Medijos parādījusies informācija, ka sasniedzot 1,9 miljonu robežu, vācietis Hansjorgs Gemmingens-Hornbergs ar savu Tesla Model S uzstādījis kārtējo rekordu.
Hansjorgs savu Model S P85 iegādājās 2014.gadā, kad automašīnas nobraukums bija 30 000 kilometru. Drīz vien elektromobilim nācās pierast pie daudz lielākām slodzēm, jo jaunais īpašnieks gadā veica aptuveni 200 000 kilometru, 2019.gadā kļūstot par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektriskās piedziņas transportlīdzekli nobraucis 1 miljonu kilometru.
Turpmāk rekordi krita viens pēc otra un šī gada beigās sarkanās Tesla īpašnieks pietuvojies 2 miljonu robežai. Viegli gan tas nav nācies, jo šajā laikā automobilim nomainīti 13 elektromotori un trīs akumulatori. Šobrīd rekordista Tesla brauc ar četrpadsmito elektromotoru un ceturto vilces akumulatoru.
2023.gada sākumā Model S īpašnieks sniedza interviju izdevumam Spiegel, kurā apgalvoja, ka brauks ar savu Tesla līdz būs pārvarēta 2 miljonu robeža un tad iegādāsies jaunu elektromobili. Tesla gan tas nebūšot, jo, pirmkārt, viņš esot vīlies Tesla tehnikā, otrkārt – Tesla vadītāja Īlona Maska attieksmē, kurš apsveikumu par 1 miljona kilometru sasniegšanu – divus uz augšu paceltus īkšķīšus, sociālajos medijos ievietojis tikai 11 mēnešus pēc šī notikuma.
Tas būtu īsts vācietis, ja būtu skrupulozi visus izdevumus saskaitījis un saldzinājis ar ICE līdzvērtīgu pasākumu.
nebaidies - viņš ir īsts vācietis un gan jau, ka visu rūpīgi saskaitījis. Sasniedzot miljonu, gan jau, ka cerēja no maskas dabūt jaunu Tesla, tak tika pie diviem īkšķīšiem - no turienes jau tas große enttäuschung (lielā vilšanās).
Ja Masks zinātu ka jamais ir vecis, būtu devis tik vienu spraužamīkšķi - lieki vis netērētos. Izlasot vārdu Hanna Jorģīne, domāja nu dos divus lai pietiek visam.
Pēc 11.mēnešiem, lēni gan dalec.