Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: www.fotoblog.lv/...

Bams:

daudzās bildēs ir redzēts, ka tramvaja sliedes tiek ielaistas zālājā, pareizāk sakot - zālājs ieaudzēts starp un ap sliedēm.

Kāpēc Rīgā šo neizpilda - paātrināti bojājās sliežu segums, trambuļi kursē pārāk bieži (zāle vnk nespēj augt)?

Visu sliežu segumu posmā VEFJugla mierīgi varētu padarīt zaļu - mazāk putekļu būtu un cmukāk

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Bams, jūs esat mēģinājuši avārijas gadījumā atvērt jaunā tramvaja durvis pēc salonā ielīmētās instrukcijas?

p.s. itkā daudz nebiju iedzēris, bet tā arī nesapratu kā tās atvērt pēc instrukcijas...

Labs jautājums. Būs jāiedzer un jāpamēģina

p.s. vai notika kāda avārijas situācija, kad steidzami bija jāevakuējas?

urlām esu ievērojis, ka šie mēdz rušināt vaļā durvis tuvāk līkumam, kur šiem vajag izkāpt. negaida pieturu.

Vecajiem to var izdarīt. Jaunajiem gan tas tehniski nav iespējams, ka gaitā ar avārijas atvēršanas durvju slēdzi kāds atver durvis. Tikai mehāniski atlaužot.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

scope rakstīja: www.fotoblog.lv/...

Bams:

daudzās bildēs ir redzēts, ka tramvaja sliedes tiek ielaistas zālājā, pareizāk sakot - zālājs ieaudzēts starp un ap sliedēm.

Kāpēc Rīgā šo neizpilda - paātrināti bojājās sliežu segums, trambuļi kursē pārāk bieži (zāle vnk nespēj augt)?

Visu sliežu segumu posmā VEFJugla mierīgi varētu padarīt zaļu - mazāk putekļu būtu un cmukāk

Vēl nesen uz tās zālītes, kura pati mēģināja augt, lēja virsū ķīmiju.

Nu ir tāds viedoklis, ka sliežu ceļos, kuri ir uz koka gulšņiem, zāli audzēt nevar, jo tā (it kā) bojājot tos kokus. Zāli varot audzēt tikai tur, kur ir betona špalas. Tādu gan Rīgā nav nekur. Jo sliedes uz betona špalām izceļas ar paaugstinātu trokšņu līmeni. Uz koka gulšņu sliežu ceļa, ja tas vēl tiek piebērts ar granti, troksnis ir minimāls.

Tāpēc, kad ideju uzmeta uz papīra, ciparu veidā, summas sanāca astronomiskas.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ... jo tā (it kā) bojājot tos kokus. Zāli varot audzēt tikai tur, kur ir betona špalas

mjā, žēl. Tagad gan tā ķīmija ir tāda, ka arī to koka kluci arī var pataisīt imūnu pret visu. Tiešām nav izdomāts «zaļš» risinājums šādiem koka gulšņiem...

Bet šodien RS laikam ir daudzas sāpīgākas/svarīgākas problēmas, nevis nodarboties ar šādu daiļdārzniecību

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Runājot par zāli starp sliedēm.

Oslo, piem. tramvajs brauc cauri strūklakai

farm4.static.flickr.com/...

img-c.photosight.ru/...

Savukārt Barselonā izskatās šādi :

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Savukārt Barselonā izskatās šādi :

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

ehh ... kaut Ropažu iela izskatītos šādi ...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Bams rakstīja:

Savukārt Barselonā izskatās šādi :

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

ehh ... kaut Ropažu iela izskatītos šādi ...

Tad tur palmas arī jāsastāda

p.s. pieļauju, ka ar laiku Ropažu ielā starp sliedēm ieklās betona bruģi. Vismaz putekļu būs mazāk.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nedaudz foto iz vēstures.

Liepāja. 1990.gads. Kuršu iela.

img-fotki.yandex.ru/...

img-fotki.yandex.ru/...

img-fotki.yandex.ru/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Patrāpijās interesants fotouzņēmums. Varētu būt 1945-1946.gads. Rīga. Tirgoņu iela.

forum.myriga.info/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jā, tramvajs vecrīgā - tie ir interesanti vēstures momenti. Savulaik jau trambulis gāja garām pat vietai, kur pašlaiik Brīvības piemineklis. Un daudzkur vēl.

Es vēl no bērnības atceros skatus, kad uz čakenes tika demontētas tramvaja sliedes - kaut kad 60-tajos gados. Dzīvoju Jūrmalā, ar auklīti katru mēnesi braucām uz Rīgu - Marksa ielu, kur viņai bija jāsaņem pensija. Sākotnēji no stacijas uz turieni braucām ar 4.maršruta tramvaju, pēc tam sākās tā sliežu demontaža. Biju bēdīgs, ka tas gabals no stacijas līdz marksenei bija jāiet kājām....apkārt superdziļas bedres, saliektas sliedes. Vēl šodien atceros tos skatus. Pēc tam jau parādijās trolejbuss - tas kuram vadītaja kabīnē bija tā kaste, kas skaļi sprakšķēja un dzirksteļoja. Bija pat bail. Nepatika tolaik tie trolejbusi - izskatījās tādi nesimpatiski un drūmi : vienmēr auklītei žēlojos, ka tramvajs bija foršāks un labāks...

Arī vēl šodien vairāk esmu tramvaju atbalstītājs. Trolejbusi manā skatījumā ir kā padomjlaiku palieka.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tramvajs gāja brīvības piemineklim gar vienu pusi

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jā, tramvajs vecrīgā - tie ir interesanti vēstures momenti. Savulaik jau trambulis gāja garām pat vietai, kur pašlaiik Brīvības piemineklis. Un daudzkur vēl.

Es vēl no bērnības atceros skatus, kad uz čakenes tika demontētas tramvaja sliedes - kaut kad 60-tajos gados. Dzīvoju Jūrmalā, ar auklīti katru mēnesi braucām uz Rīgu - Marksa ielu, kur viņai bija jāsaņem pensija. Sākotnēji no stacijas uz turieni braucām ar 4.maršruta tramvaju, pēc tam sākās tā sliežu demontaža. Biju bēdīgs, ka tas gabals no stacijas līdz marksenei bija jāiet kājām....apkārt superdziļas bedres, saliektas sliedes. Vēl šodien atceros tos skatus. Pēc tam jau parādijās trolejbuss - tas kuram vadītaja kabīnē bija tā kaste, kas skaļi sprakšķēja un dzirksteļoja. Bija pat bail. Nepatika tolaik tie trolejbusi - izskatījās tādi nesimpatiski un drūmi : vienmēr auklītei žēlojos, ka tramvajs bija foršāks un labāks...

Arī vēl šodien vairāk esmu tramvaju atbalstītājs. Trolejbusi manā skatījumā ir kā padomjlaiku palieka.

tipiska bērnības trauma

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kā var izskaidrot to, ka šodien lietainā laikā tiek laistītas tramv. sliedes, kāda tam dziļā doma apakšā Tad tomēr stāda to zālīti.

Vai arī tas no \"pifa piedzīvojumu\" sērijas, ja liek laistīt tad jālaista:

i.allday.ru/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Jā, tramvajs vecrīgā - tie ir interesanti vēstures momenti. ...bla bla bla ... Pēc tam jau parādijās trolejbuss - tas kuram vadītaja kabīnē bija tā kaste, kas skaļi sprakšķēja un dzirksteļoja. Bija pat bail. Nepatika tolaik tie trolejbusi - izskatījās tādi nesimpatiski un drūmi : vienmēr auklītei žēlojos, ka tramvajs bija foršāks un labāks...

Arī vēl šodien vairāk esmu tramvaju atbalstītājs. Trolejbusi manā skatījumā ir kā padomjlaiku palieka.

tipiska bērnības trauma

Uupim līdzīgi. Tikai tramvaji tie sliktie

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

daudzās bildēs ir redzēts, ka tramvaja sliedes tiek ielaistas zālājā, pareizāk sakot - zālājs ieaudzēts starp un ap sliedēm.

Kāpēc Rīgā šo neizpilda - paātrināti bojājās sliežu

Zāli varot audzēt tikai tur, kur ir betona špalas. Tādu gan Rīgā nav nekur. Jo sliedes uz betona špalām izceļas ar paaugstinātu trokšņu līmeni. Uz koka gulšņu sliežu ceļa, ja tas vēl tiek piebērts ar granti, troksnis ir minimāls.

===============

Hmm, pret šito tak ir zāles - daudzviet pasaulē tramvaja, arī pilsētu robežās kursējošu vilcienu un tml. sliedes gulda uz špalām ar gumijas starplikām, kuras , starp citu, 100% gadījumu izgatavo no nolietotām autoriepām

un līdzīgiem izstrādājumiem. Bet nu tas laikam pie mums galīgi nespīd - tā vietā, lai organizētu kaut kā tāda

ražošanu tepat uz vietas, noteikti iepirktu kaut kādas "ekskluzīvas prokladkas" no kāda nebūt Pirelli vai Nokian Sliežu "Libresse" tā sacīt

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Uupim līdzīgi. Tikai tramvaji tie sliktie

Nē nu protams – cits viedoklis, atšķirīgs no jūsējā, nedrīkst vispār eksistēt.

Tramvaji ir labi. Es jums visiem piekrītu. Mobilākais transports mūsu megapolē – mazajā Parīzē…

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Tramvaji ir labi. Es jums visiem piekrītu. Mobilākais transports mūsu megapolē – mazajā Parīzē…

Tramvajam kā tādam nav ne vainas.

Rīgas gadījumā problēma ir :

1) sliktajā satiksmes organizācijā;

2)novecojušajā infrastruktūrā un

3)neelastīgajā maršrutu tīklā.

1.var ātri izmainīt;

2.ar laiku un salīdzinoši nelieliem līdzekļiem daudz ko var uzlabot;

3.diezgan kapitāl un laikietilpīgi.

4.nav neviena organizācija, kura tajā visā procesā būtu kaut nedaudz ieinteresēta.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

daudzviet pasaulē tramvaja, arī pilsētu robežās kursējošu vilcienu un tml. sliedes gulda uz špalām ar gumijas starplikām, kuras , starp citu, 100% gadījumu izgatavo no nolietotām autoriepām

Pie mums arī tās izmanto. Ne visur, bet daudz kur. Liek starp sliedi un sliedes paliktni.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Kā var izskaidrot to, ka šodien lietainā laikā tiek laistītas tramv. sliedes, kāda tam dziļā doma apakšā Tad tomēr stāda to zālīti.

Vai arī tas no "pifa piedzīvojumu" sērijas, ja liek laistīt tad jālaista:

i.allday.ru/...

Stulbi, piekrītu. Taču visās atskaitēs būs skaisti cipari, cik km nobraukts un nolaistīts.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jā, tramvajs vecrīgā - tie ir interesanti vēstures momenti.

Cik var noprast, tad tur uz laiku tika ierīkota kravas tramvaja līnija gruvešu izvešanai. Pēc kara jau nebojātu smago auto tik pat kā nebija atlicis. Toreiz arī smagie auto bija ar kravnesību kā tagad džips

Arī vēl šodien vairāk esmu tramvaju atbalstītājs. Trolejbusi manā skatījumā ir kā padomjlaiku palieka.

Man principā nav nekas pret trolejbusiem, bet Rīgā mani tie vnk tracina un kaitina.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

No 1.06.2011 tiek likvidēti 4. un 7. trolejbusu maršruti.

Vietā būs jauns - Nr.12 Šmerlis- Āgenskalna priedes.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Manuprāt, trolejbusiem šobrīd lielākā problēma ir novecojusi kontakttīkla vadu infrastruktura. Pārāk daudz ir vadu pārmiju , vadu nostiepums daudzviet ir nepilnīgs. Domāju, ka RS jāturpina paplašināt "dīzeļ" trolejbusu iespējas, uzlabojot vairākus maršrutus. Nesenā pagātnē biju Pilzenē (Čehijā), pavēroju turienes vadu piekari, kas konstruktīvi šķita daudz modernāka. Trolejbusiem braukšanas ātrums tur ir daudz lielāks, arī pārmijās un krusteņos iespējams izbraukt ar lielāku ātrumu kā pie mums. Galvenais - daudz lielāks braukšanas ātrums tieši pagriezienos, jo vadu "ragavas" tur ir ļoti kvalitatīvas un precīzas. Pie mums tā joprojām ir vāja vieta. pat Valdemara - Raiņa bulvara pagriezienu trolejbusi nevar sakarīgā ātrumā paņemt - tas ir blamažš. Pilzenē neredzēju tur nevienu situaciju, kad kādam trolejbusam reisā būtu "nokritusi" štanga... RS būtu nopietni japastrādā pie trolejbusu vadu sistēmas uzlabošanas. Iespējas jau šodien ir. Redzam, ka jaunie vadu krusteņi, kas pārlikti sakarā ar jaunā tramvaja ieviešanu, ir ļoti labi un kvalitativi - troļļuki šķerso tos salīdzinoši lielā ātrumā un nav manīts, ka "ragi" aizietu pa gaisu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: No 1.06.2011 tiek likvidēti 4. un 7. trolejbusu maršruti.

Vietā būs jauns - Nr.12 Šmerlis- Āgenskalna priedes.

Kādi vecāki tantuki nodomās, ka tas ir vecais 12. trollis kas brauc no pieminekļa "Trīs gaida ceturto" uz Ziepīti...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

RS mājas lapā vēl neatradu infu par 7. trolejbusa cietklapēšanu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kurš tiem dīzeļtroļļiem spēs piepirkt degvielu?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti