Ar plašāku kontroli un bargākiem sodiem iecerēts mazināt braukšanas ātruma pārkāpumus 120

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 3.jūlijs 2024 19:53

Vidējā braukšanas ātruma radaru skaitu Latvijā plānots palielināt vismaz trīs reizes, trešdien preses konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P).

Vienlaikus viņš arī norādīja, ka Latvijā būtu jāievieš sodi, pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu līdz desmit kilometriem stundā.

Briškens sacīja, ka politiskā līmenī ir sākta jauna pieeja ceļu satiksmes negadījumu detalizētai auditēšanai, lai datus apkopotu un attiecīgi sekotu rīcība. Tostarp viņš norādīja, ka ir jāuzlabo autoceļu infrastruktūra un ir nepieciešami monetāri sodi, tostarp arī, pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu līdz 10 kilometriem stundā, tādēļ SM atkārtoti virzīs attiecīgos grozījumus.

Viņš arī minēja, ka bargāk ir jāvēršas pret autovadītājiem, kuri sēžas pie stūres dzērumā.

Briškens sacīja, ka viņš atbalstīs papildu finansējuma un kapacitātes nodrošināšanu Valsts policijai un pašvaldību policijai, jo nepietiek tikai ar sodu sankciju pastiprināšanu, bet šie sodi ir arī jāpiemēro.

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis žurnālistus informēja, ka pērn LVC ierīkoja pirmos 16 vidējā braukšanas ātruma kontroles posmus, kur var novērot, ka ir samazinājies ceļu satiksmes negadījumu skaits. Savukārt šogad plānots ierīkot vēl 17 posmus, tostarp arī vietā, kur pagājušajā nedēļā notika divi smagie ceļu satiksmes negadījumi.

Savukārt Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks norādīja, ka direkcija kopā ar Valsts policiju turpina sadarbību, kā arī notiek nopietns darbs ar autovadītājiem un autoskolām. CSDD arī iesaistās satiksmes drošības pētniecībā, analizējot ceļu satiksmes dalībnieku uzvedību un padziļināti pētot smagos ceļu satiksmes negadījumus.

Viņš informēja, ka, samazinot vidējo braukšanas ātrumu par diviem kilometriem stundā, Latvijā var glābt 20 dzīvību gadā un ievainoto skaitu samazināt par 400 gadā.

Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis atzīmēja, ka turpinās pastiprināta uzraudzība vietās, kur pēdējās nedēļas laikā notika smagie ceļu satiksmes negadījumi.

Viņš arī piebilda, ka ikdienā puse no fiksētajiem ceļu satiksmes pārkāpumiem ir ātruma pārsniegšana. Pie tam lielākā daļa ātruma pārkāpēju pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu no 21 līdz 40 kilometriem stundā, kas liek secināt, ka ātrums tiek pārsniegts apzināti.

CSDD dati liecina, ka bojāgājušo satiksmes dalībnieku skaits Latvijā n

 
Visi komentāri
 
Jobo 3.jūlijs 2024 20:13
6 0 Atbildēt

Nu ja. Turpmāk visas šosejas visā garumā būs noklātas ar fotoradariem. Sodos iekasēs tik daudz naudas, ka varēs uzbūvēt 4 joslu ceļus.

anonimikis 3.jūlijs 2024 23:21
0 2 Atbildēt

Bet Tev tak nav žēl maksāt priekš tā 4 joslu ceļa?

John 3.jūlijs 2024 20:26
55 1 Atbildēt

Viņš informēja, ka, samazinot vidējo braukšanas ātrumu par diviem kilometriem stundā, Latvijā var glābt 20 dzīvību gadā un ievainoto skaitu samazināt par 400 gadā.

??????

Kur viņi izrauj tādu statistiku?  

Pēc viņu datiem sanāk, ka uz Ķekavas apvedceļa vajadzētu būt līķu kalniem, jo tur taču visi brauc uz 120km/h.

Kas ir tas esošais vidējais ātrums ar ko visi tagad brauc? Par cik km ir jāsamazina km/h lai būtu pa nullēm?

Vai tad avārijām pie vainas lielākoties nav telefons, kreisie pagriezieni, nepārdomātas rīcības, distances neievērošana? Frontālās sadursmes arī notiek dēļ ātruma?

650 4.jūlijs 2024 1:07
21 0 Atbildēt

Šis te "spožais" izteiciens/Par! šhito valstisko 2kmh samazināšanas "ietekmi" uz līķu skaitu jau ir pavīdējis vairākkārt iepriekš.Tur taču jābūt tiešām pamatīgi nekaunīgam demagogam(-iem), lai ko tādu izdrirstu.Es jau teicu- drošvien (viņuprāt) ir kāda robežšķirtne,pēc kuras tā "samazināšana" kādā brīdi izraisīs pat Dzimstības (loh popupulācijas) pieaugumu.

Šis viss nav pelnījis neko vairāk par bezspēcīgu paņirgāšanos, jo izmainīt šādu kursu diez vai vairs kādam ir pa spēkam.Acīmredzams fufelis- vidējā ātruma zonās jebkuram daudzmaz objektīvam vērotājam ir joprojām tie paši novērojumi- nervoza apdzīšana/purnā, nepārtrauktās līnijas un pat zīmes "apdzīt aizliegts" klaji demonstratīva neievērošana.Labi zinot TO, ka šo maģisko trīsvienību tur neviens neuzrauga.

Lai tiešām kontroles zonā pārkāptu V/vid, pie daudzmaz intensīvas satiksmes pat šādi ignorētāji ir tālu no Vippersonu savulaik aizkadrā ieviestajiem "nesodāmajiem" +13km/h.Kā stacionārajos radaros, tā arī V/vid posmos šī "sistēma" joprojam darbojas! Ne missters Br-kens, ne arī kāds cits Valdnieks TO tā arī NAV komentējis- KUŖŠ mums īsti bija tas Varonis, kas to tā ieviesa.Un kā uz šī fona skan izteicieni par "vajadzību ievērot no Pirmā km/h".Tā taču ir vienkārši nekaunīga ņirgāšanās/Par!

V/vid posmi (kā jau tas bija acīmredzami smalki izrēķināts) labi "nopelnīja" uz OCTA,vinjeti un TA, bet tagad (nu kā jau jebkurā Biznesā) svarīgākais ir tos ieviest arvien vairāk, jo biznesam taču ir jāaug.Ievies tu to posmu iepriekš nebijušā vietā- pirmos mēnešus tas skaisti "pelnīs".Vienlaikus vēl arī izplatīsim šo bezgalīgo jūsmošanu/Par!

Kreizais pagrieziens? Lūdzu- lūk, tepat Ulmaņa/Vienības krustojums, virzienā/no.Tur nonstopā stāv gara rinda, taču iepriekš apjūsmotā papildsekcija ar srakano krustu spīž labi ja knapas 5 sekundes! Nogriezties bez formāla pārkāpuma praktiski nav iespēju.Uzlikt kameru- iekassēsim kārtējo miljonu!

Original Nja 4.jūlijs 2024 12:09
13 0 Atbildēt

+10-13km/h kultūru ieviesa tehnoloģijas pašas, kombinācijā ar CP/CSDD, kas negribēja un negrib ņemties ar sūdzībām par neatbilstošiem, nepamatotiem sodiem.

Visiem ir zināms, ka auto spidometra kļūda ir ~5kmh, vai 10% virs 100km/h, savukārt radaru kļūda ir ~3-5km/h. Pieliekam klāt cilvēcisko faktoru vēl 2-3km/h un skaisti nonākam pie visiem zināmās "+10" zonas.

Attiecīgi, ja šīs zonas nebūtu, un visiem sodus sūtītu jau no pirmā pārkāptā km/h, kā te Briškens grib, būs divi varianti - vai nu visi vilksies uz 40/80kmh konstanti blenžot spidometrā (kas nu noteikti nav drošību veicinoši), vai kāds apņēmīgais aiznesīs šo līdz augsta līmeņa tiesai un uzvarēs - vadītāju nedrīkst sodīt par tehnoloģisko risinājumu kļūdām. Sods no pirmā pārkāptā km/h faktiski var strādāt tikai ideālā pasaulē, kur visa tehnika ir absolūti precīza, un cilvēciskās kļūdas nav iespējamas kā tādas, kas fiziski nav iespējams. 

Piebildīšu, ka šie Briškena izteikumi izklausās pēc otrreizēja mēģinājuma ar mediju palīdzību iedzīt cilvēkos bailes, ka tūlīt sodīs no +1, tādejādi panākot, ka visi velkas, stresā un bailēs no soda. Iepriekš tas jau izdevās, no turienes arī radās tie, kas pie vidējā ātruma radara brauc uz 80km/h, un pie 110km/h brauc ar 90km/h, lai tik nesoda.

650 4.jūlijs 2024 18:40
1 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi- "iedzīt bailes"! Lohu enciklopēdijas galvenais pants- noteikumiem un likumiem jābūt tādiem, lai LOHS būtu totāli apjucis un nesaprastu kurā brīdī un īsti Par!/ko viņu tagad sodīs. Vai šodien/rīt nesodīs, taču pēkšņi "parīt" (kad viņš būs pieradināts/pie) no viņa nodīrās visas 3 ādas.

Brš-kens šobrīd muld pa 9mēmiem arī Tāpēc, ka viņam akūti vajadzīgs novērst sabiedrības uzmanību no sevis paša sasstrādātajiem megasuudiem dzelzs ceļa projektā! Viņa "vadībā" tika izdrirsta/podā tāda SUMMA, par kuru varētu tos 4joslu ceļus uzbūvēt 3 stāvos un vel katram te Loham nodrošināt individuĀlo nogriešanās/ieskriešanās joslu! 

Visi "viņam līdzīgie" gvelž līdzīgu lažu, un katr reiz (!) tieši šādos sasspringtos brīžos,kad saož draudīgo iespēju attīt filmu un tapt sauktiem pie atbildības/Par! 

Pr-nieks ka no e-krāna ar Sabiedrību runā,- nu tak neizstādi sevi par prasti lētu āākstu- saņemies visas savas atlikušās olas un 1reiz parunā Taisnību! Izraisi cilvēkos kādas patiesas jūtas, pacel savu autoritāti,parādi ko personisku, negvelz prastu lažu! Bet nee, šajā amatā drīzāk ir jābūt tādam, kas textu lasa no lapiņas un kuram nekā "sava" nav un never nevar būt.Tie pāris viņa priekšgājēji,kuriem savulaik tas piemita, sen ir jau "aizrunājušies" tālu prom no saviem bijušajiem amatiem.

Aizbrauciet tak 1reiz un ar reālu aci un bez demagoģijas apslēpti pavērojiet, kas īsti notiek jūsu apjūsmoti apzelētajos V/vid posmos.Palaidiet (par sabiedrības kopējo naudu iegādāto) to suuda dronu, nomonitorējiet 1reiz dzīvas satiksmes apstākļos tos suuda nieka pacmit km jūrmalas apvedceļa!  

Bandīti atklātā textā cits/citu atdarinādami MASSVEIDĀ dzen/purnā, pārkāpj nepārtraukto līniju un ignorē "apdzīt aizliegts" zīmi, bet jūs praktiski NEvienu neesat aizturējuši un nedz arī PUBLISKI šīs te mega noziedzīgās darbības reāli iztirzājuši! Āksti,demagogi, meļi, faktu un patieso iemeslu manipulātōri!

atkal 3.jūlijs 2024 20:30
2 4 Atbildēt

muļkim dumja valodiņa

Meistars 3.jūlijs 2024 20:32
3 0 Atbildēt

Kā tieši vid ātruma radari uzlabos drošību pēc izbraukšanas no šīs zonas, kad būs sakrājušās garas kolonnas?

Vid ātruma radari uzlabos satiksmes drošību tikai tajās zonās, kur tie atrodas, bet visur citur satiksmes drošību tas neuzlabo.

Kanibaals 3.jūlijs 2024 23:47
4 8 Atbildēt

Ar laiku 110km/h skrējēji nomierināsies. Kā gan vidējā ātruma radars liedz apdzīt lēnāku?

sviesc 4.jūlijs 2024 10:54
28 3 Atbildēt

nesaprotu, kas tie ir par ļautiņiem, kuriem 110kmh ir skriešana, lidošana un kaut kāds milzīgs ātrums. manuprāt 90kmh priekš mūsdienu automobiļiem ir utopija. ārpus apdzīvotām vietām atļautajam ātrumam vajadzēja būt sen jau būtiski lielākam. 120-130kmh būtu tīri ok mūsdienās. tas tāds kruīza ātrumiņš bez piepūles un stresa. tāteikt atpūšoties un izbaudot braucienu.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:37
4 9 Atbildēt

Sāsts ir par ko citu, ka šie pseido skrējēji uz 110km/h neko no tā neiegūst vien rada avārijas situācijas. 

90km/h ir kruīza ātrumiņš bez piepūles un stresa, izbaudot braucienu.

Original Nja 4.jūlijs 2024 12:00
42 0 Atbildēt

Neliedz, taču izaicina to darīt, pateicoties idiotiem, kas nespēj noturēt vienmērīgu ātrumu, kaut to pašus 90km/h. Liela daļa vidējā ātruma zonās brauc knapi uz 80, pie pašiem "radariem" nometot uz 70, ja ne 60 (kā tas ir regulāri uz A1, A7), tādā veidā radot pat ne vēlmi, bet nepieciešamību apdzīt, kas, savukārt, kā autoskolā mācīja, ir bīstamākais manevrs, ko uz ceļa var veikt. Smieklīgi protams, ka LVC paši lielās, ka pēc viņu datiem videjā ātruma radaru posmos apdzīšanu vairs neesot vispār, tāpēc arī esot avāriju samazinājums par 80%. Šobrīd viss notiek tieši tā pat, kā pie pirmajiem fotoradariem - pie radara pēc statistikas avāriju vairs nav, viss tacu skaisti! Toties faktiski avārijas ir tieši pirms un tieši aiz radariem, kur tās nekad nebija iepriekš bijušas, ko statistikā neatspoguļo. A9 avārijas ir izcils piemērs šim - videjā ātruma zonā visi izbesīšjušies par sēnēm, un pie pirmās iespējas steidz dzīt, kas, diemžēl, mēdz novest arī pie letālām sekām. Un nevajag demagoģēt, ka ātrums vainīgs - vainīgi ļoti bieži ir tieši lēnbraucēji, kas pamazām noved visus pārējos līdz apdzīšanai

Kanibaals 4.jūlijs 2024 13:19
0 6 Atbildēt

Tev ir visas iespējas pierādīt savus pekstiņus. Lūdzu kur ir tās avārijas?

gis.ic.iem.gov.lv/giswebcais/

Vernons 3.jūlijs 2024 20:59
6 1 Atbildēt

Pie noziedzīgas politikas ceļu satiksmē nekas nemainīsies!

Virzienrādītājs pēdējā brīdī, Strauja bremzēšana un stāvoklis joslā manevram Latvijā ir avāriju izraisošs pasākums!

STOP signāls ar augšup paceltu roku vien ir ko vērts!

A 3.jūlijs 2024 21:44
24 1 Atbildēt

Distances neievērošana ir avāriju izraisošs pasākums. Nav racionāla pamata lai neievērotu distanci. Laiku tā nevar ietaupīt.

Vernons 3.jūlijs 2024 22:02
2 2 Atbildēt

CSN 106. punktu nav atcēluši!

Varbūt Tu zini arī kārtību un secību, kā jāsamazina Ātrums? Jeb Tu zini, kas jādara man, bet nezini, kas jādara Tev. Sev Tu atcel CSN, bet pārējiem Distance būs panaceja! Neredzēt mums kārtību uz ceļa!

A 3.jūlijs 2024 23:10
3 1 Atbildēt

"Distances neievērotāja auklēšana spogulī". Nav tāda punkta CSN.

Vernons 4.jūlijs 2024 9:00
1 1 Atbildēt

Palūkojies gan spogulī! CSN 104.3. un 106. ir saistīti ar to, ka Tu traucē citiem braukt!

Bet CSN braukšana sākās un beidzās ar 57. punktu! Spogulī palūkojies!

ZZZZ 4.jūlijs 2024 9:57
28 0 Atbildēt

Vernon uz tā paša ātrgaitas Liepājas ceļa, cik tur navA aļņi un brieži nošķilti, par stirnām kas ielec kravas auto kabīnē pat nerunāsim. Paldies es nakti uz 80, man pietiek. Kādu signālu man jāpaspēj parādīt, ja pēkšņi uz ceļa ir šķērslis? Pietiek, ka vasarā agrā rīta ap 5  LT noķēru kaut kādu nelielu dzīvnieku, pat nepaspēju saprast ko,  sava auto buferī. Bija jāskatās spogulī, jo uz pilnīgi tukša ceļa 1 idiots bija pielipis pie aizmugures bampera un taisījās apdzīt. It kā nevarētu ieskrieties un jau ar inerci laicīgi pārkārtoties/ieņemt pretējo joslu😡 Jāpiezīmē, ka bija diezgan gaišs un pats jau 95 turēju...Jā vainīgs, vajadzēja apstāties malā un ļaut idiotam droši braukt pa viņa ceļu! 😂

Sergejs 4.jūlijs 2024 13:13
0 0 Atbildēt

Jautrākais ka šādā situācijā esmu stājies ceļa malā parādot labo pagriezienu (tik tas bija lietainā novembra vakarā un pa to buku taku es braucu ap 75km/h, gabals tajā vietā taisns, pretīm neviena nebija). Kā domā ko tas auns izdara? Pareizi, arī apstājas un brīnās sekundes desmit kamēr pielec ka nekas nemainīsies un nāksies vien bez pakaļas ostīšanas tālāk braukt

uupis 4.jūlijs 2024 9:24
3 3 Atbildēt

Tev jau autobuss, kurš dabūja pa pakaļas tiltu, NEPĀRLIECINĀJĀS par drošību un traucēja GOLP spainim braukt! Sāc ar sevi!

Vernons 4.jūlijs 2024 9:48
0 1 Atbildēt

Ceļa zīme "Dodiet ceļu" neskaitās. Vai Tu esi tik stulbs, kad ar to jāpalielās arī šeit?

uupis 4.jūlijs 2024 9:58
1 2 Atbildēt

Tev neskaitās DOT CEĻU! Tu pats sludini ka šoferi drīkst nepildīt prasību DOT CEĻU!

Otrkārt autobusa šoferis VED PASAŽIERUS un viņam ir papildus atbildība GARANTĒT DROŠĪBU pasažieriem! Autobusa šoferim ir pienākums PĀRLIECINĀTIES ka netiks apdraudēta pasažieru veselība un dzīvība!

Tu pats esi stulbs melis ka atsakies no saviem vārdiem un pēkšņi tev prasība DOT CEĻU ir jāpilda - pats teici ka NAV!

Kanibaals 3.jūlijs 2024 23:48
1 1 Atbildēt

To kārtību visi atcerās tuvojoties guļošajam policistam.

msh 4.jūlijs 2024 2:18
1 3 Atbildēt

Visi ne. Tikai kapeipisēji kas brauc ar lowraideriem vai pseidodžipiem.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:40
1 3 Atbildēt

Video studijā, kā golps uz 30km/h pārlido guļošajam nepiebremzējot. Ar kadru arī no salona 😂

core 4.jūlijs 2024 20:14
2 0 Atbildēt

Jaunībā ar ford scorpio biju piefiksējis, ka guļošajiem visforšāk pāri maukt, ja pareizi atceros ar 120km/h, vispār neko nejuta, pat mašīna nenošūpojās.

msh 4.jūlijs 2024 12:58
0 0 Atbildēt

Tu kā reiz tikko nosauci manu normālo augsto asfalta gulošo pārbraukšanas ātrumu - bet ir arī pietiekami daudz tādu, kur nav vērts nemaz iespringt piebremzēt. Par to kas notiek salonā - nekas īpašs - iemesls nebraukt pāri ātrāk ir tas, ka grabažniekā sakrāmētās lietas sāk pa to lidot - nu un ja reizēm braucot uz baznīcu, esmu izbraucis no mājas tikai ar pievērtu grabažnieku, uz pirmā gulošā tas atveras un aizcērtas

uupis 4.jūlijs 2024 9:17
0 1 Atbildēt

Ec citur aizstāvēt CSN pārkāpšanu un braukšanu reibumā!

Bet 3.jūlijs 2024 21:03
4 1 Atbildēt

ja jau lielākā daļa ātruma pārsniedz 21-40 km/h tad kāda jēga sodīt jau līdz 10 km/h ???

Drīz jau nebūs iespējams pabraukt.  . Un jo mazāk brauks  jo nodokliīši no degvielas mazāk nāks..

Un vairums uz 80 tad brauks

Experts 3.jūlijs 2024 21:08
7 0 Atbildēt

Tas tikai pierāda, ka ierēdņos sēž cilvēki, kas nemāk rēķināt.

Lēnāks ātrums - mazāk iztērēta degviela - mazāk naudas valsts budžetā.

Mazāk autovadītāju - arī mazāk naudas budžetā.

Vernons 3.jūlijs 2024 22:06
2 1 Atbildēt

Tos šoferus vajadzēs vairāk! Briškenam pašam būs jābrauc ar fūri!

ZZZZ 4.jūlijs 2024 10:02
1 1 Atbildēt

Pats esi braucis un zini deķi, piedod bet ko te muldi. Katrs profs, kas aiziet bojā zelta vērtībā! Par morālo pusi vispār nerunāsim, ģimene bērni apgādājamie. Kur ņemt to vietā, kas brauks?

Freijers 3.jūlijs 2024 22:56
6 0 Atbildēt

Bet beigās jau tas arī ir visu šo kontrol frīku un komunistu slapjais sapnis - lai nevar pabraukt, visas šis 30 zonas, uz šosejām vidējie ātruma posmi, ierobežojumi, samazinājumi, utt. Bija par kāds UK vienreiz par šo izpļukšķejies, kam tas viss, ar “drošību” nekāda sakara. Bet dirškens ir radās šoferu lielākais ienaidnieks LV !

ZZZZ 4.jūlijs 2024 10:15
0 2 Atbildēt

Tak Vernona paraugfārētāju zemē ļoti daudz un pilnīgi pareizi apdzīvotās vietās 30kmh! Kā tev lieks, tie gumijas gabali no kravas auto un citas detaļas starp brūnajiem pleķiem ko? Uzbrauc ar mocīti uz riepu pārpalikumiem, briedis vispār letāli.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:41
2 5 Atbildēt

>Drīz jau nebūs iespējams pabraukt. 

Ak šausmas būs jāievēro zīmes, ko nu lai dara. Gribu raļļot uz grantenes plakaniski...kokā.

viktors1961 3.jūlijs 2024 21:09
14 1 Atbildēt

Vai tik nesen fūrēm nepalielināja atļauto ātrumu? Tas nebija šitā ministra pirksts? Kaut kā to tagad nepiemin. Bet par sodīšanu par pārkāpumu līdz 10km/h - nu davaj. Tikai pie reizes vajag ieviest 10kārtīgus sodus visām politiski nozīmīgajām personām, ir mums tāda izredzēto šlaka.

Viedoklis 3.jūlijs 2024 21:37
20 0 Atbildēt

Ministrs ir pilnīgs idiots satiksmes drošības jomā.

konsenss 3.jūlijs 2024 23:12
8 0 Atbildēt

Viņš ir pilnīgs idiots.Bet viņa saimnieks tāds nav.

GTD2 4.jūlijs 2024 13:29
25 0 Atbildēt

Kapēc domā,ka tikai satiksmes drošības jomā?

Nja 3.jūlijs 2024 21:51
1 0 Atbildēt

A ko policija plāno darīt? Vajag vākt parakstus lai viņus atgriezu uz ceļiem?

velosipēds 3.jūlijs 2024 23:10
0 0 Atbildēt

Ugandas variants.Pilnīga ceļu policija patvaļa CSN ievērošanas nodrošināšanā,neierobežota korupcija uz ceļiem,par apgabalu atbildīgo likvidācija pie letāliem negadījumiem.

Nesaprotu 3.jūlijs 2024 22:08
11 0 Atbildēt

Briškens ir tik daudz sūdu savārijis satiksmes ministra krēslā kā neviens cits. Un ja vēl šis vis stāsies spēkā nu tad gan būtu taka laiks meklēt citu darbu.

tu ko,kretīn 3.jūlijs 2024 23:15
0 0 Atbildēt

Ievēlēs atkal progresīvi.

ro 3.jūlijs 2024 23:07
68 2 Atbildēt

Idioti.. bargāki sodi mazinās avārijas iespējas? Kāds ir analizējis vai ātrums pēdējās avārijās bija pie vainas? Vai nav tā , ka šaurie LV ceļi drīzāk ir pie vainas..vai nav tā, ka drīzāk ir šoferi, kuri pārguruši sēžās pie stūres, jo priekšniecība nodzen, liekot strādāt n maiņās...kautkā nemanīju nekur rakstām, ka pēdējās visās avārijās kāds plakaniski ar 180 būtu lidojis..nujā..un uzlikt sodu par +10km tak vajag..tas pohuj , ka ceļus nevar saremontēt..bedres un glupi risinājumi ceļu izbūvēs..un tad brīnās kādēl tik daudz agresīvi cilvēki pie mums LV..arī pie stūres..tak kā var savādāk, ja dzīvo valstī, kur vienīgais risinājums 100 dauņiem ir tupa sodīt un sodīt....nevis ko pilnveidot..uzlabot..attīstīt..un tad mēs , autovadītāji, kā lohi plēšam savas riepas uz ceļiem, kuri netiek turēti pienācīgā kārtībā un vēl mūs apcirpt taisās par šausminošiem + padmit km uz ceļa...

Kanibaals 3.jūlijs 2024 23:50
4 12 Atbildēt

Samurgoji ne pa jokam. Kā reiz disciplīna būs tā kas samazinās tos agresīvos, tāpat nekur nevarēs aizlidot. Pat duMsh vairs nelidos uz saviem galvu reibinošajiem 110km/h.

msh 4.jūlijs 2024 2:21
2 1 Atbildēt

Tas par mani? Piedzēries esi? Kādi vēl 110?

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:43
0 8 Atbildēt

Ak jā, galvu reibinošie 130km/h, faktiskais 110km/h. Nekas atvēsinās pašpuikam galvu.

msh 4.jūlijs 2024 13:01
3 0 Atbildēt

Točna piedzēries esi... Mans standarta ātrums ir +5 - +7 kruīzā.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 13:19
0 1 Atbildēt

Kā tad, kā tad.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 13:29
1 4 Atbildēt

msh rakstīja:  Es neesmu tik bagāts lai brauktu ar deviņdesmit piekto - zem 110 kmph tas rezultējas pusotru litru lielākā patēriņā, nerunājot nemaz par to ka motors ir pretīgi aizmidzis līdz 3k rpm.

core 4.jūlijs 2024 20:15
2 0 Atbildēt

Izladi vēlreiz un vēlreiz pamēģini saprast kas tur rakstīts.

msh 5.jūlijs 2024 0:28
1 0 Atbildēt

Kodol, ko tu gribi - kanibāls un smadzeņu darbība ir divas nesavienojamas lietas... 😂

Kanibaals 5.jūlijs 2024 15:06
0 0 Atbildēt

Nu tad neielies, ka nokod visus rindiņā. Vai arī tā košana ir ar +5km/h kruīzā 😂

Teslists 4.jūlijs 2024 5:48
7 1 Atbildēt

Kaspars Brikšens ir kārtējais idiots, kurš nesaprot, ka problēma ir nevis ātrumā, bet gan novecojušajā ceļu infrastruktūrā.

msh 4.jūlijs 2024 13:02
13 0 Atbildēt

Gan jau saprot - ministrs ir tikai runasvīrs, kamēr aizkulisēs esošajiem saimniekiem vai nu vajag ieganstu pakruķīt uz augšu sodus, vai dūmu aizsegu RB mahinācijām...

Lohs2 4.jūlijs 2024 6:37
0 0 Atbildēt

Teikuma pirmais vārds pareiz rakstās ar 2 s

wons 4.jūlijs 2024 8:54
0 4 Atbildēt

Pāris vidējā ātruma kontroles radari uz Liepājas šosejas, ja tie salikti garākos ceļa posmos, padarīs bezjēdzīgu apdzīšanu, vismaz to vidū kuri kā teikts rēķina matemātiku.

WALA 4.jūlijs 2024 9:49
19 0 Atbildēt

Kas nu nenotiek ,tas nu nenotiek, es pirmkārt apdzenu tikpat vai vairāk uz tās pašas Liepājas šosejas tieši v-vid zonās, un savukārt tie kas tur tipa "vietējie" un nogriežas kaut kur starp abiem radariem zonās galos - tie vispār mauc kā vien pašiem patīk ... tur nav 120 ....

ZZZZ 4.jūlijs 2024 10:11
7 1 Atbildēt

WALA jā, bet tādu braucēju nav daudz. Slikts piemērs pavelk līdz, nepieredzējušus vai kam vāja nervu sistēma. Tas ir izņēmums. Vēl vajadzētu ievies distances kontroles rīkus! Es atkārtoju vēlreiz, kam vajag lai tad arī mauc, bet nevis citam virsū.

WALA 4.jūlijs 2024 12:03
15 0 Atbildēt

Es teiktu tā ka cilvēki veiksmīgi "pašuzbudinās", jo sēž tik cieši kādam astē ka normāli un droši tur nav iespējams iebraukt apdzenot utml. Tāpēc neret ir sēžu mierīgs ilgu brīdi, un tad kad eju tad eju baram garām, jo citādi ar stresainiem pilsoņiem nav iespējams "cīnīties". 

Tādi cilvēki aizmirst ka viņu darbs nav regulēt citu cilvēku ātrumu, vai kā citādi "mācīt" vai pārmācīt, bet pirmkārt rūpēties par savu drošību, un otrkārt rūpēties par drošibu uz ceļa kā tādu , kur lienot viens otra dubenā netiek nodrošināts neviens nominētajiem punktiem ... Un ja apdzinējs ir spiests izmainījušās situačijas uz ceļa dēļ  ielīst starp šadiem pilsoņiem, tad stresa līmenis visā kolonnā strauji pieaug ... 

Šorīt pat man viens kravas busiņš gribēja pat pastumt, lai braucu ātrāk Mārupes pilsētā, kaut principā jau bija kollonna ar saviem 45+ un es pavisma noteikti nekur neaizskrietu, kaut jab baigi "degtu" - varētu , nu neko atmetos atstāju riktīgi lielāku spraugu un "laidu lai lido" piemērotā brīdī ... 

P.S. nezinu, nu klausaties mierīgāku mūziki, vai tarodat to savu recepti "mieram un harmonijai uz ceļiem ... vienmēr būs kads kurš brauc ātrāk, un kāds kurš velkas ...

ZZZZ 4.jūlijs 2024 13:06
1 0 Atbildēt

WALA pilnīgi piekrītu katram teiktajam vārdam. Par to jau sāpe. Kādreiz varēja krogā nedaudz pasēdēt un mierīgi mājās aizbraukt. Bet ir izņēmumi, ķēdes vājie posmi...

wons 6.jūlijs 2024 9:13
0 0 Atbildēt

iesaku aizbraukt uz Norge un tur paskatīties, kā visi smuki sēž vilcieniņos. Ja nervi netur, tam ir ārsts, psihiatrs laikam saucas 😂

hue 4.jūlijs 2024 9:06
1 0 Atbildēt

Ko tas centrālcietuma klients dara ministra krēslā?

Par +10 sodiem poh.

uupis 4.jūlijs 2024 9:20
1 8 Atbildēt

Domājams ka 95% -ieviesīs jums sodu par +1!

Ņefig pārkāpt! Nepārkāp un nebūs jāmaksā!

Bet kam 15 eur nav žēl - pārkāp un stiprini LV budžetu - viss ir tikai loģiski!

Vernons 4.jūlijs 2024 9:46
11 2 Atbildēt

Kāda atpalicība un kāda tumsonība, Ūpi! Eiropas Padomes Regula paredz spidometra kļūdu ± 6 kilometri! Kāds +1?

Jurs 4.jūlijs 2024 10:08
2 1 Atbildēt

Lūdzu mini konkrēto ES Regulu, kur tā kļūda ir noteikta kā pieļaujamā. šobrīd mūs radariem līdz 100 km/h kļūda ir +/- 3km/h, bet virs 100 km/h - 3%.

uupis 4.jūlijs 2024 10:15
1 3 Atbildēt

Da kaut +25! Odometrs un spidometrs nav sertificēta mērierīce! Spidometrs ir tas pats kas šautenei optikas vietā kompass - galvenais ir noteikt virzienu kurā šaut! Tāpat ar spidometru - nu aptuveni 75 ir - tātad ātrums nav pārsniegts!

uupis 4.jūlijs 2024 10:23
1 2 Atbildēt

Vēl tev, lauķim bišķiņ loģikas! Tava spidometra ķļūda strādā tikai pie pareiza izmēra ripuļiem! Pīplis parastais, jeb kā saka jūzeris 650 - lohs parastais uzliek citus ripuļus ar mazāku vai lielāku apkārtmēru un pļurkt erna, zirgs norija tavus plus mīnus 6, kļūst plus mīnus 10

ZZZZ 4.jūlijs 2024 10:45
2 1 Atbildēt

Vēl te cilvēciņi parastie aizmirst, ka lielākam/kravas auto ripulim ir cits izmērs un pie nodiluša/jauna ir citi izmēri attālumam ko noripina riepa. Bet kas to zin kur viņa izcepta? kad viņa izšaus, uz taisna vai pagriezienā? Tad tik neraudiet, ja kāds konteineris čuhņā uzkrīt virsū.

uupis 4.jūlijs 2024 10:54
1 1 Atbildēt

Ierēcu

ZZZZ 4.jūlijs 2024 11:13
15 0 Atbildēt

uupis Tur nav ko rēkt, tur jāraud irA! Es visiem, kurus mācīju stūrēt esmu brīdinājis, turiet acis vaļā! Katru apkārt braucošo, īpaši smagsvaru, uztvert kā potenciāli uzvilktu granātu. Jābūt laicīgi piesardzīgam un plāns B kārtīga distance un intervāls.

Sergejs 4.jūlijs 2024 13:20
1 0 Atbildēt

Apstiprinu, gana daudz ikdienā tos smagos tuvplānā redzu

uupis 4.jūlijs 2024 11:26
0 1 Atbildēt

aga - viedi vārdi

imzz 4.jūlijs 2024 10:32
30 0 Atbildēt

Satiksmes ministram derētu domāt par satiksmes infrastruktūras uzlabošanu citā veidā, nevis tikai radari un sodi.

Uz divjoslu šosejām iespējams ik pēc, pieņemsim,  20 km ierīkot 2 km garas papildu apsteigšanas joslas, kur ātrāk braucošajiem iespējams apsteigt lēnāk braucošos bez iebraukšanas pretējā virziena joslā. Šāds risinājums šur tur ārzemēs pastāv.

Tad vēl tagad savairojušies dažādi ciemi, t.i. iedzīvotāju skaits ar auto tajos, sevišķi Rīgas reģionā, izbrauktuves no kuriem vajadzētu apgādāt ar ieskriešanās vai bremzēšanas joslām.

uupis 4.jūlijs 2024 10:43
0 13 Atbildēt

A tu nepārkāp un nebūs jāmaksā sods!

msh 4.jūlijs 2024 13:06
2 0 Atbildēt

Beidz - vai tad tu neredzi ka mērķis ir iekasēt?

BMW 4.jūlijs 2024 10:43
28 0 Atbildēt

Kā jau varēja paredzēt, atkal vainīgs ātrums un radari visu izārstēs! Neko citu stulbie ierēdņi neprot! 

Vai vispār ir kāda analīze cik avāriju notiek uz ceļiem kur ātrums ir lielāks par 90km/h un cik uz tiem, kur ātrums ir mazāks un vienāds ar 90?

Nelabojams 4.jūlijs 2024 11:39
15 0 Atbildēt

Nu, vakar TV panprāmā skaidri un gaiši tika atzīts, ka policija datus par avāriju cēloņiem/iemesliem nevienam nedod - līdz ar to nav nekāda pamata apgalvot, ka pie vainas ir tas vai cits faktors. Policija aizbildinājās, ka pie vainas esot datu aizsardzības regula, bet pat ļoti dziļai un nopietnai analīzei ir galīgi vienalga, vai avāriju izraisīja ceļa stāvoklis, Pēteris Bē vai Jānis Ū.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:45
0 2 Atbildēt

Kurš tev kaut ko nedod, lūdzu skaties:

gis.ic.iem.gov.lv/giswebcais/

Original Nja 4.jūlijs 2024 12:22
63 1 Atbildēt

Policija pati nesen atzina, ka nav OBJEKTĪVU datu par avāriju iemesliem, jo, kā jau ir kultivēts gadus 30, vienīgais vaininieks ir ātrums. Uz asfaltēta ceļa izbirušiem akmeņiem saslīdēji un ietesi kādā? Vainīgs ātrums! Pie nolauztas zīmes nedevi kādam ceļu? Gan jau brauci tik ātri, ka neredzēji, ka tā zīme pļavā mētājas, tātad vainīgs - ātrums! Uz šosejas kāds no sānceļa izleca Tev priekšā un Tu ieskrēji viņam aizmugurē? Par ātru brauci, vajadzēja paredzēt, ka viņš izgriezīs Tev priekšā, tātad vainīgs - ĀTRUMS!

LV ir divi vainīgie pie avārijām - ātrums un dzērāji. Citu nav. Un tāda nu mums tā statistika.

Zapte 4.jūlijs 2024 10:50
23 2 Atbildēt

Es tik vienu nesaprotu, Latvijā runā tikai par ātrumu, kā galveno nelaimes gadījumu faktoru! Katru gadu braucu uz Austriju slēpot un brīnos, kā gan tie Vācieši, kas neko nesaprot drošības un vispār no ceļu uzturēšanas kalnu serpantīnos ar vienas joslas ceļiem katrā virzienā var atļauties likt zīmes 100 un 110 kmh, ja man tos līkumus ir bail pat ar 80 km/h izbraukt. Un Vāciešiem tur nav avāriju. Ko mūsu experti par to saka?

ZZZZ 4.jūlijs 2024 11:22
1 0 Atbildēt

To Zapte ja nezin, tad tā izskatās, bet tepat blakus vari konkrēti OMG apskatīties vari. Nedaudz tur kultūra savādāka, bet notiek tāpat pietiekoši.

Kanibaals 4.jūlijs 2024 11:52
2 16 Atbildēt

Ne jau ātrums, bet ātruma neievērošana ar no tā izrietošajām sekām, bezjēdzīgām apdzīšanām un citiem manevriem.

Original Nja 4.jūlijs 2024 12:25
56 1 Atbildēt

Varbūt jāsak ar nejēdzīgajiem ātruma ierobežojumiem, nebūs arī "skrējēju". Nu nav tas normāli, ka uz A klases šosejas ir posmi, kur ik pa 200m mainās ierobežojums no 90 uz 70 uz 50, tad atkal uz 90, tad atkal 70. Problēma mums ir mūsdienām neatbilstošā infrastruktūrā un nejēdzīgos ierobežojumos, kuru vienīgā funkcija ir iekasēt sodus. Ja valsts sakārtotu šosejas, aizvāktu kreisos pagriezienus un sakārtotu paralēlos ceļus, no kuriem mierīgi nogriezties kur vajag, avāriju būtu ļoti daudz mazāk. No EU var sagrābt visu ko gribās, tik ne to, ko tiešām vajadzētu...

Kanibaals 4.jūlijs 2024 13:17
2 7 Atbildēt

Visu ko citu tikai ne ievērot noteikumus. Nejedzīgie ierobežojumi kā reiz ir dēļ tā, ka neievēro noteikumus.

Ja valsts to, ja valsts šito, un ko tu pats? Apņemies ievērot zīmes? Kas ir nīkuli?

khe 4.jūlijs 2024 11:09
35 0 Atbildēt

pilnīgs idiotisms.

dēļ tā, ka nositas 6 cilvēki, kur nevienā gadījumā nav bijis pārkāpts ātrums, tagad vajagot stipri vairāk kontrolēt ātrumu 👍

vienā gadījumā vieglais no mazākas nozīmes ceļa izgriez priekšā fūrei, citā gadījumā avārija starp fūrēm, trešais gadījums, kur viens pa vidu kolonnai iebrauca pretējā joslā (neesot izskatījies, ka apdzīt gribējis, bet vienkārši novirzījies no kursa, droši vien spaidījis telefonu). Un dēļ šīem gadījumiem, jāpalielina vidējo ātrumu kontroles zonas. Ko? Kāda saistība?

khe 4.jūlijs 2024 11:12
58 0 Atbildēt

Un vēl viena lieta - ja satiksmes ministrs paziņo, ka plānu par 4 joslu ceļu izbūvi iedzīvotājiem ir jāaizmirst, tad tādam cilvēkam nav vietas Satiksmes ministrijā nevis jābūt ministram atbildīgam par ceļu jomu 😡

Viņam būtu jāmeklē risinājumi finansējuma atrašanai, kā to dara LV Ceļi, nevis jāpasaka, ka nav naudas un nekas nebūs. Tas jau vien norāda, ka viņam ir pilnīgi vienalga par savu jomu un tikai atsēž laiku, lai saņemtu algu.

uupis 4.jūlijs 2024 11:28
0 11 Atbildēt

Tu no sākuma pabeidz Rail Baltica un tad ķeries klāt jaunam projektam! Iegraužas vienā ābolā, nomet zemē un grauž jau citu!

khe 4.jūlijs 2024 13:44
73 0 Atbildēt

vienas dzelzceļa līnijas dēļ, tagad neko citu valstī nevarēs būvēt? 

Rīgas apvedceļu, Via Baltica un vēl atsevišķus galveno ceļu posmus par 4 joslu šosejām vajadzēja pārbūvēt jau aizvakar, nevis atlikt plānus visu laiku.

Pati SM piesaka projektus ES finansējumam par miljardiem, bet beigās, nav pietiekami darbinieku/kompetences/spējas maksāt algas, lai papīrus varētu sakārtot un saņemt vajadzīgo naudu, tad nu paliek nauda neizmantota un ministrs tik komentē, ka neesot iespējams finansēt ceļu projektus.

Tam pašam RB tak arī saka, ka neesot finansējuma. Iepriekšējais ministrs ne tikai kladzināja, ka visas viņa un citu iegribas par 85% apmaksās Eiropa, bet arī par atlikušajiem 15% nav interesējies, kur dabūt...  Bet realitātē Eiropas finansējums ne tuvu nebūs 85%, ja grib celt centrālo staciju par miljardu un otro lielāko par pusi no miljarda, kamēr sākotnējais plāns paredzēja, ka kopējās projekta izmaksas LV varētu būt ap 2 miljardiem

uupis 4.jūlijs 2024 14:10
0 3 Atbildēt

Neko nepadarīsi - vai nu pametam projektu lai sapūst kā iekosts ābols, vai nu dabeidzam un pēc tam štukojam par citām lietām!

Sergejs 4.jūlijs 2024 15:52
2 0 Atbildēt

Man šķiet ka -3 miljardi ir krietni labāk nekā -23 kas rezultātā būs iemīlēti tajā RB, labi ja vēl rezultātā kaut kas puslīdz jēdzīgs tiks uzbūvēts (spriežot pēc iesaistīto profesiAnalisma līmeņa ko mēs jau tagad redzam cerības nav lielas). Tā kā jā, labāk pamest uz aizmirst nevis mēģināt bezdibeni ar zelta monētām aizbērt.

 Nē, es būtu tikai par to ka var vakarā iekāpt vilcienā Rīgā un izkāpt no rīta Berlīnē, bet lai tas tā būtu jēdzīgos ciparos un termiņos tad pilnīgi visus kas ap šo projektu ganās ir jātriec ar sūdainu mietu un jāpalūdz to realizēt Ķīniešiem

CSDD 4.jūlijs 2024 11:25
16 1 Atbildēt

Vācijā atļautais ātrums ārpus padzīvotām vietām (ne uz šosejām, bet Latvijas tipa ceļiem) ir 100km/h.  Vācieši par ceļu satiksmi zina daudz vairāk kā Latvijas pašpasludinātie radaru biznesa lobētājexperti. Vai tad nevar uzaicināt Vāciešus, lai šie sakārto Latvijas ceļus? Bet ja sakārtos, tad jau nevarēs taisīt biznesu ar sodiem, ne? Tas tāpat kā ar labiem ceļkiem, ja uztaisīs labu ceļu, kas kalpo 20 gadus, tad tak nevarēs katru gadu pelnīt naudu ar bedru lāpīšanu!

uupis 4.jūlijs 2024 11:56
1 2 Atbildēt

Vācijā, kā tikko uzsnieg sniegs, tā slēdz ceļus visā to garumā! Un tad CSDD gaudos ka policija viņu nekur nelaiž 2 dienas, kamēr sniegs nokūst vai to notīra!

ZZZZ 4.jūlijs 2024 12:07
2 1 Atbildēt

Tā jā uupis DE, A uc  mazpilsētās. Pats braucu DE pa bāni, kad naktī bija kārtīgi snidzis un ceļš netīrīts. Visi pa rādio lamāja ceļiniekus, kur pazuduši😂 Tikmēr paši farētāji mierīgi uzmanīgi ripinājās 60-70. Trešā josla brīva, varēja atvilkt no sirds 😜

sviesc 4.jūlijs 2024 14:40
25 1 Atbildēt

Nevajag uz Vāciju pat braukt. Tepat Igaunijā ar jau uz katra daudz maz taisna posma ir zīme 100 un vairāk.

Sergejs 4.jūlijs 2024 14:47
0 0 Atbildēt

Un kāpēc tā? Da elementāri:

www.transparency.org/en/cpi/2023

boliks 4.jūlijs 2024 12:02
46 0 Atbildēt

Vairāk vai mazāk viss līdz tam ir nonācis, tāpēc, ka amatos ilgi sēž nekompetenti darboņi, nav loģiskas plānošanas ceļu drošības nodrošināšanai un papildus tam ceļu būvē ir savas rebes ar otkatiem politiķiem.

Ezits 4.jūlijs 2024 12:29
33 0 Atbildēt

Kārtējais LV tupums un nespēja sakārto lietas - citur pasaulē domā kā palielināt ceļu caurlaidību un kāpināt vidējo ātrumu, jo tas veicina ekonomikas attīstību, bet tikai ne LV. Sakārtojiet ceļus tā, ka pa tiem var braukt ar atļautiem 100 vai 110 un esmu pilnīgi pārliecināts (finansējums notiekti pietiek, ja vien atbildīgie nezog un neņem otkatus, dēļ kā LV ir dārgākie tilti, dārgāks 1 asfalta km, 1kv.m ceļa zīmju utt., ja salīdzināmies ar kaimiņiem), ka daļa, kas skries ar 130 vai ātrāk būs ļoti, ļoti maza.

uupis 4.jūlijs 2024 12:48
1 5 Atbildēt

No sākuma tiec galā ar idiotiem, kuri apdzen kolonnu NEPĀRREDZAMĀ līkumā un tad sāc stāstīt ka ceļi jāsakārto!

Sergejs 4.jūlijs 2024 14:45
3 0 Atbildēt

Kolonnu pēc definīcijas pavada operatīvie transportlīdzekļi ar attiecīgiem gaismas signāliem, šaubos ka to ļaus apdzīt (ūpi, mācies terminoloģiju). 

 Te drīzāk iet runa par aunu baru kuri čupojās uz koplietošanas ceļa traucējot citu transportlīdzekļu plūsmu. 

 Vai vajag tos apdzīt neparskatamā vietā? Nevajag.

  Vai ir droši ar tiem kopā čupoties? Nav droši, jo tiem trūkst kam smadzeņu lai ievērotu distanci, kam elementāru braukšanas iemaņu kam vēl kā un sagaidīt var jebkādu neadekvātu rīcību jebkurā brīdī.

uupis 4.jūlijs 2024 16:09
0 6 Atbildēt

Pirmkārt tu saprati par ko iet runa!

Otrkārt tu ne reizi neesi braucis KOLONNĀ un nestādies priekšā kas tas ir! Tu pat nezini kāds ir militārās kolonnas ātrums! Un tu neesi braucis apsardzes kolonnā kad starp mašīnām distance ir sērkociņkaste!

Bīdīs viņš te savus sētas noteikumus uz koplietošanas ceļiem!

Tev neviens nav deleģējis tiesības prasīt kāpēc tie tur brauc lēnāk nekā tev gribās!

Sergejs 5.jūlijs 2024 10:08
1 0 Atbildēt

Militārās kolonas ātrums ir ap 65km/h, ir aiz tās braukts, tāds sev prieks. Izmantoju iespēju apbraukt to pa paralēlu ceļu galu galā jo, kā jau minēju, apdzīt to neviens neļaus (nu un aizliegts tā kā).

Kāpēc lai man būtu jābrauc apsardzes kolonnā, neesmu no piederīgajiem un kāds tam sakars ar dīvaiņu mīcīšanos uz ceļa?

 Un pats galvenais: kurā vietā es bīdu savus noteikumus? Lūdzu konkrēti. Toties vienam otram te gan patīk kur terminoloģiju nepareizi pielietot, te tikai daļu vai tikai vienu punktu no noteikumiem pieminēt, aizmirstot par pārējiem.

uupis 5.jūlijs 2024 15:27
0 0 Atbildēt

Tu pieprasi lai visi brauc tikpat ātri kā tev gribās! Tu nosodi vecu cilvēku pie stūres, kurš brauc uz mazdārziņu vai laukiem! Nu reakcijas viņam nav tādas, tāpēc brauc ar 70 bet nē TEV TAS TRAUCĒ! Diskriminācija tiešā veidā! Tev traucē auto kurš brauc ar 75, tāpēc ka bērnu sašūpo un tam ir jūras slimība, bet tu bļauj ka tas ir noziedzinieks jo brauc lēnāk nekā tev gribās! Tie ir tavi sētas noteikumi!

Original Nja 4.jūlijs 2024 12:36
76 0 Atbildēt

Kārtejo reizi izcelšos ar populāro nepopulāro viedokli - LV avāriju statistikas problēma NAV ātruma pārkāpšana, bet gan nejēdzīgā infrastruktūra ar visiem nejēdzīgajiem ātruma ierobežojumiem, stabiņiem, saliņām un citiem "mierināšanas" pasākumiem.

Tīri lai saprastu, ko domāju:

Ja uz gadu visur uzliktu ātruma ierobežojumu 10km/h, VISI būtu pārkāpēji jau startā, un VISU varētu norakstīt uz ātruma pārkāpšanu. Savukārt, ja nodefinētu, ka uz visām šosejām atļautais ir 110km/h, pārkāpēju būtu izcili maz. No šī var skaidri saprast, ka valstij neinteresē drošība vai avāriju skaita samazināšana, bet gan potenciālā peļņa no radariem vietās, kur ir ieviesti apzināti neloģiski ātruma ierobežojumi, kas provocē pārkāpt un apdzīt, nesot vairāk naudiņas budžetā.

Ja politiķi varētu, uzliktu 50% IIN, taču tas izraisītu pārāk lielu pretestību. Vieglāk ir iekasēt deficītu no sodiem, aizbildinoties ar drošību - īpaši, ja apstākļi tiek mākslīgi radīti tādi, lai pārkāpt būtu viegli, pašam pat neapzinoties.

Šeit lieti noder mūžīgais 90-70-90-70-90 stāsts uz visām Latvijas šosejām, bieži vien vietās, kur tam nav ne loģikas, ne pamatojuma, kas rada ne tikai simtiem situāciju, kur kaut nejaušības dēļ "iekrist" uz sodu, bet arī rada kalnu ar uz 70 braucējiem, kuri nejēdz, kad un kur zīmes darbības zona beidzas, likumsakarīgi, pārējiem radot vēlmi/ nepieciešamību lēnbraucējus apdzīt.

Un vienīgais patiesais risinājums visai šai problēmai, according to LR valdība, ir tikai viens - radari radaru galā, jo vajag taču drošību.

Nē, nē, ko jūs, par peļņu mums nav intereses! Oi, nē, šoseju sakopšanai nav naudas, labāk uzliksim 70 zīmi un radariņu!

uupis 4.jūlijs 2024 12:47
0 18 Atbildēt

Te ir viena loģika - nemāki braukt - NEBRAUC! Uztaisīji avāriju - saņem 70 ierobežojumu un radaru! Nebūtu neviens uztaisījis krašungu - nebūtu cepšanās par radaru skaita un sodu palielināšanu! Iemācies braukt un nepārkāpt un tad sāc buksēt par neloģiskām zīmēm un strīpiņām uz ceļa!

msh 4.jūlijs 2024 13:12
14 0 Atbildēt

Neaizmirsīsim vienu sīkumiņu - Liepājai tuvākajā vidējā ātruma kontroles posmā bija kaut kādu pusotru kilometru garš 70 km/h ierobežojums, kur ceļš mēdza būt slidens un cilvēki sisties nost - kā uzlika fotostabus, tā novāca arī ierobežojumu...

650 4.jūlijs 2024 19:00
31 0 Atbildēt

Kurcitur un kāds vispār amatāesošais draņķis vispār varētu atļauties publiski saistīt valstiski/vidējā ātruma samazināšanu ar potenciālo aritmētisko līķu skaitu? Kas šis ir pa suuudu, ja ne atklātā textā ņigāšanās par sabiedrību kā tādu?

Valstis veido ceļu tīklus, lai cilvēki ĀTRĀK un DROŠĀK varētu pārvietoties, lai galamērķi būtu ērti un sasniedzmi bez lieka riska un visādu nemitīgu nepārvaramu apgrūtinājumu ikreizējas Varonīgas pārvarēšanas!

Krievs viņiem atstāja "mantojumā" praktiski izveidotu 3/4joslas pamatu ar visiem tiltiem/viaduktiem- gan uz jūrmalas apvedceļa, gan arī uz jelgavas šossejas.Ko "viņi" izdarīja- visu iespējamo "naudu" izsaimniekoja un visas iespējas nolaida/podā!

Jelgavas virz krustojumu pie Cenu pārbrauktuves viņi 10 gadus "rekakonstruēja", līdz beidzot suudu sataisīja un uzlika fotororadaru 50km/h..

Pie pirmās pārbrauktuves Tīrainē joprojām dzīvībai bīstams suuda krusts "darbojas"! Vidējo jaunolaines pārbrauktuvi vienkārši aizbēra/ciet- lai tie Tīraines lohi brauc līkumu un pastāv rindā tur pie tās pirmās nosišanās iespējas.

Uz jūrmalas apvedceļa ar lielām mokām labi ka uzbūvēja dzīvībai bīstamu maksimāli šauri/līku Lielupes tiltu, uz kura nezcik traģēdiju jau ir noticis.Bet Suņspuņciemā un uz otra tā ezerkanāla krieva uzcelto 3/4 joslu tilta fragmentu vienkārši nolaida/podā.Nebij nauda.Visi visu noteikto (nodevas un/vai nodokļus) maksāja,maksā un maksās, taču nauda nau,nebija un never nebūs.Nee.Jā.

core 4.jūlijs 2024 20:17
13 0 Atbildēt

Visā eiropā būvē ātrākus ceļus, bet te dažiem dauņiem neko nevajag, labāk visu ierobežot un maksimāli sodīt 😂

Vernons 4.jūlijs 2024 23:03
1 0 Atbildēt

STOP signāls "ar augšup paceltu roku"! Kā jāsamazina Ātrums un kā veicami manevri? Kā jālieto brīdinājuma signāli?

Es par CSN! Kādi tad viņi ir Latvijā? Noziedznieks Ūpis tiražē braucējus, pats, kā gājējs, uzvedas neadekvāti!

uupis 5.jūlijs 2024 9:46
0 1 Atbildēt

vernons te sludina ka CSN jāievēro katram trešajam un ka prasība DOT CEĻU nestrādā! Tie ir tavi vārdi!!!

Sergejs 5.jūlijs 2024 10:15
2 0 Atbildēt

Nu katram sava mīļākā plate, uupim, piemēram tā ir par vienpusēju pieeju uzvedībai uz gājēju pārbrauktuvēm (autopilotam ir pienākumi bet pašgājējam nav tipa)😉

uupis 5.jūlijs 2024 15:30
0 0 Atbildēt

Gājēja pienākuma pildīšana vai nepildīšana ATCEĻ vadītāja pārkāpumu vai neatceļ! Vadītājam IR jāpilda prasība DOT CEĻU vai NAV?

vernons saka ka vadītājam NAV jāpilda prasība DOT CEĻU!

Viņa vārdi ir "gājējs sabraucams kā spainis"!

uupis 5.jūlijs 2024 15:35
0 0 Atbildēt

145. punktā ir skaidri teikts ka vadītājam ir JĀDOD CEĻŠ gājējam!

2.9 punktā ir rakstīts kas ir DOT CEĻU! Vadītājs NEDRĪKST sākt kustību vai TURPINĀT CEĻU ja tādējādi tiek traucēti citi satiksmes dalībnieki!

Bet te pēkšņi uzrodas vernons un Sergejs un sāk stāstīt ka prasība DOT CEĻU nav rakstīta 145. punktā - nu un kas tie ir ja ne SĒTAS NOTEIKUMI?

uupis 5.jūlijs 2024 16:07
0 0 Atbildēt

Vēlreiz priekš garīgi atpalikušiem!

Gājēja pārliecināšanās vai nepārliecināšanās ir tikai paša gājēja interesēs un nekādā veidā NEMAINA apstākli, ka vadītājam ir jālaiž gājējs! Ja vadītājs NELAIŽ gājēju, tad tas jebkurā gadījumā ir vadītāja PĀRKĀPUMS un nevēlēšanās pildīt CSN! Nav nekur atrunāts kādos gadījumos vadītājs drīkst nepildīt prasību DOT CEĻU!!!

Tikko kāds saka ka drīkst nelaist GĀJĒJU, tā tas sludina CSN pārkāpšanu, ja apgalvo ka drīkst sabraukt, tad tas jau ir nozieguma poropoganda!

ZZZZ 5.jūlijs 2024 16:17
0 0 Atbildēt
uupis 5.jūlijs 2024 16:42
0 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no izmeklētāja kompetences!

ZZZZ 5.jūlijs 2024 16:22
0 0 Atbildēt

Nu kā tad tā fhārētāju A zemē šitā brauc?

jauns.lv/raksts/arzeme...ma-parkapejiem

uupis 5.jūlijs 2024 16:41
0 0 Atbildēt

Nu bet redz - tur pat konfiscē drapakau par ātrumpārkāpumu!

650 6.jūlijs 2024 3:12
0 0 Atbildēt

Tur kaut kas neiet kopā pašiem tiem serdīgo sensasosāciju publicētājiem. Cilvēkiem traģēdija, bet viņi taču no savas smerdīgās klavieres izspiedīs dajebkādu demagog loh-virsrakstu.

Virsraksts liek domāt, ka tieši pēc "latviešu" gadījuma tie osterraiheši TO ieviesa.Taču tālāk textā izrādās, ka šamie konfiscē jau kopš 1mā marta,bet mūsējie avarēja tikai maija beigās.Turklāt, nu neba jau par kādiem tiem mega 890kmh kko tur pārsniedzot- bija taču ziņots, ka rotācijas aplī vai kaut kādā tamlīdzigā situācijā viņiem tas liktenīgais misēklis sagadījās.Ta kādu tur "ārprāta lielu" ātrumu- tādam auto pietiek ar drusciņu.Bet nee,lohiem kauna nav, sensāciju tie izbazūnēs pilnīgi no jebkuras cilvēciskas nelaimes.

Mašīna liela,iekšā cilvēku pilns- sazin kas visskautkas varēja notikt.Reku latvijieši visādos martos massveidā ar īres busiem viskautkur ārpusē brauc- labi ja vēl katru gadu izdotos laicīgi pārrunāt/atgādināt.Ka ir tipiski draudīga pazīme, ja tālā ceļā pa kārtai katrs salonā sēdošais lohs randomā ķeras pie barankas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kvalitātes aptauja – vācu autoražotāji saraksta apakšā 2

Jaunākajā datu analītiķu pētījumā par nesen iegādātu automobiļu kvalitāti vācu autoražotāji atrodami saraksta apakšā. Izņēmums ir Porsche. Lasīt vairāk

 

Kā, kad un cik? - LVC ar plānu Bauskas apvedceļam (+ FOTO) 13

Šī gada 11. jūnijā Ministru kabinets (MK) ir izdevis rīkojumu, ar kuru tiek uzsākta Bauskas apvedceļa būvniecības projekta realizācija pēc publiskās un privātās partnerības (PPP) modeļa. Lasīt vairāk

 

Līdz pat 38% - ES palielina importa nodevas Ķīnā ražotiem elektroauto 3

Eiropas Savienība (ES) ceturtdien noteica papildu pagaidu nodevas līdz 38% apmērā Ķīnas elektromobiļu importam negodīgu valsts subsīdiju dēļ. Lasīt vairāk

 

Vienīgais Pagani Huayra ar mehānisko pārnesumkārbu (+ FOTO) 8

Itālijas superauto ražotājs Pagani pēc klienta pieprasījuma izstrādājis unikālu superauto Epitome, kas kļūst par pirmo Huayra ar mehānisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti