Kad Volkswagen CC pirms četriem gadiem debitēja, tas bija pirmais četru durvju kupejas tipa automobilis 30 000 līdz 40 000 EUR klasē.
No šīs nišas ātri attīstījās jauns segments – līdz šim šo sedanu ar sporta automobiļu modernajām līnijām visā pasaulē ir izvēlējušies gandrīz 270 000 cilvēku. Tie ir autobraucēji, kam patīk kupejas automobiļu šarms, bet kas augstu vērtē plašu telpu, kur vietas pietiek vismaz 4 personām, kā arī 4 durvis. Tagad Volkswagen prezentē tehniski un vizuāli atjauninātu populārā biznesa automobiļa versiju.
Ar jauno priekšpuses un aizmugures stilu jaunais, uzlabotais Volkswagen CC sper pat vēl drosmīgāku soli pretī automobiļu luksus klasei. Arī tā paplašinātais standarta aprīkojuma klāsts ir kļuvis īpašāks; tagad tajā ietilpst jauni biksenona priekšējie lukturi, statiskas pagriezienu gaismas un jauns LED aizmugurējo lukturu dizains. Standarta komplektācijā iekļauta arī noguruma uztveršanas sistēma, RCD 310 radio/CD atskaņotājs, nerūsējoša tērauda durvju sliekšņu uzlikas un drošības galvas balsti ar papildu gareniskās regulēšanas iespēju (priekšējiem sēdekļiem).
Modelim CC pieejamas arī jaunas palīgsistēmas. Tajās ietilpst tādas papildu tehnoloģijas kā joslas maiņas palīgsistēma Plus ar iebūvētu kursa uzturēšanas palīgsistēmu (brīdina par automobiļiem aklajās zonās un palīdz izvairīties no negadījumiem, iejaucoties stūres darbībā), dinamiskā apgaismojuma palīgsistēma (automātiska tālo gaismu kontrole), kas automobilī CC ir jaunumi, kā arī ceļazīmju uztveršanas sistēma, kas darbojas uz kameras bāzes. Turklāt, pateicoties ‘klimata sēdekļiem’ ar iebūvētu masāžas funkciju, tiek uzlabots komforts.
Volkswagen CC darbinās novatoriski benzīna un dīzeļdegvielas tiešās iesmidzināšanas dzinēji. Visi dīzeļdzinēji (TDI) standarta komplektācijā ir aprīkoti ar Stop/Start sistēmu un akumulatora reģenerācijas režīmu (bremžu enerģijas atgūšanai). Arī visiem benzīna dzinējiem ir akumulatora reģenerācijas funkcija. TDI dzinēji attīsta 103 kW / 140 ZS un 125 kW / 170 ZS jaudu. Eiropas CC versijas benzīna dzinēji sniedz sportisku 118 kW / 160 ZS, 155 kW / 210 ZS un 220 kW / 300 ZS jaudu. ASV Volkswagen kārtējo reizi tiks laists tirdzniecībā ar benzīna dzinējiem, kuru jauda ir 147 kW / 200 ZS (TSI) un 206 kW / 280 ZS (FSI). Visi dzinēji darbojas ar iespaidīgu efektivitāti. Tam lielisks piemērs ir 140 ZS TDI. Apvienojumā ar manuālu sešpakāpju transmisiju, tā degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vien 4,7 l/100 km, kas ir līdzvērtīgi 125 g/km CO2 izmešu.
Jaunais CC publikai tiks prezentēts pasaules pirmizrādē Losandželosas autoizstādē (18. – 27. novembris). Tirdzniecības uzsākšana sekos īsi pēc tam. Vispirms, sākot no 2012. gada februāra, Volkswagen piedāvās jauno CC Vācijā, tad pakāpeniski visā Eiropā, Amerikā, Krievijā, Ķīnā (vietējā versija būs pieejama no 2013. gada) un visos citos tirdzniecības reģionos, kur šī automobiļu klase ir aktuāla.
Tie ir autobraucēji, kam patīk kupejas automobiļu šarms, bet kas augstu vērtē plašu telpu, kur vietas pietiek vismaz 4 personām, kā arī 4 durvis.
Pārfrāzēsim - tie autobraucēji, kuriem gribas lai viņu passāc izskatītos pēc baigā zvāra un kuri aizmugurējajā ķeblī regulāri vadā īsus pundurus... :D
P.N. Kārtējajā reklāmrakstā var tirst par luksusu, bet A5 ir kudiž tuvāk luksusam nekā šitentais zemais passāc.