ASV kravas automašīnu ražotājs Kenworth izstrādājis savu nākotnes kravas vilcēja prototipu SuperTruck 2. Vizuāli tas līdzīgs Tesla, taču elektriskās spēka iekārtas vietā izmantos hibrīddzinēju.
Dažos risinājumos Kenworth ir vienisprāt ar Tesla – aerodinamiski veidota kabīne ar kamerām spoguļu vietā un vadītāja vietu centrā aiz kuras atrodas plašāka telpa, ko šoferis ar izmantot lai paēstu, sakārtotu dokumentāciju, atpūstos un pārnakšņotu.
Atšķirībā no Tesla, kas savam Semi truck izmanto elektrisko piedziņu, Kenworth uzsvaru liek uz hibrīdiekārtu, kuras sastāvā Paccar dīzeļdzinējs ar 440 ZS, 48 voltu starterģenerators un 12 pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Šādu risinājumu Kenworth uzskata par ilgtspējīgāku un vairāk piemērotu pašreizējam infrastruktūras stāvoklim, turklāt konstrukcija veidota tā, lai SuperTruck 2 varētu pielāgot jebkuram degvielas veidam, uzstādot vilcējam motorus, kas var darboties ar gāzi, ūdeņradi, vai elektroenerģiju.
Prototips sver par 3,2 tonnām mazāk nekā 2009. gada Kenworth flagmanis T660, kas savulaik tika uzskatīts par vienu no aerodinamiskākajiem un ekonomiskākajiem smagajiem kravas automobiļiem, vidēji patērējot 39,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Šajā ziņā progress būs vairāk nekā pārliecinošs, jo SuperTruck 2 100 kilometriem pietiks ar vidēji 18,4 litriem.
Par jo SuperTruck 2 sērijveida ražošanas perspektīvām Kenworth vēl neizsakās.
Nez ko ta nav salikuši saules paneļus uz jumta puspiekabēm ... laikam jau nav tāds ieguvums, lai būtu čakarēšanās vērts
Analogov net rādija Kamazar refu, refam uz jumta bija paneļi visā garumā, labi atceros ka jauda tika nosaukta 2.3kW. Tā kā ieguvums tāds, stipri nosacīts - stāvot parkingā knapi pietiktu refa darbībai bet nu tomēr, cik tur ekonomika iet kopā un kas notiek ekspluatācijas laikā stipri zem jautājuma.