«Renault CAPTUR» - uz piedzīvojumu takas! 4

 
15.februāris 2011 12:36

Renault CAPTUR simbolizē nākamo posmu cilvēka dzīvē, kad divi cilvēki sāk apkārtējās pasaules iepazīšanu.

Līdzīgi kā DeZir, arī CAPTUR demonstrē vienkāršu, juteklisku un siltu stilu, kas pakāpeniski attīstās, lai nākotnē kļūtu par visu Renault automašīnu neatņemamu sastāvdaļu.

KROSOVERS, KURA SPĒKS IR KUSTĪBĀ

Renault CAPTUR proporcijas un plūstošās līnijas simbolizē kustības vieglumu, taču tajā pašā laikā demonstrē jaudīga visurgājēja nianses. Tāpat kā DeZir, tam ir piešķirtas jutekliskas un dabiskas formas. Virsbūves dizaineris Julio Lcano (Julio Lozano) par galvenajiem iedvesmas avotiem izvēlējies sportistus un kontakta sporta veidus. Izstrādājot šo koncepta automašīnu, iedvesma ir gūta no dažādiem sporta ekipējuma atribūtiem, piemēram, ķiveres, cimdiem un citiem cilvēka ķermeni aizsargājošiem rīkiem, kurus izmanto sportā, un tie ir savienoti ar augstajām tehnoloģiju iespējām, izsmalcinātību un vieglumu.

Renault CAPTUR tiks piemērots tas pats automašīnas priekšējās daļas dizains, kas bija DeZir modelim. Tas nozīmē, ka priekšējās daļas centrā būs liels Renault logo, kas izvietots uz tumšas virsmas, lai pēc iespējas labāk to izceltu. Matēti spārni pastiprinās CAPTUR vizuālo spēku. LED virzienrādītāja pulsējošais signāls ar viļņainu, pulsējošu efektu darbosies visā automašīnas garumā.

Renault CAPTUR nav tikai emociju maisījums, tas ir arī praktisks un daudzpusīgs transportlīdzeklis. Tā transformējamā virsbūve ir pārsegta ar izturīgu materiālu, zem kura slēpjas oglekļa šķiedras rāmis. CAPTUR ir iespējams transformēt par kabrioletu, kas ir piemērots pilsētas apstākļiem un apvidus braukšanai. Tā sportisko būtību pastiprina uz augšu veramās durvis un lieli riteņi ar 22 collu melnbaltiem diskiem. Šo visu pastiprina pikanti oranžā krāsa, kura aizstāv iepriekš spilgti sarkano DeZir. Šī krāsa dominē dažādās detaļās ārējā un iekšējā CAPTUR dizainā.

INTERJERS PIEPLUDINĀTS AR SILTUMU UN GAISMU

Oranžā krāsa dominē arī salonā, kur iebūvētās dienasgaismas diodes nodrošina pastāvīgu un vieglu apgaismojumu. Renault CAPTUR dizaineriem bija mērķis radīt patīkamu un draudzīgu vidi automašīnas vadītājam un pasažieriem. Virsbūves vieglums ir vērojams arī tās interjerā, proti, ir panākts efekts, ka savienotie priekšējie sēdekļi un vadības konsole plūstoši pāriet no viena otrā. Pasažieru telpa ir atturīga un bez liekiem interjera papildus elementiem.

Izmantoti ir inovatīvi un ģeniāli materiāli, kas ļauj projektētājiem spēlēties ar gaismu un optiskajiem efektiem. Vidējā vadības konsole, durvis un panelis ir pārklāti ar caurspīdīgu materiālu, kas izskatās kā otrā āda. Automašīnas salona priekšpusē atklātas palikušas augsto tehnoloģiju šķiedras, no kurām veidots CAPTUR. Alumīnija pedāļi, kausa stila oglekļa priekšējie sēdekļi un stūre, kas apstrādāta ar pelēku ādu, atgādina par CAPTUR sportisko būtību.

INOVATĪVS KROSOVERS AR LIELU VEIKTSPĒJU UN MAZU PATĒRIŅU

Renault CAPTUR izmanto dCi 160 twin-turbo koncepta dzinēju, kas izstrādāts pēc jaunās dCi 130 enerģijas bāzes. Šīs racionalizācijas galvenais elements ir Renault stratēģija, kuras mērķis ir padarīt Renault par vadošo Eiropas automašīnu ražotāju, kas izgatavo automašīnas ar vismazāko CO2 emisiju daudzumu. Elektromobiļu klāstam joprojām blakus darbosies iekšdedzes dzinēji, taču tie sevī apvienos izcilu veiktspēju un minimālu degvielas patēriņu, tāpēc dCi 160 twin-turbo pilnībā atbilst šai stratēģijai. Tas ražo 118kW (160 zirgspēki) jaudas no 1,6 litru dzinēja - tā īpašā jauda būs 100 zirgspēki uz litru degvielas. Maksimālais griezes moments (380Nm) būs pieejams no 1759 apgriezieniem minūtē, kas ir spēcīgs paātrinājums no zemiem apgriezieniem un piemērots visos braukšanas apstākļos. Kopā ar dubultā sajūga EDC, pārnesumkārba sola patiesi patīkamu braukšanu, kuras rezultāta rodas tikai 99g CO2 emisiju uz vienu kilometru.

Renault CAPTUR sniegumu vēl vairāk pastiprina jaunā RX2 sistēma, kas uzlabo saķeri ar ceļu, braucot nelielā ātrumā. Ja viens no diviem piedziņas riteņiem zaudē saķeri ar ceļu, tad šis, pilnībā jaunais, pašbloķējošais diferenciālis pārvada griezes momenta enerģiju uz riteni, kuram ir lielāka saķere ar braukšanas virsmu. Tādā veidā tiks nodrošināta vienmērīga braukšana arī pa slideniem ceļiem.

Renault CAPTUR iezīmē arī "Visio-system" debiju. Šī jaunā inovācija ir īpaša video kamera, kas iebūvēta virs priekšējā stikla un palīdz automašīnas vadītājam pēc iespējas plašāk pārredzēt ceļu. Šī tehnoloģija attēlo ceļa apstākļus reālajā laikā, kuri tiek demonstrēti salona vadības konsoles centrā; tās uzdevums ir paplašināt vadītāja skatu punktu un ļaut aplūkot apkārtējo pasauli. Sistēma palīdz samazināt stresu, ko rada braukšana, un iedrošinās braukt nepieredzējušus autovadītājus.
 

Tehniskie parametri

Dzinējs  dCi 160 Twin-Turbo
Jauda  118kW (160 zirgspēki)
Motora tilpums     1598 cm3
CO2 izmeši 99g/km
Maksimālais griezes moments 380Nm
Maksimālais ātrums 210km/h
Ātrumkārba EDC
Riepas 250/40 R22
Pašmasa (kg) 1300
Ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h (s) 8
1000m bez ieskrējiena (s) 29
 
Visi komentāri
 
281639. viesis 15.februāris 2011 15:02
0 0 Atbildēt

riepas jamam ar ir, vai uz diskiem tikai uzvalcēta pildgumija? :D

281654. viesis 15.februāris 2011 19:02
0 0 Atbildēt

vēēē....

tas apraksts tik salkani siekalains...

laikam mērķauditorija šādam stiliņam - ar gumiju pildītās bārbijas - tjipa Anete...

281663. viesis 15.februāris 2011 22:52
0 0 Atbildēt

Ļoti interesants autiņš. Jāsāk krāt nauda :)

281737. viesis 19.februāris 2011 10:05
0 0 Atbildēt

kāds var pateikt ar ko atšķiras max ātrums no 1000m nobraukuma bez ieskrējiena??? :D:D:D:D:D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti