CSDD padomes domnīcā eksperti spriedīs par elektriskajiem skrejriteņiem satiksmē 31

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 9.septembris 2019 8:08

Pirmdien eksperti Satiksmes ministrijā (SM) Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcā spriedīs par elektriskajiem skrejriteņiem satiksmē, aģentūru LETA informēja ministrijā.

Domnīca notiks plkst.14 SM un tās laikā eksperti meklēs risinājumus tam, lai elektriskie skrejriteņi neradītu papildu riskus satiksmes drošībai gan to lietotājiem, gan citiem satiksmes dalībniekiem, jo īpaši gājējiem.

Eksperti spriedīs, vai pieļaujamais maksimālais braukšanas ātrums ar elektriskajiem skrejriteņiem būs 20 vai 25 kilometri stundā, vai ar tiem būs atļauts pārvietoties pa velosipēdiem paredzēto infrastruktūru vai pa gājēju ietvēm gājēju ātrumā, vai ar šiem braucamrīkiem varētu ļaut piedalīties ceļu satiksmē no 12 vai 14 gadu vecuma. Par šiem un citiem jautājumiem diskutēs eksperti no Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD), VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC), Valsts policijas, Valsts tiesu ekspertīžu biroja, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja, Rīgas domesSatiksmes departamenta un vairākām nevalstiskām organizācijām. 

Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcā plānots apspriest SM, CSDD un sadarbības partneru sākotnēji sagatavotos grozījumus normatīvajos aktos, piemēram, Ceļu satiksmes likumā un Ceļu satiksmes noteikumos, kas regulētu elektrisko skrejriteņu vietu ceļu satiksmē. Jaunie noteikumi varētu stāties spēkā nākamā gada pavasarī.

 
Visi komentāri
 
LMT 9.septembris 2019 8:20
1 1 Atbildēt

Domnīca - fake & gay! Tas būs Anglijā, spriežot pēc dibenbildes. Gejnīca!

reku 9.septembris 2019 23:25
1 0 Atbildēt

Ja bikses novilktu tad būtu daudzmaz skaidrāks spriedums par dibenbildi,a tā miglubilde.

Vernons 9.septembris 2019 8:48
9 6 Atbildēt

Pašlaik šie skūteri Angljā ir aizliegti, gan uz ietvēm, gan ielām! Policija stāda protokolus un tālāk nes rokās. Tikai privātā teritorijā!

:-) 9.septembris 2019 9:17
4 26 Atbildēt

Kur Tu šādas muļķības atkal izrāvi!?

Vernons 9.septembris 2019 9:38
6 10 Atbildēt

Angļu avīzes lasu.

Rr19 9.septembris 2019 9:44
5 1 Atbildēt

Parīzē arī, ja nezināji.

:-) 9.septembris 2019 13:45
1 0 Atbildēt

Parīzē gan aizliegts, bet kārtības sargi piever acis. Iejaucas tik ja sanākušas ziepes.

:-) 9.septembris 2019 13:44
1 0 Atbildēt

Vietiejie neko tādu nezin, šorīt mierīgi caur Piccadelly laukumu brauca. Tā iespējams ideja, jeb Tev zudis tulkojumā.

Rr19 9.septembris 2019 14:28
1 0 Atbildēt

Pagājušajā nedēļā Apollo bija raksts, Parīzes mērs aizliedzis. Pie mums arī daudz kas aizliegts....

:-) 10.septembris 2019 9:07
0 0 Atbildēt

Iespējams viņš uztraucas par tuklajiem penžām, kas nevar pakustēt.

janis 9.septembris 2019 10:09
5 1 Atbildēt

lai tie elektriskie brauc pa ielām , un lai skatās divreiz, ja notiek aksis - elektriskai skūteris vainīgs, viennozīmīgi. Nevar būt tāds aksis, ka elektroskūteris nevainīgs, pat ja viņam uzkrit virsū koks.

Eriks_Grigis 9.septembris 2019 10:12
4 0 Atbildēt

Vācijā iesaka tos aizliegt:

www.bild.de/politik/inlan...8204.bild.html

Vernons 9.septembris 2019 11:03
5 0 Atbildēt

Bojā gājušo skaita palielināšanai vajag atļaut!

Lietotajs 9.septembris 2019 14:10
2 4 Atbildēt

braucu ar divriteni, regulāri ātrums virs 30km/h. Neredzu nekādu starpību starp muskuļu spēka 30km/h un elektriski radītiem 30km/h.

Viss ir prasmēs un galvā!

Ierobežojumi neko nemainīs.

Vajag normālu velo (tas ir arī el. lietojamu) infrastruktūru un problēmu nebūs. Vel var domāt par civiltiesisko apdrošināšanu.

Jo neaizmirstiet arī tas el.velo braucējs ir tik pat neaizsargāts kā kājamgājējs.

eidis 9.septembris 2019 14:39
3 2 Atbildēt

Muskuļu 30 km/h nāk krietni grūtāk kā elektriskie. Attiecīgi muskuļu 30 km/h ir: 1. Mazskaitlīgi (jo nu grūti taču) un 2. Mērķtiecīgi.

Attiecīgi tā skūteru problēma ir tā, ka visādi destruktīvi "pavizināsimies & paākstīsimies" ir lielā skaitā.

msh 9.septembris 2019 18:15
0 1 Atbildēt

Uztaisi ar elektriskā skrejriteņa braucēju sacensības ar mešanu pa nažiem un šķēršļu pārvarēšanu @ 30 kmph.

Švarcis 9.septembris 2019 21:11
0 0 Atbildēt

Piekrītu!

anonimikis 9.septembris 2019 15:25
2 3 Atbildēt

Pa Kr.Barona ielu auto nesās vismaz 2x pārkāpjot atļauto ātrumu. Vispirms ar tiem ir jātiek galā, jo tādas 2t smagas bleķa bundžas apdraud daudz vairāk iedzīvotāju nekā pāris skūteristi.

Rr19 9.septembris 2019 16:07
3 0 Atbildēt

Pastāvi pie VEF sabiedriskā pieturā un paskaiti.

650 9.septembris 2019 18:36
1 0 Atbildēt

Es labāk tur stāvētu tunelī.Mazums kas..

krix 9.septembris 2019 19:44
1 0 Atbildēt

Tajā tunelī ar arī auto ir pamanījušies iebraukt...

Švarcis 9.septembris 2019 21:10
0 0 Atbildēt

Neesmu pret šiem transportlīdzekļiem, bet uzskatu, ka normām ir jābūt obligāti.

No personīgās pieredzes: viens šāds indivīds pēkšņi no veloceliņa izlēma šķērsot ielu, kur pat gājējs un velobraucējs to nedrīkst darīt pēc likuma, gala rezultātā palaimējās sievai, ka paspēja laicīgi noreaģēt un nobremzēja spēkratu pirms nelaimes.

Nospļāvāmies un braucām tālāk, protams.

CSDD ir jālemj par ceļu satiksmes noteikumiem elektroskūteru lietotājiem. Pretējā gadījumā uz ceļa pilsētās, tādās kā Tukums, anarhija! Un, nedod dievs, uzbrauksi, kautvai viņa vainas dēļ, vainīgs, diemžēl būsi tu!

Biedriem, autovadītājiem: esiet modri!

Vernons 9.septembris 2019 21:26
0 0 Atbildēt

Neesi pesimists!

reku 9.septembris 2019 22:27
1 0 Atbildēt

Patiesība ir pavisam savādāka un zem termina drošība slēpjas pavisam citi mērķi.Ja visi sāks braukt ar elektrosamokātiem no kā ta barosies taukainās sejas,kas maksās neatbilstoši augsto ceļu nodokli,kas baros Rīgas satiksmi!Nu labi ies pāris dumjākie eksemplāri bojā,bet tas ir nieks jo medicīna tāpat nefunkcionē.Dodu pieci ka šito afēru fīrē viena un tā paša branža kas fīrēja 95koda afēru.

msh 10.septembris 2019 1:05
0 0 Atbildēt

Pastāsti kaut ko par "95-tā koda afēru".

:-) 10.septembris 2019 9:12
1 0 Atbildēt

Interesantākais jau tas, ka šajā sanāksmē dalību neņēma Kiesners, kaut varēja. Nepiedaloties ne šajā, ne visās iepriekšējās, izņemot vienu, viņam nav nemazāko tiesību ko iebilst par satiksmes drošību, jo nav iesniedzis nevienu ieteikumu. Tas it tā pat, kā neiet uz vēlēšanām, bet vēlāk nolikt ievēlētos.

Vernons 11.septembris 2019 12:49
0 0 Atbildēt

Un Tu tur biji!

:-) 11.septembris 2019 14:55
0 0 Atbildēt

Šajā nē, neuzskatīju par nepieciešamību!

reku 10.septembris 2019 12:32
6 0 Atbildēt

Kiesnera vietā varēja aiznest ierakstītu skaņu plati.Tur gadiem bez izmaiņām skan viens un tas pats.Labi vispār bija ka viņš tur nebija.Viņš ir pret samokātiem un gājējiem kā sugu,bet mans viedoklis pret samokātiem ir lojālāks.Nevar būt pret progresu un dzīvot akmens laikmetā visu aizliedzot kā pie talibiem.

Vernons 11.septembris 2019 11:57
0 6 Atbildēt

Tev vēl joprojām patīk dzīvot krievu mentalitātei raksturīgā vidē!

STOP signāls no trieciena pa Tava auto pakaļu! Pie apstākļiem, kad 32 gadu garumā tas nav bijis brīdinājuma signāls!

Kurš tur tajā "donīcā" ir eksperts? Nu kuram patiesi nav kauns par tādu saukties? Nosauciet man vienu?!

:-) 11.septembris 2019 14:58
0 0 Atbildēt

Tikai, lūdzu sevi par tādu netaisi! Šādas sanāksmēs netiek apsvērta viena, vai dažu indivīdu intereses, bet sabiedrības kopumā. Tev to neizprast, tāpat kā angļu presē rakstīto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti