Šis auto nav domāts lai dotos uz klimata konferenci, šis auto ir domāts lai izbaudītu patiesu braukšnas prieku. Var jau teikt, ka arī elektroauto ir ļoti dinamiski, un tā ir patiesība, bet šim auto ir pavisam cita "dziesma". un vienalga cik maksā degviela.
Bet, atmetot emocijas, bezkompromisa kvalitāte, lieliska apdare, plaša braukšanas režīmu gamma un šim auto ir pat bagāžas nodalījums.
Un par to suni pilnīgi piekrītu, ass un tramīgs kā dobermanis.




















Lielisks mazās klases auto, kas ar vienu kāju jau mēģina iekāpt kompaktklasē. Vadītāja sēdeklī ir gana ērti arī gara auguma braucējam, komfortabli sēdekļi. Otrā rindā gan vietas ir ļoti maz, bet ja bērni vēl mazi, būs ok. Savai kalsei pat liels bagāzas nodalījums. Jauda litrīgajam dzinējam kombinācijā ar DSG kārbu pietiekami laba. Arī 5,2 l patēriņš neliek justies apdalītam. Info displejs labi integrēts panelī, visas vadības pogas viegli un intuitīvi sasniedzamas. Arī pie apdares neatradu kur piesieties, salonam laba skaņas izolācija. Cena gan šim kompaktajam auto pie labas komplektācijas ir sasniegusi ļoti augstu līmeni. Bet ar šo nepatīkamo faktu Škoda nav vienīgā, cenu karuselis ir iegriezies visiem auto tirgus dalībniekiem.
Personīgi man šis auto ļoti patika.