viencexperc rakstīja: baudāmi būtu braukt ar mehāniku, ja tev ir V8 motors, un pārvietojies reizi nedēļā. Nevis katru dienu pa pilsētu, bet izbraucot kaut kur pavizināties. Un tik un tā es šaubos. Pat dārgā gala sporta auto ir mehānika, bet bez sajūga ( atsevišķa pedāļa). Visiem jaunajiem V8 ir automāts. Mehānika ir tieši 1.2 litru motoriem, tāpec ka tādiem likt automātu - tā būtu lieka jaudas tērēšana. Un tos saukt par baudāmiem, ir sevi necienīt.
Bet teikt, ka ar mehāniku ērti ir pi*ties pa sastrēgumiem.... tad tu neesi braucis ar tomātu. Es nezinu nevienu cilvēku, kurš pēc automāta labprātīgi pārsēstos uz mehāniku.
Man viens kaimiņš meklējot jaunu auto ( lietotu, bet jaunu priekš viņa) interesējās par kārbām. Nopirka, protams, mehāniku, jo viņš uzzināja, ka viņa plānotajai mašīnai automāta nomaiņa maksā 2 000 eiro...
Visi viņa argumenti bija mīti un izdomājumi par tomātiem un šis cipars. Bet viņš neuzzināja pat cik maksā mehāniskās kārbas nomaiņa. ( nesaprot, ka gan automātu var saremontēt, ja salūzis kaut kas mazsvarīgs, vai mehāniku sapist tā, ka vajag pilnīgi mainīt kārbu). Tagad kāds rezultāts. es braucu ar automātu vairāk kā 4 reizes ilgāk, un nelaboju neko ( tikai eļļu vienreiz mainīju), bet viņš mainīja sajūga komplektu, par remontu samaksāja vairāk kā es. Bet atkārtošos - braucu 4 reizes ilgāk par viņu.
"Es nezinu nevienu cilvēku, kurš pēc automāta labprātīgi pārsēstos uz mehāniku."
Tad laikam es būšu pirmais. Baija automāts (Passat B6), mehānika (QQ+2), tad automāts (SAAB), tagad ir gan automāts (QQ), gan mehānika (Volvo).
6.ātrums dīzelim
Kad to slēgt? Manuālī pārāk vispārīgi. Problēma - ziemā sāk mest EGR kļūdu. Pirms pāris dienām pat ieslēdzās avārijas režīmā dzinējs. Apturēju, pārstartēju un gāja kā vajag, bet kļūda bija un check engine.
Tad nu izkurināju visu gabalu no pāķiem līdz Rīgai (60km) ar max 5. ātrumu, paturēju augstākus apgriezienus un check engine pazuda.
Cik noprotams, aizaudzis tas EGR no ekobraukšanas. Liku visu laiku sestajā ap 90 km/h jau. Bet varbūt nevajag? Ja iet uz 110, tad 6. ir ap 2000 apgriezienu.