Rīgā, pirms dažām dienām aprāvās kāda baļķvedēja šofera dzīvība. Saskaņā ar attēlus iesūtījušā aculiecinieka versiju, kravas auto noslīdējis no domkrata, nogalinot tā vadītāju.
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi iAuto.lv:
Aculiecinieka foto Foto: iAutolv
Rīgā, pirms dažām dienām aprāvās kāda baļķvedēja šofera dzīvība. Saskaņā ar attēlus iesūtījušā aculiecinieka versiju, kravas auto noslīdējis no domkrata, nogalinot tā vadītāju.
sanāk, ka nevis no domkrata nokrita, bet kabīne nokrita lejā...
Arī kabīnei lieku strahovku ja nepaceļu lidz tam kamēr viņa pārsveras.Tāpat arī samosvāla kravas kastei.Uz ceļa ir nācies redzēt apbrīnojamus šaurpierīšus,tādus arī nospiež.
No bildes jau var redzēt, ka pārkrauts, beidzot vajadzētu sodīt pēc pilnas programmas to kantori, kurā šoferis strādāja.
Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk
Modelis Optiq paredzēts Ķīnas tirgum, taču vēlāk Cadillac to plāno pārdot arī ASV. Lasīt vairāk
iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk
Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā. Lasīt vairāk
Es vieglajā visu laiku vadāju līdzi blukīti, uz gdomkratu vien nepaļaujos. To darīt mani sen, sen iemācīja autoskolā, stāstot briesmīgus piemērus, kas notiks, ja tā nedarīt. Vai tagad tādu māca?
Ja lien apakšā tad noteikti vajag tādu palikt. Ja vien riepu maini tad var arī iztikt, bet uz slidena ceļa arī par skādi nenāktu
Arī riepu mainot strahovkai jābūt.Kautvai to pašu mīksto riteni paliek ja liek rezerves.
Pēc tam kad es savām acīm redzēju kā vieglais noslīd no domkrata un uzgāžas šoferim, es katru reizi riteni lieku zem auto sliekšņa.