Opel Astra GTC: panorāmas tipa vējstikls paver jaunas perspektīvas 8

27.oktobris 2011 9:38

Klienti, kuri jaunajā Astra GTC izvēlas panorāmas tipa vējstiklu, sevi var lutināt ar debešķīgu skatu un greznām ainavām.

Papildus tam, sportiskās kompakta kupejas ekskluzīvie papildinājumi nodrošina dinamisku izskatu un no ārpuses rada luksusa tipa pieskaņu. Lielais priekšējais vējstikls, kas sniedzas līdz pat automašīnas jumta vidum, vadītājam un pasažieriem sniedz neierastu vizuālu, telpisku braukšanas pieredzi. Vējstikls iekšā sēdošajiem ļauj ne tikai baudīt saules pieskārienus, bet arī vērties mākoņos vai ielu izgaismojumos nakts laikā. Pretēji ierastajiem stikla jumtiem, Astra GTC modelim nav nekādu šķēršļu, kas varētu samazināt redzamību, tādējādi vadītājam un pasažieriem nodrošinot netraucētu ainavu, kas ir gluži kā veroties no mazizmēra lidmašīnas salona. Atkarībā no ekipējuma daudzveidības, šo papildinājumu Opel piedāvā sākot no 1,200 eiro (Vācijā rekomendētā mazumtirdzniecības cena iekļaujot PVN).

Šis Opel inovatīvais stikla risinājums savu debiju piedzīvoja 2006. gadā ražotajā priekšgājēja Astra GTC modelī. Aptuveni 18, 000 Astra GTC pircēju visā Eiropā ir izvēlējušies šo skata sistēmu, kuras tapšanas gaitā Opel inženieri kopumā reģistrējuši 11 patentus. Panorāmas tipa vējstikls ir pieejams ne tikai Astra GTC, bet nu jau arī jaunajā Zafira Tourer modelī. Kārtējo reizi Opel ir nodemonstrējis līdera lomu inovatīvu stikla risinājumu izveidē. „Mūsu radošie dizaineri un inženieri pastāvīgi turpina attīstīt neparastus stikla dizainus dažādiem automobiļu segmentiem. Šādu inovāciju padarīšana par pamata aprīkojumu un vēl pievilcīgā cenu līmenī ir nostiprināta Opel tradīcija,” norāda Opel Mārketinga daļas viceprezidents Alens Vissers (Alain Visser).

Spēcīgs vizuālais izskats un atjautīgi risinājumi

Panorāmas tipa vējstikls kopā ar melno metālisko tērauda jumtu no ārpuses izskatās kā nepārtraukta virsma. Tāpat kā jumta apšuvums, arī priekšējais un vidējais statnis ir klāti melnā krāsā, tādējādi pastiprinot viendabīgas virsmas iespaidu.

Spēcīgas saules gadījumā kabīnes iekšienē var tikt nolaistas rulveida žalūzijas, kas atrodas zem panorāmas tipa stikla, turklāt tas rada arī patīkamu atmosfēru. Šī viscaur mainīgā ierīce ir viegli pielāgojama un tai var piesaistīt grozāmu rokturi. Aizsardzība pret saules starojumu ir iekļauta komplektā ar integrētu saulessargu, kas pat atvērtā stāvoklī pazūd aiz jumta aizmugurējās daļas.

Paplašināts dzinēju spektrs: divi jauni dīzeļa dzinēji ar jaudu no 110 līdz 130 ZS

Kopš jūnijā uzsāktās pasūtījumu pieņemšanas, jaunajam Astra GTC ir pieejami pieci dažādi dzinēju tipi ar manuālo transmisiju – četri benzīna dzinēji ar jaudu no 74 kW/100 ZS 1,4 litru modelim līdz 132 kW/180 ZS 1,6 litru turbo motoram. Tiem pievienots 121 kW/165 ZS jaudīgs 2,0 CDTI common-rail turbo dīzeļa dzinējs.

Dīzeļa motoru piedāvājuma klāsts sportiskajai kompaktajai kupejai ir paplašināts ar diviem papildus dzinējiem – abi ir 1,7 litru CDTI common-rail turbo, kas ir pieejami 81 kW/110 ZS vai 96 kW/130 ZS versijā, nodrošinot attiecīgi 280 un 300 Nm griezes momenta. Jauno motora pārvaldību un optimizēto sadegšanas procesu Opel inženieri ir attīstījuši no nulles. Jaunās iesmidzināšanas sistēmas, samazinātās kompresijas un 1,800 bāru darba spiediena kombinācija cikla laikā nodrošina līdz pat piecām jaunām iesmidzināšanām. Ar mainīgo turbīnas ģeometriju aprīkotajam turbo lādētājam, pateicoties papildus pievada ierobežotājam, piemīt ļoti precīza uzrāviena kontrole.

Abu veiktspēju variācijās Astra GTC 1,7 CDTI ecoFLEX versija komplektācijā ietver sešu pārnesumu manuālo transmisiju. Start/Stop tehnoloģija, kurai ir pozitīva ietekme uz oglekļa emisijām (119 g/km) un uz degvielas patēriņu (4,5 l/100 km), ir pamata iezīme.

Sākot no 2012. gada janvāra, pieejami būs sešu pakāpju automātiskās transmisijas 1,4 litru turbo benzīna un 2,0 CDTI common-rail turbo dīzeļa dzinēji. 2012. gadā klajā nāks arī jaudīgā OPC versija.

 
Visi komentāri
 
284178. viesis 27.oktobris 2011 10:05
0 0 Atbildēt

Nu baigais kaut kāda stilīga draņķa reklāmraksts... :D Štuka divsimts par ko - iespēju lūrēt uz lidmašīnām? Braucot ir jāskatās uz ceļu nevis gaisā! :D Diez kādi ir saules sargi šitam, jo ar tādu stiklu toties problēmas ar sauli ir garantētas.

284180. viesis 27.oktobris 2011 13:14
0 0 Atbildēt

Šitais vējstikls ļauj ērti piebraukt pie oficiālā opel krāna Tolmetā.

284181. viesis 27.oktobris 2011 14:32
0 0 Atbildēt

Man patīk. Pirms 4 gadiem gandrīz nopirku iepriekšējās paaudzes kupeju ar šādu stiklu... Starp citu, no problēmām ar sauli var izbēgt, jo no iekšpuses, tāpat kā stikla lūkām, ir iespēja "izvilkt griestus".

Bet tādus "gudrus" jautājumus jau uzdod tikai tie, kuri brauc ar miskastēm tāda stikla vērtībā. :D Un šādu "ekspertu" viedoklis ir ļoti objektīvs un vērā ņemams. :D

284183. viesis 28.oktobris 2011 8:15
0 0 Atbildēt

ja tev patīk tad priecājies, bet beidz vienreiz citus aplikt. kas šitas ir par urlaino snobu stilu - ja kāds kritizē produktu, tad visi uz reiz brēc - tev paāķim droši vien nav naudas un brauc ar vecu miskasti.

P.S. man arī nepatīk. braucot uz ceļu jāskatās, nevis vārnas jāskaita

284192. viesis 28.oktobris 2011 14:58
0 0 Atbildēt

Neiet jau runa par to - patīk vai nepatīk. Tā, protams, ir gaumes lieta.

Bet tika jau sākts nevis par tēmu, par draņķa reklāmrakstu, tā ka, urlaino snobu, te gan jāsaka, lauķisko pāķu stilu iesāka tieši msh.

284195. viesis 28.oktobris 2011 16:40
0 0 Atbildēt

Ak tā, dekster? Nu jā, protams, man tak nekādīgi nesaprast ka tas ir gaumīgi - uzraut veselu iauto rakstu, lai paziņotu ka jauno astmu nu var pasūtīt ar vārnu skaitāmo stiklu... :D Saprastu vēl ja varētu jaunas paaudzes astmu nopirkt... :)

284200. viesis 28.oktobris 2011 22:18
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nevajadzīga ekstra, kas palielina auto svaru, jo virsbūve vairs nav nesošā. Tad labāk vai nu kabrio/targa vai normāls jumts.

284205. viesis 29.oktobris 2011 19:17
0 0 Atbildēt

Vot ja varētu novākt priekšējās stoikas, tas gan būtu ko vērts. Tās gan reāli redzamībai traucē, bet atkal, kur tad likt pīkstuļus priekš muzačkas baudīšanas :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 3

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti