija sev jāatgādina ka tad, ja gumijas pedāli iemīs grīdā un pagaidīs, viņš sāks iet labāk. Ar ko dusteris atšķiras no tā trešā golfa? Lielāks, smagāks, un tas nemotoriņš ir mazāks, lasīt - kamēr nav sagaidīs pūtiens, viņš ir vājāks, bet savādāk +/- tas pats - es biju šokā palasot wiki par vagīnas 1.5 nemotoriņiem - to ka eiropas ražotājs mūsdienās vēl ražo dīzeļus ar nemainīgas ģeometrijas turbīnām - ja gribas vagīnas 1.5 ķīselīti ar maināmas ģeometrijas turbīnu, jāņem niknākais no attiecīgās paaudzes eksemplāriem, savādāk vajadzēs ar gumijas pedāli grīdā gaidīt līdz kamēr nāks pūtiens pie 2k...
Kāda tur starpība - maināma tā turbīnas ģeometrija vai nē. Man kā lietotājam svarīgi ir tehniskie rādītāji. Un Dusters pat ar mazāko 90 zirgspēku dīzeļmotoru ir pietiekami spēcīgs, jo tam ir liels griezes moments.
Ja tevi interesē kaut kādi sausi cipari, tad tu neesi lietotājs Kāda ir starpība starp VNT turbīnu un parasto? Elastība. Es, cilvēks kas iemācījies braukt un turpina braukt ar atmosfēriskiem benzīnniekiem, nekad nesapratīšu tos mazohistus, kas no brīvas gribas izvēlas turbodīzeļus ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām - sevišķi vēl šajā situācijā, kur līdz brīdim, kad pienāk pūtiens, palielāku un pasmagāku mašīnu jākustina 1.5 tirkšķītim - un tad laimīgais dustera braucējs var visu laiku vaktēt lai apgriezieni nenokrīt pa zemu, un ja nokrīt, raut zemākā robā... Es aptuveni varu iedomāties cik tāds dusteris ir briesmīgs - pirms dažiem mēnešiem bik sanāca pabraukāties pa liepāju ar nultā gada VW LT35, garo augsto B kategorijas pasažieri, ar 2.5 TDI - 110 zs/260 nm, un tā kaste sver, neatceros, 2 vai 2,5 tonnas - zato tur pūtiens sākas pie 1,7 vai 1,8 tūkstošiem [dusterim pie 2k] - ātri vien palika skaidrs, kāpēc tur ir tik ļoti ergonomisks ātrumkloķis - kad tu otrajā sagaidi pūtienu, tālāk tu izmisīgi cīnies lai motoru noturētu 2-3k diapazonā, un braukājot pa liepāju, to kloķi varēja uz brīdi atlaist vienīgi braucot pa kādu maģistrālo ielu Tāds pats motors, tikai jaudīgāks un iekš C4 A6, diezgan kaitina, jo tur ir tikai divi varianti - var vai nu gāzt, vai sēņot, bet vidus pozīcijas nav...
Četru katlu ķīselis ar maināmas ģeometrijas turbīnu arī nav nekāda debessmanna, bet vismaz jēdzīgāk ir.
VWfans rakstīja: Nissan X-Trail priekšrocība ir lielais klīrenss un pavisam mērenā dīzeļdegvielas apetīte. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem, Nissan X-Trail ar dīzeļmotoru vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km. Turpretī Volvo-XC90 tērē 9,7 litrus uz 100 km. Ja gadā nobrauc 20 tūkst.km, tad starpība degvielas izmaksās ir 360 eiro...
Ko lai saka - traki - par baudu jāmaksā 360 eiras gadā...
Mani mūžīgi uzjautrina šitentā filosofēšana par klīrensu - jautājums, fan, tev, tieši tev - kuru tu ikdienā saskati nepieciešamību pēc 5 vai cik tur ceņus augstāka klīrensa - kam fabija nespēj pārrāpties pāri vai pret ko regulāri atsit apakšu?
Nu, joprojām ir ļoti daudz autostāvvietu, kur apmales ir tik augstas, lai ja ne uzsēstos, tad vismaz apskrāpētu buferus.
Ar pseidodžipa 200 mm klīrensu līdz šim regulāri bez rūpēm esmu braucis tādus ceļus un neceļus, kur ar kompaktklases hečbeka 140 mm neriskēju doties iekšā. 6 cm no vienas puses nav pārāk liela starpība, bet tomēr patīkama.
Es prasīju tieši fanam Par buferi saki paldies ražotājiem ka modē ir nevis noapaļoti buferi, kā agrāk, bet gan zemi - bet nu ja brauc ar tādu mašīnu, pie tā var piedomāt.
Dažreiz ,,Latvijas valsts mežu,, ceļi mēdz būt nedaudz ,,apaļi,, , ar paaugstinātu viduci un zemākām malām. Tādās reizēs ar Fabiju gadās aizķert apakšu, bet glābj panna.
kas tev liek meža ceļā braukt pa risēm un skrāpēt apakšu? Brauc ar vienu riteni pa viduci. Ja jau mežā brauc tad pāris zaru švīkas netraucēs, ja vien tas auto nav krāsots ar guašas krāsām
Volvo XC-90 pret Dacia Duster
Ienāca prātā ielikt vienu ķecerīgu tēmu, par ko saņemšu daudz mīnusiņus. Tātad tā: mans uzskats ir, ka tādam cilvēkam, kas brauc daudz (20-40 tūkst.km gadā), racionālāk pirkt jaunu Dacia-Duster ar dīzeļmotoru nevis 2006.gada Volvo-XC90. Ilgtermiņā ar Dacia-Duster izmaksas būs pat mazākas nekā dzīvojot ar Volvo-XC90. Jā, pirkšanas cena Dusteram būs 13-14 tūkst.EUR, bet XC-90 9-10 tūkst.EUR. Taču šo 4 tūkst.EUR starpību ilgtermiņā Duster saimnieks varēs atgūt, pateicoties krietni mazākām remontu un degvielas izmaksām.
Un rezultātā Duster saimnieks baudīs jauna auto priekšrocības 0-10 gadu vecumā ar nobraukumu no 0 līdz 250 tūkst.km. Savukārt Volvo-XC90 saimnieks regulāri ņemsies ar neprognozējamiem remontiem, viņam auto būs 10-20 gadus vecs un ar 250-500 tūkst.km nobraukumu šajā 10 gadu lietošanas laikā.