Pieklājīgu braukšanu atbalsta sabiedriskais transports! 40

 
2.decembris 2008 12:43

Paužot atbalstu kulturālai braukšanai un savstarpējai cieņai ceļu satiksmē, kā pirmie Pieklājīgas braukšanas nedēļā iesaistījušies sabiedriskā transporta vadītāji.

Par viņu apņemšanos ievērot pieklājīgas braukšanas principus un mudinājumu pārējiem satiksmes dalībniekiem tos atbalstīt ziņos Par drošu un laipnu satiksmi uzlīmes autobusu aizmugurē un zilas lentas ar uzrakstu Ir labi būt labam! pie transportlīdzekļu spoguļiem.

Pieklājīgas braukšanas nedēļa tiek rīkota CSDD kampaņas “Ir labi būt labam!” ietvaros, ko atbalsta uzņēmumi „SEB līzings“ un SIA „Latvija Statoil”. Kampaņas mērķis ir uzlabot autovadītāju braukšanas kultūru, kā arī mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu, ko izraisa dažādu pieklājības normu neievērošana.

Mūsdienās ceļš ir kļuvis par vietu, kur cilvēki izlādē savas negatīvās emocijas, automašīna – veids, kā kļūt anonīmam, savukārt satiksme tiek uztverta nevis kā kaut kas funkcionāls, bet gan varas un statusa demonstrēšanas vieta. “Autovadītāji, iekāpjot savā auto, jūtas daudz drošāki un pārliecinātāki par savām spējām un prasmēm, kas savukārt viņiem ir kā pamudinājums uz agresīvu un nepieklājīgu rīcību,” atzīst sociālpsihologs Ivars Austers. “Pieklājīgas braukšanas diena tiek rīkota, lai mainītu negatīvos ieradumus un aicinātu autovadītājus izrādīt savstarpēju cieņu vienam pret otru,” norāda Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) direktors Andris Lukstiņš.

Kampaņa ir kā turpinājums šī gada vasarā “SEB līzings” izsludinātajiem 10 pieklājīgas braukšanas principiem, ko izstrādāja satiksmes eksperti kopā ar autovadītājiem un aicināja uzlīmēt uz sava auto uzlīmi Par drošu un laipnu satiksmi. Šai kampaņai pievienojas arī Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija (LPPA), iesaistot vairāk nekā 60 biedru visā Latvijā.

LPPA prezidents Pēteris Salkazanovs atzīst: „Ik dienu ar mūsu biedru uzņēmumu autobusiem un pilsētu elektrotransportu tiek pārvadāti aptuveni viens miljons pasažieru visā Latvijā, bet ceļu satiksmē piedalās līdz 2500 sabiedriskā transporta vienību. Tādēļ mēs aicinām savus šoferus pievērst vēl lielāku uzmanību pieklājīgas braukšanas principiem, līdz galamērķim nogādājot vairāk priecīgu un apmierinātu pasažieru. Pieklājība ir kā stafete – respektējot sabiedrisko transportu īpaši sastrēgumu laikā, šauros ceļu un ielu posmos un palaižot, kad to pat neprasa ceļu satiksmes noteikumi, sabiedriskā transporta vadītāji šo stafeti nodos tālāk citiem satiksmes dalībniekiem.”

Rīgas ielās ik dienas maksimumstundās izbrauc vairāk kā 800 „Rīgas satiksmes” autobusu, trolejbusu un tramvaju, dienā pārvadājot tuvu 700 tūkstošiem pasažieru. „Runājot par pieklājīgu braukšanu, mēs domājam par divām pusēm. Pirmkārt, par to, kā paši varam uzlabot savu braukšanas stilu, ievērojot visus pieklājīgas braukšanas principus. To mēs apliecinām, piedaloties šajā kampaņā. Otrkārt, par to, kā ielās uzvedas citi satiksmes dalībnieki. Ja ne vienmēr mums izdodas būt par piemēru, tad tomēr gribētos, lai pārējie vadītāji patur prātā, ka sabiedriskajam transportam pilsētas satiksmē ir atbildīgs uzdevums, kura paveikšanu būtiski varētu atvieglot pieklājīga attieksme un apdomīga rīcība,” skaidro Leons Bemhens, RP SIA “Rīgas satiksme” valdes priekšsēdētājs. 

3. decembrī, Pieklājīgas braukšanas dienā, sabiedriskā transporta vadītāji būs pirmie, kas kā kulturālas braukšanas apliecinājumu un atpazīšanas zīmi pie saviem transportlīdzekļiem piesies zilas lentas ar uzrakstu “Ir labi būt labam!” un uzlīmēs Par drošu un laipnu satiksmi uzlīmes. Kā apliecinājumu šīs akcijas atbalstam ikviens autovadītājs tiek aicināts pie sava auto piesiet zilas krāsas lentu ar uzrakstu “Ir labi būt labam!”. Pieklājīgas braukšanas dienā lentas, kā arī pasaku grāmatas par labo un slikto uz ceļa autovadītāji BEZ MAKSAS varēs saņemt Statoil DUS visā Latvijā un CSDD nodaļās.

Pieklājīgas braukšanas dienā saspringtākajos Rīgas krustojumos dežūrēs Valsts policijas darbinieki, kas sekos līdzi, kā autovadītāji ievēro kulturālas braukšanas principus – laicīgi rāda pagriezienus, neiebrauc un nepaliek krustojumos pie aizliedzošā signāla un ievēro rāvējslēdzēja principu.

Kampaņa „Ir labi būt labam!” ilgs līdz šīs nedēļas beigām.
Tā tiek finansēta no OCTA līdzekļiem.
 
Visi komentāri
 
264357. viesis 2.decembris 2008 13:02
0 0 Atbildēt

Jaunākā anekdote - "pieklājīgi braucoši taksisti un maršrutkas" :D

264361. viesis 2.decembris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

Tie vismaz ir maziņi. Gribētos gan redzēt vai tiešām visi garie sastāvi no šodienas vairs pie sarkanā nepaliks stāvot krustojumos... Īpaši tramvaji 13. janvāra ielas krustojumos - ir gadījies tur izbaudīt tādu ekstru kā iespēju krustojumu sķērsot pie katra otrā zaļā vienai mašinai, jo pārējā laikā šķērsām krustojumam atrodas tramvajs.

264364. viesis 2.decembris 2008 13:37
0 0 Atbildēt

vakar redzēju, kā viens garais sastāvs autobusam palika stāvam vairoga brīvības krustā.

tur vēl ments pa vakariem stāv, tas tad arī piegāja klāt un pateica, ka praiders, un kaut ko pa rāciju noziņoja. moš arī sodu ierubīja.

264372. viesis 2.decembris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

Seene:

Džimbuļi tur paliek dēļ praideriem, kuri nejēdz nobraukt no sliedēm...

264378. viesis 2.decembris 2008 16:27
0 0 Atbildēt

Pieklājīgu braukšanu atbalsta sabiedriskais transports??? Nu, tā tak ir ņirgāšanās atklātā tekstā! Katru dienu un joprojām tas sabtrans neievēro noteikumus! It īpaši palikšana krustojumos!

264390. viesis 2.decembris 2008 18:02
0 0 Atbildēt

kā tad ka atbalsta... brauc pa nomalēm, lien līdz pēdējam pāri visām nepātrauktajām, ja vajag tad arī pāri saliņām brauc.

264397. viesis 2.decembris 2008 22:56
0 0 Atbildēt

scope - cik praiderus, kas nejēdz nobraukt no sliedēm, tu esi redzējis priekšā tramvajam, kas virziena no tirgus šķērso 13. janvāra ielu vai arī no krastmalas nogriežas uz 13. janvāra ielu??? Ja nu gadījumā neesi pamanījis - tur ir tikai sliedes, pa kurām auto nebrauc!

264398. viesis 2.decembris 2008 23:10
0 0 Atbildēt

Seene:

ok, es bij domājis citu virzienu - no 13. janvāra uzgriežoties uz 11. novembra krastmalu regulāri kāds pus korpusu atstāj uz sliedēm, jo aiz tām 11. novembra krastmalā kreisajā joslā ir korķis. tad nu džimbulis tur tirkšķina uz nebēdu.

264409. viesis 3.decembris 2008 8:53
0 0 Atbildēt

2 scope

aaa tātad dēļ šīs vietas sabiedriskie transporti atriebjas visiem autovadītājiem speciāli paliekot krustojumos, šķērsojot tos pie sarkanās gaismas utml.

Aicis

264410. viesis 3.decembris 2008 9:30
0 0 Atbildēt

Aicis:

Da nē, vienk. ar Seeni strīdējos par konkrēto vietu, jo bij cits viedoklis.

Par pārējiem sabiedriskajiem(autiņiem, troļļiem un mikriņiem) un pārējām vietām nestrīdos - šamie brauc kā pagadās.

Par sarkano gaismu bij interesants sižets 1.dienas "Panorāmā" - tjip filmēja, kā sabiedriskais un ne tikai brauc pie sarkanā.

Tad nu lūk, žurnālisti ar ir cirvji - kā slikts piemērs tika pasniegts video, kur trollis, 10m no stoplīnijas iedegoties dzeltenajam, pārmauc pāri krustojumam, kā arī vēl daži gadījumi, kur vadītāji, jau iebraukuši krustojumā, pabeidz nogriešanās manevru pie dzeltenā.

Lab, bij arī daži kadri, kur tiešām pārbrauca pie sarkanā.

264411. viesis 3.decembris 2008 9:44
0 0 Atbildēt

To scope

Lielākā daļa autovdītāju nezina ceļu satiksmes noteikumus un Tu vēl gribi lai žurnālists zinātu CSN :):):):)

264414. viesis 3.decembris 2008 10:21
0 0 Atbildēt

jaaanis:

Nu jā, bet tas šiem neliedz kladzināt nepatiesu infu.

Sliktākais, ka kāds nezinītis šos ņems par pilniem un 'dzēsīsies' tajos 10 metros pie pēkšņa dzeltenā. Negribētu būt tā vadītāja vietā, kurš brauc šim aizmugurē...

264418. viesis 3.decembris 2008 10:40
0 0 Atbildēt

scope [?] 03.12.2008 10:21

jaaanis:

Nu jā, bet tas šiem neliedz kladzināt nepatiesu infu.

Sliktākais, ka kāds nezinītis šos ņems par pilniem un 'dzēsīsies' tajos 10 metros pie pēkšņa dzeltenā. Negribētu būt tā vadītāja vietā, kurš brauc šim aizmugurē...

Laikam mazliet utopiski, bet tam, kas brauc aizmugurē jabūt tādai distancei, lai paspētu apstāties :):):)

P.S. Esmu bijis tāda vadītāja vietā, kurš brauc aizmugurē....... bums bija jau aiz "stop" līnijas....

264439. viesis 3.decembris 2008 14:43
0 0 Atbildēt

Skumīgi, bet šķiet, ka salīdzinoši bezcerīgi ir sab.transporta vadītājus iesaistīt tml. kampaņā. Viņu braukšanas līmenis ir graujošs. Visvairāk gan grēko mikrobisti, trolejbusnieki šķiet solīdākie. Protams, viņiem "grafiks" ir prioritāte, bet tā nav pietiekama motivacija priekš citiem. Īpaši jau vantinieka nobrauktuvē centra virzienā. Šorīt pavēroju kā viens 25 maršruta trollis vantinieka garumā no otrās uz pirmo joslu, un atpakaļ - pārvietojās 5 reizes !

264443. viesis 3.decembris 2008 19:57
0 0 Atbildēt

Trolbusniekus pārmācīt ir elementāri - tādam sūdabrālim piebraucam aizmugurē, paraujam aiz striķa trolejbusa aizmugurē un tam pātagas pa gaisu! Vaģilam nekas cits neatliks kā izkāpt un likt tās atpakaļ, bet tas prasa laiku, nākamreiz pirms līdīs padomās.

264449. viesis 3.decembris 2008 22:13
0 0 Atbildēt

Nesen braucu trolejbusā, kura vadītāju arī laikam kāds gribēja "pārmācīt". Izbrauca priekšā un strauji nobremzēja. Vadītājs dabūja mest pa mēmajiem. Salonā nokrita bērns un sasita galvu. Nācās saukt ātros u.t.t. Desmitiem pasažieru, kas negribēja gaidīt nākamo, gāja tālāk pa lietu kājām. Vainīgais, protams, mierīgi aizbrauca. Kurš, velns parāvis, bija īstais sūdabrālis?!

264455. viesis 4.decembris 2008 0:08
0 0 Atbildēt

to 264449. viesis

Sūdabrālis bija trolejbusnieks, jo neieturēja drošu distanci ar priekšā braucošo, atbilstošu ceļu satiksmes intensitātei!

264463. viesis 4.decembris 2008 10:40
0 0 Atbildēt

264449. viesim - padomā pats - vai tik tomēr ne tas, kurš pasažierus uzskata par attaisnojumu neievērot CSN un ar to provocē citus satiksmes dalībniekus uz agresiju.

264465. viesis 4.decembris 2008 11:29
0 0 Atbildēt

esmu pārliecināts, ka ar kaut kādām atriebes metodēm terorizēt sab.transporta vadītājus, kuri vienlaicīgi savā busā pārvadā vairākus simtus ierindas pasažieru - var atļauties tikai tūktoškārtīgs nelietis, reali kurš pelnījis visbargāko sodu. Protams, var uznākt škrobe par kādu tizlu busa manevru, bet tad var piebraukt tam busam blakus, un parādīt vadītājam "trīspirkstu" kombinaciju vai pieturvietā nodot riktigu trīsstāvīgo... Iedomājos, kādas sekas var rasties 200 pasažieriem, ja vadītājs nenoreaģē un iemauc kāda švabras 700-tā bembja pakaļā ?! Atceros, ka 80-to sākumā studiju laikos braucu ar trambuli ,kurš lapkritī bremzējot izslīdēja un iemauca pakaļā citam trambulim . Kopā ar studiju biedru stāvējām tramvajā vidusdaļā un turējamies pie sēdekļa roktura. Trieciena brīdī mans kursa biedrs cauri stiklam ielidoja tramvaja vadītāja kabīnē, pats atrados guļus uz grīdas... Pusei krēslos sēdošajiem pasažieriem bija sasisti deguni un piere. Tml. avarijās sekas ir ļoti smagas, brīnos, kā daudzi to nespēj saprast.

264466. viesis 4.decembris 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Nu, par sabiedriskā pārmācīšanu ar bremzēšanu - nu tur jābūt idiņam.

Stāsts par vienu "atsaldēto bembisti" (savādāk man viņu grūti nosaukt), kura iedomājās, ka ir ceļa karaliene, jo viņai redz ir jauns BMW.

Netālu no Ziepniekkalna 40. autobuss brauca ārā no pieturas, kad pēkšņi garā Mercedes autobusa aizmugurē uzradās augstāk minētā būtne, kas par sevi lika manīt ar ļoti gara skaņas signāla palīdzību, jo, laikam, uzskatīja, ka autobuss no pieturas nav jāpalaiž.

Tas viss būtu sīkums, ja ar to arī viss beigtos, bet turpinājumā šī vadītāja veica īpaši stulbu manevru: kad autobuss jau bija pietiekoši uzņēmis ātrumu, viņa apdzina to, piebrauca priekšā un nometa "pa mēmajiem". Labi, ka autobusa šoferis paspēja nobremzēt.

264467. viesis 4.decembris 2008 11:54
0 0 Atbildēt

to 264466

ļoti prātīgi izdarija. Nākamreiz, pirms garmoška līdīs uz ceļa palaidīs tos, kam ir priekšroka. Acīmredzami šī autobusa vadītājs nezina csn un kad viņam ir priekšroka!

264469. viesis 4.decembris 2008 12:04
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi - piekrītu, ka šādu "pārmācīšanu" nedrīkst izveikt. Bet tajā pat laikā ir jāsaprot, ka ļoti liela daļa autovadītāju tā nebūt neuzskata. Līdz ar to par šādu situāciju provocēšanu (jo tāpat vien aiz gara laika neviens tā nedara) ir jāuzņemas atbildība sabiedriskā transporta vadītājam, kurš ne mirkli nedrīkst aizmirst, ka pārvadā lielu skaitu pasažieru un vada lielizmēra transportlīdzekli.

Arī jau pieminētajā gadījumā ar BMW un pieturvietu situācija nebūt nav viennozīmīga. Ļoti bieži sabiedriskais transports jau tikai piebraucot pieturā ieslēdz kreiso pagriezienu un visu laiku nostāv to neizslēdzot. Savukārt uzsāk braukt bez jebkāda brīdinājuma, un bieži pat nepaskatoties spoguļos. Arī šajā gadījumā tieši sabiedriskā transporta vadītāja pienākums ir parūpēties par to, lai pārējiem satiksmes dalībniekiem būtu reāla iespēja ievērot CSN un dot ceļu.

264470. viesis 4.decembris 2008 12:10
0 0 Atbildēt

264467. viesis:

Nu, tur bij tā, ka autiņš ja bij paspējis izgriezties(nebij citu mašīnu), vēl tik aste palikusi un tad atlidoja bembis.

P.S. Par priekšroku: Pilsētā, pēc CSN, ja arī būtu līdis neskatoties, dabūtu abpusējo vainu, ja kas.

264472. viesis 4.decembris 2008 12:34
0 0 Atbildēt

264470. viesim - nebūt nē. CP ļoti bieži pamanās padarīt vainīgu to, kas visus CSN ir ievērojis. Īpaši bieži gadījumos ar sabiedrisko transportu, kam vienmēr dodas palīgā RS juristu brigāde, kas bez īpašām problēmām vidusmēra apzinīgu autovadītāju spēj pataisīt par agresīvu noziedznieku.

264474. viesis 4.decembris 2008 12:47
0 0 Atbildēt

Jā, ir dažādi autovadītāji un sab. transporta vadītāji un dažādi CSNg ar abiem iepriekš minētajiem.

Bet tajā konkrētajā gadījumā tā vien prasījās "laipnajai vadītājai" novēlēt, lai šādu triku izveic grantsvedēja priekšā...

Uz ceļa kādu audzināt ar mešanu pa mēmajiem ir, maigi izsakoties, debili.

264475. viesis 4.decembris 2008 12:59
0 0 Atbildēt

"Uz ceļa kādu audzināt ar mešanu pa mēmajiem ir, maigi izsakoties, debili."

Jā. Un vēl debilāk ir šādus cilvēkus provocēt. Tas principā ir tikpat gudri, kā izmēdīt cilvēku, kas stostās. Tikai sabiedriskā transporta gadījumā arī bīstami pasažieriem.

264476. viesis 4.decembris 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Aha, un provocē ar to vien, ka atrodas uz ceļa.

Attaisnojumu jau vienmēr var atrast.

264479. viesis 4.decembris 2008 13:06
0 0 Atbildēt

Pļē... KAM ATTAISNOJUMU? Sabiedriskā transporta vadītāju megadebīlismam?

264489. viesis 4.decembris 2008 13:44
0 0 Atbildēt

Sabiedriskais ir jālaiž visur un vienmēr! Padomājiet ar galvu, kas notiktu, ja tādu sab transportu nebūtu - visi tie ļautiņi brauktu ar auto pa vienam un sastrēgumi uz Rīgu sāktos jau no bauskas! Pats respektēju viņu grafikus un cēlo misiju, tāpēc laižu visur, tsk uz Vanšu tilta. Ja uz Vanšu tilta sazīmēs sab tr joslu, tiks ievēroti CSN, bet vai mums no tā būs labāk? Nē, tad paliks tikai sliktāk, kā piemērs ir Zemitānu tilts!

264495. viesis 4.decembris 2008 14:39
0 0 Atbildēt

264489. viesim - nemaz jau tik traki sastrēgumu ziņā nebūtu. Ļoti lielā daļā gadījumu pilnīgi nevajadzīgus sastrēgumus viedo tieši sabiedriskais transports ar savu nespēju iekļauties plūsmā un nevēlēšanos rēķināties ar citiem satiksmes dalībniekiem.

Protams tas nenozīmē, ka sabiedrisko transportu varam likvidēt. Bet patreiz tā organizētība ir lielākā rīgas satiksmes plūsmas problēma. Pastāvot labi organizētam sabiedriskā transporta modelim, vieglo auto plūsma automātiski samazinās, savukārt pie mums ļoti daudz autovadītāju neizmanto sabiedrisko transportu, jo vienkāršī nevar atļauties pavadīt tika daudz laika ceļā, virzienos, kas ir pārāk vispārināti. Maršrutu teritoriālais pārklājums un saskaņotība pilnībā neeksistē.

264496. viesis 4.decembris 2008 15:01
0 0 Atbildēt

Pirmais solis satiksmes uzlabošanā ir likvidēd debilos trolejbusus, kā škiru Rīgā, šie kroplie radijumi dezorganizē satiksmi visās ielās, kur tie braukā un vēl visās piegulošajās gar trolejbusu līnijām! Viss Valdemārielas zaļais vilnis tiek izjaukts, ja kaut viens ragainis patrāpās pa vidu! Vakaros tieši trolejbusi ir tie, kas sistemātiski iebrauc un paliek krustojuma vidū! Pats esmu kādreiz strādājis par tramvaja vadītāju, zinu, kas un ko. Bet autobusi salīdzinājumā ar trolejbusiem gan brauc akurāti. Trolejbusniekos ir savākušies tādi idioti, ka tik turies!

264498. viesis 4.decembris 2008 15:08
0 0 Atbildēt

"Trolejbusniekos ir savākušies tādi idioti, ka tik turies!"

Autobusa vadīšanai vajag D kategoriju, bet trolejbusam nez kādēļ pietiek ar kautkādu mistisku trolejbusa vadītāja apliecību. Izmēri un pasažieru ietilpība tajā pat laikā praktiski neatšķiras. Trolejbuss pat, manuprāt, dēļ piesasites pie vadiem ir grūtāk manevrējams.

264500. viesis 4.decembris 2008 16:23
0 0 Atbildēt

Par zaļo vilni runājot trolejbusu sakarā: liela daļa vainas jāuzņemas pašai Rīgas Satiksmei - trolejbusus baigi bremzē nemodernās vadu pārmijas, kuras jāizbrauc ar mazu ātrumu, lai nepakāstu stangas...

264502. viesis 4.decembris 2008 16:40
0 0 Atbildēt

Nu, jā - tas ir fakts, ka vadu pārmijas mums tās pašas , kas maskavā bija pirmskara gados... Mans brālēns ir pieredzējis trolejbusu specialists, stāsta, ka pat šobrīd krievijas pilsētās ir sastopamas jaunās paaudzes vadu pārmijas, kurās ar 30km/h varot bez problemām izbraukt cauri. Čehijā tādas jau bija 80-to sākumā. Bet mūsu vadu pārmijas Rīgā esot paredzētas max. ātrumam 10km/h. Loģiski, ka tas ir sastrēgumus veicinošs faktors. Interesanti, vai Rīgas dome arī jauno zemās grīdas 4- sekciju trambuli gatavojas palaist līnijā ar to pašu veco "štangu" ?

264512. viesis 4.decembris 2008 22:01
0 0 Atbildēt

kaa tad,shie nu ir tie kas raadiis mums to priekshziimi!!lien nagljakaa ara no savaam pieturaam,joslaas lien taa ka labaak ja autinsh zel, tad sho palaid,bet par krustojumiem gan nerunāasim,bail metas kaa to iedomaajas!!!!

264522. viesis 5.decembris 2008 12:35
0 0 Atbildēt

viena lieta ir palaist autobusu/troleibusu no pieturas ārā, cita lieta ir laist pie noteikumu pārkāpuma. no pieturām, sānu ceļiem laižu, braucošus pār balto līniju vantenieka vecrīgas galā - nekad. ja sabtransports brauks pieklājīgi - viņu laidīs daudzi. pašlaik ar savu ļoti agresīvo braukšanu viņi panāk pretējo, viņus speciāli cenšas nelaist. kāpēc man būtu jālaiž šoferis kurš neciena mani kā satiksmes dalībnieku?

264553. viesis 7.decembris 2008 6:13
0 0 Atbildēt

Es domaju ka Latvija ar so akcijas veiksanu nekas nemainisies.Ka visi brauks ta brauks.Musu publika ir noskanota agresivi.Vismaz lielaka dala.Kamer neiemacisies cienit un respektat cic citu,nekas nemainisies.Citas valstis si kultura(brauksanas) ir daudz atistitaka neka pie mums.Kamer mes to nesapratisim,ta ari brauksim.

264695. viesis 9.decembris 2008 14:11
0 0 Atbildēt

Domāju, ka situacija uz ceļiem ekonomiskās krīzes dēl pakāpeniski saasināsies. Cilvēki kļūst nervozi. Manam fordiņam arī vakar viens neuzmanīgs autovadītājs braucot atpakaļgaitā pamanījās ielauzt bamperi. Nepatīkami. Kā man vakar stāstīja viens students- CP ierindas darbinieks, pēdējo nedēļu teju visi autovadītāji esot "uzvilkušies , nervozi,uzreiz kliedzot...", dāmītes krītot histērijā jau par nelieliem sodiem. Pat pabiezie džipu un lexussu vadītāji uztraucoties par lielākiem sodiem. Iepriekš tā neesot bijis.

264699. viesis 9.decembris 2008 14:55
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesim

.......tu man vaardus no mutes izzagi....:)

zigis

272623. viesis 20.novembris 2009 10:11
0 0 Atbildēt

Turklāt autobusos visi, kā sēnes mucā saspiesti, tādēļ, ka autobusi nekursē kā vajadzētu! Autobusu saraksts atradies – www.zooom.lv/autobusu_saraksts – tad būtu arī tā kursējuši, kā rakstīts!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti