Vāc parakstus par atteikšanos līdz 100 km/h celt maksimālo braukšanas ātrumu uz Jūrmalas šosejas 70

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 22.augusts 2020 15:51

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par atteikšanos līdz 100 kilometriem stundā (km/h) celt maksimālo braukšanas ātrumu uz Jūrmalas šosejas.

Kā iniciatīvas pārstāvis norādīs Ansis Mežulis. Iniciatīvu plānots iesniegt Satiksmes ministrijā.

Iniciatīvā skaidrots, ka Jūrmalas šosejas posms no pēdējā Babītes pārvada pieslēguma līdz Jūrmalas robežai ir tikai trīs kilometrus garš un maksimālais braukšanas ātrums 100 km/h ļautu iegūt tikai 12 sekundes, salīdzinot ar patlaban atļauto ātrumu 90 km/h.

Mežulis norādīja, ka, mašīnām iebraucot Jūrmalā, notiek bremzēšana un pārkārtošanās, jo daļai "ātro braucēju" no trešās joslas ir jābrauc tālāk pa Ventspils šoseju vai jāpērk Jūrmalas caurlaide, tāpēc ir jāieņem labā josla.

"Jau tagad šo manevru dēļ gada laikā notiek vairākas avārijas. Maksimālā ātruma paaugstināšana paredzami palielinās avāriju skaitu," uzskata idejas autors, piebilstot, ka lielāku avāriju skaitu Ceļu satiksmes drošības direkcija "droši vien centīsies novērst pēc standarta metodes: ātrāk uzlikt zīmi "70 km/h" vai stacionāro fotoradaru".

Mežulis uzskata, ka atļautā maksimālā ātruma palielināšana palielinās braukšanas riskus, tāpēc viņš rosina nepaaugstināt braukšanas ātrumu šajā ceļa posmā.

Papildināts ar iAuto redaktora Māra Ozoliņa komentārs: "Vācijā braucot pa mazām ieliņām starp pilsētām uz 100 km/h, es domāju tieši mazas līkumainas 2 joslu ieliņas (ceļus) starp mazajām pilsētām, kur ir zīme 100 km/h, aizdomājos, kāpēc mums gandrīz visur ir 90 km/h zīmes. Izlasot šo iniciatīvu, vērtēju to kā ļoti pozitīvu, lai uzsāktu plašāku diskusiju sabiedrībā, lai palielinātu atļauto braukšanas ātrumu uz Latvijas ceļiem, kur ir 2 un vairāk joslas vienā virzienā. Kā arī, lai uz ziemu neņemtu nost tās dažas 100 km/h zīmes".

No "Ceļu satiksmes noteikumiem":

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

102. Ceļa posmos, kur uzstādītas attiecīgas ceļa zīmes, transportlīdzekļi, ievērojot šo noteikumu 99. punktā minētos nosacījumus, drīkst braukt ar ātrumu, kas nepārsniedz ceļa zīmē norādīto ātrumu.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 22.augusts 2020 16:02
4 2 Atbildēt

Vajag pēc leišu metodes uzlikt gulošo pie apdzīvotās vietas zīmes.

Frontera 22.augusts 2020 16:57
12 3 Atbildēt

nē,tieši otrādāk,vajag atļaut uz 250kmh braukt,atmirs sabiedrības atkritumi

ReRe 24.augusts 2020 9:35
4 7 Atbildēt

Skaties, ka pats neatmirsti! Nemaz nerunājot par to kas tev starp kājām, tur jau gadiem viss atmiris

Vernons 22.augusts 2020 17:36
8 30 Atbildēt

Lai Ventspils virzienu atdalītu ar joslu atsevišķi no apvedceļa prāta nepietiek! Koncerts Dzintaru koncertzālē paralizē kustību vispār. Šis cīnās pret mobilitāti. Tas maksas punkts jāpārceļ Lielupei otrā pusē!

reku 25.augusts 2020 13:21
0 0 Atbildēt

Piekrītu,tikai ar piebildi ka tas maksas punkts vispār jānolīdzina ar buldozeru līdz ar zemi.

Janeks90 22.augusts 2020 18:09
21 6 Atbildēt

Laikam Mežulim pārāk daudz brīvais laiks.

Pļurkt 22.augusts 2020 18:31
32 8 Atbildēt

Jūrmaleni projektēja, lai pa to var braukt uz 130 km/st, ar Žiguliem, Moskvičiem un Volgām!

Šīsdienas tehnika ir sliktāka pat šo iepriekš uzskaitīto???

Idioti - ka tik pabaurot par kaut ko!

Pļurkt 22.augusts 2020 19:37
4 2 Atbildēt

... kaut gan ....

Visu laiku komunisti auroja, ka betons (taisīts no dolomīta) pirmos 100 gadus cietē, un otros 100 gadus zaudē savu stiprību = pēc 200 gadiem tam būtu jāsabrūk.

TAČU šodien biju apkopt mātes vecvecāku kapus un atklāju, ka kapu piemineklis, kuru vecaistēvs pašrocīgi taisīja no cementa utt jau ir sācis pamatīgi plaisāt! Taisīja manā agrā bērnībā - respektīvi ne vairāk kā 50 gadus ir nostāvējis. BEZ SĀLS uz ceļiem!!

+++

Tā pat somi kad taisīja ekspertīzi asfaltam, liktam komunistu laikos, bija šausmīgi izbrīnīti, ka tā sastāv ir tāds mēsls kā dolomīta atsijas, kas dramatiski pasliktina asfalta stiprību un izturību!

Pļurkt fāters 22.augusts 2020 21:49
11 4 Atbildēt

Pļurkt, pilnīgi piekrītu tev! Uz Jūrmalenes būtu jāsoda visi, kas brauc zem 120!!! Vispār pašā Rīgā vajadzētu novākt tās debilās gājē'ju pārejas - ja nemāk pāriet ielu, kad mašīnu nav, lai nevazājas, traucē tikai stiksmi. Rīgai cauri varētu izbraukt uz 100 vismaz!!! Ja nav naudas autiņam - nelien uz ceļa, pārvācies uz laukiem un gani govis. Tie velobraucēji vispār lai tinas uz gejropu. Esmu pabeidzis pamateni un arodeni Vitenpiskā un manā laikā neviens čalis uz pārejas nebremzēja.

Pļurkt 23.augusts 2020 11:27
3 7 Atbildēt

Par dalbajobu biji, par dalbajobu nosprāgsi - nekāda slēpšanās zem svešiem nikiem neglābs.

pļukt 26.augusts 2020 16:52
0 0 Atbildēt

20. gadsimta sešdesmitajos gados projektētais ātrums Rīgas-Jūrmalas šosejai bija līdz 200 km/h.

ro 22.augusts 2020 19:36
16 4 Atbildēt

130 drīzāk likt vajg...tāpat plusmīnus ar 110 visi brauc...kāda jēga jūrmaleni remontēt vispār tad bija..pie Tallinas ir 130..nekādu problēmu..anšveidīgie,lai sēž savos hipsterkrogos un pārvietojas ar velo..

Casio 22.augusts 2020 21:42
10 10 Atbildēt

Jā, ro par 12 sek ātrāk tiks mājās. Lai izpļūtītos un kakainiem pirkstiem iAuto paspētu garāku komentāru uzrakstīt, jo nav arī laika rokas mazgāt. Arī krānu krata tikai vienu reizi un to pašu biksēs. Tur vispār uz 150 jābrauc un, ja iespējams, pāri tiem idiotiem, kas uz 90 velkas pa pirmo joslu, lai tak brauc pa zāli, lopi tādi, pie reizes piebarosies.

he 22.augusts 2020 21:57
14 3 Atbildēt

nu te tās 12 sekundes (no viadukta līdz Jūrmalas zīmei) ir vienīgais veids kā atrast kaut kādu iemeslu, lai pateiktu, ka ieguvums ir mazs. Tas jau nekas, ka 99.9% brauc jau no Rīgas, un tad skatoties no Rīgas līdz Jūrmalas zīmei tie jau ir 5.4km, tātad iegūtais laiks jau ir gandrīz reiz 2. Ok vienam cilvēkam varbūt tas nav daudz reizi dienā, bet no ekonomikas viedokļa tie ir 50 tūkstoši autovadītāji, kas katrs katru dienu zaudē pusminūti jeb uz visiem auto 416 stundas dienā. Tas pat ir nerēķinot, ka bieži vien automašīnā sēž vairā par vienu cilvēku.

Tā kā tas jau ir daudz.

Te pat nerunājam, ka vispār šķeit tur bija plānots celt ātrumu uz 110km/h

Šādā stilā jau var runāt par visiem ceļiem, ka, piemēram, uz Ventpili šobrīd ievērojot ātrumu var aizbraukt pa 2 ar pusi stundām, bet uzbūvējot 4 joslu šoseju ar 130km/h tās būs nedaudz mazāk par 2 stundām. Kas tad tas ir, ja brauc reizi gadā? Vai ne? Bet ekonomikai tas ir ļoti būtiski, jo katra cilvēka patērētais laiks ceļā ir zaudētais laiks, kuru cilvēks varētu izlietot ekonomikas veicināšanai.

viencexperc 22.augusts 2020 20:02
8 9 Atbildēt

Latvijā vispār vajag uzlikt maksimālo ātrumu 80km/h.

Tad visi brauks uz 90-95 un normāli.

Vernons 22.augusts 2020 20:59
6 0 Atbildēt

Tā jau ir ikdiena! Smagajam uzlikts par pienākumu braukt 80 km/h!

Freijers 22.augusts 2020 20:59
20 4 Atbildēt

Kad tā par modi visādiem āmuriem čakarēt satiksmi - nesen kādi pajoliņi vērsās pret 4 joslu šoseju plāniem, tagad vienam losim 100 par daudz esot. Tak, ja bail un nemāk /nevar pastūrēt, lai sēž mājas un nekad neradās uz tā ceļa. Bet nē viena [cenzēts] visiem vajag lēnāk braukt !

Līdaka 26.augusts 2020 7:15
0 0 Atbildēt

Aizver muti!

Beha lido 22.augusts 2020 21:01
9 6 Atbildēt

Tā tas daļēji Lietuvā un diezgan daudz Somijā. Somijā ir 80 uz ceļiem, kur mums ir 90 pat ja no šķembu lāpīšanas pāri palicis tikai vešas dēlis, nesas pie mums uz 100 un vairāk. Somijā pa labas kvalitāts "pašauru" ceļu uz 80 un nedomā nemaz pārkāpt. Cilvēka dzīvībai tur cita cena.

nu nu 22.augusts 2020 22:00
12 5 Atbildēt

tur ir 80, jo krietni ilgāku laiku gadā ceļi mēdz būt slideni, kā arī teritorija ir maz apdzīvota un ir daudz mežu, kas savukārt nozīmē, ka ļoti bieži dzīvnieki staigā pa ceļiem.

to nu nu 22.augusts 2020 22:21
7 1 Atbildēt

Kurzemē ir savādāk? Talsi -Dundaga, Talsi - Kuldīga, Talsi - Upesgrīva, Talsi - Roja. Tur nav meža dzīvnieku? Tur nav miglas un nepārredzamu līkumu? Asfalts tur ir trepes, salauzt balstiekārtu un pārsist riepu var jebkurā gadalaikā, kā veicas. Braucu bieži, lielākajai daļai ātrums 115 km/h. Auto knapi turas uz ceļa, diena vai nakts. Maz apdzīvots apvidus nenozīmē, ka ceļš nesavienu apdzīvotus centrus. Ar slidenumu nekāda sakara. Nepūt pīlītes, Somijā bijis laikam neesi. Tur cita domāšana cilvēkiem.

Bradypus 23.augusts 2020 11:29
4 10 Atbildēt

Jā, Somijā ir cita domāšana. Jau pēc pusstundas pie stūres rodas vēlme no tas mukt un neatgriezties.

spriidiic 23.augusts 2020 11:54
10 7 Atbildēt

Īru zemē (Republikā) visur ir 100 . Negadījumu maz , kad pabraukāju , sapratu , ka vienīgās problēmas rada austrumeiropieši .

Bils 24.augusts 2020 12:13
3 1 Atbildēt

Kāds sakars mums ar austrumeiropiešiem?

Latvija atrodas Ziemeļeiropā un Īrija arī, ja kas

Aaaha 24.augusts 2020 12:50
5 5 Atbildēt

No offence Tev personīgi, bet

Var jau teikt cik gribi, ka Ziemeļeiropā..smadzenes tāpat austrumeiropiešu, cik te var pavērot. Cilvēks normālu argumentētu ierosinājumu bija uzrakstījis, bet tie kas te pretī bļauj- garīgi kropļi ja godīgi, jo izpratne par dialogu...nu principā tādas nav, jo interesē tikai ES PATS, un man po*** visi citi, jo man ar savu mogo miskasti jāizspiež visi kvēpi ārā no sava 2l dīzeļa

spriidiic 24.augusts 2020 18:35
1 0 Atbildēt

Saprotu , ka ģeogrāfija ļauj (ar pielaidi) pieskaitīt LV pie Ziemeļeiropas . Tomēr , domāšanas veids un reakcijas vairāk atbilst citam - austrumeiropiešu kontingentam . Situācija pamazām mainās uz labo pusi , tomēr , vēl pagarš ceļš ejams . Atļauj pajautāt , kāpēc Tu komentu attiecināji uz sevi , mani un citiem LV cilvjiem ?

dubis 22.augusts 2020 21:28
9 5 Atbildēt

Nu bet loģiski, ka ātruma palielināšana palielina risku iekļūt avārijās. Bet es tad nesaprotu, kāpēc šis neprasa maksimālo ātrumu gan uz Jūrmalenes, gan citur samazināt uz 10km/h, nepārrakstījos, jā 10km/h vai pat vēl mazāk, tad būs absolūti droša satiksme...tāpat kā absolūts komunisms būs uzceltsn

Casio 22.augusts 2020 21:34
4 4 Atbildēt

Dubi, jā, visiem mašīnas tur ir jāstumj uz 2 km/h. Alternatīvs saprāts Tev piemīt, nemaz tu neredzi, ka ne skrējēji, ne tie kas velkas īsti pārliecinoši tur jau šobrīd nebrauc. Pēc tavas loģikas tur atļautais jāpalielina uz vismaz uz 200 km/h. Kam tu te komunismu piemini, alternatīvi apdāvinātais? Vārdnīcā apskaties - tā ir tāda grāmata - sastāv no papīra lapām ar informāciju uz tām. Šodien ir pieejama arī digitāli.

dubis 23.augusts 2020 9:33
3 3 Atbildēt

Kā nebrauc, kā tad šie uz Jūrmalu tiek? Neiestāstīsi, ka ar kuģi vai vilcienu. Pēc manas loģikas jāveic aprēķini kāds ir kopējais ekonomiskais ieguvums palielinot vai samazinot atļauto ātrumu, nevis gudri nopļurkstēt, ja samazinās ātrumu satiksme būs drošāka, nu loģiski, ka būs, par cik drošāka vai cik reizes drošāka par katriem +-10km/h, ko tas dos un ko tas atņems kopējai ekonomikai utt. Plus jāņem vērā ceļa iespējas, jo pacelt līdz 200km/h tomēr infrastruktūra neatļaus.

to he 22.augusts 2020 22:06
5 0 Atbildēt

Ja tu runātu par citu valsti, kurai braukšanas kultūra ir augstāka un iedzīvotāju vairāk, noteikti piekristu tev! Mums ir problēma vietās, kur jābrauc uz 50, tur brauc uz 80 divās joslās pāri neregulējamai pārejai (No Spices pa kreisi, centra virzienā). Un mums ir problēma ar ceļu plānotājiem. Šo personu dēļ ir jācieš visiem.

spriidiic 23.augusts 2020 12:08
13 3 Atbildēt

Jā , ceļu projektētāji un to projektu apstiprinātāji ir reāls klaunu bars . Sēnītes apļa rekonstrukcija ar perpendikulāru iebraukšanu aplī , betona klučiem ir ģeniāla . Arī divu joslu šosejas dizains bez paātrināšanās papildjoslām , ar metāla barjerām tikai līkumu iekšmalā ir super.

spriidiic 24.augusts 2020 13:14
5 1 Atbildēt

Arī izbraukšana no Vangažiem caur AUTOBUSU PIETURU (!) ir īsts meistardarbs . Nogriešanās uz Murjāņiem , braucot no Rīgas pa 2/3 platuma joslu .

reku 25.augusts 2020 13:35
0 0 Atbildēt

Jà Vangaźu autobusa pietura virzienà uz Rìgu ir ùnikums.Ja autobuss viens vai vairàki tur tad ar vieglo garàm netikt.Autobuss var arì palikt,salùzt tur tad gan bùs jautriba.Kàda problèma bija uztaisìt tàpat kà otrà pusè,vietas tur papilnam.

to he 22.augusts 2020 22:15
8 3 Atbildēt

Atbilde ir digitalizācijā, nevis nereālā 4 joslu šosejā līdz Ventspilij. Būvnieki tik berzē rokas, gribēšu redzēt, kā atsavinās privātīpašumus infratruktūrai līdz V-pilij. Beidz murgot - 4 joslas šim posmam ir padomju laiku domāšana, nevis uz nākotnes ekonomikas bāzēta ideja. No kurienes nāk šī demagoģija? Te nav Polija un nekad nebūs (pārredzamā nakotnē, ja vien Krievija nekļūs civilizēta un mēs būsim Polija 2 - tranzītvalsts).

dubis 23.augusts 2020 9:39
5 1 Atbildēt

Daļēji piekrītu, no mājām strādāt ir lieliski, ja ir vieta kur nolīst prom no visiem, bet tās digitālās sanāksmes, jei bogu 2 stundas paiet kamēr visi vispār saprot ko grib viens no otra panākt. Protams, ja sanāksmju softu varētu uzlabot līdz kaut kādam 3d modelim, kur reāli katrs jūtās kā klātesošs, tad jā. Otrs arguments, vēl arī šobrīd ne visur ir pieejams normāls ātrgaitas internets, kāds būtu npieciešams, lai visus procesus digitalizētu.

J 23.augusts 2020 17:33
6 2 Atbildēt

no mājām var strādāt labi mazākā daļa cilvēku, no kuriem arī ne visi to vēlas darīt vienmēr. Pārējiem ir jābūt uz vietas.

Un ekonomikas veicināšana nav tikai sapulces un sarunas... Ekonomikai vajag arī paterētājus - tādam no mājām strādātājam ir jābūt vēlmei kaut kur aizbraukt un iztērēt savu sapelnīto naudu. Un te nāk talkā infrastruktūra. Uz tādu Ventspili es braucu pietiekami reti tieši tādēļ, ka ir jāpavada daudz laika ceļā. Jo īsāks laiks ceļā, jo biežāk cilvēki kaut kur aizbrauc - izklaidējas, tērē naudu, veicina ekonomiku...

Piemēram, Vācijā, tas ir pilnīgi ok, katras brīvdienas nobraukt 300km vienā virzienā... Mūsu gadījumā, te gandrīz nav, kur braukt tos 300km, bet es nekādā gadījumā arī negribētu braukt uz, piemēram, Viļaku lielā attāluma, ceļā pavadamā laika un infrastruktūras dēļ. Tas vienkārši ir ļoti nogurdinoši. Vācijā 100km pa bāni ir mazāk nogurdinoši kā Latvijā 50km pa parastu ceļu.

NuNu 24.augusts 2020 15:54
0 0 Atbildēt

Un vēl - kāpēc netiek remontētas ceļus norobežojošās barjeras, posmos, kur tajās kāds ir iebraucis? It sevišķi Rīgā. Tas skaitās, kā - tipa ceļu uzbūvēji, nodevi, un vairāk par to nav jārūpējas? Lietuvā gan, atšķirībā no mums, var visu laiku uz ceļa redzēt dienestus, kas kaut ko nemitīgi pielāpa...

wons 22.augusts 2020 22:49
6 1 Atbildēt

Skatoties kā brauc pa jūrmaleni, aizdomas par autovadītāju apliecību iegādi, ne visai likumīgā veidā ir stipri lielas.

reku 25.augusts 2020 13:42
0 0 Atbildēt

Ar likumìgo veidu te nav nekàda sakara.Tas likumìgais veids ar ir apšaubàms.Problèma ir citur,daudz dziļàka.Ja kas,tad izglītība un garīgums nav viens un tas pats.

pļutka 22.augusts 2020 23:32
4 2 Atbildēt

Kaut kādi āksti cīnās par ātruma ierobežojumu 100 km/h, ka tur jau sen kādi 80% ar 100-110 brauc Kas tur bīstams? Vajag sakārtot ceļu organizāciju un pašiem braucējiem ar galvu domāt, kur un cik ātri braukt. Tad jau labāk uzlikt visā valstī ārpus apdzīvotām vietām 70 km/h un miers. Nav kur skriet! Avārijas arī praktiski nebūs!

650 23.augusts 2020 0:26
6 11 Atbildēt

Redaktor, lūdzu izsauciet šurp to LOHU,- lai viņš atlicina 12sek un kaut vienu reālu padomu iedod "autobraucējiem" šajā autobraucēju forumā! Varbūt izspiest kādu interviju- ko un kā viņš redz un cik no kā sajēdz.Citādi atliek vienīgi mineet (ar vienu e) s.

iAuto 23.augusts 2020 9:34
11 4 Atbildēt

Sen nebiju tādas mulķības lasījis. Tad būs jāsākt vākt paraksti, lai liek 100 km/h visā posmā!

anonimikis 23.augusts 2020 12:19
6 0 Atbildēt

Vajag biežāk šitā portāla ziņas palasīt.

Tante 23.augusts 2020 17:36
8 1 Atbildēt

Tā ir visneforšākā lieta, ka manabalss.lv var vākt tikai parakstus par konkrēto ierosinājumu, bet nevar parasktīties pret.

650 23.augusts 2020 21:35
2 3 Atbildēt

Jā.Vecos laikos ar žiguļiem un ar 100/vid cilvēki itin mierīgi veica "visu posmu",bez apstājas, no slokas līdz pat ulmaņ/vienības krustam.Jo lohi nebija uzstādījuši 24/7 lohluksoforu pie Jmalas (L)domes...

reku 25.augusts 2020 13:47
0 0 Atbildēt

Źigulis tajos laikos bija kà bmw tagad. Maskavietis pie 90km/h draudèja pacelties gaisà,nemaz nerunàjot par zaz.

kasinsh79 23.augusts 2020 11:06
15 3 Atbildēt

Nu gan. Kā man tie lisapēdisti ar saviem idiotiskajiem ierosinājumiem tracina Neticu, ka normāls adekvāts autovadītājs ierosinās ko tādu.

iciks 23.augusts 2020 12:00
10 12 Atbildēt

Gan jau tas Ansis ir kāds dižās pilsētas hipsters, kas dod priekšroku transporta veidam, kur nepieciešamas lateksa ūziņas un 100 km/h ir nesasniedzams ātrums. Vai arī kāds no tiem, kam tur ir rodas mazvērtības komplekss, vai arī kādreiz viņam tur kāds ir uztaurējis.

Jo citādi man pagrūti šādas iniciatīvas izskaidrot. Es varu iedomāties zināmus cilvēkus, kas pa Jūrmaleni brauktu mierīgi (no plūsmas viedokļa droši vien - lēni), lai arī kāds ātrums tur būtu atļauts, taču nevaru iztēloties, ka viņi tamdēļ censtos visiem uztiept to savu ātrumu.

Vernons 23.augusts 2020 21:08
2 6 Atbildēt

Un trešā joslā!

Kanibaals 23.augusts 2020 23:31
3 0 Atbildēt

Nesakārtojot un fiziski neatdalot to murgojumu pirms Jūrmalas tilta tiešām ātrumu palielināt nav vērts. Labāks ierosinājums būtu uzlikt min ātruma ierobežojumu pa joslām un posmu padarīt par ātrgaitas ceļu kur bāleliņiem adaptēties Eiropas braucieniem.

Krotow 23.augusts 2020 23:57
8 0 Atbildēt

Iesniedzējs izskatās pēc radinieka Čiekurkalna biedrības vadonim, kurš ir pret Ziemeļu šķērsojumu (neuzceltais Daugavas pārvads un apvedceļš, kas atslogotu Rīgas centru no Jūrmalas puses un tās puses mikrorajoniem braucošajiem, kuriem centrā neko nevajag). Žēl ka manabalsī var parakstīties tikai "par" un nevis "pret". Un pagriezienu uz Ventspils šoseju jau sen bija laiks nodalīt pirms iebraukšanas Jūrmalā. Bet vispār prasās atņemt balsstiesības par idiotiskiem priekšlikumiem.

650 24.augusts 2020 0:17
3 3 Atbildēt

Nee, min/ierobežot ir cilvēktiesību pārkāpums.Bet loh/uzspļaut uz csncssd lohhrekomandāciju uzturēties tuvāk labajai lohmalai- tas visiem ir pie dsas.

To ne katrs var- jo tur taču viņamm var pamaisīt kāds priekšbeidzamo pusmaratonu skrienošs Mežuļa kgs vai kāds vēl radikālāks viņa kolēģis uz 2riteņiem.Kam (protams) tas NAV aizliekts un kurš ir pilntiesīgs lohautostrādes lohsatiksmes dalībnieks.Jā.

12sek prottams ka ir svarīgi.JO- neviens/neLohs mums nav saņēmies parēķināt,cik desmitus gab šos uz 69 sprāgōņknapi kustošos Lohus var paspēt apsteigt 3km garumā un attiecīgi izvairīties nostāties aiz viņiem pie spices lohluksofora. Prottams, ja vien cilvēks ir izbraucis ar nodomu normāli pārvietoties (nevis nemitīgi kādam o-ponēt un/vai e-nanēt).

Jūrmalnieks 24.augusts 2020 9:18
5 1 Atbildēt

Jau tagad ir zīme 70 un visi brauc uz 100.

Neredzu neko sliktu, ja legalizē to, kas jau notiek uz ceļa!

Kur var parakstīties pret šo nejēdzīgi iniciatīvu?

Normunds 24.augusts 2020 9:55
1 1 Atbildēt

100 % piekrītu Ozoliņam!!! Nu bet Mežulis lai brauc ar zirgu, vai velosipēdu!

iciks 24.augusts 2020 10:26
4 0 Atbildēt

Ja īstenos plānu par ātrgaitas ceļu, tad pa šo ceļu Mežulis nedrīkstēs braukt ne ar zirgu, ne ar velo...

topinamburs 24.augusts 2020 10:36
0 3 Atbildēt

čau, matu skaldītāji!

Pie tādiem pieskaitu gan tos, kas kaut ko tādu ierosina, gan tos, kas pret kaut ko tādu ir tik ļoti pret.

Bradypus 24.augusts 2020 12:45
3 1 Atbildēt

Čau, par degungalu tālāk domāt nespējošais!

Laikam neesi sapratis, ka jautājums šeit ir nevis par +/- 10km/h nelielā ceļa posmā, kas patiešām būtu matu skaldīšana, bet par precedenta radīšanu šāda veida lēmumu pieņemšanai.

topinamburs 24.augusts 2020 13:19
2 1 Atbildēt

čau daiļdiršanas čempion,

kas vainas procedūrai? Kad lēmumus pieņem profesionāļi - tas tev nepatīk, jo, neatbilst tavam ieskatam par profesionālismu. Kad lēmumus pieņem politķi - tas tev nepatīk, jo tie var izrādīties, ka ir komunisti. kas vainas ja lēmumus pieņem plašās tautas masas?

PN - var balsot arī pret - nebalsojot par!

Bradypus 24.augusts 2020 14:45
4 0 Atbildēt

kas vainas ja lēmumus pieņem plašās tautas masas?

Tas, ka "plašās tautas masas" patiesībā ir pūlis. Visai dumjš, manipulējams un bīstams veidojums.

topinamburs 24.augusts 2020 16:06
0 0 Atbildēt

tāpēc jau manabalss ir tikai ierosinājums, tālāk lems (ja lems) profesionāļi, un to apstiprinās politiķi.

Bradypus 24.augusts 2020 16:21
4 0 Atbildēt

Precīzāk sakot - politiķu manipulētais pūlis ierosinās, otkatu profesionāļi aprēķinās izdevīgāko risinājumu un politiķi "tautas vārdā" to realizēs. Šāda manabalss iniciatīva ir lieliska iespēja politiķiem izskatīties labāk, pasakot, ka viņi jau neko... visu tauta pati prasa. Citādi sāk palikt bail tomēr kādu dienu norauties ar mēslu dakšām.

Toms 24.augusts 2020 10:50
8 0 Atbildēt

Pareizi visur citur pasaulē ir autostrādes ,bet mums LV kāzu takas!

Pat Daugavpils šosejas posms pirms Daugavpils ir drausmīga stāvoklī. Uz Liepāju ceļa posms aiz Skrundas ar izbraukatām risēm. Ka piekabe iet uz vienu pusi mašīna uz otru. Brauc , kā ar motorlaivu pa viļņiem. Par ,ko mēs maksājām ceļa nodokļus ????????????!!!!!!!

Varbūt vēl pāris cilvēkiem janositās tad mums nevis saremontēs ceļus ,bet uzliks zīmi 30 km/h.

msh 24.augusts 2020 12:37
3 0 Atbildēt

Nepārspīlē, nav tā A9 nemaz tik traka...

650 24.augusts 2020 14:47
4 0 Atbildēt

Vakar bija 19gab parakstījuši, šodn jau pieaudzis līdz 34.Bet, ja reāli, tad ceļā no Lielupes tilta līdz Rīgas robežai,plūsmas ātrākajā (daudzskaitlīgajā) daļā ieturoties, vidēji tiek apsteigti kādi 30 auto.Ne tur īsti kādi konflikti, ne arī diži bīstamas situācijas.Toties ir gadījumi, kad Piņķu nogriešanās un tai sekojošajā ieskriešanās joslā minās kādi xtremālā sporta entuziasti.Tas ir Droši Visiem,šaubu nav.Kā arī, nez vai pēc zīmes 70 novākšanas tur tiks pasludināts kāds bargs maģistrāles statuss- tātad, šie minēji būs itin likumīgi arī turpmāk.

Tāpat (līdz kliņķim nolaistajā,Rīgas globālvaldībai piekritīgajāJā) Ulmaņgatves posmā joprojām būs iespēja gan lēkāt,gan peldēt,gan aizpeldēt un blakusbraucējam stiklus ar ūdeni aizliet.

Izlauztā zaļā kaunasēta sobrīd dižojas ar brauktuves virzienā karājošamies bīstamiem žoga fragmentiem nupat jau vismaz 5 vietās.Ieskaitot tos, kurus reiz lauza rudens vētra pirms 2 vai pat 3gadiem.Neviens parakstu entuāzists šo te spļāvienu ikviena nodokļumaksātāja purnā nu nekādi nespēj saskatīt.Par TO nav jārunā, tas ir pašsaprotami.Tas nekas, ka gar turieni ikdienā mauc gan ārzemju viesi, gan vietējās amatpersonas, gan lohi, gan visumā godīgi braucēji.Nevienu reizi neviens "trauksmes cēlājs" tur neko nav ne nofilmējis, nedz kādam petīciju iesniedzis.Nākotnē mums atliek vienīgi min...

NuNu 24.augusts 2020 15:28
5 0 Atbildēt

Tāpēc ātrums ir jāceļ līdz vismaz 130km/h, kā visās normālās valstīs uz divu brauktuvju ātrgaitas šosejas! Vēl arī, protams, žogi gar malām jāsaliek, lai dzīvnieki nelien virsū uz ceļa un tas nekam tur nevajadzīgais radars jāaizvāc! Tad nebūs 12 sekundes, tad būs minūte, un ja vēl arī normālu šoseju līdz Ventspilij izbūvēs, tad, skat, ceļā varēs pat par veselu stundu mazāk pavadīt! Tātad, kad tiks vākti paraksti par ātruma palielināšanu līdz 130 un par normālu šoseju būvniecību, esmu gatavs kaut 10x parakstīties! ... kaut darbos pie dalīties, ja no tā mēs ātrāk pie normālām šosejām tiktu...

650 24.augusts 2020 23:14
0 0 Atbildēt

V-pilī parasti ir tīrs ūdens, un plaša nepiekakaata pludmale ar daudzmaz normālu publiku.Būtu autostrāde,cilvēki drošvien brauktu labprāt.Pa ceļam ir daudz ko redzēt,piem,pie Ugāles vairāku km garumā uz asfalta ir nonstopā sazīmētas saulītes.Bet viens 69m fragMents kāreiz pie lohradara ir tīrs.Pagājušajā gs klīda runas, ka ugālē esot Lv tolaik lielākais sifilisa perēklis,tagad laikam ir paaugušies tajā pidēmijas laikā ieņemtie..

kasinsh79 24.augusts 2020 15:43
10 0 Atbildēt

Lēnajā Igaunijā pirms Tallinas 2 joslu šosejai ātruma ierobežojums - 130. Ziemā - 110 (!). Mums te galva saspiesta ar mūžīgajiem pagājušā gadsimta 90

Ess 24.augusts 2020 20:40
4 0 Atbildēt

Jāierosina un jāsāk vākt paraksti par atruma palielināšanu. Uz visiem ceļiem ar 4 joslām vismaz 130 km/h

spriidiic 24.augusts 2020 23:35
0 0 Atbildēt

No Rīgas puses braucot Vangažu radarā , vērojam (bez lateksa biksītēm) riteņbraucējus. Tie kapā pret straumi , jo grib nonāk kādā no 3 ceļiem pa labi , braucot no dz. stacijas . Jaunais ,,satiksmes mezgls,, paredz , ka tie (1.kārt) šķērsos divas joslas pēc 100 metriem braucot pa labi . Tad (2.kārt) šķērsos divas joslas braucot pa kreisi .Pēc 0,5 km tie (3.kārt)šķērsos divas joslas lai nokļūtu vietā , kur atkal nonāk divās joslās . Šķērsos (4.kārt) . Pēc , vēl 0,3 km , tie drīkst izvēlēties , kurā sānceļā turpināt braucienu . Tas ir tas mazais gabaliņš no Brāļa uz Rīgu .Sviests .

spriidiic 24.augusts 2020 23:37
0 0 Atbildēt

Tpu , tu , pa kreisi tie grib . Alus vainīgs .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti