Visi komentāri - Mercedes prezentējis modernizēto GLC (+ FOTO)

Mercedes prezentējis modernizēto GLC (+ FOTO)

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 1.marts 2019 10:37

Modernizācijas gaitā Mercedes-Benz GLC krosovers ticis pie jauniem motoriem un progresīvām drošības sistēmām.

Vizuālās pārmaiņas saistās ar savādāku radiatora resti, papildu hroma elementiem, diožu lukturiem jau bāzes aprīkojumā, sporta izplūdes sistēmu un jauniem bamperiem, savukārt salonā redzamākās pārmaiņas ir jauni dekori un multifunkciju stūre ar skārienjutīgām virsmām iestatījumu pārvaldīšanai. Tagad GLC tiek komplektēts ar ciparu mērinstrumentiem (12,5 collu ekrāns)un MBUX multimediju iekārtu (7 vai 10,25 collu ekrāns), kas pirmoreiz debitēja jaunajā A-klases modelī. Šī iekārta apveltīta ar mākslīgā intelekta iespēju, kas ar laiku var iemācīties izpildīt pat visai sarežģītas komandas. Multimedijus var vadīt arī ar balsi vai žestiem, tiesa, pēdējā funkcija drošības nolūkos pieejama tikai tad, kad automašīna nekustas – lai nenovērstu vadītāja uzmanību. Par piemaksu ražotājs piedāvā Energizing komforta vadību, kas apvieno dažādu iespēju kombinēšanu, savienojot gaismu un mūzikas, klimata un sēdekļu masāžas vai ventilēšanas funkcijas.

GLC navigācijas sistēma papildināta ar Augmented Video funkciju, kas ar video kameru palīdzību fiksē un parāda uz displeja māju numurus, ielu nosaukumus un ceļa norādes. Vadītājam palīdzēs arī aktīvā kruīzkontrole, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma, joslas uzturētājs, kas prot pārkārtoties un palaist garām palīdzības dienesta tehniku, ja rodas tāda nepieciešamība, aklās zonas uzraugs, gājēju atpazīšanas sistēma, parkošanās palīgs, piekabes asistents utt.

Modernizētais krosovers pirmoreiz tiek komplektēts ar Dynamic Body Control piekari – smalku tehnoloģiju, kur katra riteņa amortizators tiks pastāvīgi noregulēts, vadoties no datiem, ko elektronika iegūst par motora, pārnesumkārbas, mašīnas ātruma, braukšanas apstākļiem un stūres iekārtas darbību.

GLC motoru klāstu veido divi benzīna turbo dzinēji ar 2,0 litru tilpumu un 197 un 258 Zs jaudu. Abi agregāti komplektēti ar 48 voltu elektrosistēmu un starterģeneratoru, kas dod papildu 150 Nm griezes momentu. Klienti varēs izvēlēties arī kādu no dīzeļa dzinējiem ar 163, 195 vai 245 Zs jaudu.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti