Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Transports un īsta ekoloģija.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.

Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.

iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2

 
1.. 83 84 85 86 87 88
iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

[turpinājums]

5) iesākām braukt ar 23 grādiem (auto režīmā, nekas īpaši regulēts netika). Ātri vien sapratām, ka salst kājas. Pie 25 bija labāk. Atceļā braucām jau ar 26 un pašam bija gluži OK, vien kājām kaut kā bija ne visai. Pie tam likās, ka autiņš no tām visām atverēm vispār nepūš neko. No kādas šķirbas durvīs?

Var jau teikt, ka varēja ielikt niknāku gaisa apmaiņu vai ko, bet nu manā skatījumā ja reiz es tur ielieku tos 23 grādus, tad aptuveni tādu temperatūru es arī gribu sajust.

6) nolēmām izmantot savu pārcilvēku stāvokli un visiem lepni braukt garām par sabtrana joslām, lepni noskatoties uz visiem, kas čunčina blakus joslā. Mazliet traucēja šofera nespēja pārorientēties uz jauno stāvokli (t.i. - pieradums tur nebraukt), tāpat visādi negarantētāji (piemēram, sabtrans, takši un citi tādi elektriķi), kas principā šo opciju pamatīgi nogrāva, bet visbeidzot šoferim apnika cīnīties ar tizlo pagriezienu rādītāju un braucām pa untermenšu joslu, nemainot to.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 2 Atbildēt

Tas nav apraksts par elektroauto. Tas ir čīkstēšana par to, ka jūzeris nesaprot jaunāku / ķīniešu tehniku. TG/AM, kā mēs jaunībā teicam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Saprotu, ka man vajadzēja slavinošu rakstu par šo diženo auto, bet nu kā likās, tā arī rakstu.

Tāpat man ne visai skaidrs, kā neadekvāts pagriezienu rādītājs būtu uzskatāms par kaut ko jaunu un slavējamu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

iciks rakstīja: Saprotu, ka man vajadzēja slavinošu rakstu par šo diženo auto, bet nu kā likās, tā arī rakstu.

Tāpat man ne visai skaidrs, kā neadekvāts pagriezienu rādītājs būtu uzskatāms par kaut ko jaunu un slavējamu.

nē jel. Bet, ja esi iekakājis topikā par 'ekoloģiju', tad jau varētu sagaidīt kaut ko ievērības cienīgu par to, kā šis elektroauto ir vai nav 'ekoloģisks', nevis gvlezt par spoguļu izmēriem, un par to, kā jūzeris nejēdz pagrieziena slēdzi darbināt, nē?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Neko darīt, tev nāksies pieciest, lai cik grūti arī nebūtu un cik lielas ciešanas tas arī neradītu.

Galu galā ekoloģija te taču neatraujama - ja būtu braukuši ar gumijas pedalī, tā klimatiskā pēda taču būtu taisni neaprakstāma.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tāpat tev nāksies pieciest manas un citu domas, ja jau esi cik necik publistiski izteicies.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Paskatījos pa logu, nodomāju: atkal klāt tas laiks, kad vējš nepūš un saule nespīd. Un, tā kā apkure ir, jābūt arī termoģenerācijai. Un, patiešām:

HES 108, TEC 273, vējš 1, saule 2 MW

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tā jau pareizi. Tikai nevajag gvelzt par apkuri un termoģenerāciju - apkuri joprojām RS nodrošina ar zaļo šķeldu, jo ļauno gāzes siltumu no TEC ir vienkārši jāizpūš gaisā. TEC ražo tādēļ, ka elektrības cena ir tāda, ka ir izdevīgi ar gāzi ražot, pat izmetot ārā siltumu. Tāda ir zaļā realitāte.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Vispār, pats RS apgalvo, ka kaut gan "sasniegts šķeldas īpatsvars kurināmā bilancē aptuveni 50%". tomēr 66% siltuma enerģijas iepērk no Latvenergo:

AS “RĪGAS SILTUMS” savos siltumavotos - 5 siltumcentrālēs, kā arī vairākos desmitos mazu un vidēju katlumāju, saražo vairāk nekā 30% nepieciešamās siltumenerģijas, bet aptuveni 70% iepērk. No iepirktās siltumenerģijas AS "RĪGAS SILTUMS" aptuveni 66% iegādājas no akciju sabiedrības "Latvenergo", bet pārējos 34% siltumenerģijas piegādā neatkarīgie ražotāji. No RS mājas lapas.

Vienlaikus ir jāuzsver, ka 70% no siltumenerģijas apjoma iepērkam no citiem ražotājiem - lauvas tiesu no "Latvenergo" TEC -, un 30% saražojam paši. No:

jauns.lv/raksts/bizness/567903-rigas-siltums-velamies-visu-siltumenergiju-kuru-paslaik-kads-palaiz-gaisa-novirzit-siltumtiklos

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kad izvēlies, kam ticēt, padomā, kā var sanākt, ka individuāli apkurināt māju ir lētāk, nekā centralizētu un vēl ar atlikumsiltumu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Paskatījos pa logu, nodomāju: atkal klāt tas laiks, kad vējš nepūš un saule nespīd. Un, tā kā apkure ir, jābūt arī termoģenerācijai. Un, patiešām:

HES 108, TEC 273, vējš 1, saule 2 MW

Jāaa viss ir kā ir īstenam latvijietim. Nav vētra, nav krusa, nav plūdi nav interesanti? Aizej uz mežūūū. Mitrs kluss padomā par ar galvu. Patreiz, saistībā ar silto laiku, zvēri aktīvi. Būs Tev safari viss LV.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kādreiz bija T bija VW spēks. Pat USA armijai izmantoja. 

Oranžais pārbūvēts, interesanti. www.facebook.com/groups/417984867240942/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=586466990392728

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

speciāli msh 

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

Tumsā gaismas ieslēgt tagad laikam skaitās sliktais tonis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

???

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

Un kas tur būtu tāds īpašs?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ka pirms 10 gadiem, lai nopirktu C sērijas mašīnu ar V8, bija jāpērk S6, un nu - RS6.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

Kur tas prieciņš jāskatās?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Te jāskatās, tas msh, vālē kā traks 😍👍 https://www.facebook.com/reel/529272406640290

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: ???

No video rodas sajūta, ka gaismu vai nu nav, vai tās ir nereāli vājas-  nekādas.

Varbūt tizli safilmēts, bet man tā izskatās.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Gaismas tur ir, bet izskatās tiešām ļoti bēdīgas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa vidu starp pēdējo un vidējo variantu. Lukturi ir knapi ciešami, bet gaismas ir vairāk nekā kamera parāda. Tas tomēr ir C5 - bez uzlabojumiem tur ar gaismu tā ne pārāk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

21. novembris (Reuters) — Zviedrijas elektrisko transportlīdzekļu akumulatoru elementu ražotājs Northvolt ceturtdien paziņoja, ka ir iesniedzis Chapter 11 bankrota aizsardzību ASV, tādējādi negatīvi ietekmējot Eiropas cerības, ka tā attīstītākais akumulatoru ražotājs samazinās Rietumu automobiļu ražotājus. paļaušanās uz Ķīnas konkurentiem.

Northvolt paziņoja, ka tai ir pietiekami daudz naudas, lai atbalstītu savas darbības aptuveni nedēļu, un paziņoja, ka ir nodrošinājis 100 miljonus USD jaunu finansējumu bankrota procesam. Tā norādīja, ka bankrota laikā darbība turpināsies kā parasti.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas ka pirms 10 gadiem, lai nopirktu C sērijas mašīnu ar V8, bija jāpērk S6, un nu - RS6.

Un priekš kam tas V vienalgacik? Vibrācijas caur beņķi sajust? Krānu pagarināt? Hobijs?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kamēr visi cepās par RailBaltic un nanoūdeņiem, tikmēr šie VISI normāli saņems algas no maniem nodokļiem. 

KUR var valdošajam noziedznieku režīmam pateikt, ka es nevēlos maksāt ne valodniekiem, ne tai pašvaldībai ne tiesnesim? Nekur... Tas visiem tirsējiem, ka šī "mūsu" valsts. 

www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/21.11.2024-valsts-valodas-centrs-plano-tiesaties-ar-nepiekapigo-olaines-pasvaldibu-par-medemciema-nosaukumu.a577257/

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Visu to Valsts valodas centru vajadzētu ar sūdainu mietu izdzenāt! Pusgadu nevarēja atvērt jauno staciju, jo tie kropļi neapstiprināja stacijas nosaukumu. Tagad vērs vaļā bez visa VVC akcepta.

1.. 83 84 85 86 87 88
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti