Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

6.ātrums dīzelim

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Kad to slēgt? Manuālī pārāk vispārīgi. Problēma - ziemā sāk mest EGR kļūdu. Pirms pāris dienām pat ieslēdzās avārijas režīmā dzinējs. Apturēju, pārstartēju un gāja kā vajag, bet kļūda bija un check engine.

Tad nu izkurināju visu gabalu no pāķiem līdz Rīgai (60km) ar max 5. ātrumu, paturēju augstākus apgriezienus un check engine pazuda.

Cik noprotams, aizaudzis tas EGR no ekobraukšanas. Liku visu laiku sestajā ap 90 km/h jau. Bet varbūt nevajag? Ja iet uz 110, tad 6. ir ap 2000 apgriezienu.

 
1 2 3
GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

viencexperc rakstīja: baudāmi būtu braukt ar mehāniku, ja tev ir V8 motors, un pārvietojies reizi nedēļā. Nevis katru dienu pa pilsētu, bet izbraucot kaut kur pavizināties. Un tik un tā es šaubos. Pat dārgā gala sporta auto ir mehānika, bet bez sajūga ( atsevišķa pedāļa). Visiem jaunajiem V8 ir automāts. Mehānika ir tieši 1.2 litru motoriem, tāpec ka tādiem likt automātu - tā būtu lieka jaudas tērēšana. Un tos saukt par baudāmiem, ir sevi necienīt.

Bet teikt, ka ar mehāniku ērti ir pi*ties pa sastrēgumiem.... tad tu neesi braucis ar tomātu. Es nezinu nevienu cilvēku, kurš pēc automāta labprātīgi pārsēstos uz mehāniku.

Man viens kaimiņš meklējot jaunu auto ( lietotu, bet jaunu priekš viņa) interesējās par kārbām. Nopirka, protams, mehāniku, jo viņš uzzināja, ka viņa plānotajai mašīnai automāta nomaiņa maksā 2 000 eiro...

Visi viņa argumenti bija mīti un izdomājumi par tomātiem un šis cipars. Bet viņš neuzzināja pat cik maksā mehāniskās kārbas nomaiņa. ( nesaprot, ka gan automātu var saremontēt, ja salūzis kaut kas mazsvarīgs, vai mehāniku sapist tā, ka vajag pilnīgi mainīt kārbu). Tagad kāds rezultāts. es braucu ar automātu vairāk kā 4 reizes ilgāk, un nelaboju neko ( tikai eļļu vienreiz mainīju), bet viņš mainīja sajūga komplektu, par remontu samaksāja vairāk kā es. Bet atkārtošos - braucu 4 reizes ilgāk par viņu.

"Es nezinu nevienu cilvēku, kurš pēc automāta labprātīgi pārsēstos uz mehāniku."

Tad laikam es būšu pirmais. Baija automāts (Passat B6), mehānika (QQ+2), tad automāts (SAAB), tagad ir gan automāts (QQ), gan mehānika (Volvo).

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

seller, bet Kā Tu zini vai "sajūti" to brīdi, kad viņa tev darbojas?

Viens no draudiem ir, ka lietotājs to parasti nezin un dažādu apstākļu dēļ izslēdz motoru šī procesa pusratā. Vēl ir tas, ka liela daļa lietotāju nav neviena dīkdieņu foruma dalībnieki un vispār nezin itin Neko (labākajā gad.viņiem liekas, ka par pašattīrīšanās sistēmas "labu darbību" ziņo dzeltens Dpf filtra simbols uz paneļa;)))

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Te citā topic bija sīkāk aprakstīts, pazīme ir, ka arī noslāpētam dzinējam griežas pat pavēsā laikā dzesēšanas sistēmas ventilators, ir dzirdama sīkšana, un zināms karstums izdalās no izpūtēja. Sistēma sāk darboties brauciena laikā, tad vispār neko nemana, darbību var tikai pamanīt, ja ir sākusi darboties braukšanas laikā, un nav pabeigta brauciena laikā, jo tas bija īss. Apturot dzinēju sistēma NEIZSLĒDZAS, tā apstājas tikai, kad ir pabeigta filtra izkurināšana. Dators nekādu redzamu ziņu neizmet. Bet, kā teicu te bija precīzāks apraksts.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ok, bet atkarībā no auto markas un modeļa vecuma visam tam ir 100 variantu scenārijs, īpaši nejauniem modeļiem.Ne jau visiem var to saprast.Un ko jau tur diži var izkurināt pie nestrādājoša dzinēja.Citiem reku aķis netur 10min ieslēgtus gabarītus un radio uzpēlēt, kur nu vel kādu ventilatoru vai tur 600 grādus kurināt.Citi jau nekontrolē pat to, kādu eļļu viņiem meistars Vasja tajā motorā ielej.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Lai es VAG pirktu???? Nu tu pateici.

Tāpēc rakstu, ka tas ir nabagu prēmiums. Max komplektācijā reti sastopami, bet vidējā - mazāk aprīkoti par piecus gadus vecāku mazdu.

Tāds pats aktieris kā msh.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

kā vienmēr nonākam pie bezjēdzīgas diskusijas - vienam māte, vienam meita

Ko nozīmē labāks šajā gadījumā ? tas , kas lietotājam labāk patīk un viss

Man lietošanā 3 auto, rīgas ikdienai - automāts, svētdienu priekam - mehānikas

pateikt kurš labāks - nezinu, abi labi

tomāta lielākais ieguvums - brīva labā roka, var pīpēt, runāt pa telefonu, spaidīt pogas , dzert kafiju un vēl 100 lietas

mehānikai objektīvi tikai mīnusi, dilst sajūgs, dubultmasas spararati, grūtāk kalnā sākt braukt, grūti korķos, sevišķi, ja pret kalnu, arī degvielas patēriņš jauniem tomātiem ir mazāks, nevar neko darīt ar labo roku, bet manos svētdienas autiņos pat mūzikas nav nu labi vienā ir radio

vienīgais arguments - forši !!! bet tas atsver visu objektīvo, svētdienās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Dubultmasas spararati jūk arī automātiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

un ir viena dīvaina lieta - ikdienā braucot ar tomātu, nav nekādas problēmas pārsēsties uz mehāniku, bet pietiek 2 dienas pabraukt ar mehāniku, tā tomātā meklēju sajūgu un kloķi

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

man bija, ka es ar mehānisko braucot, pēc bremzēšanas aizmirsu, ka vajag pārslēgt...

un ņemot mašīnu nomā, darbinot aizmirsu nospiest sajūgu, bet kārba bija ātrumā.... tas viss blakus iznomātāju kantorim. Labi, ka neieskrēju priekšā noparkotam automobīlim.

Cieta tikai imidžs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Tev jau pie tā jābūt pieradušam. Ar tādu intelekta līmeni...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Laikam jaunu topiku netaisīšu - tā pati tēma, bet benzīna dzinējs. 6. ātrums benzīna dzinējam.

Tiguan 1.4. TSI borta datorā pārslēgšanās indikators iesaka pārslēgties tad, kad ieliekot nākamajā pārnesumā motora apgriezieni nokrītas ap 1400 - 1500 apgr./min. 6. ātrumā ap 90 km/h ar turas vien ap 1800 - 1900 apgr./min.

Kāds man agrāk stāstīja, ka nav pārāk labi dzinēju slogot pie zemiem apgriezieniem, jo tad nav tik laba eļļošana. Kāds dzinēju uzbūves speciālists varbūt varētu pakomentēt.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

pieredze

lex is 250 automāts

pirkts jauns

kārbas darbība, ja neieslēdz sporta režīmu - max taupīt degvielu, mierīgi braucot vispār virs 1500 negriež, ikdienas lietošanā pamatā pa pierīgu un rīgu, dienā ap 60-70 km

pie 110 000 km nobraukuma parādijās liels eļļas patēriņš, kādi 2 l uz 1000, pirms vērt vaļā dzinēju, man ieteica auto padzenāt.

ne pārāk ticot rekomendācijai, 2 000 km tika nobraukti- kārba rokas vadībā un 1 un 2 ātrums līdz galam

man par lielu pārsteigumu eļļas patēriņš pēc pirmā tūkstoša bija mazāks par litru, pēc otrā pazuda vispār !!!!

nākošie 10 000 tika nobraukti vismaz pāris reizes katru dienu dzinēju uzgriežot līdz galam, bez nekādas pieliešanas

pašreizējo tomātu regulāri sporta režīmā un pedāli grīdā

pārslēgšanas indikators ir eko braukšanas indikators, nevis dzinēja labsajūtas rādītājs !

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Nedaudz lielāks degvielas patēriņš būs lētāks nekā eļļas litrs vai slima dzinēja ārstēšana.

Pašam visu laiku zāģēt nepatīk, tāpēc itin bieži ieskatos, ko dara indikators. Lai gan ir ieradums pārslēgties tad, kad nākamais pārnesums jau sniedz pietiekošu jaudu lai jebkurā brīdī varētu paātrināties, bet atlaižot pedāli auto uzreiz nemirtu nost (ap 1800 apgr./min). Bet tad, kad ir žiperīgāk jābrauc, tad nākas izmantot plašā apgriezienu diapazonā.

Lasot ieteikumus, veidojas tāda paradoksāla situācija. Cilvēkiem liekas, ka lieki forsējot dzinēju, tas tiks vairāk bendēts, tāpēc domā, ka labāk turēties pie zemiem apgriezieniem - arī indikatori to iesaka. Bet realitāte, kā redzam, ir citāda.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Dzinējs jā, tam teorētiski labāk mazāki apgriezieni. Bet dzinējs mūsdienās ir tikai maza daļa no tā visāda aprīkojuma kompleksa, kas atrodas zem pārsega. Un pārējām daļām (it īpaši dīzelim visam ekoaprīkojumam) mazi apgriezieni un lēna kurināšana ir kaitīga.

Pie tam dzinējs (mehāniskā daļa) parasti ir daudz izturīgāks un ilgtspējīgāks, nekā tas dārgais papildus aprīkojums.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tas indikators, kā jau izteicos iepriekš, ir huiņa. Tā domāju es, tā domā miljoni cilvēku internetā un neticēt nav pamata. Nesen braucu ar radinieku un palūdzu, lai izsaka viedokli - lai iemet 6ajā robā tad, kad kompis uzstāj. Viņam tas bija 65 km/h vai aptuveni tā (1,6 TDI). Kādu nieku pabrauca un pateica - danunah, tā ir ākstīšanās.

Par to eko es arī baigi pārliecināts neesmu - iemet tajos 1,4k apgriezienos vai nu cik sanāk, kad kompis iesaka un uzmet aci momentānajam patēriņam, ja to var redzēt - man šis rādījās pat lielāks, nekā normāli braucot.

Ja arī atmetam aizkvēpšanu, eļļas rīšanu, tāpat normāli nekas tur nav. Nav kaut vai tās elementārās rezerves, ja priekšējais mazliet nomet ātrumu. No 2k apgriezieniem nokritīsi uz 1,5k - nu nekas, bet no 1,4k uz tukšgaitu, vai?

Motors pie normāliem apgriezieniem darbojas patīkamāk. Ja nu momentā rodas vajadzība iespiest, ar tiem neapgriezieniem nekas, saprotams, nesanāks.

Runājot par automātu un par to, ka tikai muļķi un nabagi tādus nepērk. Iemācījos braukt ar manuāli un kādus gadus tā arī darīju. Pēc tam bija kāds laiks, kad varēju pabraukāties ar automātu (nebija mans auto, bet regulāri tāpat izmantoju). Braukt, protams, var, taču tāpat nopirku autiņu ar manuāli. Man tā labāk patīk. Arī sievai nav nekādu iebildumu.

Pazīstams kadrs nesen nopirka auto, arī manuāli. Arī viņa arguments - viņam patīk braukt tā, kā vēlas - attiecīgi noteikt apgriezienus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu a ko tu gribi no tā 1.6 TDI? Tas mazais tirkšķītis jau tomēr noteikti atrodas iekš kāda tagadējā golfa vai polo, mašīnas, kuras pavilkšanai tajā vispirms kāds bārs virsspiediena jāiepūš, kam tas vispirms ir līdz pāris štukām jāuzgriež. Zemu apgriezienu ekonomija strādā ar atmosfēriskiem benzīnniekiem vai relatīvi lieliem dīzeļiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Neko negribu.

Vien kārtējo reizi pārliecinos, ka pārnesumu izvēle ir jāizdara pašam, nevis jāuzticas kaut kādai klaji apšaubāmai sistēmai.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Tagad līdz 110 braucu ar 5. ātrumu. EGR kļūdas vairs nemet, būs laikam izkurējies. Tur toyotām tas EGR mēdz vienkārši aizsērēt ar kvēpu un tad met kļūdu, nekas noplīsis reāli nav. Ziemā slinkums ņemt nost un tīrīt.

Patēriņš it kā nav palielinājies.

Dīzeli nācās ņemt, jo konkrētā modeļa auto ar benzīnu bija tik pāris varianti pieejami.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Neaizmirstiet par:WALKER Eolys 176 Dīzeļdzinēju cieto daļiņu filtru piedeva

Automašīnu modeļi: Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso; Fiat Scudo 2, Ulysse; Ford 4 Zylinder 1,6D / 2,0D (nuo 2003 m.) Focus II, C-Max; LanciaPhedra; Mazda (ab 2004) 3 1,6CD; Peugeot207, 307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2, Partner; Volvo (nuo 2004) S50 V50, C30, S40, V70, C70

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Patiesībā visiem dīzeļiem kam ir kvēpu filtrs nāk šī piedeva,EURO 3,EURO 4 un EURO 5.Vakar rakājoties pa krievijas saitiem uzzināju kad manējam pežulim ir bačoks priekš tās suslas kas smird pēc urīna.Tas bačoks tā noslēpts kad nezinātājam stipri būtu jālauž galvu lai viņu atrastu.Ja tas bačoks ir tukšs tad nenotiek kvēpu filtra reģenerācija(tīrīšana)un met ārā kļūdu!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vispār jau nē - adblue ir domāts citai funkcijai - daļiņu filtrs ķer kvēpus, bet adblue ir vajadzīgs lai slāpekļa oksīdus pārtaisītu, neatceros, par ko, kaut ko nekaitīgu - un pēc loģikas būtu jābūt kādai brīdinājuma lampelei ka tas trauks ir tukšs. EURO 3 diez vai SCR un līdz ar to adblue diez vai bija.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Palasi un tad komentē!

peugeot-club.by/board/topic/32089-5008-pokupaem-zalivaem-eolys-fotootchyot/

Automašīnu modeļi: Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso; Fiat Scudo 2, Ulysse; Ford 4 Zylinder 1,6D / 2,0D (nuo 2003 m.) Focus II, C-Max; LanciaPhedra; Mazda (ab 2004) 3 1,6CD; Peugeot207, 307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2, Partner; Volvo (nuo 2004) S50 V50, C30, S40, V70, C70; PSA (ražotājs „Peugeot” un „Citroen”) ir radījis pirmās paaudzes FAP (Filtre à particules, daļiņu filtrs) filtra tehnoloģiju, kurā, izmantojot novatorisku procesu ‒ kvēpu daļiņu sadedzināšanu gandrīz 450 °C (gandrīz 150 °C zem normālās degšanas temperatūras), parastā reģenerācija braucot kļūst nevajadzīga. Šim nolūkam tiek lietota ar degvielu saderīga piedeva Eolys. To ielej papildu 5 litru tvertnē, kura atrodas transportlīdzeklī blakus galvenajai dīzeļdegvielas tvertnei. Neliels daudzums piedevas automātiski tiek pievienots katru reizi, kad uzpilda degvielu, tāpēc tās koncentrācija degvielā vienmēr ir minimāla. Uz filtra nosēdušās kvēpu daļiņas Eolys to veidošanās laikā sajauc ar nanokristāliem, tāpēc ik pēc 500 km ‒ 1000 km notiek ātra, pilnīga un bieža sadedzināšana zemākā degšanas temperatūrā, nenoslogojot daļiņu filtru. Piedeva samazina reģenerācijas ilgumu līdz 2‒4 min, bet degvielas patēriņš pieaug tikai par vienu līdz diviem procentiem. 3‒5 litri Eolys pietiek 120 000 kilometru. Dīzeļdzinēju cieto daļiņu filtriem, kuri strādā ar ķīmiskajām piedevām, piem., Eolys, tehniskā apkope paredzēta ik pēc 120 000‒180 000 km. Tās laikā tiek iztīrīts filtrs un papildināts Eolys. Atsevišķos gadījumos piepildīšana jāveic speciālistam, jo tas var novērst kļūdu, iedegoties signāllampiņai.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Ā, forši - biju aizmirsis ka zvēru karalis ir francūžu veidojums, un viņiem ir nosliece kaut ko sarežģīt vai uztaisīt caur tirsu, kā tas ir noticis šeit - galu galā tam nolūkam, kam šitentā dročāmierīce [fap ir anglisks žargonvārds dročīšanai] izmanto kaut kādu specšķidrumu, vācu dzelži vienkārši padod papildus degvielu. It kā nepietiktu ar adblue...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Vācu dzelži šmaucās ar izmešiem jo prāts par īsu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne jau fofāgens vienīgais NEizmanto tur to franču metodi ;) Un, kā jau tu esi palaidis garām - fofāgena, un vispār jau arī opeļa, krāpšanās attiecas uz EGR un SCR [ne]lietošanu - ar kvēpu filtru neviens ražotājs krāpties nav spējīgs - tukšus bunduļus likt nedrīkst un programmiski funkcionējošu filtru apiet nevar.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tiešām nevar?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu var, protams - pārtraukt izdedzināt - attiecīgi vispirms pēc dažiem tūkstošiem parādīsies liels patēriņš un sūdīga iešana, un vēl pēc kāda laiciņa vispār nevarēs iedarbināt, jo izplūdes gāzēm nebūs kur palikt.

Jeb tu domāji kādu citu veidu kā ražotājs varētu ietekmēt kvēpu filtra, ierīces, kuras atrašanos mašīnā nosaka likums, darbību, bez papildierīcēm, kuru krāpšanās funkcija būtu skaidri saskatāma? Programmatūra kvēpus cauri filtram, tiem tajā nepaliekot, nespēj aizsūtīt

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
9 0 Atbildēt

Ai, bļe, sasmīdināji!

Varētu padomāt ka "vācu dzelži" pēc lētuma dzenoties, un lai vairāk liktu klientam maksāt, neko caur dirsu neprojektē un neražo

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es saku ka viņi tā nedara? Bet nu te stāsts ir par ko citu - ka mašīnai darbībai vajag TRĪS [!!!] šķidrumus regulāri papildināt, no kuriem viens ir specifisks, noteikti jāmeklē kur nopirkt un bez kura citi iztiek.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

"Ā, forši - biju aizmirsis ka zvēru karalis ir francūžu veidojums, un viņiem ir nosliece kaut ko sarežģīt vai uztaisīt caur tirsu"

tie ne tavi vārdi?

Ja pretstatā liec "vācu dzelži, (gēniji tādi) vienkārši to un to"

tad es, loģiski, secinu, ka tu tos pežuļus noliec klasi zemāk nekā Raudi vai goļpu.

Ja tu būtu rakstījis "Ā, forši - biju aizmirsis ka zvēru karalis ir francūžu veidojums, un viņiem ir nosliece kaut ko sarežģīt vai uztaisīt caur tirsu - līdzīgi kā vāģmobīlis citos savos mezglos" - tad es pat klavu nedeldētu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, un zvēru karalis NAV klasi zemāks? Tas ir klasi zemāks gan no tirgus pozīcijas, gan arī no kvalitātes - kaut gan vācieši ir pakāpeniski noslīdējuši līdz tai franču kvalitātei. Jebkurā gadījumā fofāgenu un audī joprojām var dabūt ar kādu odziņu, kamēr zvēru karaļa odziņa būs fap fap fap...

Laiks rādīs kā šībrīža kastes turēs - minos ka IkdienasViesis savulaik minēja kaut kādu deviņdesmito gadu zvēru karaļa modeli, kurš bijis dižajā pilsētā samērā populārs, bet desmit gados izzudis - pat opelim ir labāka izturība...

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

VW un audi ir kāda odziņa? Nu varbūt tikai tādā gadījumā, ja tā īpašnieks brauc mājās no ogošanas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

Ja jau tu uzdod TIK tiešu jautājumu, tad atbildēšu - nē, rAudī NAV klasi augstāks. Ne par centu nav augstāks. Par vēvē pat neizteikšos. Visi tavi dievinātie "vācieši" ir tieši tādas pašas miskastes un lamatas kā reņi, pežuļi vai pordi. Tieši tādas pašas miskastes, tikai tu nezahuj piemaksā par rimbuļiem vairāk un par to "odziņu", par kuru tagad koncernu pa tiesām vazā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Parādīsi man vagīnu, zvēru karali vai fordeli ar sešu cilindru dīzeli un pastāvīgo pilnpiedziņu? Vai varbūt ar astoņu cilindru benzīnnieku un pastāvīgo pilnpiedziņu?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Jūsu galā vagīnas dalās benzīnos un dīzeļos? Kuras ir labākas?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Atbildēšu ar pretjautājumu. Es braucu ar porda mondiķi, tu ar vēvē goļpu - teiksi ka tavs goļps ir KLASI augstāk par manu mondeo?

Tā tu varētu pirkstus vēdināt ja tu brauktu ar vēvē faetonu, tad es par to klasi piekristu...

Fordeli ar sešu katlu dīzeli? Benzīns neder? Mums ģimenē ir bijusi granada v6 2.4, un taurus 3,8 litri - tiesa gan, benzīni. Es nemuldu par to, ko kāds zavods teorētiski ražo minimālās sērijās, bet tie, kas redzami uz ielas - tavi dievinātie vācieši nu ne par centu nav augstāki. Protams, tu ar putām uz lūpām vari censties pierādīt pretējo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kvalitātes ziņā - bez šaubām. Kad tavs moņģiks būs sasniedzis 28 gadu slieksni, varēsim šo jautājumu apspriest no jauna.

Nē, šajā situācijā benzīns neder, sevišķi šāds piemērs - veci fordeļi, kādus vairs fordelis neražo, jo nevienam nevajag krutu un dārgu fordeli [taurus neskaitās, tas ir fords; cits ražotājs, paredzēts citam kontinentam], un tāpēc skorpis jau labu laiku atpakaļ tika izbeigts bez aizstājēja - tikmēr tavs moņģiks uzskatāmi parāda ko vajag fordeļa pircējiem - lētu kasti, kur galvenais ir cena, un tāpēc tirgus neprasa lai tur būtu sešu katlu dīzelis un ražotājs nepiedāvā pseidopilnpiedziņu, jo to tāpat neviens neņemtu - pakaļas pārvietošanai pietiek ar četru katlu belarusnieku un divu riteņu piedziņu. C6 3.0 TDI quattro, manuprāt, ir pietiekami bieža parādība gan dižajā pilsētā gan citur

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

No visa aizlietā ūdens izlobu ka golfs ir KLASI augstāks par mondeo tāpēc, ka ar vē vē netieši saistīts raudī ražo kautkādu c6 ar kautkādu tur motoru un kvatru?

Varens arguments

Par kvalitāti - goļpam - kvalitāte? Kur?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nē, golfs ir klasi augstāks jo nācis no pieklājīgāka ražotāja, un, jā, tas bija pieejams arī ar pseidopilnpiedziņu un samērā neslikti ejošu kompresormotoriņu.

Tu kā moņģika braucējs prasi kur golfam ir kvalitāte?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

tev tam psitajam golpam ir tā pilnpiedziņa? ir tas kompresors?

P.S man ir mondeo. tēvam ir pasāts. abi stāv blakus pagalmā. Saki jel, KUR man jāskatās, lai redzētu to izslavēto vēvē kvalitāti? Kur, bļe?

Es nediršu par lietām, ar kurām nekad neesmu braucis, es runāju par to ko šodien varu salīdzināt blakus. Ražotāja pieklājīgums? Ahujec, arguments Es varu pateikt ka Anniņa ir pieklājīgāka par Lienīti, nu un??

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu pārliecības ka vienai mašīnai ir jābūt parastai, tad apsvērtu domu par VR6 un pārbūvi uz sinhru

Kur jāskatās? Sāc ar salonu. Paturi arī prātā ka fordelis jau sen mēdz lielīties [lasīt - reklamēt] pa tēmu "mēs ieviesām jaunu x fīču - ķep ļep, bet pa lēto!" Uz sitienu nāk prātā tikai tas viens fordeļa brīnums - ķep ļep lētā un fiksā neatkarīgā pakaļas piekare, neatceros kad un kam to ieviesa - fofāgenam tikmēr ja ir neatkarīgā piekare pakaļā, tad tā ir normāla, nevis ķep ļep jaunizgudrojums, kam dizaina galvenais mērķis ir bijis lētums. Bet vēl kaut kādi līdzīgi brīnumi no fordeļa ir lasīti.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Tev jau ir viena "neparasta" mašīna - garāžā uz klučiem

Taisnības labad gan man jāpiebilst - arī man šķūnī pūst rAudī - tikai kaupītis '85, vien, atšķirībā no tevis, es par to nemīžu karstu.

Paturpināšu par to "pasāts vs mondeo":

1) abas ir vienādi lētas mizas, ar vienādi prastu salonu - nu NEREDZU es tajā vēvē kaut 10% labāku kvalitāti

2)runājot par konkrētajiem auto, ko es šodien varu nolikt blakus, izbraukt ar abiem, uzdzīt uz bedres un savādāk satestēt, nevis lasīt ko forumos - tieši pasrāķim pakaļbalka ir zirga ratu vērta, un man pohuj ka audi a8 esot labāka piekare, es salīdzinu šos divus, ne tā kā tu - paķer to, kas tev izdevīgāk.

P.S pasrāķim bremzēšanas spēku regulators tam "lieliskajam" pakaļtiltam vien ir ko vērts - neizjaucams, neapkalpojams sūds, kas gļuko uz katru otro apskati... Par cenu detaļai paklusēšu...

Un tai porda ķep ļep piekarei vismaz varu buksi nomainīt, nenoplēšot visu tiltu nost no auto, ar sekojošu bremžu pārgaisošanu, kā tas ir nepieciešams pasrāķim, un pordam vismaz ir šķērsstabilizators, bet pasātam tā lomu pilda pats tilts, jo tā kokstrukcija ir vēl stulbāka nekā atsperlāgu variantā...

P.P.S vari turpināt mēģināt pierādīt vēvē pārākumu, es padodos. Plika miza, salīdzināta ar pliku mizu, nav KLAsi augstāka. Bet ja tu tam tici, apsveicu. Tagad es saprotu, uz kādiem cilvēkiem balstās homeopātijas industrija

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Klau, msh, kur golfam salonā ir kvalitāte? Bet nopietni, tajā lētajā, grabošajā plastmasā un briesmīgā audumā?

Un forda hadenei liec mieru, fords uz ceļa turās un vadās daudz labāk par vw.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par kuru golfu tu runā? Ja par manējo - nebaidies, sliktāk par sava perioda fordeļiem nav, un ja grib, tās graboņas var izķert, nav grūti, un pašizmaksas varbūt ir kāds piecītis. Bet galvenā kvalitātes atšķirība ir citur - jo, redzi, tajā salonā var vēl iekāpt, jo tas salons vēl atrodas mašīnā - tikmēr līdzvērtīgi fordeļi pat paspēja uz vēl strādājošām metalurga domnām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Linksi, jā, viena mašīna, kurā izvērsties, man ir.

Passātam ir tāds tilts, jo tavam fāterim ir tieši tādas prasības kā tev - lēts, nebaudāms tarantass. Ja fāteris būtu gribējis ko vairāk, viņš būtu paņēmis 4motion - es pieņemu ka mēs te par B5 passātu runājam [tas bija pēdējais kam nebija daudzsviru piekare arī bezpiedziņai] - 4motion nāk pakaļas tilts ar divu plauktu piekari. Šādu izvēli - vienkāršs un ekspluatācijā lēts viengabala bezpiedziņas pakaļas tilts, vai arī pilnpiedziņa ar neatkarīgo piekari - fofāgens un audī piedāvā jau vairāk kā 30 gadus - B2 audī, B2 passāc, mk2 golfs, C3 audī - tā ir tā robeža, kur ir šāda izvēle nu un sākot ar B6, C6 un mk5 pakaļā ir neatkarīgā piekare arī divriteņiem, gribi to vai negribi.

Ja passāta pakaļas tiltam bukses jāmaina ņemot nost tiltu, tas parāda no kuras vietas rokas aug tiem, kas to dara - no dirsas. Meham kurš šādu darbu pietiekami bieži dara un galva uz pleciem ir ne tikai lai putni rumpi nepiedirstu, ir attiecīgs specrīks, ar kuru abas bukses tiltam, no kura ir tikai noskrūvēti riteņi un atskrūvētas bukses, var samainīt tik ilgā laikā, kā tu ņemies ar savu vienu pusi - varbūt arī ātrāk - specrīks ir četrkantaina metāla kastīte ar skrūvi, kuru griež ar tirkšķi vai pistoli, uzliek attiecīgas starplikas un jauno buksi un pēc tam velkot skrūvi klāt, vienlaicīgi izspiež veco buksi un iespiež jauno - divatā ar pistoli un pacēlāju max 30 minūšu darbs - drīzāk mazāk - es nezinu vai es sava audī pakaļas tilta vienam plauktam bukses pagūtu pa to laiku samainīt.

Man prieks ka tu priecājies ka fordelim ir vēl papildus detaļas, ko mainīt - stabilizatora bukses un droši vien aŗī atsaites - un ka tev nepatīk ka fofāgena viengabala tiltā ir iestrādāts tāds stabilizatora stienis, kuram nekad nekas nav jāmaina

Pliku mizu ar pliku mizu salīdzini tu, jo tu tā gribi, pirksta ar krānu salīdzināšanas nolūkos. Bet fāteris varēja bik piemaksāt un paņemt ko jūtami pieklājīgāku - tev šāda opcija ir liegta, kamēr tu no moņģika nepārsēdies uz ko labāku.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

es jau nebaidos, es piekrītu ka golfa un escorta salona kvalitāte +/- ir vienāda, bet tu jau biji tas kas teica ka golfs salona kvalitātē ir pārāks. Tad kur tam golfa salonam ir tā kvalitāte? tikai bez kaut kādas filosofēšanas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Patiesībā nenāk vis.

Tiem minētajiem varbūt, bet VAG grupai, cik man zināms, nekā tāda nav. Filtrs pats dedzinās bez kādas tur piedevas.

Kā Msh minēja, ir vēl mīzali (Ad blue), bet tas ir kas cits.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Элоис не служит для дожига всякой там шняги а служит для снижения температуры горения сажи.Чтобы было понятней ,то сажа горит при температуре 450-500 градусов,чтобы в режиме регенерации сделать это более безопасней и комфортней для двигателя и добавляется Елис в топливо,при этом частицы сажи образуются с более рыхлой структурой, что позволяет им гореть при более низкой температуре 300-400гр.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

а вместо элиса17,можно залить в бачок AdBlue/мочевину/а то элис дорог 3л.-8000р у меня он полностью пустой

Мочевину нельзя,другой состав присадки.

но суть одна?или у них принцип разный?

Сами то понимаете что пишите? Маслом ещё помажте сливочным))

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Šis ir Pamācoši. Lai kaut ko kaut kur ielietu, ir vajadzīgs Caurums. Ja piem kāds transporlīdzekļa Pilots nezin, kur viņam ir kāds caurums un vai tāds vispār ir un/vai kurā caurumā kas/nekas/ir/nav jālej- tas ir diezgan skarbi.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
6 0 Atbildēt

Neaizmirsti tādu lietu, ka pislonim parastajam tas caurums nemaz nav paredzēts - šo pielej dīleris kopjoties. Tev tas nemaz nav jāzin, tev prasa tikai samaksāt.

Attiecīgi arī līmeņa lampiņas tur nav un nevar būt (tas emešam).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad tās mizas, kurām ir šis risinājums, jau ražotājs ir paredzējis fiksi mest zem preses - cik liela iespējamība ka kāds desmitgadīgai mašīnai nedīlera servisā zinās ka tur tajā caurumā ir jāskatās? Nu labi, realitāte gan ir cita - tai mizai, ja tā sasniegs 10 gadu vecumu, kvēpu filtrs būs jau izrauts un to šķidrumu tāpat nevajadzēs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un šitas "caur dirsu" tipa risinājums palīdzēs to filtru ātrāk izraut - neviens neskatīsies vai tas šķidrums ir beidzies, un bez šķidruma, nevarot izdedzināt filtru, tas aizdirsīsies.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
8 0 Atbildēt

parādi man jebkādu pēdējos 3 gados projektētu auto, kuru NAV paredzēts ātri mest zem preses. Jebkādu, būšu pateicīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas nemaina faktu ka vācu ražotāji filtru izdedzina ar to pašu degvielu, nevis speciālu šķidrumu kas regulāri jāpapildina.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

A ko lai saka ja Vācu ražotajs ieliek to pašu varžēdaju motoru?

Mini 1,6D(BMW) un ford focus 1,6 tdci.

Un kas notiek ja VAG filtru dedzinot notērē vairāk degvielu nekā maksā Eolys uzpildīšana?

Ar to arī franču autobūve izceļas ka liek dzīvē idejas un inovācijas nebaidoties riskēt.

Nevis kā VW pēdējie trīs pasāti nav atsķirami un pieķerot audī tēmu tad tur arī vismaz vizuāli nekas interesants nenotiek jo nezinātājs jauno modeli atpazīst pēc spīdīgākām lampām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Minis pieder bembijam bet nav bembijs - pretējā gadījumā tur būtu bembija ķīselis un pakaļas bezpiedziņa. Fordelis arī nav vācu ražotājs, tam vienkārši tur atrodas viena no fabrikām.

Kas notiek ja vācu ķīseļi sakurina vairāk degvielas nekā tas franču šķidrums maksā? Nekas, cilvēkam kas var atļauties nopirkt tādu mašīnu tās kapeikas noteikti neinteresē - toties tas ka viens šķidrums mazāk ko liet gan varētu interesēt.

Franču autobūve neizceļas ar idejām un jauninājumiem [tā latviski ir "innovations"] - tā izceļas ar ērmīgu ārējo dizainu - nu laikam kvalitāte stipri zem vidusmēra ir pagātne, par cik jēdzīgāki ražotāji savu kvalitāti ir pazeminājuši un šitie paaugstinājuši [cik sūdīgi ir bijis, atliek palasīt wikipēdijā par deviņdesmito gadu eglēm un zvēru karaļiem - kamēr vācieši vēl ražoja pēdējās kvalitatīvās mašīnas, tikmēr franču kastēm, necik vecām, gļukoja elektrība un kas tur vēl ne] - nekādi sevišķie jauninājumi tur nenotiek tāpat kā citur - pionieris ko sauc par egli jau kaut kādus 40 gadus pieder zvēru karalim un neko modernu nedrīkst vairs ražot, tā vietā pakāpeniski nākas atteikties no pagātnes sasniegumiem, jo īsti neiet kopā ar parastajiem masveida dzelžiem.

Tas ir ļoti slikti ka pēdējie trīs passāti vispār ir trīs passāti, bet tās ir veikalinga, kas prasa iebarot patērētājam "jaunu" modeli, sekas - zinot cik apakšā maz izmaiņu, normāli tur būtu varējis jau 10 gadus būt viens modelis, tieši tāpat kā savulaik VW T4 gāja 11 gadus. Savādāks izskats pa gadiem - tas nav jauninājums - tas ir tikai apgrūtinājums nākotnes īpašniekiem remontos, jo grūtāk un dārgāk būs sameklēt detaļas, nekā tad, ja vienas un tās pašas detaļas būtu gājušas 5-10 gadus.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 0 Atbildēt

regulāri - uz 120 000 līdz 180 000 km - jā, tas ir ĻOOOTI regulāri, nudien. Taisni acīs cērt, cik regulāri. Šodien līmeni nenočekosi, pēc nedēļas jau būs par vēlu...

P.S man bija honda NSR125 ar debīlu, kā tu saki - caur dirsu - divtaktenes bāciņu - lūk, to vēl varētu saukt par REGULĀRU šķidrumu papildināšanu, bet ne jau to pežuļa brīnumu, kas iet vismaz simts štukas kilometru...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
9 0 Atbildēt

emeša - uz šo aizrijies, nav ko atbildēt?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Honda-Jazz, benzīns, motors bez turbīnas. Tam šitās dīzeļu problēmas atkrīt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Kaut ar turbīnu un arī atkrīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nopērc divdesmitgadīgu benzīnnieku un atkritīs arī problēma kas saucas "vajadzība pēc katalizatora".

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Jau 30 gadus atpakaļ bija katalizatori ja pat ne senāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka bija - dabā ieviesa kaut kādā septiņdesmito vidū, pie jeņķiem, dēļ kā nācās veikt motoriem visādas problemātiskas modifikācijas. Vāciešiem bija vaļīgākas atgāzu normas, tur sāka ieviest astoņdesmito sākumā - vidū. Jebkurā gadījumā - mums ir patīkamas atgāzu normas - mans golfs, kura motoram katalizators ir ticis amputēts pirms manis, nedēļu atpakaļ skatē mašīnai kas vecāka par 1991. gadu paredzētajās CO normās ierakstījās ar vienu piektdaļu no pieļaujamā lieluma - neskatījos kāda bija HC norma, bet ar to bija līdzīgi. Līdz kaut kādam nulltajam gadam arī katalizators nebija obligāts, tāpēc ir vispārpieņamts mašīnām kas vecākas par to ciparu, katalizatorus amputēt, un tāpat atgāzēs ierakstās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un ja tic šitam avotam balticlpg.lv/lv/informacija/dzirkstelaizdedzes-motoru-atgazu-raksturojums/ , tad mans golfs normā ierakstās ar sesto daļu pieļaujamo CO un divpadsmito daļu pieļaujamo ogļūdeņražu

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jaa, ir speciaalas kjiimijas, kas sadedzina kveepus pie zemaakaam temperatuuraam kaa tie izdegtu taa pat. Shaubos, ka kveepu filtru var izdedzinaat vienkaarshi zaagjeejot ar zemaaku paarnesumu vai noslogojot maksimaali dzineeju. Amonjaku izmanto NOx samazinaashanai un tas ir pavisam kas cits, kaa jau msh teica. Varbuut franchi izdomaajushi kaut ko taadu, kas apvieno divas funkcijas - samazina NOx un izsvilina kveepus no kveepu filtra. Jauniibsdienaas etikjskaabo amoniju(shkjiet taa to vielu sauca) izmantojaam utilizaacijas katlu un izpluudes kolektoru attiiriishanai no kveepiem. Kjiimija veca kaa pasaule Toreiz par NOx veel iipashi nesatraucaas, jo siltumspriegumi bija krietni zemaaki.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jaa, ir speciaalas kjiimijas, kas sadedzina kveepus pie zemaakaam temperatuuraam kaa tie izdegtu taa pat. Shaubos, ka kveepu filtru var izdedzinaat vienkaarshi zaagjeejot ar zemaaku paarnesumu vai noslogojot maksimaali dzineeju. Amonjaku izmanto NOx samazinaashanai un tas ir pavisam kas cits, kaa jau msh teica. Varbuut franchi izdomaajushi kaut ko taadu, kas apvieno divas funkcijas - samazina NOx un izsvilina kveepus no kveepu filtra. Jauniibsdienaas etikjskaabo amoniju(shkjiet taa to vielu sauca) izmantojaam utilizaacijas katlu un izpluudes kolektoru attiiriishanai no kveepiem. Kjiimija veca kaa pasaule Toreiz par NOx veel iipashi nesatraucaas, jo siltumspriegumi bija krietni zemaaki.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jaa, ir speciaalas kjiimijas, kas sadedzina kveepus pie zemaakaam temperatuuraam kaa tie izdegtu taa pat. Shaubos, ka kveepu filtru var izdedzinaat vienkaarshi zaagjeejot ar zemaaku paarnesumu vai noslogojot maksimaali dzineeju. Amonjaku izmanto NOx samazinaashanai un tas ir pavisam kas cits, kaa jau msh teica. Varbuut franchi izdomaajushi kaut ko taadu, kas apvieno divas funkcijas - samazina NOx un izsvilina kveepus no kveepu filtra. Jauniibsdienaas etikjskaabo amoniju(shkjiet taa to vielu sauca) izmantojaam utilizaacijas katlu un izpluudes kolektoru attiiriishanai no kveepiem. Kjiimija veca kaa pasaule Toreiz par NOx veel iipashi nesatraucaas, jo siltumspriegumi bija krietni zemaaki.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Šodien darba kolēģis atbrauca no Vācijas un saka man:Pilna pilsēta ar taviem pežuļiem un reņiem.

Es:Tad jau arī vācu auto netrūkst?

Kolēģis:Ne velna,tavējie vairāk.

Kaut kā garīgais palika labāk.

Stulbie friči pērk tos franču mēslus,vai ne msh?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu izliecies vai tiešām esi naivs? Mums te forumā arī ir visādi francūžu un korejiešu braucēji - kāpēc viņi izdarīja šādu izvēli? Pāāreizi, cena - no tā, cik tā miza maksā, ir atkarīgs, cik mēnesī aiziet līzinga kompānijai - un ja gribas regulāri to mizu mainīt, tad tas paliek vēl svarīgāk, un tā nu vajag kaut ko lētāku.

Pārticīgākā guļamrajonā tāpat dominēs vācieši - šaubos ka vācijā būs stipri savādāk kā skotijā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tu tak tālāk kā par Bolderāja nekur neesi bijis,tik ar muti šļūc pa visu pasauli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, kā reiz bolderājā neesmu bijis, jo tur man nav ko darīt - kad sanāk aizbraukt uz dižo pilsētu, tad uz centru - toties sešus gadus atpakaļ sanāca ar kājām regulāri izstaigāt glasgovas apkārtnes guļamrajonus, un redzēt ka turienieši pa lielam līžu un apdrošināšanas dēļ brauc ar diezgan nožēlojamām [lai arī jūtami jaunākām mašīnām kā te] mašīnām - bet nu pieklājīgākos rajonos ir gan audī, gan bmw, gan porsche manāmi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Nesaprotu, kas tur nožēlojams, ja Glāzgovas iedzīvotājs brauc ar 2015.gada Ford-Fiesta, kura Lielbritānijā ir ārkārtīgi populāra un izceļas ar azartisku vadāmību?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tur biju septiņus gadus atpakaļ, tāpēc 2015. gada fiestas vietā nāksies ielikt 2000. gada Ka[kuci]. Tā kā tagad ir 2017. gads, tad tur tagad droši vien izplatītas būs 2005. gada fiestas un kakas.

Kas tur nožēlojams? Tas ka 1.2 vai 1.0 nemotoriņš nespēj nodrošināt azartisku paātrinājumu. Tur jaunieši pērk tādus sūdus ne jau tāda mazohisma kā tavējais, dēļ, bet gan apdrošinātāju mafijas dēļ - es sēžu pāris britu autoforumos un redzu kā tas notiek ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Varētu vairāki tā pasēdēt - uzreiz pārietu gribēšana kritizēt mūsējo apdrošinātāju mafiju

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Ar to balamuti nav vērts runāt,viņš ir sazombēts ar saviem lieliem vācu dzelžiem.Ne Zviedrija,ne Norvēģijā,ne Dānija neredzēju kaut kādas auto markas pārākumu.Kad 3 gadus atpakaļ biju Kopenhāgenā tad redzēju kad ar Fiat 500 brauc veči bet ne sievietes.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Es gan redzēju. Zviedrijā izteikti dominē Volvo, Norvēģijā Nissan Leaf un Teslas...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Biku samelojos,Zviedrijā ir Volvo pārākums bet Fabijas arī daudz manīju.Sen biju Norvēģijā,nemanīju nevienu Teslu,kurā gadā viņas sāka ražot?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nu es tikko braucu cauri Slovakijai, tur bija dafiga daudz Škodas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un? Zviedrijā, norvēģijā un dānijā ir citas algas un citas pensijas, līdz ar to normālām mašīnām ir lielāka iespējamība nonākt zem preses [lai arī tāda cilvēku grupa kā autoentuziasti eksistē arī tur] - un tur arī ir citi ceļi - pie mums tikmēr izdzīvo stiprākās mašīnas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Kā to teikt.

Man nebija konkrētu naudas ierobežojumu, izvēloties auto.

Bet, izvēlējos Peugeot 508 max Allure komplektācijā ar spēcīgu 180 zs dīzeli par labu jaunam VW Passat Trendline 1r 1,4Tfsi.

Respektīvi, max aprīkojums ņēma virsoku pār bailēm no franču auto (otrā manā mūžā).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nebija konkrētu naudas ierobežojumu, bet mistiskā kārtā pieklājīgi aprīkotam zvēru karalim tika pretī nostādīts pliks passāc [vai tik nejauši šī nevienādā kombinācija nebija vienādās cenās], un tad mistiskā kārtā zvēru karaļa aprīkojums ņēma virsroku, tā vietā lai paņemtu 5-10k dārgāku passātu ar 2.0 TDI un tikpat labu aprīkojumu kā zvēru karalim...

Es pieņemu ka tava otrā rindiņa atbilst patiesībai, bet tavs izvēles process ir ar to pretrunā

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

a nakuj būtu jāpērk pasrāķis, ja tas pie adekvātas komplektācijas tirgojās uz pusi dārgāk kā konkurenti un pie tam ne par matu tiesu nav labāks?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Bet kāpēc noteikti jāpaātrinās strauji? Kāpēc nevar paātrināties ar vidēju intensitāti?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Var. Arī ar seksu nodarboties var tikai reproduktīvos nolūkos. Lai būtu paēdis, arī pietiek ar maizi un drāzeņiem, priekš kam tur kaut kādas jūras veltes, meža gaļas utt. Lai klausītos mūziku, arī pietiek ar kaut kādu tur Panasonix pļerkšķi, priekš kam kaut kādus tur Pionierus/sabūferus utt. Un jā, auto arī ir tikai pārvietošanās līdzeklis no A līdz B. Priekš kam jaunu auto? Šo funkciju pilda arī 30-gadīgs 2.trusis.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Ar ko Panasonic sliktāks par Pioneer?Pastāsti mums lūdzu!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Izlasi uzmanīgāk, lūdzu. Es rakstu par Panasonix, nevis Panasonic

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kad cilvēks nopērk nebaudāmu mašīnu, viņam tas kalpo tikai kā pārvietošanās līdzeklis. Tas pats kas ar visu pārējo. Var ēst normāli un garšīgi un izbaudīt ēšanas procesu, var nopirkt proteīnu un ogļhidrātu kokteili un to sūkt katru dienu. Un pēc tam gudri spriedelēt, ka priekš kam vajag tērēt laiku.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Es domāju kad tā ir slimība tāpat kā tā ripināšanas pie sarkanās gaismas,it īpaši ar automātu.Apstājās ar lielu distanci no priekšā stāvošā auto un tad sākas,atlaiž bremzi,paripo 20 cm un piebremzē un tā entās reizes.Kaut kas ar nerviem nav kārtībā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

VWfan, ar kādu vidējo ātrumu izbrauci to garo gabalu?

Vai Polijā bencīns šonedēļ dārgs?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Pa parastajiem ceļiem ar ātrumu 70-90 km/h (vietām šaurs, līkumains, tumsa, migla), pa bāni ar 90-100 km/h.

Sestdien un svētdien Polijā benzīns maksāja 4,75-4,85 PLN par litru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es domāju ka viņš ar terminu "vidējais ātrums" domāja borta kompja aprēķinātu divciparu skaitli

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā;) tā bija domāts. Bet ok,šis ar nav slikti,saskaitot tos viņa teiktos 4 coiparus un ar 4 izdalot ir 87,5km/h, nu pa 24h var 2100 nomaukt, var iztikt;))) Tā degviela gan polijā turas ok, pat pāris sant lētāk kā mums

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pie fana braukšanas stila es neticu tiem vidējajiem 87,5 kmph

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Vidējais bija drusku virs 60 km/h. Pa ceļam taču daudz pilsētas un ciemati, sevišķi Polijā. Daudzviet režīms tāds: ieskrienies, atkal ciemats, jābremzē, atkal ieskrienies, atkal ciemats.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc? Tāpēc ka reizēm rodas nepieciešamība izveikt šaurākus manevrus - apdzīt uz šosejas ar pietiekami dzīvu satiksmi, izbraukt uz šosejas ar pietiekami dzīvu satiksmi, nogriezties pa kreisi uz ielas ar pietiekami dzīvu satiksmi, utt. Kā tev, piemēram, patīk tie kas "ar vidēju intensitāti" apdzen, skrienot tev purnā - forši ne? Tu mierīgi brauc bet vari ķert asas izjūtas tāpat, vienkārši taisni braucot pa ceļu Tāds variants ir priekš tevis - priekš manis ir cits - reizēm gadās - sēžu aiz fūres, ir izdevība apdzīt, hujaks, manā priekšā to pašu izdara kāda jaunāka kaste, kura ir spējīga uz paātrinājumu tikai "ar vidēju intensitāti", un tad man, aprēķinājušam manevru priekš manas mašīnas spējām, nākas aiz viņa sēdēt ar pusnospiestu pedāli, rēķinot, pagūšu pabeigt manevru ar tik lēnu paātrinājumu vai nē...

Pilnai laimei adekvātam motoram vēl ir arī jaudas rezerve, kura lieliski noder viskautkur - velkot piekabi, braucot ar pilnu mašīnu, vai vienkārši mierīgi braucot un spēt bez problēmām lietot augstākus robus.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

dubultmasas spararats man atnāca tieši tāpat - bez nekāda brīdinājuma pazuda sajūgs

un trubu arī nebija nekāda mazā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to tu vari teikt paldies jauno kastu "kvalitātei", nevis mešalkai. Divmasnieks ir aprīkojums, bez viņa var iztikt [bez sajūga gan ne], un normāli divmasnieki pēkšņi neizjūk - sēžot stiliņā es redzu kā divmasnieki izbeidzas divdesmitgadīgiem audī ar ķīseļiem - parasti lai tas notiktu, ķīselis ir ticis sačipsots, un praktiski vienmēr par maiņu tiek domāts jo parādās graboņa vai vibrācijas - bet nav dzirdēts ka kādam piepeši kaut kas būtu izbeidzies - nu varbūt vienam no simta tā sanāk.

Mešalka tādā ziņā ir lieliska lieta ka to pēdējo 20 gadu laikā ražotājiem nav izdevies sapist - jo kaut kādas regulas neprasa tajās bāzt puņķainas kosmosa tehnoloģijas, kā motoros, bet saekonomēt uz kārbām vienalga nevar - griezes momenti ir palikuši tajā pašā līmenī vai pieauguši.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Divmasnieks nav aprīkojums, tas ir rashodņiks. Nokarsēsi smāķi atsperēs, skaiti - ātri aizies pa dirsu. Un kā jau jebkuram rashodņikam, arī šim, bioekobļetstvas uzspiestajam sūdam, ir savs resurss. Nekas nav mūžīgs. Divmasnieks ne tikai nav mūžīgs, bet arī dārgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Divmasniekam nav nekāds sakars ar "bio", bet gan ar mašīnā sēdošo komfortu - divmasnieks noslāpē zemu apgriezienu vibrācijas kuras tiešās iesmidzes ķīselim straujā sadegšanas sākuma dēļ bez divmasnieka ir ļoti izteiktas. Pilnai laimei šī iemesla dēļ, iespējams, arī pagarinās kārbas mūžs.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

un tie zemie apgriezieni nav bio-eko-bļetstvas uzspiesti?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par ko tu runā - kaut kādu man nekad nezināmu rādītāju [neskaitot to ka man golfa spidometrā diode ir, bet nav kārba ar slēdzi un blociņu kurš to diodi ieslēgtu], kurš rāda ka jāpārslēdzas? Tas tā kā būtu pašam braucējam jāspēj izvēlēties adekvāts pārnesums, un par braukšanu pilsētā situācijā kas nav braukšana ar nemainīgu ātrumu pa taisnu ielu - tas ir tikai loģiski ka ja motoram apakšās griezes momenta pietiek, braukt ar augstāku robu, lai nav tik daudz kloķis jādročī. Man šī iemesla dēļ ķīseļi nepatīk, jo līdz šim esmu braucis tikai ar vienu ķīseli, kurš parastā apdzīvotas vietas braukāšanā, kas pa lielam notiek 1k-2k diapazonā, spētu sniegt līdzīgas sajūtas [lasīt - griezes momentu] kā man pierastie atmosfēriskie benzīnnieki.

Tas ka te kaut kādai pajaunai un samērā smagai kastei ar 1.6 klak klak prasa slēgties uz sesto pilsētā - tas gan ir nedaudz komiski.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Palabo ja kļūdos: manuprāt, mūsdienu ekonormas pieprasa mazu motoru dročīšanu tuvu tukšgaitai, tā ir saregulēti visi nemotoru automāti, un pie viena, lai noslauktu naudu no pisloņa parastā ar mešalku, arī viņam ieliek nevajadzīgu sūdu, kam ir tendence noplīst uz katru otro bremžu klužu mainīšanas reizi. Tā nav?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik ir tas "tuvu tukšgaitai"? Man ir nopietni jāpadomā lai iedomātos pazīstamus cilvēkus kas brauc ar pēdējos desmit gados ražotām mašīnām tāpēc, lieki teikt, nav sanācis ar tām braukt. Es tikai redzu ka motorus aizstāj nemotoriņi, no kuriem izspiež pēdējo sulu, lai tie vismaz uz papīra būtu uz to spējīgi

-

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

es tev iemestu pāris video kur šito dzirdēju, bet moskovītiski tu laikam negribēsi.

Labi, lai būtu divmasnieks "aprīkojums" - saki jel - a nakujam jamo tad liek arī benzīnniekiem? Ja jau vibrē tikai tiešās smidzes ķīseļi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka tās vibrācijas rada jebkurš motors, tikai atšķiras to līmenis. Ja neesi pamanījis, ražotāji cenšas piespiest braucējus mainīt mašīnas, kurām viss ir kārtībā, saliekot vairāk skaņas izolācijas un citus vipendronus - nu un lūk šajā gadījumā divmasnieks ir tas vipendrons, kura uzdevums ir padarīt mašīnu vēl klusāku. Pēc tam kad es izbraucu pirmo reizi ar 2.5 10v TDI kam ir uzlikts vienmasnieks, es sapratu kuras svārstības tieši slāpē divmasnieks un man sagribējās manam audī uzlikt divmasnieku, jo ar tādu tātad zemā vibrācija pie ~1,2k tiktu amputēta, bet ar 2.3 atmosfēras griezes momentu tas 20 gadus vecais divmasnieks ietu mūžīgi.

VAG divmasniekus benzīnniekiem sāka likt kaut kad deviņdesmito gadu beigās. Kā reiz brīdī kad VAG sāka bīdīties augstāk tirgū.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

atradis argumentu - BMW.

Tie pusbomži trenūzenēs labi, ja eļļu nomaina saviem 1000 eiro vērtajiem lūžņiem.

Kas Latvijā ( Austrumeiropā) pērk BMW? Jaunieši un gopņiki, kam nav naudas. Saskatījušies filmas Бнмер, Бригада un sapņo kļūt par bandītiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Muhahā... Šito tu aizej pasaki powera lietotājiem, un viņi pateiks kādā apģērbā tu tērpies.

Var redzēt ka tu tajā forumā neko ne reizes pat neesi palasījis, bet tikai runā no saviem aizspriedumiem - nē, es neesmu tā foruma aktīvs lietotājs, bet sev interesantas tēmas es reizēm mēdzu palasīt. Ja tu arī lasītu, nevis tikai dirstu, tad tu būtu pamanījis ka tajos abos tofikos pa lielam problēmas bija ar 5-10 gadus vecu mašīnu kārbām, un tur man liekas ka no nosauktajiem gadījumiem pat puse nebija BMW.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Offtopiks vispār... Interesanti, cik pelna šie mazohisti, kuri var atļauties reizi 3 mēnešos skriet uz servisu dipsināt savus salauztos automātus par 1.5K-naudām? Viņiem taču kaut vai arī jāēd Laikam 350 uz papīra un pārējo aploksnē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 1 Atbildēt

msh rakstīja: Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

un vēl kas.

Tu neesi ievērojis, ka pilni štoti ir ar VW, Audi un BMW?

Un par tiem tomātiem tu muldi. Pilni šroti ir ar mehāniku.

Tāpēc, ka to ir vairāk procentuāli.

VISI vienādi lūzt, gan mehānika, gan tomāti.

Tādas debilas atrunas man asociējas ar bomžiem. Tiem arī darba nav un daudz dzer, jo negrib strādāt uz "svešu vīrieti".

Nevajag meklēt debilas atrunas un marasmātiskus argumentus. Tā arī raksti, ka tev nepatīk tomāti, jo tu esi vecs, senils vecis, kurš baidās no visa jaunā. 20 gadus raustīji puļķīti, un nākošos 20 gadus turpināsi raustīt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

msh Golfs,91.gada ražojums ar amputētu katalizātoru.Tagad aizver acis,savieno to ko es nosaucu,ko tu redzi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Apbēdināšu tevi - golfs no konveijera - laikam volfsburgas, un nevis briseles - noripoja 1989. gada 28. februārī - reku tūlīt dzimene mašīnai būs No 1991. gada tur ir spēka agregāts un čupiņa ar to saistītu detaļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, protams ka mums šroti ir pilni ar tādām mašīnām, kādas brauc pa ielu. Kam tad, tavuprāt, tajos bija jābūt? Par kārbām pats tu muldi. Protams ka mešalkas ir pārsvarā, jo to, protams, dabā ir vairāk, bet šrotos ir cita attiecība nekā dabā.

Mešalkas plīst vienādi kā tomāti? Kad sapņo, tad aizver acis. Reti kurai mešalkai ir eļļas dzesētājs, kuru satraumēt. Mešalkai eļļa lielākoties ir optimistiski izrakstīta uz mūžu - tomātam tā ir regulāri jāmaina - nez kāpēc... Mešalka, ja to nespīdzina, var gadiem darboties ar beigtiem sinhronizatoriem vai gaudojošiem gultņiem - nav dzirdēts ka kāds būtu gadiem braucis ar gļukojošu tomātu - ā nu jā - pie beigtiem sinhronizatoriem vadītājs pielāgosies, bet tomātu vadītājs nekontrolē, un to kontrolējošā elektronika pie defektiem nepielāgosies. Mešalka nekad neieslēdzas divos robos vienlaicīgi [parkings]. Mešalkai nav vadības bloks kam nosprāgt. Mešalkai vienīgais slēdzis, kas var nosprāgt, ir atpakaļgaitas lukturu slēdzis, bez kura var braukt - tomātam tur ir pavisam cita opera... Mešalka ir vienkārši nesalīdzināmi vienkāršāka, ne par velti pilns internets ar bēdu stāstiem par tomātu, kamēr mešalku aizved pie normāla meistara, tas tur samaina dažas detaļas un tā ies vēl n gadus un ar garantiju. Un kā ar to sīkumiņu ka mašīnu ar tomātu pircējiem ir bail no piekabes āķa, jo kārba var būt samocīta velkot lielas piekabes, kamēr mešalku pircēji piekabes āķi var tikai uzskatīt par plusu?

Ar to ka es baidoties no visa jaunā, situācijā kur ir runa par tomātiem, tu mani labi sasmīdināji Baigais jaunums - tikai ~65 gadi - jeņķu ražotāji sāka tomātus piedāvāt četrdesmito beigās/piecdesmito sākumā. Nē, atšķirībā no vecajiem, senilajiem večiem un sievietēm, kam patīk tomāti, man patīk ka esot pie stūres, es kontrolēju mašīnu - nevis kaut kas cits - ka nospiežot labo pedālīti, mašīna sāk paātrināties, nevis vispirms jāsagaida kikdaunis, un tad sākas kaut kāds paātrinājums. Un, diemžēl, man nav "bail no jaunā" - es esmu praktisks reālists un pārāk labi redzu kā dabā izskatās tā tava rozā sapņu pasaule.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Mešalka tik laba un tomāts tik slikts....

Kāds ir jaunākais tomāts ar kuru esi braucis? Nesalīdzini 50 to gadu 2-3 ātrumu kārbas ar mūsdienu 8-9 ātrumu kastēm jo tur kopīgs ir tikai nosaukums. Mūsdienīgs tomāts sapratīs kurā robā slēgt tikai no tā vien cik strauji un dziļi nospiedīsi gāzes pedāli, līdz kikdown nemaz netiekot, lēnā garā pātrinoties varbūt vienu robu uz leju, aši uzsitot pat visus trīs un vēl viens brīnums, divsajūgu robots pat māk bremzēt ar motoru ar starpgāzēm

Un tas ka kautko nevar atļauties nenozīmē ka tas ir slikts bet gan to ka nevar atļauties. Citam nav problēma saremontēt tomātu lai rīta desmaizi pie stūres var apēst, citam katra papildus kapeika pie auto izdevumiem ir galvassāpe.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Ir braukts ar tādu pasen. Svainim gadu bija golfs, kautkādā tur komplektācijā ar visādiem pribambasiem (karāts, vai kas tāds) un - 3 robu automātu... Jāsaka, tas automāts aizņēma VISU auto motortelpas apakšu, gluži kā panna, tāds megaklucis Tur nu tiešām varēja izbaudīt 50to gadu tehnoloģijas, ar visiem emešas pieminētajiem kikdauniem

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Par jauno divsajūgu pārnesumkārbu darbību var tikai priecāties, cik nemanāmi, bet pārliecinoši viss notiek. No tiem, ar ko braukts, tad visvairāk gribu uzteikt BMW kārbu - vispār neviena aizrādījuma. Kā piespied tā iet. Arī VW un Audi labi pārslēdzas, bet tur gan tā aizture starp pedāļa nospiešanu un reakciju mazbišķīt tomēr ir jūtama.

Ja salīdzina pārkāpšanu no automāta uz manuālo ar pārkāpšanu no manuālās uz automātu, tad pirmajā gadījumā vairāk pietrūkst tā automāta, nevis sajūga spiešanas.

Protams, ir arī izņēmumi - C-HR variators nebija labs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jaunākais? C5 2.5 TDI. Nē, meloju, čomam bija [vai varbūt vēl ir] kripatu jaunāka rūsas čupa - MB CLK320 - tam tiešām kikdauni īpaši nevarēja piedzīvot - jo kārba šausmīgi gara

Jā, es tiešām nevaru atļauties sirmus matus - manā galvā nav tik daudz matu lai daļa varētu būt sirma priekšlaicīgi - priekš kam to vajag? Ja es būtu senils mazohists kam patīk gausa mašīna ar lielāku degvielas patēriņu nekā vajadzētu būt, es noteikti pats savu tomātu iemācītos skrūvēt - nu un vēl pārīti rezervē iepirkt - bet kāda iksa pēc tas ir vajadzīgs? Jāmācās jau no citu kļūdām, nevis jācenšas tās pieļaut pašam

Audī gadījumā, protams, viss ir vienkāršāk - veciem audī kvatra nebija savietojama ar tomātu, līdz ar to tur šāda kļūda tiek novērsta automātiski.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

"Man nepatīk daudz naudas. To ir grūti skaitīt. Tad vari sapirkt daudz ko lieku, nevajadzīgu. Labāk, kad naudas ir mazāk.

Tāpat, man nepatīk braukt atpūsties uz siltām zemēm. Tur karsti, āda apdeg. Arī saules radiācijas tur ir pārāk daudz un tas ir kaitīgi.

Negaršo man baltās trifeles. Ja kāds tās man dotu, es nemaz nemēģinātu. Tās aug zem zemes. Tas taču ir pretīgi!"....

Varēji nepūlēties rakstīt garu penteri. Varēji daudz īsāk - "Man nav naudas priekš automāta."

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Izgāju cauri visam topikam, paņēmu manuāli un izlasīju par savu V70. Nevajag nekādus šķidrumus, filtra reģenerācija notiek automātiski, vienīgais , kas jāizdara no vadītāja puses - pie sasniegtas darba temperatūras (cik saprotu, tad auto izmet paziņojumu, ka notiek izdedzināšana) jāturpina kustība apt.20km. Un viss... Norādīts, ka procesa laikā nedaudz var samazināties jauda un tas arī viss... Nobraucis esmu ar šo Volvo pāri 60t.km, bet pagaidām neesmu pieredzējis šo procesu (varbūt tas notiek tik nemanāmi, ka to nepiefiksēju).

Par rokas kārbām - pilnīgi piekrītu MSH iepriekšējā komentā teiktajam - patīk, ka auto pakļaujas man, nevis otrādi. Ir bijuši pāris darba auto ar automātiem - nepatīk. Ja vasarā vēl neko, tad ziemā nesaprotu, kā braukt..

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Primitīvs automāts ir draņķis kā tāds un automāts komplektā ar mazu motoru ir vel lielāks meeslagabals. Ja ir ar normāliem režīmiem un ātrumpārslēdzējiem pie stūres,tad ir ok. Es personīgi arī neredzu nekādu šausmīgu mīnusu braukt sastrēgumā ar labā kārtība esošu manuāli- protams, ja vajag abas rokas iebāzt dibenā un vel ar trešo kaut ko citu spaidīt , nu ta gan ir grūti.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 3 Atbildēt

Protams, protams.... labāk ir kā traktoristam kloķīti raustīt.

Patīk lasīt jūsu visu pretargumentus. Kauns pateikt, ka nepietiek naudas nopirkt automātu un bail, ka tehnisku problēmu dēļ būs jāsauc evakuators un jāmaksā 30 eiro, nevis jāapzvana visi kaimiņi, radi un draugi, kurš tevi aizvilks uz servisu.

Nu protams, automāts ir tik neērts un nebaudāms. Protams.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 2 Atbildēt

Automāts ir vajadzīgs profesionālajai tehnikai (smagajiem, autobusiem u.c.) un pārvietošanās līdzekļiem (klasisks piemērs - amerikāņu mājsaimnieces). Braukšanai ar baudu der tikai mehānika. Es izvēlos pats pieņemt lēmumu kā braukt, nevis uzticēties mehānismam bez smadzenēm.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Izvēlies mūsdienīgu automātu, bet ja tev baudu sagādā sastrēgumos štepselēt ātrumus, tad apsveicu.

Ja ikdienā pa ielu pārvietojies kā pa trasi, tad, protams, M/T ir patīkamāk, bet ar to nebūtu jālielās. Dinamiskai braukšanai der arī moderns A/T

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Ikdiena NAV tikai dižās pilsētas sastrēgumi. Ja Tev tomēr ir - tad tādas ikdienas kvalitāte ir visai diskutabla un nekāds automāts to neuzlabos.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Ja dzīve sastāv no sastrēgumiem, tad ir jātaisa klizmas...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

viencexperts,Tev reāli ir tas automāts? Kāds?? Man ir, pie kam esmu dikti iedomīgs und domāju ka tas vispār ir viens no labākajiem no visiem teorētiski pieejamajiem.Naudas jau mums kuram katram ir tā kā ir. Es tā esmu novērojis, ka tie amerikāņu auto entuziasti nebūt ne visi ar tiem jaunākajiem amerikāņu modeļiem dižojas un nodarbojas.Katrā gadījumā viņu visu sejas izteiksmes stipri mainās tajā brīdī, kad no vārdiskas plātīšanās ir jāpāriet pie maksāšanas vai vnk kāda padoma jautāšanas vai tamlīdzīgi.Tu noteikti būtu šausmīgi izbrīnīits uzzināt "iemeslu" kādēļ personīgi man nav bijis neviens usa auto;D

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vienexperc, nu ja par katru vari vēlies parādīt savu nespēju pieņemt, ka kādam var patikt pārslēgt pārnesumus, neizmantot kruīzu vai, ja būtu, autopilotu, tad dzīvo vien laimīgs ar domu, ka esi bagāts un spēj atļauties AUTOMĀTU!

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 1 Atbildēt

msh rakstīja: Es tur biju septiņus gadus atpakaļ, tāpēc 2015. gada fiestas vietā nāksies ielikt 2000. gada Ka[kuci]. Tā kā tagad ir 2017. gads, tad tur tagad droši vien izplatītas būs 2005. gada fiestas un kakas.

Kas tur nožēlojams? Tas ka 1.2 vai 1.0 nemotoriņš nespēj nodrošināt azartisku paātrinājumu. Tur jaunieši pērk tādus sūdus ne jau tāda mazohisma kā tavējais, dēļ, bet gan apdrošinātāju mafijas dēļ - es sēžu pāris britu autoforumos un redzu kā tas notiek ;)

Pie mums arī neskādētu 1000+ naudas OCTA-i par BMW, Audi u.c. srakeru klases braucamajiem ar 3+ litru bīdeli neatkarīgi no izlaiduma gada. Pieraduši, ka no rietumiem var atdzīt jaudīgu šrotu, piereģistrēt te pa lēto un ielikt kokā. Labi vēl, ja nepaķerot līdz malā stāvošos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pa kādiem mākoņiem tu staigā? Kur tu redzi ka šādam pielietojumam tiek pielietota mašīna ar 3+ litru darba tilpumu? Viena no simta vai viena no tūkstoša? Tādam nolūkam pa lielam izmanto kompaktklases sedanus vai hečbekus ar darba tilpumu 1,8-2,8 litru robežās - tevis nosauktais lauciņš jau būs semaki un A8, un tādu divdesmitgadīgu dabūt lai tas kustas uz priekšu un pat iziet TA nebūs pārāk lēti.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Tikai nesaki, ka nesaprati ideju UK apdrošinātāji jau sen zina, kuri modeļi ir iecienīti ar prātu neapgrūtināto strītsrakeru rindās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, un kurējie tie ir - corsa 1.4 un fiesta 1,25?

Ačgārnās salas apdrošinātāju mafija jau sen zina kura braucēju grupa var tā darīt, un tāpēc cieš visi jaunieši. Tur tiešām vajadzēs vairākus gadus ilgu NCD un citus pozitīvus apstākļus lai cilvēkam zem 25 būtu vispār iespējams uz sava vārda apdrošināt par saprātīgu cenu JEBKO ar darba tilpumu virs litra ar maziem komatiem - lasīt, jebko virs tās pašas fiestas, ar motoru kas spēj to kasti kustināt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

tavs domu gājiens ir atbalstāms, bet 3 litru motoru praktiski nav.

Bet ar cilvēka vecumu tur nav nekāda sakara. Ir redzēti 50-it gadīgi kas ar savu lūzni ( nojātu x5) trako.

Bet ja 18 gadīgs jaunietis pērk reni, pežo, VW vai opeli, tad nav jēga viņu kaut kā ierobežot. Pat sportiski šo marku modeļi nerada psihiskas novirzes.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja: Izgāju cauri visam topikam, paņēmu manuāli un izlasīju par savu V70. Nevajag nekādus šķidrumus, filtra reģenerācija notiek automātiski, vienīgais , kas jāizdara no vadītāja puses - pie sasniegtas darba temperatūras (cik saprotu, tad auto izmet paziņojumu, ka notiek izdedzināšana) jāturpina kustība apt.20km. Un viss... Norādīts, ka procesa laikā nedaudz var samazināties jauda un tas arī viss... Nobraucis esmu ar šo Volvo pāri 60t.km, bet pagaidām neesmu pieredzējis šo procesu (varbūt tas notiek tik nemanāmi, ka to nepiefiksēju).

Par rokas kārbām - pilnīgi piekrītu MSH iepriekšējā komentā teiktajam - patīk, ka auto pakļaujas man, nevis otrādi. Ir bijuši pāris darba auto ar automātiem - nepatīk. Ja vasarā vēl neko, tad ziemā nesaprotu, kā braukt..

Kur tu izlasīji manuāli?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti