Šonedēļ Rīgā norisinās konkursa “Latvijas Gada auto 2021” žūrijas testa braucieni, kura laikā žūrija vērtē jaunākos auto modeļus. Konkursam kopā pieteikts 25 automobiļi.
Atspoguļojoties tirgus tendencēm, būtiski pieaudzis elektromobiļu skaits – uz titulu “Latvijas Gada auto 2021” pretendē septiņi elektromobiļi. 5. un 6. novembrī visi automobiļi ir apskatāmi Vecrīgā, Doma laukumā, bet 7. un 8. novembrī tirdzniecības centrā Mols.
Šogad dalībnieki ir:
- Škoda Octavia (atsauksmes >>>)
- Volkswagen Golf (atsauksmes >>>)
- Volkswagen ID.3 1st Edition (atsauksmes >>>)
- Seat Leon (atsauksmes >>>)
- Seat Ateca (atsauksmes >>>)
- Nissan Juke (atsauksmes >>>)
- Peugeot 2008 (atsauksmes >>>)
- Peugeot e-2008 (atsauksmes >>>)
- KIA XCeed PHEV (atsauksmes >>>)
- KIA e-Niro (atsauksmes >>>)
- KIA Sorento (atsauksmes >>>)
- Mercedes-Benz GLB (atsauksmes >>>)
- BMW 5.sērija (atsauksme >>>)
- Mini Cooper SE (atsauksmes >>>)
- Alfa Romeo Stelvio (atsauksmes >>>)
- Land Rover Defender (atsauksmes >>>)
- Honda e (atsauksmes >>>)
- Ford Puma (atsauksmes >>>)
- Audi e-tron Sportback (atsauksmes >>>)
- Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid (atsauksmes >>>)
- Renault Zoe (atsauksmes >>>)
- Toyota Yaris Hybrid (atsauksmes >>>)
- Hyundai i30 (atsauksmes >>>)
- Citroën C3 (atsauksmes >>>)
- Citroën C5 Aircross Hybrid (atsauksmes >>>)
Saskaņā ar konkursa nolikumu, konkursā drīkst pieteikt tikai pašus jaunākos auto modeļus, kuri Latvijā pirmo reizi ir reģistrēti pēc 2019. gada 1. oktobra.
5. un 6. novembrī Rīgā, Doma laukumā notiek konkursa foto un video sesija, kuras laikā ikvienam būs iespējams apskatīt visus automobiļus vienuviet. Savukārt no 6. līdz 8. novembrim konkursa žūrijas biedri ķersies pie automobiļu vērtēšanas, nosakot septiņus finālistus. Pretendenti tiek vērtēti, piešķirot punktus dažādos kritērijos, piemēram, virsbūve, braukšana, izmaksas un atbilstība Latvijas tirgum. Papildus titulam “Latvijas Gada auto 2021” tiks arī noteikti laureāti citās nominācijās, kā “Premium”, “Eko”, “Apvidus”, “Ģimenes” u.c.
COVID-19 pandēmijas dēļ ieviestie ierobežojumi ir izmainījuši arī konkursa norisi. “Šogad mums izpalika tradicionālie pavasara un rudens mediju testa braucieni, kuros parasti devāmies uz attālākiem Latvijas reģioniem. Arīdzan ir ievērojami samazināts žūrijas biedru skaits līdz 12, lai spētu organizēt automobiļu testēšanu individuālajos testa braucienos. Taču šonedēļ mums izdevās iespaidīga visu jaunāko automobiļu foto sesija Doma laukumā” stāsta konkursa “Latvijas Gada auto” organizētājs Māris Ozoliņš.
Jaunākos automobiļus vērtēs:
- “Latvijas Autoinženieru asociācijas” valdes loceklis Agris Staņēvičs
- “Auto Ziņas” TV autožurnālists Aldis Zelmenis
- “Latvijas Avīze” auto žurnālists un žūrijas priekšsēdētājs Atis Jansons
- “Profi Latvija” autožurnālists Guntars Pulss
- "TVNET Auto" redaktors Ingars Tenis
- “Auto Ziņas” TV un radio StarFM raidījums “Autopilots” autožurnālists Normunds Avotiņš
- “Tet” infrastruktūras atbalsta nodaļas vadītājs Jānis Rapa
- “LAMB” prezidents Juris Zvirbulis
- autoservisa "V4motors" SIA valdes loceklis Raimonds Volonts,
- "DELFI Auto" redaktors Raimonds Zandovskis
- "Tavs Auto TV" galvenais redaktors Roberts Jansons
- "Auto Bild Latvija" redaktors Toms Timoško.
Uzvarētāji papildu nominācijās un galvenā titula “Latvijas Gada auto 2021” uzvarētājs tiks paziņots interneta tiešraidē 3. decembrī plkst. 20:00.
Informatīvi atbalsta: Zip.lv - gudri sludinājumi, Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, Auto ziņas, Dieviete.lv, Auto Bild, Jauniauto.lv, garaza.lv, dzivoklis.lv. Atbalsta: t/c Mols, LAMB, V4 motors.
Nopietni- viencexperc ir bistams konkursa dalibniekiem un jo ipasi vacu razojuma automasinam. Pieaiciniet apsardzes firmu, jo neko nevar garantet. Koz bez bridinajuma un pret covid nav parbaudits