Šis nu bija Audi gads, trīs modeļi, varēja veidot nomināciju gada Audi. Bet par Q8. Liels kuģis kuram Latvijas ceļi liekas pat mazliet par šauru. Apdare kvalitatīva, multimēdiji pilnīgs kosmoss. Trīs gadus vecs Q7 manu rokrakstu atpazina ar zināmām grūtībām, ar jauno Q8 sapratos lieliski. Viennozīmīgi tas ir ērtāk nekā bakstīt iekšā galamērķi pa burtiem. Tikai rodas jautājums par drošību. Par mobilā telefona lietošanu draud paliels sods, bet šeit jau sanāk divas planšetes. Tās vadīt nenovēršoties nevar, bet atturēties no bakstīšanas grūti. Varbūt jāparedz skārienjūtīgo ekrānu izmantošanas ierobežošana automašīnām atrodoeties kustībā.
LED lukturi darbojas ļoti pārliecinoši, nav jādomā par pārslēgšanos. Bet jauda gan varēja būt lielāka, auto tomēr liels un smags. Bet ko lai dara, zaļā komponente visur tiek celta priekšā.
Personīgi man nelielu vilšanos sagādāja bezceļu tests 333 trasē. Nokļūšana līdz bezceļu uzstādījumiem neērta, bet kad esi tos aktivizējis, auto kļūst ciets un stīvs. Protams Audi inženieri diez vai projektēja šo auto tik sarežģītiem apstākļiem, jo reklāmās filmētie bezceļa braucieni atpaliek no trīniekos pieejamiem.
No izskata viedokļa auto viennozīmīgi ir izdevies. Gan ārējās līnijas ar "šaurām acīm", lieliem vieglmetāla riteņu diskiem un Citroen raksturīgajiem durvju ārējiem polsterējumiem, gan salons ar modernu instrumentu paneli, manuprāt, ērtu viduskonsoli un kārtīgiem dīvāniem sēdekļu vietā. Tomēr tieši šie sēdekļi man lika aizdomāties. Pirmo reizi automašīnu testēju pilsētas režīmā ne pārāk ilgu laiku. Sēdekļi likās ļoti ērti, noamortizēja tos ceļu nelīdzenumus, kurus amortizācija "izlaida cauri" un viss likās super. Otreiz izbraucu līdz Liepājai un atpakaļ bez garām pauzēm. Pēc šāda testa man tomēr gribās stingrāku vadītāja sēdekli. Man mugura nebija sajūsmā. Citādi auto bija pat ļoti labs. Laba vadamība, ļoti laba amortizācija. Uzrāviens varētu būt labāks. Īpaši gribu uzsvērt degvielas patēriņu. Lai arī brauciens bija šosejas režīmā, taču nebija tīri uz 90km/st, arī apdzīšanas manevri bija diezgan bieži. Un pie tā sanāca mazliet zem 5l uz 100km. Nav peļami tāda izmēra automašīnai. Franču auto var patikt, var nepatikt, bet, nenoliedzami, tie kļūst arvien pamanāmāki.