Atgādināsim, ka tika saņemts 2015.gada 09.marta protokola lēmums, kurā pārkāpumu fiksējis jaunais fotoradars GATSO. Kravas automašīnai MAN tika fiksēts braukšanas ātrums 106 km/h pie atļautā ātruma 70 km/h (atņemot kļūdu – 102 km/h). Taču šajā gadījumā ir nepārprotami un neapgāžami pierādījumi (publicēti iepriekš minētajā rakstā), ka kravas automašīna nebrauca un nemaz nevarēja braukt ar tādu ātrumu.
Lūk, policijas lēmums, kura pieņemšanai šo neapgāžamo pierādījumu dēļ tika apzināti novilcināts laiks, lai varētu izbeigt lietvedību sakarā ar noilgumu, t.i., nevajadzētu atzīt, ka GATSO radars šajā lietā ir nepārprotami kļūdījies.
Foto: iAuto.lv
Pirmkārt, automašīnai ir rūpnīcas ātruma ierobežotājs 90 km/h!
Otrkārt, 2002.gada 23.decembra Ministru kabineta noteikumu Nr.548 “Prasības transportlīdzekļu aprīkošanai ar ātruma ierobežotājierīci un šīs ierīces lietošanas kārtība” 6.punkts nosaka, ka ātruma ierobežotājierīces ātruma regulējums (iestatījums) ir tāds, lai kravas automobiļa ātrums nevar pārsniegt 90 km/h. Latvijas Nacionālā akreditācijas biroja kreditētas institūcijas inspicēšanas sertifikāts apliecina, ka ātruma ierobežotājierīces regulējums ir 90 km/h.
Treškārt, tahogrammā ir redzams, ka 09.martā kravas automašīnas braukšanas ātrums nevienā brīdī nav bijis lielāks par 90 km/h. Var strīdēties par laika sinhronizāciju un kādu ātrumu uzrāda tahogramma, bet neapstrīdams ir fakts, ka automašīna nav braukusi ātrāk par 90 km/h, jo nemaz nevar pabraukt ātrāk.
Ceturtkārt, Autonama Skybrake GPS izdruka rāda, ka fotofiksācijas brīdī plkst.13:26 braukšanas ātrums bija vien 55 km/h. Turklāt no šīs izdrukas var redzēt, ka ātrums ne reizi nav pārsniedzis 80 km/h. Atkal var strīdēties par radara un GPS iekārtas laika iestatījumiem (visdrīzāk GPS iekārta rāda precīzāku laiku), bet nenoliedzams ir fakts, ka kravas auto nebrauca un nevarēja braukt ātrāk par 90 km/h. Tātad viennozīmīgi 106 km/h nevarēja būt šīs automašīnas braukšanas ātrums!
Visbeidzot, policijai tika iesniegti dokumenti, ka kravas automašīna bija SIA "Saulkalne S" teritorijā uz preces izkraušanu. Pagrieziens uz šo vietu ir aptuveni 50 m aiz fotoradara. Ar 106 km/h lielu ātrumu braucošs kravas auto tik īsā attālumā nevar sabremzēties, lai veiktu strauju pagriezienu.
Džeriņš ir stulbāks par auto rezerves riteni. No viena gadījuma nevar apgalvot, ka radari melo! Radars vispār kā tāds nevar melot, tas uzrāda ātruma datus un viss. Dati var būt pareizi vai nepareizi.
Un par tahogrāfa rādījumu, izrādās, var strīdēties, bet tas nu gan nemelo, jo ir sertificēts. Bet tas radars takš arī ir sertificēts. Tad jau tas arī nevar melot.
Autovadītājs arī ir sertificēts - viņam tak ir apliecība. Un gan jau pat džeriņam ir kaut kāds papīrs, ka viņš var stiept šito sviestu uz tiesu.
Kā tad iznāk - visi ir sertificēti, bet melot var tikai radars?
Es to radara protokolu lasīju pie Edgara. Iepazinos ar lietas būtību un redzēju izdrukas no tahogrāfa un GPS izdruku.
Policijas pietādītais "rēķins" ir pilnīgs fufelis. Tu arī ietupa gaisu! Ir tieši tā kā Edgars raksta.
Ha ha! Jūs vienā gultā guļat? Divi pareizie, vemt gribas
Tu savus pakalpojumus gribi piedāvāt?
Kaut kāda kļūda radās. Varbūt radars nostrādāja uz kādu putnu, vai vēl kaut ko.
Kravas auto nevar braukt ātrāk par 90!
HA!!!
Pamainot iestatījumus var. Daudzi poļi pat uz 110 iet.
Piekrītu par to kompleksaino džeriņu. Idiots.
Idiots esi tu pats,mentu advokāt!