Rīgā notiks "Kritiskās masas" velosipēdistu brauciens 29

 
Nozare.lv | 1.maijs 2023 9:18

Rīgā šodien plkst.13 notiks tradicionālais veloentuziastu brauciens "Kritiskā masa", kura mērķis ir atgādināt politiķiem par veloinfrastruktūras jautājumu risināšanu galvaspilsētā, liecina organizatoru publiskotā informācija sociālajā tīklā "Facebook".

"Ikviens ir "Kritiskās masas" organizators - iesaki maršrutu, izdomā saukļus, izpušķo sevi un velosipēdu, paņem līdzi magnetofonu vai padari braucienu foršāku kā citādi, filmē un fotogrāfē, radi," aicina organizatori.

Brauciena laikā organizatori aicina dalībniekus turēties ceļa labajā malā, nebraucot pa pretējo joslu un ietvēm, turēties cieši kopā, lai nelaistu garām auto, tomēr vienmēr palaist operatīvos transportlīdzekļus un pēc iespējas netraucēt ceļu sabiedriskajam transportam un gājējiem. 

Tāpat organizatori aicina dalībniekus neveikt straujus manevrus un pārdrošus trikus, ar rokas signālu un balsi brīdināt, kad plānots apstāties vai pagriezies, kā arī neiesaistīties konfliktos.

Dalībnieku pulcēšanās notiks pie Dailes teātra un pasākumā aicināti piedalīties arī skrituļslidotāji, cilvēki, kuri pārvietojas ratiņkrēslos un citi.

"Kritiskās masas" velobraucienā tradicionāli piedalās vairāki tūkstoši dalībnieku.

 
Visi komentāri
 
LMT 1.maijs 2023 11:57
4 0 Atbildēt

Ooo, praids!

iciks 1.maijs 2023 13:02
3 0 Atbildēt

Praids praida galā. 6dien motopraids, šodien velopraids.

2 riteņi labi, 4 riteņi slikti!

Ņeporjādok! 1.maijs 2023 16:09
0 0 Atbildēt

Kāpēc nav icikpraids? Jābūt!

LOHS2 1.maijs 2023 13:35
4 2 Atbildēt

No katra iespējamā sabiedrības *(diben) gala katram tagad pastāv oficiāla iespēja izvirzīties un tapt pārākam par pārējo (cuuku un/vai lohu) baru.Izpausmes joma nav svarīga.

Kuŗš nespēj dibināt savu pārtiju,tas tiek virzīts caur dažādām biedrībām,kustībām un apvienībām.

Savukārt tie "mazāk izpušķotie" vienkārši individuāli cer kādureiz kādas nejaušības jeb veiksmīgas apstākļu sakritības dēļ apsteigt pārējos (rindā stāvošos) likum paklausīgos (lohus). 

Jācer, ka 1reiz notiksies ilgi gaidītais brīnums un beidzot "atgādināt/par!" savāksies arī tā saucamie 4riteņu massu pārstāvošie (lohi).

CP 1.maijs 2023 16:11
3 2 Atbildēt

4riteņu massa ir katru dienu, īpaši piektdienās kad šie masso uz lauku pussi, tad Rīga ir massaina jau kopš pustdienlaika.

Protams, ja gribāss, tad var sarīkot atsevišķu automassu.

LOHS22 2.maijs 2023 11:51
1 0 Atbildēt

Nē,draudziņ,tā ikdienas 4massa te ir tāpēc,ka ķekavass,māruupes, batlesera un/vai pārējo tml kolchozu iemītnieki ierodas rīgā ar savu persnīgo trans sportu.Un tas nebūt nav velo sipēds. 

 Kā arī, tieši rīgā atrodas dažādas iestādes un uzņēmumi, kuri dislokakācijas dēļ cilvēki ir spiesti šhito te smerdīgi pretīgo rīgu apmeklēt.Kaut gan īstenībā tos visus vārētu (vajadzētu!) vienkārši boikotēt.  

Tava (un pārējo iespējamo lohu) naudiņa ir tu/tūū', iztērēta plakakātos,ākcijās un domnīcu lohsimpozijos, tā ka nekādu cerību te nav.

Slinkais 2.maijs 2023 13:30
1 0 Atbildēt

bet tā taču ir to lohu personīgā izvēle, pērties uz to Rejgu    kāpēc tie lohi negrib dzīvot citā novadā? piemērām ap Valmieru? jeb tomēr viņi tiešām ir lohi, un spēj atrast savu vietu dzīvē tikai pazprasīgā Rēigas darba tirgū)))))

bet runājot par šiem tie minējiem, tad noteikti ka 95% no viņiem bija pašas reigas iedzīvotāji, kuriem ir tiesības lemt kas notiek ar viņu pilsētu. nekādus baigos barus minot no Mārupes uz šo pasākumu manīt neizdevās

LOHS22 3.maijs 2023 1:52
0 0 Atbildēt

Šeit varētu būt krietns procents Liekuleibas! Kāds melo! Jo "tie paši" rejdzenieki/minēji kāreiz ir TIE, kuri rada (ikdienā!) visiem zināmos sprūdņus uz (saviem) tiltiem un (savā) centrā.Tie (arī!) ir viņi, kas mīcās šurp un turp no visādiem vecmīļ grāvja, borde lājas un/vai i-mantas/solitūdes guļam rajoniem! Ja tie "nav"tie- nu tātad "minēji" pārstāv TIKAI DAĻU no visiem iespējamajiem rīgas lohiem! Vai nu viņi ikdienā labrāt rada gūzmu, pārvietojoties uz 4riteniem, bet brīvdienā šitā te demonstratīvi melīgi liekulīgi izrādāsjau uz 2riteņem.

Ko meklē (rīgā pie tās lohiem) kāds tas Valmieras un/vai Liepājas iezemietis? Tu domā, viņš te katrreiz tiešām izklaidēties ir ieradies?

VAI viņam par!/to vispār būtu kādam (Loham) tagad jāatskaitās vai "jājūtas vainīgam", ka nav ar velo no kaut kādas aiznekurienes te atminies? Kas īsti te ir- brīva Valsts ar vienotiem noteikumiem, vai kāds tiešām lohu kantorelis, kur katrs pie sļirces tikušais kaut ko vēlas izsūkt no kopējā šmucspaiņa?

Slinkais 1.maijs 2023 18:06
1 2 Atbildēt

bija ok. mazāk tautas nekā pagāšgad

LOHS22 2.maijs 2023 11:57
2 1 Atbildēt

Cerams, ka tie pridemassisti ieradās rīgā tieši ar šiem braucamajiem, ar ko viņi piedalījās šajā masspraidā. 

Cerams, ka viņu vidū bija plaši pārstāvēti arīdzan prideisti no Limbažiem, Alūxnes un/vai Liepājas, kuri sparīgi atminās no savām 222km attālajām guļamvietām jau iepriekšējajājā vakarā (priekšvakarā).

Slinkais 1.maijs 2023 18:07
0 1 Atbildēt

Opis 2.maijs 2023 8:32
7 3 Atbildēt

Pasākums, kura mērķis radīt bardaku uz ielas, neērtības, lai tiktu pamanīti!  Es arī piesaku kritisko masu uz veloceliņiem, vazāšos zigzagā, lai tiktu pamanīts kā gājējs!

Slinkais 2.maijs 2023 10:25
1 4 Atbildēt

Pasākums, kurš parāda, ka uz ielas 100 automobīļu vietā var parvietoties 1000 cilvēku. Tādā mikropilsētā kā Rēiga, īpaši aktuāli

iciks 2.maijs 2023 11:00
4 0 Atbildēt

Iesaku attīstīt domu vēl tālāk. 1000 velo vietā var pārvietoties 5000 gājēju un viņiem pat nevajag nekādu īpašu infrastruktūru, viss jau ir gatavs.

Tā ka nost ar šitiem velo, lai dzīvo kājas.

WALA 2.maijs 2023 12:17
2 0 Atbildēt

Nekas traks BTW tas nav -  Rīga ir "mazpilsēta" apmēram 2 stundās var nostaigāt no Alfa līdz Spice ... bet nu esmu staigājis vēl tālāk no Juglas tramvaja galapunkta līdz savai dzīvesvietai Mārupē, un reiz mazāku gabalu (2/3 daļas no tā) pat ar pludmales čībām un balles kurpēm (jā jā mazohisms, bet izdarīt mierīgi var) ...

ixiks 2.maijs 2023 12:20
3 3 Atbildēt

Iesaku pieņemt domu, ka Europā ir sapratuši vienu lietu - auto degradē pilsētvidi un vienojušies par to, ka pilsētās auto vairs nebūs primārais, galvenais un valdošais satiksmes elements. Ja negribi braukt ar velo - lūdzu, paŗvietojies kājām. Arī gājējiem tiek dots arvien vairāk tiesību, jo tie  nedz gaisu maitā, nedz ceļu dangā.

Gājējs 👍 Velosipēdists 👍 Automobilists 👎

msh 2.maijs 2023 18:16
0 1 Atbildēt

Jā, un velosipēdi nemaz nedegradē pilsētvidi... Kaut kādus 20 gadus atpakaļ gadījās apmeklēt Kopenhāgenu - pilsētas centrā visās malās mētājas velosipēdu čupas...

0pis 2.maijs 2023 19:30
1 0 Atbildēt

Nujā, auto ielu malās nemaz nedegradē vidi un izplūdes gāzes arī nevienam enkaitā...par visu vainojiet velosipēdistus.

Ome 2.maijs 2023 12:14
5 2 Atbildēt

Ja neatšķir saskaņotu pasākumu no klendrēšanas pa veloceliņu, tad davai pizduj zigzagā uz kūti, aiznes sivēnam samazgas.

Opis 3.maijs 2023 9:27
1 0 Atbildēt

Pizduj, ka fiksi uz kukņu, huļi bļoda netīra!?

srt 2.maijs 2023 17:22
1 0 Atbildēt

Šāda kritiska masa varētu radīt ļoti kritisku pirdienu!

0pis 2.maijs 2023 19:33
0 1 Atbildēt

Automašīnu pirdienus minējiem nepārspēt!

srt 2.maijs 2023 19:54
0 0 Atbildēt

Minēju koppirdiens + dzirkstele varētu radīt labu pisaku.

Opis 3.maijs 2023 9:26
1 0 Atbildēt

Man viens minās uz darbu ar velo un tad smird visu dienu ofisā pēc sviedriem!

Ome 3.maijs 2023 9:28
0 0 Atbildēt

Baigais velosipēdists atradies, brauc aiz skuķiem un vēro kā bulciņas cilājās, siekala līdz stūrei!

LOHS22 3.maijs 2023 1:50
0 0 Atbildēt

Vai tajā tur kopen-gāgenā tiešām visi no citām pilsētām un piepilsētām iebraukušie uzreiz pārkāpj uz velosipēdiem?   

Es rīgas centrā iebraucu labi ja pāris reiz mēnesī.Apzināti cenšos no tā izvairīties.Ja kādu vedu vai sagaidu- palūdzu iznākt vieglāk pieejamā vietā! Maksāju/par! visu noteikto un uzkrauto, pilnā apmērā un laikā.Par ko tad t;adam "man" būtu tagad te jājūtas par lohu??

Veloparādes izrāde mauc uz pillu klapi,taču tajā pat laikā pagājušnedēļ auto kustība bija paralizēta pilnīgi ABĀS krastmalās, ta kur nu vēl centrā un/vai stacijas apkaimē! Cilvēki kurināja degvielu,bojāja jau tā piepirzēto gaisu,kavēja savas lietas un (pat!) lieki maksāja par taksometru un nomas transportu. Kāpēc diez par!/to netiek taisnīgi runāts ? Kurs to lohatronu šitā te ieplānoja un noorganizēja?

Slinkais 3.maijs 2023 8:12
1 1 Atbildēt

Tie tur lohi, abās dižupes pusēs, nebūtu stāvējuši, lieki pirduši, tērējuši, kavējuši un visādi citādi lieki izniekojuši savas dzīves dārgo laiku, ja strikti sevi nepiesietu pie dzelzs kastes. Sēžot tajās kastes viņi ar vienāda sprieguma naidu noskatās gan uz velo, gan uz moto, kuri paskrien viņiem garām, nesaprotot, ka problēma ir viņos, nevis velomoto vadītājā)))

Vietējais 3.maijs 2023 9:32
0 1 Atbildēt

Kopenhāgenā visi no piepilsētas brauc ar vilcienu un tad no stcijas ar riteni atlikušos kilometrus līdz darbam. Tur neviens ar riteni no piepilsētas mājām nebrauc, nav jau idioti, lai pa šosejām ar velo brauktu!

Rīgā nav normāls sabiedriskais transports, nav integrācijas ar vilcieniem, bet domā tik par aizliegšanām. Rīgā satiksmi organizē lohi, kas grib salīdzināties ar Amsterdamu un Kopenhāgenu, bet neredz tālāk par savu degunu!

0pis 6.maijs 2023 11:48
0 0 Atbildēt

Tu tak arī vari iekraut riteni vilcienā un nemīties visu gabalu līdz Rīgai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 4

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 

Cadillac izstrādājis elektrisku krosoveru Ķīnas tirgum

Modelis Optiq paredzēts Ķīnas tirgum, taču vēlāk Cadillac to plāno pārdot arī ASV. Lasīt vairāk

 

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 45

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

"Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi 27

Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti