- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man nav septītais Golfs, bet Jūsu auto benzīna patēriņš šķiet normāls. Jāņem vērā, ka 4 km vienā virzienā ir īss brauciens, motors no sākuma nav iesilis un tērē vairāk.
Pa šoseju 5,5 litri uz 100 km pie ātruma 102 km/h arī ir normāli. Pie 90 km/h būtu 5,0 litri, pie 115 km/h ap 6,0 litriem uz 100 km. Ticami cipari. Golfs universālis septītajā paaudzē ir izaudzis jau paliels auto, un fiziku neapmānīsi.
Man ar liejas, ka normāls patēriņš.
Pēc apraksta sanāk, ka ir visi apstākļi, kas nepieešami paaugstinātam degvielas patēriņam - īsi attālumi, auksts motors, pilsēta.
Jep, tāpēc arī jautāju, ka var būt viss ir ok un vienkārši jābrauc.
Vecais auto man Volvo 2.0 dīzelis universālis 12 gadīgs. Tajā pašā maršrutā konstanti ēda ap 9 l. Uz šosejas uz 100km nemainīgajā kruīza ātrumā ēda ap 5.0.
Kaut kā laikam biju naivi iedomājies, ka šis modernais benžas turbo mazmotors spēs pārsist pušu veco dīzeli. Laikam jau, ka ne.
Arvien vēl ceru sagaidīt kaut kad kādu 1.0 tsi laimīgo īpašnieku arī
Ja grib mīlēt kapeiku, tad vidēja vecuma auto ar benzīns-gāze ir ceļš pa kuru iet. Pārējais ir tikai uzprasīšanās uz remontiem, visi "turbolizētie benzīni" un jaunie dīzeļi ir naudas kapsētas, ja viņus jāremontē.
Ja stumdās tikai pa pilsētu un mazus gabalus varbūt vajag nopirkt kādu id3...
Ar to sagāzēšanu ir viena problēma - normāli sagāzējamām fofāgena grupas mašīnām [lasīt - mašīnām ar netiešās iesmidzes motoriem] šobrīd ir 15+ gadi; vienīgie izņēmumi pēcāk ir 1.6 nemotors un tas pats, tik ar nozāģētu vienu cilindru, kāds ir arī fana fābijā.
Ja pabrauc garus gabalus, kas notiek ar patēriņu?
Man ir Golfs ar 1.5 TSI+DSG. Vidējais patēriņš ap 6. Ja daudz šoseja, var dabūt zem 6, pa pilsētu vairāk,protams. Kruīzā uz 100 km/h momentālais patēriņš lēkā 3-4-5 +2 divu cilindru režīms, bet nu tas nav faktiskais.
102 kmh pēc gps vai pēc spidometra?
5.5 izklausās padaudz, izmēri pēc bākas metodes kādu tālāku braucienu.
un brauc lēnāk - ar 92kmh būs vismaz puslitrs mazāk
Man KIA-Sportage 1,6 CRDi pirmajos 6800 km dīzeļdegvielas vidējais patēriņš 5,60 litri uz 100 km. Ne pārāk maz pa šoseju, bet ļoti maz pilsētā. Pa šoseju, braucot ap 90 km/h, ir 5,0 litri uz 100 km. Nav 4,0-4,5 litri uz 100 km, kā, piemēram, vieglajai Octavijai ar dīzeļmotoru. Toties pilsētā ir 6-7 litri uz 100 km, ne vairāk. Pilsētā ļoti ekonomisks auto, bet, protams, jāatceras, ka, lai neaizsērētu DPF filtrs, vajag arī tālākus braucienus pa vidam.
Tagad vakarā izbraukāju 20 km pa Rīgu pa covid tukšajām ielām - centru utt. - dabūju 7.5l. Bet patiešām bija tukšas iela un viena vienīga ripināšanās no luksofora līdz luksoforam + krastene utt . Vidējais ātrums 32km/h.
Vēl vērts pieminēt: Uzsākot, man vienmēr uzrāda momentāno patēriņu 40l/100km.
Vēl pamanīju, ja vienkārši slidinos otrajā DSG robā ar atlaistu gāzi (tik ātri, cik velk kārba), tad patēriņš visu laiku ir ap 32l/h.
anoagask: 102km pēc spidometra, tātad realitātē kādi 97 bija ātrums.
Arvien turpināšu gaidīt kādu Golf 1.0 TSI braucēju. Uzsaukšu ko garšīgu, ja ar mani kopā nobrauks pa pilsētu vienu distanci
Pielej pie lidostas, aizbrauc līdz liepājai bez apstāšanās un iepirkšanās, un nomēri pēc bākas metodes. Rati ir pareiza izmēra-nobraukums pēc ceļa stabiem un odometra neatšķiras? Varbūt 235mm platas slēpes uzvilktas riepu vietā.
Vispār golf variant ir 1.4t smags, un lai to kustinātu benzīns jāpatērē. Kāja nav smaga - ja regulāri min grīdā, tad arī neproporcionāli uzlec patēriņš?
Izskatās normāls patēriņš. Nu nevajag gaidīt nez kādus brīnumus. Tas, ka motoram mazs darba tilpums, nenozīmē, ka degvielas patēriņš samazināsies proporcionāli.
Vecāku autiņam uzsākot parāda 99l/100 km, bet tam jau nav nekādas nozīmes, ja ar tādu patēriņu noripo pirmos 5 metrus.
P.S. Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet man ielas ne tuvu neliekas tukšas. Varbūt tukšākas kā pirms mēneša vai diviem, bet ja salīdzina ar pirmo karantīnu, tad tagad mašīnu ir pat nenormāli daudz.
Varbūt tā ir tieši šovakar, bet kopumā man galīgi tukši neliekas.
Braukšanas momentānais patēriņš izskatās tā: www.youtube.com/watch?v=FMUkfPFUFCk
P.S. Paldies, veči, par pārdomām un iedziļināšanos
Video izskatās pilnīgi normāla situācija. Protams, ka ieskrienoties, patēriņš stipri kāpj. Noņemot kāju no gāzes vai bremzējot, momentāno patēriņu rāda niecīgu. Un tā vidējais sanāk pa vidam.
Un vispār - iesaku tik ļoti nelauzīt galvu par momentāno patēriņu, bet skatīties uz ceļu. Un brauciena beigās apskatīties vidējo.
Benzīns 95.vai 98.tiek liets?
Varbūt ar 98.būtu par kādu puslitru mazāk, varbūt arī nē.
It kā uz šosejas 98.mazāk tērējoties.....
Varbūt tas tikai manā galvā, bet man ir sajūta, ka 98. tērē nedaudz mazāk kā 95. uz šosejas tālajos gabalos. Vismaz manam auto.
Netērēs. Kad sāka 10% spirta liet, biju nikns un pārgāju uz 98to. Patēriņš tas pats, tikai uzrāviens nedaudz labāks. Ja braukā pa pilsētu, tam ir nozīme, ja pa šoseju, tad nav jēgas tos 4 centus pārmaksāt.
Nu redzi, te ir dažādu motoru īpatnības. Pieņemsim ka tu brauc ar kaut kādu turbiķi, kura regulējums atbilst piektajam, un astotais vienkārši ļauj iepūst bik vairāk. Jo otrs variants "ar astoto iet labāk" ir tāds, kur ar piekto līdz zināmiem apgriezieniem aizdedze ir vēlāka, un attiecīgi patēriņš augšā.
Kāds labums no 98-ā motoriem, kuriem ražotājs paredzējis 95-o , turklāt manuālī raksta, ka no 98 nekāds papildu labums nebūšot ?
Praktiski tomēr ir, vismaz manam 1.4 TSI ,labāks uzrāviems un par vismaz 0.5 l/100 km mazāks patēriņš ( Neste Futura 98 ) un labāki parametri TA. Jādomā, labāks uzrāviens tāpēc, ka mazāk biopiedevas, un mazāks patēriņš tāpēc, ka detonācijas kontrole ( NOK sensors) atļauj vairāk , nekā ar 95-o, liesināt maisījumu līdz detonācijas sākumam.
Ja Tev izrādītos taisnība, ka 98 tērē 0.5l mazāk...
Es gan interneta ārēs biju lasījis, ka cilvēki raksta, ka tērē 10-15% mazāk (tātad pie augstāka patēriņa 98 paliek izdevīgāks). Bet kas to zina.
Šodienas lētākās Neste cenas:
95: 1.087
98: 1.127
98 maksā 4 centus dārgāk.
Patēriņš pilsētā pie 95, minēsim, 8.5l / 100.
100 km nobraucam:
ar 95 (8.5l/100): 9.23 eur.
ar 98 (8.0/100): 9.02
Ja ticēt 0.5 l ieguvumam, tad ieguvums pie šāda patēriņa ir nekāds, tikai būs labāks rāviens.
Tas ir, ja ticēt...
Vajadzēs nomērīt 98 uz šosejas kruīzā, kad izbraukšu bāku.
Bet pa lielam 98 manā dzīvē izskatās pēc bezjēdzīgas lietas.
Bet jānormēra reālie patēriņi pašam, tad jau sapratīs.
Aizmirsu pierakstīt, ka tā 0.5l starpība attiecas uz tīru pilsētas režīmu, kur patēriņš virs 8l/100 km saprotams, ka uz šosejas tā būs mazāka. Otrkārt, apmēram pirms kāda pusotra gada neste 98-am benzīnam spirtu it kā klāt nelēja nemaz, t.i.pēc prasībām 98. 5% spirtu varēja pievienot, bet tas nebija obligāti.
Starpībai nevajadzētu būt. Kaloriju daudzums 95 un 98 neatšķiras. Oktānskaitlis nozīmē spēju pretoties detonācijai, ne "stiprumu". 98 tais paredzēts auto ar augstāku kompresiju cilindros. Gazikā iegāžot nekādas starpības nebūs. Ferrari būs.
Viss ko tu esi sarakstījis ir patiesi, ir tikai viena problēma - tu, kas brauc ar zālespļāvēju un mopēdu ražotāja ražotu mašīnu neesi pamanījis ka citas mašīnas pamatā ražo autoražotāji - kuri var izmantot niknākas tehnoloģijas nekā zāles pļāvējos, un kuri var atļauties ražot motorus kas paredzēti savādākām degvielām kā tā, ko lej zāles pļāvējos - tā nu tavu no četriem zālespļāvēja motoriem saliktajam motoram nav jēgas no astotā, kamēr man te ir kādi četri fofāgena grupas motori, pārītis ar ap 25 gadus veciem un ar četriem katliem, un pārītis ap 30 gadus veciem un ar pieciem - un visi ir paredzēti astotajam... Jā, protams, dzimtās vadības visiem atļauj darboties ar piekto, tikai tas ir finansiāli neizdevīgi; starpība patēriņā ir 1-2 litri, tas, kas te tiek aprunāts.
P.N. Ferrari varētu pat nebūt pieļauts liet to piekto - McLaren F1, piemēram, motors ir bez neviena paša detonācijas devēja; varu saderēt ka uz bākas vāciņa rakstīts "98 RON"...
Nejauc dažādas lietas. "biopiedeva" paātrinājumu var tikai uzlabot - piektais ir E10; nopietni dragreisisti mēdz savas dragmašīnas darbināt ar E85, bet par to otro - tu, acīmredzot, neizproti motoru darbības principus - neviena motora vadība degvielu mazāk nepados; tas tā vienkārši nedarbojas, jo degviela - tā ir gan enerģija, gan arī degkameras dzesēšana - kā reiz turbiķi, vismaz vecāki, sevišķi pēc attiecīgiem regulējumiem paātrinājumā iegāzīs vairāk degvielas lai dzesētu sadegšanas procesu [lasīt - nospiestu izplūdes temperatūru uz leju], bet ja motors detonēs, iegāzīs vēl vairāk, lai slāpētu detonāciju - nē, labāks uzrāviens un mazāks patēriņš ir tāpēc ka ar astoto ir agrāka aizdedze, lasīt - tā enerģija, kas ar piekto silda tavu turbīnu un izplūdi, ar astoto griež riteņus.
Es jau te vienreiz par to spirtu virzīju diskusiju. Nav diez kādu iespēju aizbēgt, jo vismaz Neste 95 ir E10 jeb gandrīz 10% spirta, bet 98 ir E5 marķējums uz pistoles, kas ir attoiecīgi 5% bioetanola.
Cik esmu lasījis 10% arī ie tā robeža, ka jau nepieciešama auto pārbūve. Droši vien to vairāk izjūt auto kas neadaptējas (vecāka gadagājuma atmosfēriskie benzīna un karburatora mazā tehnika)
Interesanti, kā tad "vecāka gadagājuma atmosfēriskie benzīnnieki" neadaptējas, bet "vecāka gadagājuma turbomotori" adaptējas?
Kā reiz karbuļiem problēmu vismazāk - paņem skrūvgriezi un pagriez treknāku degmaisījumu - mašīnu motoriem pie lielākām spirta koncentrācijām varētu rasties problēmas ar iedarbināšanu zemās temperatūrās - ja pašu nepieciešamību pēc vairāk degvielas varētu kompensēt ar lielākām sprauslām vai augstāku degvielas spiedienu, tad ar aukstam startam nepieciešamo degvielas daudzumu būtu problemātiskāk...
Mana doma bija ka jaunākiem auto tā adaptācija degvielai varētu notikt ar dzinēja vadības bloku automātiski, jo ir kloķvārpstas devējs, gaisa masas mērītājs, spiedienu un temperatūru sensori. Kā arī ar turbīnu var iepūst lielāku spiedienu. Vecākiem gan jau nepieciešama regulācija, ko parasta autobraucējs neveiks. Tēmā taču golf 7, kas ir gana jauns.
www.car-engineer.com/adapting-an-engine-to-ethanol-fuel-flex-fuel/
Tas gan pilnīgi cits motors, bet 2.0 TFSI 95-to nožļembā vismaz par litru vairāk kā 98-to.
FSI vispār jau paredzēts 98tais.
Uz ātro internetā paskatījos ikdienas reālo patēriņu Golf 7 1.0tsi hečbekam.
Combined 7,7 lt/100km
37 MPG (UK) - 31 MPG (US)
Tavs patēriņš ir ok.
Rij kā lops, nekuja neiet, bet galvenais, ka nodoklis mazs, jo co2 mērījumu iemācījušies apmānīt.
Kaut kādā mk2 golfā zem tonnas arī patēriņš būtu ok
Nē, iet diezgan labi ar saviem 115 zirgiem. Man pirms tam bija manuāls dīzelis 2.0 ar 135 hp.
Tagad šis 1.0 TSI ar DSG 115 - atšķirību apdzīšanā gandrīz nejūtu.
Arī pilsētā ļoti ērti veikt manevrus, jo rāviena pietiek un automāts neliek pārštepselēt robus.
Tas ir normāli. Tā taču ir fizika. Lai noteiktas masas auto paātrinātu līdz noteiktam ātrumam, jāpatērē viens un tas pats enerģijas daudzums, neatkarīgi no motora tilpuma. Starpība būs tikai apstāklī, ka mazākas tilpuma motors pats vieglāks, un tukšgaitā patērē nedaudz mazāk.
1.4 TSI pilsētā 8.5-9 l/100 km. Jā, ar 98-o par puslitru mazāk, un, ja maz brauc , es to arī ieteiktu lietot, jo tam mazāk biopiedevu.
Ja tu prasi par auto patēriņu, tad brauc ar velosipēdu.
Nevaru piekrist patēriņam vajdzētu pievērst šad un tad uzmanību jo tas parādā arī auto tehnisko stāvokli. Tomēr arī izdevumi par degvielu ir viena no lielākajām pozīcijām auto, piem 10Eur/100km ir tūkstotis Eur uz katriem 10k nobrauktajiem, ko vismaz es salasu dažos vasaras mēnešos.
Te gan nav DSG:
www.auto-data.net/en/volkswagen-golf-vii-variant-1.0-tsi-115hp-bluemotion-23300
Fuel Consumption - Economy - Combined: 4.3 L/100km
Fuel Consumption - Economy - extra urban: 3.7 L/100km
Fuel Consumption - Economy - urban: 5.3 L/100km
Salīdzinot manus ciparus (reizēm pilsētā 13.5, uz šosejas kruīzā 5.5) ar pieminētajiem lapā, neuzskatu to par kapeikas mīlēšanu. Pat pie nieka 10000 nobraukuma gadā, ja vidējā patēriņa starpība no plānotā ir 4l, tas naudā uz gadu atsitas liekos 448 eur (pie šī brīža lētajām cenām). Ja brauksi 30 000, rēķini pats, cik pārmaksāsi.
Ceru, ka kaut kad te pagadīsies kāds MK7 1.0 TSI braucējs, kas varēs nokomentēt exactly savu pieredzi.
Gan jau, ka patiesība ir tajā, ka tie ir sintētiski testi, kurus nekā neatkārtot dzīvē. Bet kaut vai 3.7l pēc tās lapas uz šosejas. Nu es saprotu, ka litrs vienmēr jālie klāt. Bet te nu izkatās uz šosejas pēc 2 litriem.
Fuel Consumption - Economy - urban: 5.3 L/100km :
Tas nevar būt !! ( Gluži, kā teica lācis, kad pēc ziemas miega no mēles noņēma tāda tipa spalvu, kāda pašam tikai kājstarpē auga )
Tu zini kā tos NEDC datus iegūst? Motorā iepildīta superšķidra eļļa, kas nesargā dzinēju, riepas ir pārpumpēti šauri slick, pat visas šķirbas virsbūvē nolīmē, noņem ģeneratoru, atspiež bremžu klučus utt.
Auto pēc papīriem paliek ekonomiskāki, un pusi no ietaupījuma nodrošina testu kràpšana.
Atradu netā foršu kanādiešu patēriņa 5 soļu patēriņa mērīšanas metodiku. Cik es saprotu, viņiem tas ir standarts(?).
Vot to metodiku es saprotu.
Pēc šīs var pavisam objektīvi saprast, cik tavs autiņš rīs, atšķirībā no cita autiņa. Piemēram, City test, vnk ideāls, lai saprastu, ko no auto sagaidīt...
Tikai diemžēl neatradu golf 7 1.0 TSI.
Tādēļ Es nesaprotu šos 1L motorus! Man tādi paši skaitļi ir dabūjami ar 7 sērijas BMW Realitātē man viņi ir biš lielāki, jo Es nebraucu uz 102 un pilsētā arī nesēņoju, drīzāk ieslēdz Sport režīmu nevis Eco. Pēc bākas metodes man parasti sanāk ap 8,5L (kad pamēru), bet tas ir pilnīgi neko netaupot un šad tad sasniedzot 200km/h.
Ko tur nesaprast?
Ražot lētāk, peļņa lielāka un ekofašisti ar laimīgi... Tik maini ik pa 5 gadi, jo ar 10 gadīgu auto nav "zaļi" braukt... Tā piesārņo vidi...
Skatos, ka vw grupa nekautrējas "vienīšus" pat palielos parketniekos likt iekšā.. un par šo parodiju prasīt +20 paku...
Tavam sedanam ir labāka aerodinamika nekā tofika autora universālim...
Pilsētas režīmā tas baigi neko nemaina. 7 sērija nav tas mazākais auto, pie tam ir krietni smagāks nekā tas 1L aparāts.
Mani 2 centi.
1. Jāmēra garākā posmā.
Neaizmirstot, ka patēriņu ietekmē āra temperatūra (šobrīd rudenī maz ietekmē), eļļa kāda tiek lietota un degviela.
2. 100km/h 1.0 tsi nav optimālais ātrums, ar ko mērīt ārpus pilsētas patēriņu.
Es teiktu mazliet par lielu patēriņš (0.5-0.8 litri), 1.4tsi (jaunais tips) pa vidzemes šoseju ļoti mierīgi braucot uz 99km/h patēriņš (uz ekrāna) Rīgā iebraucot 4.6 litri pie 81km distances.
Manuprāt baigo paniku nevajadzētu ķert, tiešām paņemt garāku ārpus pilsētas maršrutu un nomērīt ar bākas metodi (pielejam pilnu -> nobraucam 50-70km->pielejam pilnu->starpība būs patēriņš).
Nu pie nākamās apkopes ieteiktu veikt diagnostiku, kārtīgs meistars tev pateiks, kur problēma.
Autor uzraksti:
mašīnas gadu, norbraukumu,
motoru kodu vai kw no pases (jo ir 110 un 116 hp),
kāda eļļa ielieta (firma,Viskozitāte), mainīja dīleris?
Kad sveces mainītas, engine missfire nav bijis nesen?
Gaisa filtrs ir mainīts (ietekmēs jaudu -> patēriņu)
Man liekas tev viss kārtībā ar patēriņu. Vari piemēram pameklēt youtubā (golf 1.0 tsi dsg consumption). Tur vienam tieši uz lielceļa pie ātruma 100 km/h momentānais bija 5-5.5 l. Un pilsētā tev arī būs tik liels, ja brauksi īsus gabalus (cik dzirdēts, tad 1.0 diezgan ilgi iesilst). Ar iesilušu motoru domāju, ka var rēķināties ap 7-8 l vismaz.
Vismaz borta datorā VW Golf no 4. paaudzes un arī 7-tajā acīmredzot nemānās - prot uzskaitīt patēriņu no dzinēja iedarbināšanas brīža (vēl pat neuzsākot kustību) pretstatā Renault Megane II, kur uzskaite sākas no aptuveni 30 km/h sasniegšanas, tādējādi uzrādot neticami jauku pilsētas režīma patēriņu!
Ikdienā 4km maršruts-tātad 8km dienā, 2000km gadā, ieseksojot divus litrus(pieņemsim ka motoram ir kāda problēma) Tavs vinnests būs 50 eur gadā braucot uz darbu. Vai tas ir tā vērts? Vai arī plāno strādāt par kurjeru vai picu piegādātaju un plānotos 30k nobrauksi pa pilsētu?
Ārpilsētas patēriņš ir ok.
Primārais lai nodzītu pilsētas patēriņu ir startēt ar siltu motor-vai to silda webasto vai spirāle no rozetes brīva izvēle. Sīkums tikai ka šie abi arī prasa savu kapeiku.
Gadā ir ap 10000 nobraukums. 8km ir tikai rutīnas maršruts
Golf 7 1.0 tsi lietotāji, konsultācija pa reālo patēriņu!
Sveiki! Ja kādam ir golf 7 tsi 1.0, piesakieties, lūdzu šeit. Man gan ir universāls un dsg automāts, bet var būt tas iespaido ko tik nedaudz... Mēğinu saprast, vai ar manā lietošanā esošo viss ir ok.
Pilsētā patēriņu zemāk par 8.5 nevaru dabūt. Ikdienas 4km maršruts ar aukstu motoru. Ja veicas, 8.5l ja neveicas 13.5l. Bez sastrēgumiem, bet ar intensīvu satiksmi. Vidējais ātrums 20-25. Kāja viegla, neminu grīdā.
Protams, ja kruīzā braucu nemainīgi uz 50, tas pateriņš 4 vai 5, bet dzīvē ir luksofori, krustojumi utt.
Šodien nomērīju kruīzā plaknē nemainīgā ātrumā 102km/h. Ar 81 grādu siltu motoru 5.5. Nu man, lasot forumus rodas viedoklis, ka būtu jābūt ap 4 ripinoties.
Es tiešām lūdzu izteikties tikai 1.0 tsi braucējus kas konkrēti zina šos auto! Liels paldies.
Baigi labprāt satiktu kādu 1.0 tsi dzīvē, tad varētu salīdzināt.