Veloceliņš Rīgā, Skolas ielā mirkst peļķēs (+ FOTO) 37

 

Skolas iela (pie Dzirnavu ielas) 29.12.2020. Foto: iAuto.lv

iAuto | 29.decembris 2020 16:13

Velo infrastruktūras nozīme tiek uzsvērta teju katru dienu, diemžēl nepārdomāta to konstrukcija un sliktais stāvoklis pārvelk svītru daudziem labiem nodomiem.

Skolas iela (pie Dzirnavu ielas) 29.12.2020. Foto: iAuto.lv

Skolas iela (pie Dzirnavu ielas) 29.12.2020. Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Nu moins 29.decembris 2020 16:46
15 1 Atbildēt

Vot kad nav ko darīt, tad nav! Tagad vēl jumtiņš būs jābūvē lo celiņiem, lai slapjumiņš lietus laikā uz celiņa nekrīt! Varbūt vēl puņķīti noslaucīt!?

iAuto 29.decembris 2020 16:59
3 3 Atbildēt

Peļķes nedrīkst būt ne uz ietvēm, ne uz velo ceļiņiem

Mnde 29.decembris 2020 17:32
5 0 Atbildēt

Uz ielām drīkst?

Rīgas siltums 29.decembris 2020 16:48
1 2 Atbildēt

Nu ko, būvēsim apsildāmos velo celiņus, lai ne tikai sauss, bet var šortos braukt!

WALA 29.decembris 2020 17:21
0 1 Atbildēt

Nu pie Dominas braucot no G. Zemgala gatves šodien tas veloceliņš nebija izmantojams- velosipēdisti visi pa ietvi, drusk pirms pieturas atkal bija "ezers".

Mnde 29.decembris 2020 17:33
2 1 Atbildēt

Kad tur bija ezers priekš trolejbusiem un automašīnām, tad viss bij pie kājas un tā drīkstēja?

WALA 29.decembris 2020 18:56
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tavu tekstu - es parto ka kāda jēga salikt stabus un citus meslus, ja visupirms nesakarto to brauktuvi tā lai tā nepludo, to varnormsli notīrit un kaisīt un lai tiešām ir.lietojama un braucama, bet ne vajag sākt visu caur dirsu - salikt stabus un apmales, u.n tad secināt ka pat izcilņus nav nofrēzējydi un bedres uz veloceļa nav aizlāpījuši ... kuram hren tā "pokazuha" vajadzīga, ja grīb ko jēdzīgu izdarīt tad visu jēdzīgā secībā salabo un tad uzstutē savus "mietus" ja tik ļoti vajag ...

Mnde 29.decembris 2020 21:58
2 1 Atbildēt

Tas cits jautājums. Bet politpopulisti visu mēdz darīt skaļi, pompozi sasteigti bez mērķa - populisma ķeksītim, ne rezultātam.

Velojosla Čaka ielā ir tik pat “pārdomāts” lēmums, kas nu veicināšot pārsēšanos no auto uz velo vai vismaz uz sabtrans .(kāds tam reāli tic?), un baisu vietējās uzņēmējdarbības uzplaukumu ar apgrūtinātāku apgādi, un garantētu kavējumu vairākiem desmitiem tūkstošu sabtransporta pasažieru.

WALA 1.janvāris 2021 14:51
0 0 Atbildēt

Par to veloceļu rikosanu kur pagadas es ar neesmu sajūsmā, jo 2 paralēlas ielas ar ļoti līdzīgu problemātiku, man (ka velobraucejam kas šīs ielas arī izmanto) liekas ir absolūts smadzeņu lietošanas trūkums.

Sarkasms 29.decembris 2020 17:22
7 6 Atbildēt

kad ieraudzīšu nākošreiz peļķiti uz gājēju trotuāra saukšu jūras kājiniekus! Kas par netaisnību!!

k 29.decembris 2020 20:56
0 0 Atbildēt

Pasauc armijas vadu, kad tavai sievai būs sarkanā diena.

Krotow 29.decembris 2020 18:41
2 2 Atbildēt

Rekur arī atbilde tiem, kuri uzskata, ka ar velo "var braukt visu cauru gadu". Jā, ziniet, te nav Itālija vai Kalifornija.

aa 30.decembris 2020 11:02
3 0 Atbildēt

Kāpēc nevar? Ūdens ir ērtību jautājums, ja jābrauc cauri pilsētai tad patīkamāk ir braukt sausām kājām. Protams, ir garie dubļu bleķi un pilnais ūdenstērps ar bahilām, bet 20min. brucienam to stīvēt virsū ir nevajadzīgi.

Purvciems 29.decembris 2020 18:48
3 0 Atbildēt

To nu gan es, kā pieredzējusi velobraucēja, uzskatu par tīro sīkumu. Daudz nopietnāk ir, kad pēkšņi uzsalst un ietves ir tik slidenas, ka nevar pabraukt. Vienā vietā ietve nav bijusi attīrīta no sniega, kas sasalis ledū (teorētiski būtu jātīra automašīnu stāvvietas īpašniekam), pie Ziedoņdārza stūrī īsta slidotava, un nekur nav kaisītas smiltis! Kādreiz visi sētnieki zināja, ka jau agri no rīta ietvēm jābūt sakoptām. Tagad ziemas bez sniega, bet daļa sētnieku izlaidušies.

WALA 29.decembris 2020 18:58
0 1 Atbildēt

Domāju ka gri ētaju strādāt pat setniekiem ir krietni par maz, neviens apsaniekotsjs negrib maksay puetoekamam skaitam sētnieku, neviens iedzīvotājs negrib par to daudz maksāt utt.

Respektivi visas klasiskās kopīpašumu problēmas ...

Radze 30.decembris 2020 9:06
1 0 Atbildēt

Tāpēc jau mašīnām ir ziemas riepas, ka ziemā slīd! Tādas ir arī velosipēdiem! Tev kā pieredzējušai velobraucējai būtu jāzina, ka ziema prasa ziemas apavus.

apuls 30.decembris 2020 16:45
1 0 Atbildēt

Veloapzinīgais apstājas,ar mobilo aplikāciju ziņo Pašvaldības policijai.Ar padarīta pienākuma gandarījumu sēstas zirgā un dodas tālāk savās gaitās.Progresīvi!

650 29.decembris 2020 20:43
1 0 Atbildēt

Brīvdienās vienunakt "novēroju" v-celiņu Sporta ielā.Dzeltenaiss snieks tur gan bija nošķūrēts, taču zilais Ledus nezkāpēc palicis.Beidzamais laiks būtu parevidēt ziemas ripu pielietojumu 2riteņu braucamrīkiem.Jā.

uupis 31.decembris 2020 1:51
0 0 Atbildēt

Utopija!

Tikpat var prasīt jaudīgus magnētus automašīnu bamperos, lai visi varētu vienlaicīgi uzsākt kustību, kad iedegas zaļais!

Ghh 29.decembris 2020 20:54
2 0 Atbildēt

Līdzīgi ir ar daudzām ietvēm. Rokožopi kam nevarētu uzticēt tīrīt āra ateju, pēkšņi būvē satiksmes infrastruktūru

Tiem 29.decembris 2020 21:03
2 1 Atbildēt

Kas neredz problēmu - kāds taču par šo brāķi ir saņēmis samaksu. Tāpēc jau mums ir tik daudz problēmu ka cilvēki kā auni gatavi paklusēt, saņemot sliktu pakalpojumu un nestrīdoties maksāt pilnu cenu.

imzz 29.decembris 2020 23:32
3 0 Atbildēt

Redzi , t.s. veloceliņš ir norobežota ielas daļa, nevis atsevišķi būvēts ielas konstrukcijas elements ar speciālu profilu un drenāžu, un tāpēc, ka tā ir zemākā vieta gan pret ietvi, gan pret ielu, tas, ka šādos laika apstākļos uz tā ir peļķes, ir dabiska un bez lieliem kapitālieguldījumiem nenovēršama lieta :-/

Nu moins 30.decembris 2020 9:03
3 0 Atbildēt

Peļkes tur bija vēl pirms mākslinieki sazīmēja uz brauktuves veloceliņu un saskrūvēja gumijas pampakus!

anonimikis 30.decembris 2020 11:10
0 0 Atbildēt

portāls knapi turas uz kaut kāda Bites rūtera, to drāž kiberspameri caurām dienām, bet svarīgākās ir peļķes uz veloceliņa.

uupis 31.decembris 2020 1:54
0 0 Atbildēt

Tev ir kaut kas pret kādu satiksmes dalībnieku grupu?

Kastās sāksi vēl dalīt? Vergturu iekārtu varbūt ieviesīsi?

Mitsubishiclub 30.decembris 2020 11:30
0 0 Atbildēt

Peļķes ir štrunts. Lai priecājās, ka uz veloceliņiem nav iemontēti kanalizāciju vāki.

P.S. Zem foto norādīts nepareizs ielas nosaukums.

iAuto 30.decembris 2020 11:44
1 0 Atbildēt

Paldies, labots!

Vāks 30.decembris 2020 12:41
1 0 Atbildēt

Jā, vāki krievijas stilā būtu feini, tādi, kas gozējas 10-15cm virs braucamās dāļas. Iauto, tak tur lielā cieņā krievijas auto notikumus.

gunbox 30.decembris 2020 13:02
1 1 Atbildēt

Jūs labāk pavērojiet tās bildes. Vecajos noteikumos bija, ka velosipēdists drīkst braukt pa trotuāru turoties tuvāk ceļa apmalei un netraucējot gājējiem. Lūdzu - neviena gājēja. Un nevienas peļķes. Un tā vienmēr ir bijis. Nesaprotu, kāpēc vajadzēja čakarēt Rīgā satiksmi dēļ dažu velosportistu iegribas, kuri ir ļoti tālu no veloinfrastruktūras pilsētā.

hihi 30.decembris 2020 16:33
1 0 Atbildēt

"dažu"

tā būs! 30.decembris 2020 13:02
3 1 Atbildēt

Skolas ielā katra tur novietotā auto braucējam jāuztur kārtībā piekrītošais veloceliņa posms.

)) 30.decembris 2020 16:32
0 0 Atbildēt

super hi hi

Slinkais 30.decembris 2020 14:16
1 0 Atbildēt

tagad viss kas saistīts ar veloceliņu būs katra sētas suņa rējiena vērts peļķe, ak diez. uzliec dublīšus, izbrauc peļķi lēnāk nekā parasti un miers. ziemas riepas arī ir baigi labs risinājums, ja uzskati sevi par velobraucēju. ap 70 eur komplekts. un samērā droši brauc pat pa pliku ledu.

eu 30.decembris 2020 18:43
1 0 Atbildēt

nu ko tu kreņķējies, saturs portālam ir jāveido.

nevar jau katru dienu rakstīt par kādu nejēgu, kas braucot atpakaļgaitā pietauvojas pie staba, saplacina slauceni un nobrauc kaķi.

non fiction 30.decembris 2020 19:51
0 0 Atbildēt

Saslīdēsi,kritīsi,ar ķiveroto galvu apskādēsi manu auo un aizlaidīsies.Kas maksās-tāds jautājums pilnīgi lieks.

Egn 31.decembris 2020 1:31
0 0 Atbildēt

Tev tas auto žigulis vai kas tāds, ko var ar putuplasta ķiveri apskādēt?!?

msh 1.janvāris 2021 11:01
0 0 Atbildēt

Žiguli ar ķiveri nevar apskādēt - vot kā reiz mūsdienu skārda kastes var...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens auto, trīs motori! Tavs Auto TV izmēģina jauno Nissan X-Trail e-POWER! (+ VIDEO)

Atšķirībā no Qashqai e-Power, kuru Tavs autoTV esam izmēģinājuši iepriekš, X-Trail ir pieejams jau minētajā e-POWER, kā arī e-4ORCE versijā. Abu šo modifikāciju koncepcija faktiski ir identiska - par pamatu to spēka iekārtām ir ņemts trīs cilindru iekšdedzes dzinējs, kurš tiek izmantots tikai un vienīgi kā ģenerators, savukārt uz priekšu šo auto dzen elektromotors. Lasīt vairāk

 

KEM neatbalsta EP rosinājumu koksni izslēgt no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) iebilst pret Eiropas Parlamenta (EP) ierosinātajiem grozījumiem primārās biomasas jeb koksnes izmantošanā, paredzot, ka meža biomasa tiek izslēgta no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma un tiktu pielīdzināta fosilajam kurināmajam, aģentūru LETA informēja klimata un enerģētikas ministra stratēģiskās komunikācijas padomniece Beate Barkāne. Lasīt vairāk

 

ACEA: Elektroauto tirgus daļa ES pērn sasniegusi rekordaugstu līmeni 2

Elektrisko automobiļu tirdzniecības apjoms pērn Eiropas Savienībā (ES) sasniedzis rekordaugstu tirgus daļu, liecina publicētie Eiropas Automašīnu ražotāju asociācijas (ACEA) jaunākie dati. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kur slēpjas Audi A5 Sportback šarms ? (+VIDEO) 3

Sen zināms, ka Audi un Audi S-Line var būt divas dažādas automašīnas pat viena modeļa ietvaros. Līdzīgs stāsts ir par t.s. četrdruvju coupe jeb Sportback, kas ir Audi A5 sporta auto ar sedana durvju skaitu un līdzīgām ērtībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti