Pēc kravu transporta ar pilnu masu virs 5 tonnām satiksmes ierobežojumiem jeb satiksmes dalībnieku prioritātes pārdalīšanu vakara sastrēguma stundu laikā Akmens tilta, Salu tilta, Slāvu pārvada un Augusta Deglava pārvada caurlaides spēja ir palielinājusies vidēji par 4% un nozīmīgi samazinājies brauciena laiks slogstundu periodā.
Tā liecina transporta pētījumu un modelēšanas uzņēmuma SIA „Solvers” veiktais satiksmes plūsmas pētījums.Braucienam patērētā laika mērījumu rezultāti dažādos šo tiltu šķērsošanas maršrutos laikā no 16.00 līdz 19.00 liecina, ka visievērojamāk laika patēriņš ir samazinājies maršrutos pār Slāvu pārvada ceļiem- par 16 minūtēm (no Toma ielas līdz Slāvu aplim). Maršrutos pār Akmens tiltu (no Pētersalas ielas līdz Valguma ielai) un Salu tiltu (no Turgeņeva ielas līdz Vienības gatvei)- samazinājums ir par 9 līdz 11 minūtēm. Savukārt pār Augusta Deglava pārvadu virzienā uz centru- braucienam patērētā laika samazinājums ir līdz 6 minūtēm atkarībā no braukšanas laika.
Lai novērtētu plūsmas izmaiņas, SIA „Solvers” veica minēto tiltu un pārvadu transporta plūsmu pētījumus, salīdzinot satiksmes plūsmas datus pirms un pēc šā gada 1.marta, kad stājās spēkā kravu transporta satiksmes ierobežojumi arī vakara sastrēguma stundās. Kontroles maršrutos daļēji tika iekļauti arī tiltu un pārvadu piebraucamie ceļi, kā arī pats tilts vai pārvads līdz vietai, kur tas pievienojas pilsētas maģistrālajām ielām.
Pētījumā minēts, ka slogstundu intensitātes izlīdzināšana, kā viena no transporta pieprasījuma pārvaldes metodēm, ļauj nozīmīgi uzlabot situāciju uz tiltiem.
Kā ziņots, no šā gada 1.marta stājās spēkā kravu transporta ar pilnu masu virs 5 tonnām satiksmes ierobežojumi pār vairākiem pilsētas tiltiem un to pievedceļiem arī darba dienu vakara sastrēguma stundu laikā no pulksten 16.00 līdz 19.00.
kas tas par kārtējo letiņu jaunvārdu "slogstundu"? :-D :-D