Automobīļu ar "universāla" virsbūvi, kas tradicionāli baudīja lielu popularitāti Eiropas valstīs, pārdošanas rādītāji pēdējos gados strauji krītas. Kā ziņo angļu izdevums Hoot!, vēl četrus gadus atpakaļ prestižie "universāli", tādi kā Ford Mondeo un VW Passat, veidoja gandrīz 20% no šī segmenta jauno auto pārdošanas apjoma.

Tomēr, jau pagājušajā gadā šis skaitlis saruka līdz 15%, pie kam, jauno auto kopējie pārdošanas rādītāji pagājšgad pieauguši par 10,7%.
"Divi citi auto tirgus segmenti atņem pastāvīgos "universālu", ko parasti iegādājas kā ģimenes auto, klientus. Tie ir kompaktauto, kuru pārdošanas rādītāji pieauguši par 3,7% un prestižo auto markas kā
Audi un
BMW, kuru tirdzniecība pieaugusi par 28%," stāsta Džefs Patersons, populārās angļu automobīļu rokasgrāmatas
Glass analītiķis. Pēc viņa vārdiem, daudzi autovadītāji, kas agrāk iegādājušies
Ford Mondeo,
Opel Vectra vai
Peugeot 406, tagad vēlas iegūt prestižākus vai funkcionālākus automobīļus.
iAuto//Lenta.ru
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Man patīk ,,universāli,, , jo tie ir ietilpīgi, taču sievai mašīnas ar tādu virsbūvi ļoti nepatīk, tās viņai liekas neglītas. Tādēļ arī izvēlējos VW-vento, kurš ir sedans, tomēr tam ir milzīgs bagāžnieks un piedevām pakaļējo sēdekļu atzveltnes ir nolokāmas pilnīgi vai pa daļām.