Volkswagen pirmo reizi Baltijā demonstrēs elektrisko konceptautomobili ID.Buzz (+ FOTO) 9

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen | 23.oktobris 2018 13:44

Volkswagen 2025+ stratēģija paredz, ka uzņēmums līdz 2025. gadam plāno tirgū piedāvāt vairāk nekā 30 jaunus elektriskos automobiļus, tādējādi kļūstot par pasaulē vadošo ilgtspējīgas mobilitātes nodrošinātāju.

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Lai īstenoto šo stratēģiju, Volkswagen modernizēs un elektrificēs visu savu tirdzniecības tīklu, tostarp autosalonus. Jau šonedēļ Tallinā tiks atvērts pirmais pilna apjoma tirdzniecības un servisa centrs, kas būs modernākais Baltijā. Tas būs piemērots Volkswagen ID. elektrisko automobiļu pārdošanai un apkalpošanai. Par godu šim notikumam Volkswagen jaunajā dīlercentrā demonstrēs elektrisko konceptautomobili ID.Buzz. Ikvienam interesentam jau 25. un 26. oktobrī būs iespēja iepazīties ar unikālo ID. Buzz automobili modernajā Volkswagen Ülemiste autosalonā Tallinā, Tartu mnt 165.

Tā būs pirmā reize, kad konceptautomobilis ID.Buzz tiks izrādīts ārpus slavenajām Eiropas auto izstādēm. ID.Buzz ir radīts, balsoties uz leģendāro Volkswagen mikroautobusu T1.  ID.Buzz ir nākotnes modelis – pirmais pilnībā autonomās vadības mikroautobuss ar elektrisko piedziņu. Automobilis ražošanā un pārdošanā nonāks 2022. gadā.

Šo automašīnu unikālu padara tā modulārā elektrisko automobiļu platforma MEB, uz kuru tiks balstīti visi Volkswagen ID. sērijas modeļi. Pretēji ierastajai tirgus praksei, ID. šasija nav modificēta platforma, kas iepriekš izmantota iekšdedzes dzinēju automašīnām, bet tā izstrādāta no jauna, izmantojot pilnībā nebijušu tehnoloģiju pieeju un konstruējot to ap akumulatoru. Tādējādi Volkswagen spēj optimāli izmantot tās tehnoloģisko potenciālu. Turklāt dizains un automašīnas koncepts ir elastīgāks kā vēl nekad – modeļu klāstu būs iespējams variēt no kompaktklases automašīnām līdz pat vieglajiem apvidus automobiļiem un mikroautobusiem. Tāpat MEB platforma palīdz samazināt visu Volkswagen ID. sēriju automobiļu izmaksas, padarot e-mobilitāti pieejamu ikvienam. Volkswagen prognozē, ka jaunās ID. sērijas automašīnu cenas būs vienā līmenī ar līdzīgas klases dīzeļdzinēja automašīnām.

"Visas runas par autonomo vadību un bezizmešu individuāliem mobilitātes risinājumiem patērētājiem bieži vien liekas kā ļoti tāla nākotne. Tāpēc mēs esam ārkārtīgi priecīgi, ka radusies unikāla iespēja Baltijā izrādīt Volkswagen nākotnes vīziju. ID. ir tehnoloģiskās attīstības pagrieziena punkts. Tas būs pirmais pilnībā savienotais, funkcionālais elektriskais automobilis, ko spēs atļauties miljoniem cilvēku. Mēs jau tagad varam ielūkoties nākotnē, ar kādām automašīnām cilvēki pārvietosies vien pēc dažiem gadiem," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Lai arī vēl dažus gadus nepieciešams pagaidīt līdz ID.Buzz brauks pa Rīgas ielām, pirmais ID. saimes loceklis tiks prezentēts jau nākamajā vasarā un sagaidāms, ka tas tirgū nonāks jau 2020. gada sākumā.

Volkswagen e-nākotnes stratēģiju atbalstīs Volkswagen aizvien pieaugošais jauno vai atjaunoto autosalonu skaits Baltijā, un jaunais Tallinas tirdzniecības un servisa centrs būs pirmais no daudzajiem. Pirms pirmā ID. sērijas automobiļa nonākšanas tirgū 2020. gadā visi Volkswagen autosaloni tiks atjaunoti, lai atbilstu jaunajām prasībām.

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

Volkswagen ID.Buzz Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
eidis 23.oktobris 2018 14:58
5 0 Atbildēt

Šo formu tie VW dizaina interni apspēlē ne pirmo gadu desmitu. Viss tā arī paliek internu slapjajos sapņos

viencexperc 23.oktobris 2018 15:36
9 1 Atbildēt

Visa Eiropas-Azijas autobūve iet uz to, kurš uztaisīs mazāku kompaktu, bet šeit - četrvietīgs buss. Hāāā!

Logiski, ka tas ir tikai datorzīmējums.

Atņemot to nepraktisko interjeru, stūri, jo tāda tā tik un tā nebūs, paliks parasts VW ar Teslas planšeti pa vidu.

GTD2 23.oktobris 2018 15:45
3 1 Atbildēt

tas tiesa, ja nebus vismaz ar tris sedeklu rindaam tad sis pavisam bezjedziigs pasakums un nepraktiskaks par t1 ko taisas kopeet

650 23.oktobris 2018 17:55
2 0 Atbildēt

Tas tur grīdā ir lūka uz pagrabstāvu ?

GTD2 24.oktobris 2018 16:45
3 0 Atbildēt

nē tā tualete

iAuto 23.oktobris 2018 22:51
2 0 Atbildēt

Rīt lidojam uz Tallinu, būs bildes un ceru, ka arī video!

iAuto 23.oktobris 2018 22:52
0 0 Atbildēt

Ja kādi jautājumi VW pārstāvjiem, droši rakstām šeit!

kasinsh79 24.oktobris 2018 13:44
0 0 Atbildēt

Vai tāds spoks arī tiks ražots sērijveidā?

650 24.oktobris 2018 19:17
0 0 Atbildēt

Mūsējo xperc-u vajdzēj paņemt līdzi, tas viņiem ritīg "pajautātu"

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Samazināts ātrums - pār Dienvidu tiltu tagad ne ātrāk kā 50 km/h 8

No šodienas tiks samazināts maksimālais atļautais braukšanas ātrums uz Dienvidu tilta, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā. Lasīt vairāk

 

Audi A6 Allroad - šosejai un rudzu laukiem 14

Ziemai tuvojoties aplūkojam Audi A6 Allroad Lasīt vairāk

 

Grib pelnīt vairāk - Jūrmalā varētu atgriezties iebraukšanas maksa visa gada garumā 11

Jūrmalas dome, iespējams, varētu aktualizēt ieceri atjaunot iebraukšanas maksu Jūrmalas pilsētā uz visu gadu, nevis tikai vasaras sezonā, aģentūrai LETA apgalvoja Jūrmalas domes opozīcijas deputāts Rolands Parasigs-Parasiņš Lasīt vairāk

 

DTM plāno elektrisko sēriju; boksos strādās roboti 4

Vācijas DTM (Deutsche Tourenwagen-Masters)sacīkšu sērijas vadība izšķīrusies par jaunu formātu, kas stāsies spēkā no 2022.gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti